Tweede keer dat ik een hypotheek afsluit bij de ABN. Wel wat rommelig omdat ik eerst werd geholpen door de ene adviseur die daarna vertrok en ik werd overgedragen. Hierdoor moest ik een aantal documenten opnieuw aanleveren. Maar verder erg plezierig geholpen.
Hallo Bob, Wat een gedoe dat je documenten opnieuw moest aanleveren vanwege de wisseling van adviseur. Dat is natuurlijk niet ideaal, maar wel fijn dat het verder prettig verliep. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen met de hypotheek. Bedankt voor het delen van deze review. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De communicatie en dienstverlening door mijn contactpersoon waren aangenaam en zeer vlot. Ik ben tevreden met de uitkomst van mijn hypotheken.
Goedemiddag Ron, Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van je contactpersoon en de uitkomst van je hypotheken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Het was aangenaam om met de verschillende personen in gesprek te zijn geweest (1e & 2e lijns).
Goedemorgen Enrico, Bedankt voor je review en het vertrouwen in ABN AMRO! Het is goed om te horen dat je tevreden bent met de hulp die je hebt gekregen voor je hypotheken. Fijn dat de gesprekken met de verschillende medewerkers, zowel van de eerste als tweede lijn, aangenaam voor je waren. Mocht je in de toekomst nog vragen of wensen hebben, dan staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Execution only hypotheek is prima alternatief voor advies voor wie weet wat hij wil. De toegewezen hypotheek coach gaf duidelijke, bruikbare support tijdens het proces, was altijd te bereiken en reageerde snel.
Hallo Jan Peter, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat het aansloot bij jouw wensen. Voor nu een mooie avond. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Ik heb zoveel stukken aan moeten leveren, buitenproportioneel. Op het laatst nog een toets alsof ik in de schoolbanken zat Naar mijn mening kan het allemaal minder gecompliceerd.
Hi Suzanne, Vervelend om te horen dat het zo moeizaam is verlopen. Ik zet je feedback hierover doorzetten. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
We zijn zeer goed geholpen en ook via de computer ipv persoonlijk contact alles duidelijk engoed te doen.
Goedemiddag John, Dank voor je beoordeling van de aanvraag voor de hypotheek. Fijn om te lezen dat het goed is bevallen en dat alles duidelijk is. Heel veel plezier alvast in de nieuwe woning toegewenst! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Alles prima
Goedemorgen Sander, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening en mooi om te lezen dat de aanvraag goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Samen met de adviseur gekeken naar de juiste hypotheek. Goed geholpen door de adviseur die mij de juiste hypotheek heeft geadviseerd. Goede terugkoppeling.
Hoi Karin, Dat is een mooie terugblik! Wat goed dat je zo prettig bent geholpen en geadviseerd. Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer goede informatie hele fijne adviseur, heel belangrijk
Hoi Wiebren, Wat goed om te zien dat je zo'n fijne advieseur hebt gehad. Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Meer dan genoeg inkomen en eigen geld ingebracht voor de nieuwe woning, qua maandlasten zou er niet veel veranderen dus de draagkracht was er. Toch door de ABN door veel hoepels moeten springen om het voor elkaar te krijgen. Top adviseur Diana Appels heeft het voor elkaar gekregen met pijn en moeite maar het leek alsof ze constant werd tegengewerkt.
Goedemorgen Tiyam, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons mee te nemen in je ervaring. Je geeft aan dat er veel hoepels moeste worden doorlopen en je het idee hebt dat de adviseur constand werd tegengewerkt. Dat is een belangrijk signaal. We willen het proces namelijk zo soepel mogelijk laten verlopen en gaan hier verder in duiken. Desondanks wel fijn dat het is gelukt en je tevreden bent over de inspanning van onze adviseur. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Vanaf de start van de aanvraag zijn we herhaaldelijk foutief, tegenstrijdig of onvolledig geïnformeerd. Ondanks dat we binnen een week alle gevraagde stukken hadden aangeleverd heeft is onze aanvraag maar net binnen de ontbindingstermijn van 6 weken afgerond. Diverse keren werd eerst het een gezegd en de dag erna het ander. Afspraken werden niet of te laat nagekomen. Tekenens werden deadlines opgeschoven. Als we niet afhankelijk waren van ABN wegens de soepele regelingen voor artsen waren we naar een andere partij gegaan. Onze adviseur was vriendelijk en prettig in de omgang, maar helaas ging het inhoudelijk telkens mis.
