Hoewel alles digitaal, via app, mail en telefoon werd afgehandeld voelde het zeker niet als onpersoonlijk of afstandelijk. Terwijl de voordelen boven fysiek op een locatie afspreken zijn: het kost minder tijd en schakelen gaat heel snel.
Hallo Tosh, Wat fijn dat je het gehele proces ondanks dat het digitaal is verlopen, dit niet als onpersoonlijk of afstandelijk hebt ervaren. Ik kan me ook goed indenken dat het juist prettig is voor je als het minder tijd kost. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, laat het vooral weten. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik heb het als prettig ervaren. Ik werd meegenomen in de stappen die gedaan moesten worden. Het ging erg vlot en ook menselijk. Echt iemand die naast je stond.
Hoi Ilse, Wat fijn dat je je zo goed begeleid voelde en dat alles soepel verliep. Dank je wel voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Het hele proces is goed gegaan echter er was wel veel (onnodig) administratiewerk bij
Goedemiddag Cees, Bedankt voor je review. Fijn dat het proces goed is gegaan. Goed dat je ook aangeeft wat er beter zou kunnen, zo kunnen we onze processen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Vriendelijk, behupzaam en goede samenwerking
Goedemorgen Jan, Bedankt voor je beoordeling. Top dat je onze service als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
met aandacht goed geinformeerd geholpen
Goedemorgen G. van den Berg, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Deskundig, vriendelijk en snel geholpen in elke stap van het proces.
Hi Matt, Fijn dat het zo'n goede ervaring was. Dat vinden we fijn om te horen. Herma ABN AMRO Webcare
Ik wilde mijn hypotheek oversluiten en ging aanvankelijk een vrijblijvend gesprek aan. Dit beviel prima, waarna er een hypotheek aanvraag gedaan werd. Hier kwam prima uitgewerkt een voorstel uit. Alle stappen zijn bijzonder prettig verlopen
Beste Rob, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met het oversluiten van je hypotheek! Het is natuurlijk belangrijk dat zo’n proces helder en prettig verloopt, en we zijn blij dat we je hierbij goed hebben kunnen begeleiden. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Prima om alles zelf te regelen online, vind het alleen nog wel prijzig voor als je alles zelf regelt.
Beste Joep, Dankjewel voor je review! We nemen je feedback over onze prijzen mee. Mooie avond, Roeland ABN AMRO Webcare
Bij het hypotheekadvies zijn mij de voor- en nadelen van de verschillende hypotheekmogelijkheden duidelijk uitgelegd. Op basis van deze toegevoegde informatie was het mogelijk om een afgewogen keuze te maken.
Goedemiddag Elly, Dank voor je mooie review van onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat de adviseur de opties, met bijbehorende voor- en nadelen, goed heeft kunnen toelichten waardoor voor jou een goede afweging gemaakt kon worden welke optie het beste aansluit bij je wensen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Goede service, juiste kennis
Goedemorgen Michael, Hartelijk dank voor je mooie cijfer voor onze dienstverlening! We zijn heel blij dat je hiervoor de moeite genomen hebt, dus dank je wel! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Korte lijnen, snel en vlot contact en een hypotheekofferte snel binnen! Bedankt kaylee!
Goedenavond Anika, Wat een mooie review, bedankt voor het delen! Fijn om te horen dat je zo snel en vakkundig geholpen bent en dat het contact soepel verliep. We begrijpen hoe belangrijk dat is tijdens een hypotheekaanvraag. We geven jouw compliment met veel plezier door aan Kaylee. Ze zal hier zeker blij mee zijn! Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, staan we uiteraard voor je klaar en helpen we je graag vooruit! :-) Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik vind dat het lang duurt eer alles voor elkaar is en er getekend worden
Goedenavond Tina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Ik begrijp dat het hypotheekproces soms ingewikkeld kan aanvoelen en dat het wachten op alles wat geregeld moet worden frustrerend kan zijn. Dat is natuurlijk niet hoe we willen dat je dit ervaart. We streven ernaar om juist het proces zo duidelijk en soepel mogelijk te laten verlopen. We zijn daarom erg blij met je feedback hierover. Op deze manier krijgen wij de mogelijkheid om het te verbeteren in de toekomst. Nogmaals dank! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Onze hypotheekadviseur heeft ons ontzettend goed geholpen. We konden hem altijd bereiken en als dat niet lukte, belde hij dezelfde dag nog terug. Omdat wij zelf niet zoveel kennis hadden, namen hij alle tijd om dingen rustig en duidelijk uit te leggen – soms zelfs meerdere keren, wat we erg prettig vonden. Alles werd in begrijpelijke taal uitgelegd, waardoor we precies wisten waar we aan toe waren. Soms moesten we wat langer wachten op andere afdelingen, maar onze persoonlijke adviseur bleef altijd betrokken en behulpzaam. Al met al zijn we heel tevreden over de begeleiding en service!
