Wij als oudere hebben dit niet prettig gevonden. Kunnen ook niks zien of uitleggen over onze persobeels korting.. Moet je maar geloven.
Heel professioneel geholpen
Beste Harry, Bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je professioneel geholpen bent. Bas ABN AMRO Webcare
Tijdens een plezierig videogesprek is mijn aanvraag uitvoerig besproken en zijn de financiële consequenties mij duidelijk gemaakt. Vervolgens een snelle uitvoering van de hypotheekaanvraag..
Beste Jan, Zo horen we het graag! Dankjewel voor je mooie review. Roeland ABN AMRO Webcare
Gesprekken als zeer prettig ervaren. Goede adviezen en een prima hypotheek afgesloten
Goedemiddag Ad, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek als zeer prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
We zijn uitstekend geholpen door de medewerker van de bank. Meedenken en passende oplossingen bedenken heeft ertoe geleid dat wij opnieuw voor de ABN AMRO hebben gekozen. Waarom dan geen 5 sterren? Omdat wij vinden dat er wel heeeel erg veel achtergrond informatie wordt verlangd terwijl we al ruim 40 jaar bij deze bank onze bankzaken hebben ondergebracht en onze bestaande hypotheek al 11 jaar bij ze is ondergebracht. Om in dat geval nog te vragen naar een scheidingsconvenant van ruim 18 jaar geleden gaat ons wel erg ver.
Goedemiddag Hans, Bedankt voor je mooie review. Super om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek over het algemeen als positief hebt ervaren. Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje verbaasd was door de informatie die we je vroegen aan te leveren. Goed dat je het meldt! Nog een fijne avond gewenst. Lieke ABN AMRO Webcare
Betrokken en zakelijk
Hoi Marcel, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je onze service rondom het regelen van je hypotheek zo positief hebt ervaren. Nog een fijne avond gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Naar aanleiding van deze ervaring hebben een klacht lopen bij ABNA. Dit zal ik niet meer doen en advies naar anderen is ook om elders een adviseur te zoeken.
Hoi Elmira, Wat jammer dat je ervaring met ABN AMRO Hypotheken zo negatief is geweest. Dat zien we liever anders natuurlijk. Verstandig daarom dat je een klacht hebt ingediend. Een van onze klachtbehandelaars gaat dan met je in gesprek over wat er is gebeurd. Hopelijk komen we op die manier toch weer een stukje nader tot elkaar. Fijne avond gewenst, Lieke ABN AMRO Webcare
Super prettige ervaring van begin tot eind goed begeleid en ondersteund. Geen vraag was teveel.
Hoi Anne, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de begeleiding en ondersteuning. Fijne avond! Lieke ABN AMRO Webcare
Wij hebben een hypotheektraject doorlopen voor een woning die wij zelf laten bouwen. Dat is minder standaard situatie en onze hypotheekadviseur had onvoldoende kennis hiervan om dit traject goed te laten verlopen. De verschillende fouten leidde tot een rommelig traject, wat ons veel meer stress opgeleverd dan nodig was. Door de vertraging hebben wij uitstel van financiering moeten aanvragen, wat ons de aankoop had kunnen kosten.
Goedemiddag Stefan, Bedankt voor je feedback. Het spijt me te lezen dat jullie zo'n nare ervaring hebben gehad. Je signaal is erg waardevol en we nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Heel gemakkelijk contact met adviseur per E mail, en beschikbaar voor alle vragen. Wellicht ligt de rente enkele 100e hoger, het snelle contact en beantwoording van alle vragen vinden we belangrijker.
Hi Marlies, Ik ben blij om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen en de aanvraag vlot is verlopen. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De bereikbaarheid van de adviseur was prima. Zij heeft ons op een klantgerichte manier benaderd en e.e.a. duidelijk uitgelegd en geadviseerd.
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over het advies, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer vriendelijk, goede uitleg. Als we nog iets wilden weten konden we altijd bellen
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je de uitleg als vriendelijk en goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Positieve ervaring, vooral de service vanuit Carlo was top!
Hoi Anwar, Bedankt voor je terugkoppeling. Super om te zien dat je zo positief bent over de service van Carlo! Mocht je ooit in de toekomst weer hulp nodig hebben, laat het ons vooral weten! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Hypotheekadviseur dacht met ons mee, adviseerde, is deskundig.
Hoi Robert, Wat fijn dat je zo goed bent geholpen. Dat zien we graag. :) Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer fijn contact gehad met het afsluiten van een nieuw hypotheek bij verhuizing waarbijde oude meegenomen kon worden. Vriendelijk en behulpzaam. Met name ook erg snel met reactie terug op vragen of onduidelijkheden en hebben echt meegedacht in onze persoonlijke situatie.