Hoi Guy, Bedankt dat je dit onder mijn aandacht brengt. Het spijt me te lezen dat je herhaaldelijk foutief, tegenstrijdig of onvolledig bent geïnformeerd en de afspraken niet of te laat zijn nagekomen. Dat is zeker niet prettig en ook niet de ervaring die we je willen geven. Ik heb je signaal doorgezet naar de treffende afdeling. Zij zullen dit verder oppakken. Desondankt wel goed om te zien dat de adviseur vriendelijk en prettig in omgang was. Nogmaals bedankt voor je review. Door deze signalen kunnen wij ons blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
er werd goed meegedacht en geholpen
Goedemiddag Tineke, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Super om te lezen dat je het advies van onze hypotheekadviseur kan waarderen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het proces bij abn voor de hypotheek aanvraag was prima. Het kon ook in het Engels. Het was wel vervelend dat de rente tijdens de gesprekken is verhoogd en dat we eerst met een adviseur moesten praten en daarna met een andere omdat we een hypotheek zonder advies namen. Dat kan beter.
Goedemiddag Saskia, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat het proces van de aanvraag makkelijk en helder was. Goed dat je aangeeft dat de gesprekken en de overdracht tussen de adviseurs beter kan. We kunnen je feedback hierover enorm waarderen. Ik breng je bericht onder de aandacht bij onze hypotheekafdeling, zodat we hier verder lering uit kunnen trekken. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om ons hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De contacten zijn plezierig geweest. Adviseur verplaatste zich goed in wat de klant wil. Is kritisch in de feedback.
Hoi Maarten, Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt! Super om te zien dat je onze service zo prettig hebt ervaren. Bedankt voor je waardevolle review! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Door de adviseur snel en prettig geholpen. Goed geadviseerd en snelle terugkoppelingen.
Goedemiddag, Wat een mooie woorden! Fijn dat je de hulp als prettig hebt ervaren. Je feedback wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Snel contact, makkeljjke documenten uitwisseling en daarna een vlotte beoordeling. Minder dan een maandje was het geregeld. Gezien het 'zonder advies' is aangevraagd, vind ik de fee van €750 een veel te hoge vergoeding. Ook zou de woz-waarde bekend vanuit WOZ-waardeloket, gebruikt moeten kunnen worden. Hiervoor een onzinnige calcasa moeten aanvragen, die verder geen enkele meerwaarde biedt, maar wel weer 95 euro kost.
Goedeanvond Quintin, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat je tevreden bent met hoe alles is verlopen en dat de beoordeling vlot is gegaan. Bedankt voor de feedback over de fee en de vergoeding. Dit stellen wij zeer op prijs en nemen dit graag mee voor eventuele verdere ontwikkelingen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Geduldig en duidelijk.
Goedemorgen, Wat fijn dat je klantvriendelijke hulp hebt gehad. We zijn blij dat je tevreden bent met de geduldige en duidelijke ondersteuning. Jouw positieve ervaring is belangrijk voor ons. Bedankt voor je feedback! Een mooie dag verder! Roeland ABN AMRO Webcare
Het advies door de adviseur was in algemene zin goed, ze had goed begrepen wat ik wilde en kon meedenken in wat er nodig was. Echter vanaf het moment dat de offerte aangevraagd werd ging het lastiger. De doorlooptijd was erg lang (adviestraject duurde ca 2 weken en het aansluitende offertetraject ook nog ruim 2 weken). Er bleek vervolgens dat een kleine lening (van 20.000) van een eigen BV (waar ik 100% eigenaar van ben) nogal een obstakel te zijn. Terwijl dit totaal geen extra risico voor de bank was. Ik ben hierdoor op extra kosten gejaagd omdat er een accountantsrapport nodig was, en er dreigde tijdsoverschrijding wat behoorlijke stress gaf. De peildatum van het accountantsrapport (dat ik met spoed heb laten maken) was vervolgens ook nog 4 dagen te oud. Dit had voorkomen kunnen worden als ik niet eerst 3 weken had moeten wachten op advies en offerte traject. Enige flexibiliteit aan de kant van de ABN AMRO was hier helaas niet mogelijk, erg vervelend en niet klantgericht.
