Ik kon altijd hulp vragen als ik iets niet begreep. Kreeg duidelijke uitleg. Het was alleen jammer dat de beeldverbinding niet werkte. Dat praat toch prettiger. Er is van alles geprobeerd, maar het lukte niet. Wij hebben dus alles telefonisch gedaan.
Goedemorgen Laura, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring met ons rondom de aanvraag van je hypotheek. Wat fijn om te horen dat je goed geïnformeerd bent en altijd hulp kon vragen als er iets niet duidelijk was. Het spijt ons te horen dat de beeldverbinding niet werkte. We begrijpen dat gesprekken met beeld vaak prettiger worden ervaren. Goed dat je dit aangeeft, dit geeft ons de mogelijkheid om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Ondanks dat zijn we blij dat de telefonische gesprekken uiteindelijk goed hebben geholpen om alles af te ronden. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Goed contact, duidelijke aanbevelingen
Beste Laurens, Bedankt voor je positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze dienstverlening als klantvriendelijk, oplossingsgericht en meedenkend hebt ervaren. Het is geweldig dat je het contact als goed en de aanbevelingen als duidelijk hebt ervaren, dat is precies waar we naar streven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we natuurlijk voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het aanvragen van een hypothecaire lening bij de bank is een ingewikkeld traject, waarin erg veel documentatie wordt opgevraagd, en dat een flinke periode kan duren. Je hebt daar echt een adviseur bij nodig. Wij hadden ervoor gekozen ons te laten begeleiden door een adviseur, die verbonden was aan de bank, maar wiens taak het was óns te adviseren en te begeleiden. Deze adviseur heeft het heel erg goed gedaan. Effectief, deskundig, en vooral communicatief sterk.
Beste Chris, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! We begrijpen dat het aanvragen van een hypothecaire lening een complex traject kan zijn, daarom is het fijn om te lezen dat onze adviseur je zo goed heeft begeleid. Fantastisch dat je de begeleiding als effectief, deskundig en communicatief sterk hebt ervaren. Dit is precies waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Vanaf het maken van een afspraak voor een hypotheekgesprek tot en met het passeren van de akte bij de notaris is alles zeer soepel verlopen. De kundige hypotheekadviseur heeft de aanvraag na het adviesgesprek prima begeleid en ook de benodigde acties en deadlines goed in het oog gehouden. We zijn zeer tevreden over het hele proces.
Contact met hypotheek adviseur was erg prettig, makkelijk contact en allemaal snel geregeld.
Beste Laura, Bedankt voor je fijne review! Wat goed om te horen dat het contact met onze hypotheekadviseur prettig en makkelijk verliep, en dat alles snel geregeld is. Daar doen we het voor! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Het begon goed met een fijn gesprek. Met een week hadden wij alle benodigde documenten aangeleverd en werd ons verteld dat de adviesaanvraag na het weekend gedaan zou worden en de vrijdag de week erop er een uitslag zou zijn of de hypotheek was goedgekeurd. Wij belden dus 2 weken later en toen werd ons verteld dat de adviesaanvraag nog niet eens was gedaan, dit kwam natuurlijk als een grote teleurstelling omdat er iets anders was gecommuniceerd. De weken erna volgde en steeds werd er verteld dat hij het eind vd week rond zou hebben, dit was telkens niet het geval. Nog geen week voor de deadline was het pas rond. Wat in onze ogen onnodig is geweest. Er werden dingen toegezegd maar afspraken werden niet nagekomen. Toen de deadline in zicht kwam werd het dan ook erg spannend en waren wij het vertrouwen in jullie verloren. Webben zelfs overwogen bij jullie weg te gaan als hypotheekverstrekker. Op de dag van de sleuteloverdracht kwamen wij er onverwachts achter (door de verkopende partij) dat ze erg zenuwachtig waren geweest omdat onze hypotheekadviseur onze bankgarantie niet heeft gesteld. Wij wisten hier niks vanaf en vertrouwde erop dat onze hypotheekadviseur dit had geregeld, het tegendeel bleek helaas waar te zijn. Onze ervaring is helaas slecht geweest en we zouden jullie dan ook niet aanbevelen bij iemand anders.