Goedenavond Pierre, Wat fijn dat de hypotheekadviseur goed met je meedacht en antwoord had op al je vragen. Bedankt voor je review, het mooie cijfer én veel succes en plezier met je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Voor onze vorige hypotheek zijn we via een intermediair bij ABN terecht gekomen. Nu we gaan verhuizen hebben we ons daarom eerst bij ABN gemeld voor een berekening. De ABN hypotheek adviseur Debby was snel voor ons beschikbaar en ook op prettige tijden bereikbaar. Na een online kennismaking kregen we al heel snel zicht op onze financiële mogelijkheden door de toegestuurde berekeningen. We waren echt positief verrast door de snelheid en het meedenken van de hypotheekadviseur. Des te meer omdat de ervaring met de intermediair vorige keer heel anders was. Debby was voor ons altijd bereikbaar voor vragen en het is ook meermaals voorgekomen dat ze ons zelfs op haar vrije dag nog heeft teruggebeld. Alles verliep heel prettig. Goede toelichting, duidelijke analyses, en vooral de snelheid van werken hebben we heel erg op prijs gesteld.
Goedenavond Siebren, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen. Alles duidelijk was en goed toegelicht zonder de snelheid uit het oog te verliezen. Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Afspraak is afspraak met zeer goede uitleg over de mogelijkheden. Prima mondelinge en schriftelijke terugkoppeling en bereikbaarheid. Complimenten!
Goedemorgen Adri, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles ging zoals belooft en snel. Perfect!
Goedenavond Abdo, Wat fijn dat alles zo snel en goed is verlopen! Dank ook voor het achterlaten van je mooie bericht. Prettige avond nog. Robert ABN AMRO Webcare
Veel onduidelijkheid. Pdf niet te lezen door AbnAmro, een meerdere die zijn controlerende taak onvoldoende adequaat uitvoert, 4 daagse werkweek wat zaak ook erg stoort.
Goedenavond Jos, Dank ook voor het achterlaten van deze review. Jammer dat er onduidelijkheden waren. Excuus hiervoor. Heb je dit destijds ook kenbaar gemaakt aan de collega(s) waarmee je contact hebt gehad? Zo niet, raad ik je aan om hiervoor alsnog contact op te nemen met één van m'n collega's van onze afdeling Hypotheken, Ze zijn op werkdagen te bereiken via 0900 - 92 10. Robert ABN AMRO Webcare
Wij werden zogoed geholpen door onze adviseur, Alles wat je ook vroeg gaf ze duidelijk antwoord op. In een woord alleen maar lof over haar .
Goedenavond Jacques, Wat mooi om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze adviseur. Dank ook voor het achterlaten van deze mooie review. Robert ABN AMRO Webcare
Wij hebben onze hypotheek adviseuse Evelien Ras als erg prettig, deskundig en zeer service gericht ervaren!! Een verademing.
Goedenavond René, Wat fijn om te lezen dat je onze service zo hebt ervaren. Dank ook voor het achterlaten van deze mooie review. Robert ABN AMRO Webcare
Deze aanvraag van extra hypotheek was voor de het helpen van ons kind bij het kopen van een huis. Geen familiehypotheek maar met andere opties, denk aan starters financieringen en verduurzaamheid financieringen. De bank heeft ons vakkundig en behulpzaam geholpen en uitleg gegeven waar nodig. Al ruim 22 jaar tevreden.
Goedemorgen Silvia, Wat fijn om te horen dat de aanvraag snel en duidelijk verliep! We zijn blij dat we je konden helpen bij het ondersteunen van je kind. Dank voor je vertrouwen in ons de afgelopen 22 jaar. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Offerte aangevraagd via “Zelf Regelen” een traject van ruim 2 1/2 maand. De toegewezen hypotheekcoach was welwillend maar gebonden aan de (aangescherpte) regels. Ingezonden stukken werden over het algemeen laat beoordeeld en reeds akkoord bevonden stukken later door tweede beoordelaar afgekeurd. Onnodige kosten ivm volledig taxatierapport voor de overbrugging (LTV 44%). Wellicht ligt het aan de wet- en regelgeving en zit de DNB de hypotheekverstrekker meer op de huid dan voorheen. Toch krijg ik de indruk dat een paar jaar geleden nog werd gekeken wat er wel kon voor de klant en het tegenwoordig voorzichtigheid troef is!
Goedemorgen Rene, Bedankt voor uw review en feedback over de regelgeving waar wij aan gebonden zijn. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Hoge mate van deskundigheid. Buitengewoon vriendelijk en zeer to the point.
Goedemiddag meneer Ramaker, Hartelijk dank voor uw beoordeling van de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen. De complimenten zal ik persoonlijk overbrengen aan de collega die u noemt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Meedenkend, samen kijken wat de mogelijkheden zijn en dat dan voor ons regelen. Top en goed geregeld
Goedemiddag Ben, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review! Mooi om te lezen dat de dienstverlening zo goed is bevallen. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.