Te zeer op het proces gericht, en niet op de persoon, die al 25 jaar trouw klant is zonder enig betaalprobleem.
Beste Luc, Bedankt voor je bericht en voor het feit dat je al 25 jaar een trouwe klant bij ons bent. Dat waarderen we enorm. Het spijt me te horen dat je het gevoel hebt dat er te weinig aandacht voor jou als persoon was. Dat is natuurlijk niet hoe we het willen doen. Jouw feedback nemen we serieus, en we kijken graag hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. Lieke ABN AMRO Webcare
De hypotheekaanvraag is uiteindelijk rondgekomen, maar het proces verliep niet zonder hobbels. Positief vond ik de professionele aanpak, de gunstige prijs voor wie zelf veel regelt en de vriendelijke en duidelijke klantenservice. Toch waren er ook aandachtspunten. Het contact verliep soms moeizaam en reacties lieten dagen op zich wachten. Daarnaast kreeg ik een verkeerde offerte. Ondanks dat ik zelf al had aangegeven dat deze niet klopte, werd dit niet gecorrigeerd totdat de notaris er iets van zei. Ook de informatievoorziening was niet altijd correct, zelfs bij eenvoudige zaken zoals het terugkrijgen van depotrente. Hierdoor had ik het gevoel dat er door de drukte niet altijd voldoende aandacht was voor mijn dossier. Al met al een gemengde ervaring: vriendelijk en professioneel, maar de opvolging en nauwkeurigheid kunnen beter.
Hoi Martijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is fijn om te lezen dat je onze professionele aanpak, de gunstige tarieven en onze vriendelijke klantenservice waardeert. Mooie complimenten en dat is ook de ervaring die we klanten graag willen meegeven. Aan de andere kant vind ik het jammer om te horen dat het proces niet altijd soepel is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als je soms lang moet wachten op een reactie of als er fouten worden gemaakt, zoals bij de offerte. Dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten gaan, excuses. Hopelijk kunnen we ons daar in de toekomst in verbeteren. Lieke ABN AMRO Webcare
-
Hallo Sjaak, Bedankt voor de moeite. Fijn dat het allemaal naar tevredenheid verlopen is. Herma ABN AMRO Webcare
Corine Selling for president!! Zeer kundig, snel, realistisch en super vriendelijk!
Hallo Bart, Wat lieve en aardige review. Ik zal het doorgeven. En wellicht stelt ze zich verkiesbaar ; ) Herma ABN AMRO Webcare
Het was rekening houden met mijn financiële situatie.
Hi Alenka, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Herma ABN AMRO Webcare
Onze adviseur T. was altijd bereikbaar, of het nou weekend is of na werktijd. Als je iets niet helemaal begreep, kon je hem dus gelijk berichtje sturen op whatsapp voor antwoord. Hierdoor was het proces heel soepel en minder stressvol. Hij was ook altijd straight to the point en verliep communicatie top en vlot.
Hallo Wai-Yie, Heel goed om te horen dat alles goed en vlot verlopen is. Herma ABN AMRO Webcare
Geweldig goed en professioneel Tot in de puntjes goed uitgelegd Fantastische begeleiding Top kwaliteit!!!!
Goedemiddag Linda, Dank je wel voor het delen van deze mooie review. Fijn dat je zulke goede begeleiding hebt gehad en dat alles naar wens is geregeld. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij hebben/hadden een bestaande (lage) hypotheek bij ABN en wilde gemakshalve bij ABN blijven en simpel overbruggingskrediet regelen. Na een aanvankelijk snel eerste contact vertraagde aanvraag enorm doordat hypotheekadviseur wisselende adviezen gaf en ons niet mee kon nemen tot de kerm van de aanvraag. Uiteindelijk moest er op laatst alsnog een extra fysieke taxatie plaatsvinden (met extra kosten voor ons) die een week later toch weer niet nodig bleek te zijn.
Goedemiddag Hans, Bedankt voor het delen van je review. Het spijt me te horen dat de aanvraag niet helemaal naar wens is verlopen. We geven deze feedback door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Het regelen van de hypotheek was niet heel moeilijk ondanks korte periode als zzp-er. Informatieverstrekking was goed, doorlooptijd, uploaden helder en eenvoudig. Prettige begeleiding. Wel 1 verassing die wat uit de lucht kwam maar ook relatief snel weer was opgelost.
