Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
AanHuis is de partij om opnieuw je huis in te richten. Heel goed advies, snelle levering en goede vakmensen.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Onbekend
Beveelt aan
14 October 2024
Marcel
Amsterdam
Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een unieke vloer en die vonden wij bij Aanhuis. Wij waren meteen verkocht en gelukkig was de levertijd niet al te lang. De vloer is netjes en strak gelegd en ook waren de vloerleggers vriendelijk en behulpzaam. Wij werden ook goed op de hoogte gehouden door middel van mailtjes. Wij zijn supertevreden en kan Aanhuis zeker aanbevelen bij anderen die iets unieks zoeken.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Vloeren
Beveelt aan
10 May 2024
Achraf
Haarlem
We hebben eerdere zeer goede ervaringen gehad met Aanhuis (vloeren, wanddecoratie, kleuradvies) en hebben daarom weer voor Aanhuis gekozen voor de raamdecoratie. Ook nu weer zeer tevreden.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Raamdecoratie
Beveelt aan
24 March 2024
Koert
Amsterdam
Heb bij Aanhuis in Amsterdam westpoort screens gekocht. Voor aan de buitenkant van ons huis. Wij zijn uitstekend en vakkundig geholpen door Gabrielle. Het plaatsen van de screens aan het dakkapel en twee screens aan de ramen van onze slaapkamers was in 1 halve dag geregeld. Zeer vakkundig geplaatst. Elektrische met afstandsbediening. Zeer blij daar mee.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Buitenzonwering
Beveelt aan
6 November 2023
Dick en Manja
Almere
Ik heb in eerste instantie een afspraak gemaakt in Westpoort en met Tanja gesproken. We hebben verschillende wensen doorgenomen die ik had voor de aankleding van mijn nieuwe woning. Hier heeft Tanja uitgebreid de tijd voor genomen en we hebben samen diverse producten doorgesproken en bekeken. Op verschillende momenten en plekken hebben we elkaar later weer gesproken en elke keer is er altijd tijd voor mij en mijn wensen en aanpassingen geweest. Door deze ervaring hebben we besloten om opdracht te geven voor het leveren en plaatsen van Luxaflex Duettes en 2 op maat gemaakte kasten. We zijn heel fijn geholpen door Tanja, die ons deskundig alle uitleg heeft gegeven en ook direct meedacht als we over iets twijfelde. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een hele fijne ervaring heb gehad met jullie winkels.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Raamdecoratie
Beveelt aan
8 September 2023
Ammie
Amsterdam
We zijn uistekend geholpen met het uitzoeken van onze vloer door gabrielle. En heel netjes en goed gelegd door net en vriendelijke monteurs.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Vloeren
Beveelt aan
18 June 2023
Manja kerkhoff
Almere
Na 6-8 weken levertijd bij andere winkels te horen, toch maar even bij deze nieuwe winkel naar binnen gegaan. Wat een mooie winkel en twee lieve, vakkundige dames. Ze denken mee en weten waar ze het over hebben. De prijs was netjes en ze konden binnen twee weken al de vloer komen leggen. Het leggen ging ook goed. De heren waren er op de afgesproken tijd en tapijt is erg mooi gelegd. Wij zijn erg blij met onze aankoop
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Vloeren
Beveelt aan
16 June 2023
yolan
Zwanenburg
We zijn goed geadviseerd over ons nieuwe behang en de bijbehorende kleuren voor de muren. Het resultaat is prachtig.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Verf en behang
Beveelt aan
22 October 2022
Marja
Haarlem
Moest iets langer wachten op geleverde spullen, maar dat was vooraf aangegeven dat dit kon gebeuren. Vrienden die elders hadden besteld waren nog langer aan het wachten op hun producten dus dit zal overal wel gelden. Verder goed geholpen en er werd goed meegedacht met de verschillende opties wat wij heel erg prettig vonden.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Raamdecoratie
Beveelt aan
17 September 2022
Ronald
Hoofddorp
Heel erg tevreden met woninginrichting aan huis Westpoort. Heel fijn geholpen door Laurens. Hij gaf ons goed advies. 5 jaar geleden hebben we de vloeren van ons nieuwe huis laten doen en een inbouw kast van Allure op de slaapkamer. Nu weer terug gekomen voor de zolder die we hebben laten verbouwen, weer een inbouw kast van Allure en een mooie pvc visgraat vloer en een Arte behang. Weer zo blij mee zou niet anders willen. Ik raad Westpoort zeker aan.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Kasten
Beveelt aan
14 September 2022
Marije
Haarlem
Laurens en Tanja hebben mij goed geholpen en mijn wensen volledig ingevuld. Ik ben namelijk erg tevreden met mijn nieuwe vloer en gordijnen! Aanrader dus.