Goedemorgen Floris, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Het is fijn om te horen dat het initiële advies goed werd begrepen en dat mijn colelga met je kon meedenken. Het is jammer om te vernemen dat je daarna tegen obstakels aanliep, met name rondom de doorlooptijd en de bijkomende kosten door het accountantsrapport We begrijpen dat dit stress heeft veroorzaakt en dat het proces niet soepel verliep. Ik breng je bericht onder de aandacht bij onze hypotheekafdeling, zodat we hier verder lering uit kunnen trekken. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite om ons hierover te informeren. Een mooie dag verder, Roeland ABN AMRO Webcare
Uitstekend is een understatement. Onze hypotheekadviseur, Sapoeti, was echt een engel. We zijn erg dankbaar aan haar dat ze ons zo goed en snel geholpen heeft. 10/10!
Goedemiddag, Wat een mooie woorden over Sapoeti! Fijn dat je de hulp als uitstekend hebt ervaren. Je feedback wordt zeer gewaardeerd. We zullen Sapoeti zeker op de hoogte brengen van je complimenten. Een mooie dag verder, Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer meedenkend en betrokken adviseur
Goedemorgen, Fijn dat je de betrokkenheid van onze collega Gruisinga zo waardeert. We zorgen ervoor dat ze je complimenten ontvangt! Met vriendelijke groet, Roeland ABN AMRO Webcare
Een afspraak op korte termijn maken was een uitdaging, maar eenmaal in het aanvraagproces ging het van begin tot eind vlekkeloos en helemaal volgens wens.
Goedemorgen, Dank voor je feedback. Goed om te horen dat het aanvraagproces soepel en volgens wens is gegaan. We zullen je opmerkingen over het maken van een afspraak meenemen in onze verbeteringen. Met vriendelijke groet, Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer goed bevallen
Goedemorgen, Wat fijn dat het proces goed is bevallen. We zijn blij dat je tevreden bent met hoe alles is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring. Een mooie dag verder! Roeland ABN AMRO Webcare
Prima begeleid en duidelijk uitgelegd. Goed meegedacht en geanticipeerd. Bovendien ook nog eens zeer snel uitgevoerd.
Goedenavond Mirna, Allereerst bedankt voor je review. Dat je hiervoor de moeite neemt waarderen we enorm. Wat fijn om te lezen dat je de begeleiding zo prettig hebt ervaren en dat het ook nog snel was. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik vond het heel prettig contact met de bank. Selda heeft me op alle fronten geholpen en goed geinformeerd. MVG
Goedenavond Erol, Wat fijn dat je het contact zo prettig hebt ervaren en dat de adviseur je op alle fronten heeft geholpen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Eerste en vervolg gesprek prettig, zakelijk en duidelijk. Na doorgeven van alle vereiste documenten heeft het 2 weken geduurd tot offerte werd geleverd. Acceptatie afdeling kwam diverse keren met vragen, waarop de antwoorden ook te vinden zijn in aangeleverde documenten. Dit alles zeer frusterend voor cliënt. Nazorg door coach weer correct en zakelijk.
Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review! Wordt gewaardeerd. Fijn ook om te lezen dat zowel de start als het eind als prettig zijn ervaren. Ik neem je feedback omtrent de acceptatie mee, daar kunnen we alleen maar van leren. Nogmaals bedankt voor de genomen moeite en een mooie dag nog! Robert
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.