Hallo Arco, Wat fijn om te horen dat bijna alles zo gemakkelijk en snel geregeld was. Vooral als je nog niet zo lang als ZZP-er werkzaam bent. Mocht je het minpuntje dat je hebt ervaren nog willen toelichten, mag dat natuurlijk altijd. Daar leren we van. Ik ben wel blij dat ook dat relatief snel werd opgelost. Ik wens je een fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
had het makkelijk zonder advies kunnen afsluiten. maar vanwege de regels moest dit met advies. dus extra kostenpost van €1550,- waar ik niets aan heb.
Hoi, Jammer dat je dit op deze manier ervaren hebt. Goed dat je je hierover uitspreekt. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ben heel tevreden met het eindresultaat. Vind het heel vreemd om zoiets af te handelen zonder persoonlijk contact maar ik overleef het in de wereld van “online bankieren”. Onzinnige vragen op laatste stap door onkunde. Gelukkig had ik een kundig efficient taxateur die de juiste bewoording in een e-mail kon schrijven. De hypotheekadviseur was er ook door veraast.
Beste Eamon, Bedankt voor het schrijven van de review en de gegeven feedback. Fijn om te lezen dat je een een kundig efficiente taxateur hebt gehad. Groeten, Bas ABN AMRO Webcare
Alles liep gesmeerd
Beste Annelies, Goed om te vernemen dat het gesmeerd liep! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Terzake kundige begeleiding in een ontspannen sfeer, waarbij wij moeiteloos door het hele traject zijn begeleid.
Beste Broos, Fijn om te horen dat jullie het zo ervaren hebben! Bedankt voor het schrijven van de review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
We konden steeds terecht bij onze hypotheekadviseur. Zeer betrokken, duidelijke info, staat dicht bij de klant
Beste Hennie, Heel hartelijk dank voor je mooie review! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Dankzij de goede diensten van Robert Hoogerwerf, onze contact persoon, hebben wij een royaal overbruggingslening gekregen ivm onze verhuizing. De ABN/AMRO, onze huisbankier sedert lang, heeft ons in staat gesteld de financiering van de overgang mogelijk te maken. Robert Hoogerwerf, met wie ik een buitengewoon prettig contact had, toonde zich een zeer vakkundige man met grote ervaring en staat van dienst binnen de bank,. Hij bleek daarnaast ook zeer klantvriendelijk te zijn. Langs de e weg wil ik hem en met hem de bank dank zeggen. Gerrit de Boer
Goedemiddag Gerrit, Hartelijk dank voor deze beoordeling over onze dienstverlening. Mooi om te lezen dat Robert jullie zo fijn heeft geholpen. Ik zal ook zorgen dat de complimenten bij hem terecht komen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De hypotheekadviseur heeft ons perfect (vriendelijk, deskundig, zeer duidelijk, voortvarend) begeleid bij het af-/oversluiten van hypotheek en overbruggingshypotheek. Echt een voorbeeld adviesgesprek, snelle digitale actie over en weer. Helemaal niets op aan te merken. Complimenten.
Goedemiddag Joost. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen. Ik zal de complimenten ook doorgeven aan de adviseur. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Wij hebben een super ervaring met Michel. Een complexe situatie met een onderneming, twee hypotheekverledens, twee huizen: Michel gaf ons deskundig advies en dacht (ook pro-actief) mee. Heldere en uitgebreide uitleg zowel tijdens gesprekken als in de mail. Totale doorlooptijd sinds eerste contact tot aan hypotheekofferte was zo'n twee weken, waarbij Michel zich inzette om het allemaal snel en nauwgezet geregeld te krijgen. Perfect traject en advies, zouden het zo weer doen bij een volgend huis!