Goedenavond Lisa, Wat een prachtige review, bedankt voor het delen van jullie ervaring! Het is geweldig om te horen dat onze hypotheekadviseur jullie zo goed heeft kunnen ondersteunen. Dat hij altijd bereikbaar was, alles rustig en duidelijk uitlegde, en zelfs meerdere keren toelichting gaf als dat nodig was, is precies de service waar we naar streven. Fijn ook dat jullie ondanks wat langere wachttijden bij andere afdelingen toch het gevoel hadden dat onze adviseur betrokken bleef en jullie goed begeleidde. We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn over de service en begeleiding. Bedankt voor het vertrouwen en mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen wij jullie graag vooruit. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Prettige zamenwerking met hypotheek adviseur. Alles optijd aangeleverd en een advies voor ons op maat.
Goedenavond Ton, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze hypotheekdiensten en de samenwerking met onze hypotheekadviseur. Ons doel is om het proces zo soepel en transparant mogelijk te laten verlopen voor onze klanten, en we zijn blij dat je deze ervaring hebt gehad. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Fijn contact met de hypotheekadviseur, korte reactietijd bij vragen, vakkundige hulp.
Goedemorgen Hans, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het contact met onze hypotheekadviseur. Iman
Ik had een straight forward vraag, niet complex, niet moeilijk. Echter door procedures van de bank werd het een uitgebreide exercitie, jammer onnodig. Hier zou naar gekeken kunnen worden. Er was geen risico voor de bank of voor mij.
Goedemorgen Monique. Hartelijk dank voor deze review. Ik heb het compliment aan Carola doorgegeven en ook de feedback op het proces / de procedures die je noemt doorgenomen met haar. We nemen het signaal hierover mee om intern te bekijken of hierin een aanpassing mogelijk is. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Onze hypotheek adviseur Jens Dijkstra heeft ons opnieuw geweldig geholpen.
Goedenavond Robin, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. We geven je compliment zeker door! Iman
.
-
Hi Titiaan, Bedankt voor je mooie waardering! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Ik heb nu voor de tweede keer met behulp van hypotheekcoach Ester mijn hypotheekaanpassing zelf geregeld. Het intake gesprek was wederom erg duidelijk en ook na het gesprek heb ik in de mailwisseling diverse goede tips ontvangen. De response was altijd erg snel. Tijdens de afwezigheid van Ester werden mijn vragen/antwoorden direct met dezelfde kwaliteit opgepakt door plaatsvervangster Anja. Door omstandigheden had ik snel een hypotheekaanpassing nodig en dit is door bovenstaande coaches deskundig, begripvol en snel geregeld. Bedankt voor de ondersteuning!
Hi Hans, Wat fijn om te lezen dat je al diverse keren goed bent geholpen en dit als positief hebt ervaren. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles ging best goed. Alleen het videocontact verliep niet helemaal perfect.
Goedemiddag Gerrit. Dank voor je review. Fijn om te lezen dat het proces is bevallen. We zullen het videocontact evalueren zodat dit verbeterd kan worden. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Wij hadden best enige tijdsdruk. Dankzij de inzet van onze hypotheekadviseur was het mogelijk de financiering tijdig en helemaal naar onze wens rond te hebben
Goedemorgen Bert, Dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat ondanks de tijdsdruk alles goed en conform jullie wensen is gegaan. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Rentes lager aub ;), maar de adviseur (Carlo) is duidelijk en reageert ook op zijn “vrije” dag. Beetje voorbarige meeting want we passeren pas 30-10, dus er moet nog van alles gebeuren richting de notaris. Maar tot op heden tevreden. Vrgr
Hallo Raoul, Bedankt voor je eerlijke en fijne review, ik zal je compliment doorzetten naar Carlo. : ) Succes ermee. Herma ABN AMRO Webcare
De ervaring met onze hypotheekadviseur hebben we als zeer positief ervaren. Zeer persoonlijk advies en gegeven vanuit ons perspectief, niet die van de bank. We werden ook goed gewezen op de consequenties van onze keuzes en geadviseerd op toekomstvoorbereiding buiten de bank om.
Hallo Bauke, Kijk dat zijn mooie geluiden! Dank jewel voor deze fijne review. Herma ABN AMRO Webcare
Super vriendelijke benadering. Blij met hypotheek
Hoi Tamara, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is fijn om te lezen je onze service als vriendelijk hebt ervaren, zo hoort het natuurlijk ook! Lieke ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.