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Vloeren
Beveelt aan
14 September 2022
Astrid
Amsterdam
De jongeman heeft mij uitermate goed geholpen en adviezen uitgebracht waar ik niet zo 1 2 3 aan het gedacht, top !
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Vloeren
Beveelt aan
30 August 2022
Wido
Assendelft
Wat een slecht bedrijf is Woninginrichting aan huis. Door eerst een paar jaar geleden oa een slechte vloer te hebben gelegd nu weer een ander probleem. De vloer werd destijds ook niet opgepakt door WIAH en meteen doorverwezen naar het CBW. Uiteraard ook gedaan en hierna zijn wij in het gelijkgesteld. Echter nu blijkt dat tijdens het leggen van de vloer het kruipluik is vastgelijmd en/of geplakt waardoor deze niet meer opengaat. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en wederom verwijzen zij mij naar het CBW. Ook geeft het hoofdkantoor aan dat zij aan het filiaal Westpoort onze gegevens hebben doorgegeven, en dat zij er niets aan kunnen doen dat het filiaal geen contact opneemt. En wederom ... verwijzen naar het CBW! Dus mensen, het concept is misschien mooi, geluk als alles in 1x goed wordt aangelegd, maar op het moment dat er problemen zijn geven zij niet thuis !!!
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Onbekend
Beveelt niet aan
26 July 2021
Edwin
Almere
Na 6 maanden en 1500 euro armer nog steeds met houten jaloeziën die slecht sluiten, scheef hangen, gebroken lamellen en een beschadigd voorzet board. Bellen, mailen, bezoeken... veel beloftes maar helaas geen oplossing!!!
Advies
Creativiteit
Service
Assortiment
Kwaliteit
Vakmanschap
Levertijd
Prijsniveau
Ervaring met:
Raamdecoratie
Beveelt niet aan
23 November 2019
Hester Becx
amsterdam
Zeer slechte ervaring. De vloer zit erin maar totaal niet zoals is afgesproken. contact persoon sprak zichzelf steeds tegen en leverde niet volgens afspraak. onze klachten die wij meerdere malen hebben uitgesproken zijn nooit serieus genomen en er is vanuit de winkel niet serieus op gereageerd. na dreigementen vanuit jullie kant - Wij sturen de deurwaarder op jullie af- toch besloten de rekening te betalen ondanks dat wij niet tevreden zijn. Er is daarna 1 maal gebeld maar er is nooit een reactie gekomen vanuit dit bedrijf. De vloer is geplaatst maar niet zoals afgesproken en daarnaast vind ik erg vervelend dat er niet fatsoenlijk is gereageerd op onze klacht. Ik raad echt iedereen af met deze "heren"samen te werken! een drama
Beveelt niet aan
6 June 2018
Bart
Haarlem
Onze ervaringen met Woninginrichting aan huis Westpoort zijn niet zo best. Eigenlijk alleen redelijk tevreden over het leggen van de vloer. Serviceniveau is erg mager. Toen wij informeerden om planning wat te verschuiven was er niks mogelijk. Toen zij in de problemen zaten omdat de marmoleum vloer opeens niet in voorraad was bij de leverancier, moesten/konden we opeens wél verschuiven. Na het leggen van de vloeren liet men het afval in een grote hoop voor ons huis liggen. Na diverse beloftes is na 5 telefoontjes en 2,5 week wachten eindelijk alles opgehaald. Afgelopen donderdag zijn onze plinten gelegd. Absoluut beneden alle peil. Sindsdien ondanks diverse pogingen via diverse kanalen nog geen reactie mogen ontvangen op dit vakwerk.
Beveelt niet aan
25 November 2017
Thijs
Haarlem
Prima advies van de styliste en het personeel. Wij zijn zeer tevreden.
