Filters

8

Ik ben heel goed geinformeerd

Ik kon altijd hulp vragen als ik iets niet begreep. Kreeg duidelijke uitleg. Het was alleen jammer dat de beeldverbinding niet werkte. Dat praat toch prettiger. Er is van alles geprobeerd, maar het lukte niet. Wij hebben dus alles telefonisch gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, meedenkend

Goed contact, duidelijke aanbevelingen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed begeleid in een ingewikkeld traject

Het aanvragen van een hypothecaire lening bij de bank is een ingewikkeld traject, waarin erg veel documentatie wordt opgevraagd, en dat een flinke periode kan duren. Je hebt daar echt een adviseur bij nodig. Wij hadden ervoor gekozen ons te laten begeleiden door een adviseur, die verbonden was aan de bank, maar wiens taak het was óns te adviseren en te begeleiden. Deze adviseur heeft het heel erg goed gedaan. Effectief, deskundig, en vooral communicatief sterk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies, duidelijke uitleg, zorgvuldig en soepel proces

Vanaf het maken van een afspraak voor een hypotheekgesprek tot en met het passeren van de akte bij de notaris is alles zeer soepel verlopen. De kundige hypotheekadviseur heeft de aanvraag na het adviesgesprek prima begeleid en ook de benodigde acties en deadlines goed in het oog gehouden. We zijn zeer tevreden over het hele proces.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Contact met hypotheek adviseur was erg prettig, makkelijk contact en allemaal snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend

Het begon goed met een fijn gesprek. Met een week hadden wij alle benodigde documenten aangeleverd en werd ons verteld dat de adviesaanvraag na het weekend gedaan zou worden en de vrijdag de week erop er een uitslag zou zijn of de hypotheek was goedgekeurd. Wij belden dus 2 weken later en toen werd ons verteld dat de adviesaanvraag nog niet eens was gedaan, dit kwam natuurlijk als een grote teleurstelling omdat er iets anders was gecommuniceerd. De weken erna volgde en steeds werd er verteld dat hij het eind vd week rond zou hebben, dit was telkens niet het geval. Nog geen week voor de deadline was het pas rond. Wat in onze ogen onnodig is geweest. Er werden dingen toegezegd maar afspraken werden niet nagekomen. Toen de deadline in zicht kwam werd het dan ook erg spannend en waren wij het vertrouwen in jullie verloren. Webben zelfs overwogen bij jullie weg te gaan als hypotheekverstrekker. Op de dag van de sleuteloverdracht kwamen wij er onverwachts achter (door de verkopende partij) dat ze erg zenuwachtig waren geweest omdat onze hypotheekadviseur onze bankgarantie niet heeft gesteld. Wij wisten hier niks vanaf en vertrouwde erop dat onze hypotheekadviseur dit had geregeld, het tegendeel bleek helaas waar te zijn. Onze ervaring is helaas slecht geweest en we zouden jullie dan ook niet aanbevelen bij iemand anders.

  • Aanbevelen? Nee
5

Vlot contact, maar wel fouten gemaakt

Het begon best goed. We hadden het gevoel dat de tijd voor ons werd genomen. Meerdere online meetings gehad van zeker een uur. Maar puntje bij paaltje toch het eea mis gegaan; wij hadden wat verkeerde documenten aangeleverd. Dit is natuurlijk onze eigen slordigheid, maar naar mijn inziens wel aan de adviseur om alles te controleren voordat het naar de acceptatieafdsling gaat. Nu kregen we - terwijl wij de documenten al bijna 3 weken geleden hadden aangeleverd - 2 dagen voor deadline te horen van de acceptatieafdeling dat het niet klopte. Had veel stress gescheeld als de hypotheekadviseur in de 3 weken ervoor de tijd had genomen om t goed te doorzien. Daarnaast hadden wij dus al ruim 2 weken alles aangeleverd eerder dat de acceptatieafdeljng ermee aan de slag ging. En dit was na aandringen omdat onze deadline in 2 dagen was. En san t belangrijkste: nadat we de hypotheekofferte binnen hadden heb ik nog nagebeld met de vraag of de bankgarantie werd geregeld. Dit was zo en hoefde we niks meer aan te doen. Tot ik 2 werkdagen voor het passeren van de notaris de mail kreeg mer de vraag waar de bankgarantie was. Dit was "even mis gegaan" aldus jullie. Het is gelukkig wel snel opgelost, maar zorgde weer voor veel stress. Als laatste kregen wij bij t passeren de vraag waarom we niet in januari hebben gepasseerd, dan hadden we nog recht gehad op de startersvrijstelling. Onze adviseur heeft ons hier nooit op gewezen. Dit had best gemogen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg goed en fijn geholpen

Fijne hulp, konden altijd bellen en duidelijke instructies ontvangen over het verkrijgen van onze hypotheek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel, snel, uitgebreid advies

Soepel, snel, uitgebreid advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig verlopen

Correct geholpen, duidelijke uitleg. Afspraken goed nagekomen. Fijn dat we zo goed geholpen zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, ongecompliceerd. Zie boven.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Onprettig woonwensgesprek

Ik weet dat ik over 22 jaar nog een openstaand bedrag heb van mijn aflossingsvrije hypotheek. Anderhalf jaar geleden heb ik al de moeite genomen om jullie ongeveer alle details van mijn riante financiële positie te geven. Nu ben ik op elke mogelijke manier weer benaderd voor zo’n gesprek waar ik vriendelijk voor heb bedankt. Ik krijg vervolgens een onprettige, haast dreigende brief “Je wilt geen gesprek. Hoe nu verder?”. We leggen uit wat er nu gebeurt… Wat gaat er gebeuren ABN AMRO? Inderdaad: niets anders dan de afgelopen jaren. Ik betaal gewoon netjes m’n hypotheek en that’s it.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne persoonlijke hypotheekbegeleiding