Beste Joany, Bedankt voor je uitgebreide feedback. Het spijt me enorm om te horen dat je ervaring met ons niet is verlopen zoals je had gehoopt. We begrijpen dat het proces rondom een hypotheekaanvraag al spannend genoeg is. Duidelijke communicatie en het nakomen van afspraken zijn hier cruciaal in. Je teleurstelling begrijp ik dan ook helemaal, zeker omdat het ook vaak een leuke tijd zou moeten zijn als je een huis gaat kopen. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Het begon best goed. We hadden het gevoel dat de tijd voor ons werd genomen. Meerdere online meetings gehad van zeker een uur. Maar puntje bij paaltje toch het eea mis gegaan; wij hadden wat verkeerde documenten aangeleverd. Dit is natuurlijk onze eigen slordigheid, maar naar mijn inziens wel aan de adviseur om alles te controleren voordat het naar de acceptatieafdsling gaat. Nu kregen we - terwijl wij de documenten al bijna 3 weken geleden hadden aangeleverd - 2 dagen voor deadline te horen van de acceptatieafdeling dat het niet klopte. Had veel stress gescheeld als de hypotheekadviseur in de 3 weken ervoor de tijd had genomen om t goed te doorzien. Daarnaast hadden wij dus al ruim 2 weken alles aangeleverd eerder dat de acceptatieafdeljng ermee aan de slag ging. En dit was na aandringen omdat onze deadline in 2 dagen was. En san t belangrijkste: nadat we de hypotheekofferte binnen hadden heb ik nog nagebeld met de vraag of de bankgarantie werd geregeld. Dit was zo en hoefde we niks meer aan te doen. Tot ik 2 werkdagen voor het passeren van de notaris de mail kreeg mer de vraag waar de bankgarantie was. Dit was "even mis gegaan" aldus jullie. Het is gelukkig wel snel opgelost, maar zorgde weer voor veel stress. Als laatste kregen wij bij t passeren de vraag waarom we niet in januari hebben gepasseerd, dan hadden we nog recht gehad op de startersvrijstelling. Onze adviseur heeft ons hier nooit op gewezen. Dit had best gemogen.
Goedenavond Emma, Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om dit met ons te delen. Wat balen dat het proces niet helemaal vlekkeloos is verlopen en dat dit stress heeft veroorzaakt. Dat is natuurlijk niet wat je mag verwachten en we begrijpen hoe vervelend dit voor jullie moet zijn geweest. We nemen jullie punten ter harte en gaan hier zeker mee aan de slag om dit in de toekomst beter te doen. Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van jullie nieuwe woning en we wensen jullie daar veel geluk en plezier! Iman
Fijne hulp, konden altijd bellen en duidelijke instructies ontvangen over het verkrijgen van onze hypotheek.
Soepel, snel, uitgebreid advies
Goedenavond Mel, Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te lezen dat alles soepel en snel verliep. Iman
Correct geholpen, duidelijke uitleg. Afspraken goed nagekomen. Fijn dat we zo goed geholpen zijn!
Goedenavond, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat alles duidelijk was en goed is verlopen. Iman
Zie boven.
Goedenavond Ineke, Bedankt voor deze mooie beoordeling, kort maar krachtig! Iman
Ik weet dat ik over 22 jaar nog een openstaand bedrag heb van mijn aflossingsvrije hypotheek. Anderhalf jaar geleden heb ik al de moeite genomen om jullie ongeveer alle details van mijn riante financiële positie te geven. Nu ben ik op elke mogelijke manier weer benaderd voor zo’n gesprek waar ik vriendelijk voor heb bedankt. Ik krijg vervolgens een onprettige, haast dreigende brief “Je wilt geen gesprek. Hoe nu verder?”. We leggen uit wat er nu gebeurt… Wat gaat er gebeuren ABN AMRO? Inderdaad: niets anders dan de afgelopen jaren. Ik betaal gewoon netjes m’n hypotheek en that’s it.