Goedemorgen Thom. Hartelijk dank voor je review en de mooie woorden voor onze collega Michel. Ik zal zorgen dat hij je review ook onder ogen krijgt. Heel veel geluk en plezier in de woning toegewenst! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De aanloop naar onze uiteindelijke hypotheek waar we tevreden over zijn was er één met teveel hobbels. En die werden voornamelijk veroorzaakt door de ontzettend slechte systemen van ABN: - online berekenen van onze hypotheek (en bijbehorende maandelijkse lasten) klopte van geen kant met het uiteindelijke bedrag (namelijk twee keer zo hoog, dat is niet meer een kleine afwijking). - aangegeven zelfstandig een hypotheek af te willen sluiten. Vervolgens kregen we adviesgesprek waar behoorlijk veel aandacht voor onze situatie was. Fijn. En wat we wilde lenen kon ook. Top. Moest wel een tweede gesprek voor de offerte komen. Geen probleem. Ondertussen gaf het systeem aan dat we een zelftest moesten maken (omdat we zelfstandig een hypotheek aan het aanvragen waren). Netjes gedaan en geslaagd. In het tweede gesprek bleek dat we in het spoor van een begeleide hypotheek aanvraag zaten. En daar moet flink voor betaald worden. We werden er mee geconfronteerd op een moment dat we geen tijd meer hadden (althans zo schetste de adviseur ons) om alsnog het zelfstandige proces in te gaan. Dan zou de hypotheek te laat rond zijn. Geen compensatie of wat dan ook, anders dan een adviseur die het ook allemaal heel vervelend vond. Vervolgens konden we het bedrag toch niet volledig lenen. En de dag erop toch wel. - documenten uploaden en voornaam partner aanvullen (we hebben samen al 20 jaar een hypotheek bij ABN en schijnbaar was dat nu ineens een probleem) ging dramatisch. - regels werden tijdens het proces veranderd waardoor de afschrijving niet meer van de gezamenlijke rekening kon (zoals het dus al 20 jaar gaat). De adviseur vond het ook allemaal heel vervelend. - goedkeuring van de hypotheek door tweede beoordelaar vertraagde door wederom een systeemstoring. Vond de adviseur ook heel vervelend. - als klap op de vuurpijl ontving ik drie weken na het afsluiten van onze nieuwe hypotheek een mailing of we overwegen een nieuwe woning te kopen? En drie weken later nog eens…
Goedemorgen Guus. Hartelijk dank voor je review en de uitgebreide beschrijving van je ervaring met het proces. Ik kan me voorstellen dat deze 'hobbels' die tevoorschijn kwamen tijdens het aanvraagproces niet fijn zijn geweest. Mijn excuses hiervoor. Ik ben wel blij dat de hypotheekaanvraag rond is gekomen en er ook tijdig geleverd kon worden. Met je beschrijving van de momenten die als problematisch zijn ervaren kunnen we intern aan de slag om onze processen te verbeteren. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Onze verwachtingen werden overtroffen. Qua snelheid, vriendelijkheid en deskundigheid.
Goedemorgen Raymond, Hartelijk dank voor je mooie review over de dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat we jullie verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De hypotheek adviseur heel fijne man Heel behulpzaam
Beste Hennie, Wat fijn om te lezen! Dankjewel voor het schrijven van je review! Roeland ABN AMRO Webcare
Het ligt niet aan degene die me geholpen heeft. Die heeft alles netjes gedaan. Maar de manier waarop jullie omgaan met oude klanten is beneden alle peil. Er wordt niet gekeken naar gegevens die jullie al hebben en degene die mijn zakelijk helpt was niet thuis. Schande
Beste Edo, Dankjewel voor het schrijven van je review. Vervelend om te horen dat je onze dienstverlening als zwaar beneden peil hebt ervaren. We zullen dit meenemen. Roeland ABN AMRO Webcare
Proficiat voor hypotheekadviseur Orbo Verschuur. Hij is duidelijk, overzichtelijk, denk mee, bereikbaar voor vragen en een zeer attent persoon. Mijn complimenten voor hem. Hypotheek aanvraag verliep zeer soepel, moest wel veel documenten aanleveren. Doordat alles digitaal kon, was ik zeer snel klaar. Zowel met de koop als verkoop van mijn woning,
Beste Mehmet, Super bedankt voor het schrijven van je review. Ik geef je complimenten door aan Orbo! Roeland ABN AMRO Webcare
Ik ben gedurende het proces geholpen door Michael Snippert, een uitermate vriendelijke en professionele hypotheekadviseur. Kwam netjes alle afspraken na en niet zelden werd ik proactief op zaken gewezen door Michael. Uitermate kundig en plezierig. Absoluut een 10!
Beste René, Wauw, dat zijn nog eens lovende woorden. Ik ga ze doorgeven aan Michael! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Prima service, snel antwoord op vragen en snel ‘geregeld’.
Beste Andy, Zo hoor ik dat graag! Fijn om te horen. Dankjewel voor je review! Roeland ABN AMRO Webcare
De ervaring met Carla was heel fijn. Ze had veel geduld, vond het niet erg om onderwerpen twee keer uit te leggen en bleef goed concreet en vriendelijk. Echt een hele fijne ervaring met haar gehad en ben ontzettend blij dat alles is gelukt. Kreeg echt het gevoel dat ze een extra stap zette om me te helpen en dat was heel fijn.
Goedemiddag Isabelle, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te horen dat mijn collega je zo goed geholpen heeft en een stapje extra heeft gezet. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.