Voor het kopen van ons eerste huis kwamen wij voor onze hypotheek in contact met ABN AMRO Hypotheken. Wij zijn heel erg goed geholpen. Fijne en vooral persoonlijke begeleiding, een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service. We kijken terug op een soepel proces. Dank aan Specialist Wonen Patrick Reijans van ABN AMRO Eindhoven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bureaucratisch

Prima persoon die ons begeleidde in het proces. ABN gaf geen persoonlijk maatwerk.,bureaucratisch Veel overbodig werk voor de klant. Bv het opnieuw aanleveren van pensioenoverzichten ,terwijl je pensioen heus niet verandert als je 75 jaar bent. Een persoonlijk contact ,zoals vroeger,die al je bankzaken regelt en begeleidt wordt gemist

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastische begeleiding

Helemaal perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positieve ervaring

Kan niet anders zeggen dan dat het contact met de ABN AMRO voor een hypotheekaanvraag voorspoedig en zonder obstakels verliep. Ze hebben ons bij iedere stap duidelijk door het proces begeleid en goede inzichten gegeven over de verschillende hypotheekvormen en de maandelijkse kosten die daarbij komen kijken. Toen alle benodigde documenten verzameld waren en de aanvraag kon worden ingediend, was dit vervolgens ook zeer vlot rond. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
7

Hypotheek aanvraag te omslachtig

Mijn ervaring is dat de bank veel te veel gegevens vraagt, die nauwelijks meer toegevoegde waarde oplevert. De gegevens moet jezelf allemaal bij elkaar zoeken en invullen, dan zijn de “advieskosten “ erg duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Uitgebreide voorlichting, duidelijke uitleg, prima voorstel, goed overzicht

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende uitleg en begeleiding

Wij zijn heel goed geholpen konden met alle vragen terecht was nooit een probleem

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

De adviseur die ons toegekend was Ismail Tuncer was de beste die een klant kan wensen. Hij heeft ons echt extreem veel geholpen en heel erg goed geadviseerd. Dankzij hem zijn we zo ver gekomen en hebben ons droom en doel bereikt. Ik kan eerlijk zeggen dat hij een van de meest ervaren en geweldige adviseur is die we ooit hebben gekend en zijn hem echt van harte dankbaar. Deze meneer mag zeker een dikke opslag of een hele goede promotie ontvagen want niet iedereen kan/wil zijn werk doen zoals hij.

  • Aanbevelen? Ja
9

alles ging soepel en zeker naar wens

vanaf de eerste moment ging alles zoals verwacht en gewenst. onze hypotheek adviseur was zeer vriendelijk en behulpzaam. de enige ding dat ik niet prima vond was het aantal emails met documenten heen en terug... we zouden op onze ABN portaal moeten inloggen en alles daarin regelen, bestanden uploaden/downloaded, etc. de kost van het proces, misschien helemaal binnen wat andere banken doen, maar ik vond het iets te duur voor het werk gedaan. hoe dan ook, volgend huis te koop zal, in principe, ook hier beginnen...

  • Aanbevelen? Ja
4

slecht luisteren en weinig bereidheid om vragen te beantwoorden

bij gevraagde uitleg over details van de hypotheek veelal antwoorden in de trant van ‘dat is nu eenmaal zo’ en ‘ je moet me maar geloven’ , weinig wederzijdse communicatie en uitleg.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima geregeld

De test was even lastig omdat er vragen staan die niet voor mij van toepassing zijn. Daarna met adviseur alles prima in orde gekomen

  • Aanbevelen? Ja
8

De hypotheekofferte is juist uitgevoerd.

In eerste instantie zaten er wat haken en ogen aan de aanvraag maar uiteindelijk is de hypotheekaanvraag naar onze tevredenheid uitgevoerd, mede door het "meedenken" van de, naar onze mening, zeer goede zorg van de hypotheekadviseur Richard van Rooij.

  • Aanbevelen? Ja
7

Aardige mijnheer maar vreselijk veel vragen.

Medewerker was aardig en geduldig. Vroeger kon je je contract, je loonstrookje en je paspoort laten zien en kreeg je een lening. Nu is dit ( door de #@% EU) een ramp. Het begon met 26 up te loaden documenten. Nadat we dat hadden gedaan waren er 6 afgekeurd en werd het totaal aantal up te loaden documenten verhoogd tot 28. Hierdoor wist je gedurende de rit niet waar je aan toe was. Daarnaast is de omschrijving bij de up te loaden documenten niet eenduidig: amer kon zoiets staan als energielabel appartement. Dan was het mij niet duidelijk of het om het appartement ging waar de overbruggingshypotheek op zou gaan rusten of het te kopen appartement. Vervolgens was de upload "afgewezen" met een vage reden. Mij nog altijd niet duidelijk wat er mis was. Ander voorbeeld: er werdt gevraagd naar de aflosnota van mijn vorige hypotheek bij de ing. Bij navraag bij de ing bleek ik deze brief nooit gehad te hebben van hen ( ik had het laatste stukje in 1x betaald zonder de brief eerst gekregen te hebben). Ik dus in de stress wat ik hier dan moest uploaden. Ander voorbeeld: belastingopgave 2012. Bij digid kan je slechts 5 jaar terugkijken, je moet dan de belastingdienst bellen. Deze zegt vervolgens doodleuk dat ze het alleen per post kunnen en dat het typisch 10 werkdagen duurt, maar dat ze zich zelf een max opleggen van 10 weken. Dat is dus stress omdat we geen ontbindende voorwaarden hadden gesteld en de ambtenaren wel op zich laten wachten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

Over ABN AMRO Hypotheken

Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.