Goedemiddag John. Hartelijk dank voor je openhartige beoordeling. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je aangeeft geen behoefte te hebben aan een gesprek omdat je de zaken prima op orde hebt, je ook niet het gevoel wil krijgen dat we dit aan je opdringen en vervolgens een brief sturen alsof er 'straf' staat op het niet ingaan op de uitnodiging. Mijn excuses voor het gevoel dat deze brief je heeft gegeven. Ik zal ook zorgen dat je feedback hierover bij het team terecht komt dat verantwoordelijk is voor de brief zodat we de aanpak, én de inhoud van de brief kunnen verbeteren. Nogmaals dank voor zo het zo duidelijk verwoorden van wat beter kan. Met vriendelijke groet. Floris ABN AMRO Webcare
Voor het kopen van ons eerste huis kwamen wij voor onze hypotheek in contact met ABN AMRO Hypotheken. Wij zijn heel erg goed geholpen. Fijne en vooral persoonlijke begeleiding, een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service. We kijken terug op een soepel proces. Dank aan Specialist Wonen Patrick Reijans van ABN AMRO Eindhoven.
Goedenavond Simo, Bedankt voor jouw review en het mooie cijfer! Fijn dat jullie persoonlijk en naar wens zijn geholpen en kunnen terug kijken op een soepel proces! Veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Prima persoon die ons begeleidde in het proces. ABN gaf geen persoonlijk maatwerk.,bureaucratisch Veel overbodig werk voor de klant. Bv het opnieuw aanleveren van pensioenoverzichten ,terwijl je pensioen heus niet verandert als je 75 jaar bent. Een persoonlijk contact ,zoals vroeger,die al je bankzaken regelt en begeleidt wordt gemist
Goedemiddag Jeanne, Wat jammer om te lezen dat dit zo hebt ervaren! Heb je dit ook zo besproken met m'n collega in kwestie? Wel fijn om te zien dat de afspraken zijn nagekomen. Mocht je nou nog vragen hebben, dan raad ik je aan om hiervoor contact op te nemen met één van m'n collega's van onze afdeling Hypotheken. Prettige avond nog voor nu. Robert ABN AMRO Webcare
Helemaal perfect
Hi René! Fijn om te lezen dat je zo over ons te spreken bent. Mooie dag nog! Robert ABN AMRO Webcare
Kan niet anders zeggen dan dat het contact met de ABN AMRO voor een hypotheekaanvraag voorspoedig en zonder obstakels verliep. Ze hebben ons bij iedere stap duidelijk door het proces begeleid en goede inzichten gegeven over de verschillende hypotheekvormen en de maandelijkse kosten die daarbij komen kijken. Toen alle benodigde documenten verzameld waren en de aanvraag kon worden ingediend, was dit vervolgens ook zeer vlot rond. Zeer tevreden!
Goedemorgen Vincent, Mooi om je ervaring zo terug te lezen. Fijn ook dat je dit nog met ons deelt. Prettige dag nog! Robert ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring is dat de bank veel te veel gegevens vraagt, die nauwelijks meer toegevoegde waarde oplevert. De gegevens moet jezelf allemaal bij elkaar zoeken en invullen, dan zijn de “advieskosten “ erg duur.
Goedemiddag Paul, Dank voor je review. Jouw feedback over de advieskosten en het zelf aanleveren van teveel gegevens geef ik uiteraard door. Mocht je in de toekomst vragen hebben, stel ze gerust! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Uitgebreide voorlichting, duidelijke uitleg, prima voorstel, goed overzicht
Goedemorgen Hans, Dank voor het mooie cijfer! Fijn te lezen dat alles naar tevredenheid was. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij zijn heel goed geholpen konden met alle vragen terecht was nooit een probleem
Goedemorgen Thea, Bedankt voor jullie mooie review. Fijn te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
De adviseur die ons toegekend was Ismail Tuncer was de beste die een klant kan wensen. Hij heeft ons echt extreem veel geholpen en heel erg goed geadviseerd. Dankzij hem zijn we zo ver gekomen en hebben ons droom en doel bereikt. Ik kan eerlijk zeggen dat hij een van de meest ervaren en geweldige adviseur is die we ooit hebben gekend en zijn hem echt van harte dankbaar. Deze meneer mag zeker een dikke opslag of een hele goede promotie ontvagen want niet iedereen kan/wil zijn werk doen zoals hij.
Goedemorgen Anna, Bedankt voor de mooie review over onze advsiseur. Heel fijn om te lezen dat jullie zo ontzettend goed geholpen zijn door Ismail! Ik ga dit bericht met hem delen, dat zal hij vast enorm waarderen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
vanaf de eerste moment ging alles zoals verwacht en gewenst. onze hypotheek adviseur was zeer vriendelijk en behulpzaam. de enige ding dat ik niet prima vond was het aantal emails met documenten heen en terug... we zouden op onze ABN portaal moeten inloggen en alles daarin regelen, bestanden uploaden/downloaded, etc. de kost van het proces, misschien helemaal binnen wat andere banken doen, maar ik vond het iets te duur voor het werk gedaan. hoe dan ook, volgend huis te koop zal, in principe, ook hier beginnen...
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat alles liep zoals gewenst, dat horen we graag. De feedback over het documentatie geef ik door. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
bij gevraagde uitleg over details van de hypotheek veelal antwoorden in de trant van ‘dat is nu eenmaal zo’ en ‘ je moet me maar geloven’ , weinig wederzijdse communicatie en uitleg.
Goedemorgen Rob, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met de afdeling Hypotheken. Ik begrijp dat je met name teleurgesteld bent in de mate waarin je door de adviseur bent meegenomen in het proces en de uitleg hierbij. Ik ga zorgen dat je terugkoppeling hierover bij de juiste personen binnen de organisatie terecht komt zodat we hier van kunnen leren en de werkwijze van onze adviseur(s) hierop kunnen bijsturen. Nogmaals dank voor het delen. Dat helpt ons enorm. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De test was even lastig omdat er vragen staan die niet voor mij van toepassing zijn. Daarna met adviseur alles prima in orde gekomen
Hoi Clem, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen met de hulp van onze adviseur. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
In eerste instantie zaten er wat haken en ogen aan de aanvraag maar uiteindelijk is de hypotheekaanvraag naar onze tevredenheid uitgevoerd, mede door het "meedenken" van de, naar onze mening, zeer goede zorg van de hypotheekadviseur Richard van Rooij.
Goedemiddag Dick. Hartelijk dank voor je mooie cijfer en woorden voor onze dienstverlening. Fijn dat het met de begeleiding vanuit Richard helemaal goed is gekomen met de aanvraag. Ik zal er zorg voor dragen dat je review ook bij hem terecht komt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Medewerker was aardig en geduldig. Vroeger kon je je contract, je loonstrookje en je paspoort laten zien en kreeg je een lening. Nu is dit ( door de #@% EU) een ramp. Het begon met 26 up te loaden documenten. Nadat we dat hadden gedaan waren er 6 afgekeurd en werd het totaal aantal up te loaden documenten verhoogd tot 28. Hierdoor wist je gedurende de rit niet waar je aan toe was. Daarnaast is de omschrijving bij de up te loaden documenten niet eenduidig: amer kon zoiets staan als energielabel appartement. Dan was het mij niet duidelijk of het om het appartement ging waar de overbruggingshypotheek op zou gaan rusten of het te kopen appartement. Vervolgens was de upload "afgewezen" met een vage reden. Mij nog altijd niet duidelijk wat er mis was. Ander voorbeeld: er werdt gevraagd naar de aflosnota van mijn vorige hypotheek bij de ing. Bij navraag bij de ing bleek ik deze brief nooit gehad te hebben van hen ( ik had het laatste stukje in 1x betaald zonder de brief eerst gekregen te hebben). Ik dus in de stress wat ik hier dan moest uploaden. Ander voorbeeld: belastingopgave 2012. Bij digid kan je slechts 5 jaar terugkijken, je moet dan de belastingdienst bellen. Deze zegt vervolgens doodleuk dat ze het alleen per post kunnen en dat het typisch 10 werkdagen duurt, maar dat ze zich zelf een max opleggen van 10 weken. Dat is dus stress omdat we geen ontbindende voorwaarden hadden gesteld en de ambtenaren wel op zich laten wachten.
Goedemiddag Huub, Dank voor je mooie beoordeling en uitgebreide beschrijving van je ervaringen tijdens de aanvraag. Ik snap dat het tegenwoordig een stuk ingewikkelder is om een financiering te regelen en dat er meer gevraagd wordt aan documentatie. Je feedback hierover zal ik zeker delen met het management, echter geef je zelf ook aan dat het voornamelijk voortkomt vanuit (Europese) wetgeving waaraan wij dienen te conformeren. Nogmaals hartelijk dank voor het delen van je ervaring en het signaal over de administratieve rompslomp. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.