Beveelt aan
23 March 2017
Marianne
Purmerend
Ik zal bij het begin beginnen. Bart en ik waren opzoek naar een nieuwe vloer. We hadden een super mooie vloer gezien bij aanhuis. De klik met de verkoper (Daan) was er ook meteen. We werden goed geholpen, kregen advies hoe we bepaalde dingen het beste konden doen etc, en niet geheel onbelangrijk, Daan kon een mooie prijs voor ons regelen. Nou super fijn allemaal! Hij is ook in ons nieuwe huis geweest en daar hebben we bepaalde punten besproken waar Bart en ik onze twijfels over hadden over hoe we dat het beste konden doen met de vloer. "oh, geen probleem! Dat kunnen ze terplekke oplossen wanneer ze hier de vloer komen leggen!" Toen was eindelijk de dag aangebroken dat ze de vloer kwamen egaliseren. Ik zou er om 8.00uur zijn, want hun zouden tussen 7.30 en 8.30 komen. Ik had ze verteld waar de sleutel lag, dan konden ze alvast binnen als ik er nog niet was, maar als ze later zouden zijn hoefde ik niet een uur op hen te wachten. Ivm een miscommunicatie kwam de man pas na 10.00uur. Twee uur wachten in een leeg huis is best lang en dus liepen de irritaties wat op. Nu kan ik best begrijpen dat er een miscommunicatie is geweest, en zou de beste man er met een "sorry, er was een miscommunicatie" er gewoon vanaf zijn gekomen. Maar inplaats daarvan kreeg ik een discussie zodra ik de deur open deed! "het is niet mijn schuld dat ik te laat ben, jij hebt dingen verkeerd gezegd, en je moet het eens van mijn kant bekijken, want voor mij is het veel vervelender, en ik bekijk het niet van jou kant want jij moet het van mijn kant bekijken, en als jij hier al 2 uur zit te wachten had jij de vloer al schoon kunnen maken! Want nu moet ik het nog doen! Je moet blij zijn dat ik hier ben! Ik kan ook gewoon weg gaan hoor! Mij interesseert het allemaal niet! Je moet niet verwachten dat ik hier op mijn knieen kom smeken en sorry zeggen om hier een vloer te leggen, want mij interesseert het niet! Ik ga zo weer weg als je wilt!" Dit is een hele korte samenvatting van de discussie die toch zeker 15 minuten duurde, en waar ik geen woord tussen kreeg. (O, en ik hoefde de vloer niet schoon te maken want hun hebben speciale stofzuigers om alles stofvrij te maken, die ik niet heb). Hij is toen even buiten bij de voordeur af gaan koelen, en ik buiten bij de achterdeur. Toen we even later weer binnenkwamen hebben we getracht een normaal gesprek te voeren, en heb ik hem wat dingen proberen te vragen over de 'Dingen die terplaatse opgelost konden worden'. Op iedere vraag was het antwoord: "Nee, kan niet". "Oh, heeft u dan een andere oplossing"? "Nee". Nou daar kwam ik dus niet verder mee, dus ben naar huis gegaan en heb hem de vloer laten egaliseren. Ik heb toen Daan maar even gebeld om dit aan hem voor te leggen. Daan zei ook dat dit echt niet kon, en dat hij niet zo met klanten om mag gaan. Woensdags is Daan ook naar het huis gekomen om te zorgen dat de vloeren goed gelegd zouden worden en om bepaalde punten door te spreken die nog opgelost moesten worden. Woensdag en donderdag is de vloer gelegd. De afwerking van bepaalde plekken en bepaalde plinten vond ik niet mooi, er zaten gaten in de muur, krassen op de kozijnen en flinke beschadigingen op de trap. Ik ben met foto's meteen naar Daan gegaan, en Daan zou maandag ochtend meteen iemand langs sturen om het op te komen lossen. De beschadigingen mogen op rekening van aanhuis door de schilder gemaakt worden. Vanochten was het zo ver, de man kwam om de puntjes even door te nemen. "Nou, zegt u het maar." "Die plint in die hoek zit wel echt heel scheef, kan daar nog iets aangedaan worden?". "Nee, mevrouw die hoek is nou eenmaal zo, en daar kan ik niet aan doen". Ik vind die plint echt heel lelijk zitten en probeer daarom ook te vragen of het echt niet anders kan. Hij zegt dat 'later zie je er niets meer van'. Ok, prima, maar als ik later wel zie, kom ik later bij je terug. Nou, dat was helemaal niet de bedoeling! Ik moest nu zeggen hoe ik het wilde (nou dat probeerde ik geloof ik al de heletijd uit te leggen), en ik mocht nergens later over terug komen, want hij was nu hier en hij was vanochtend al om 6.15 vertrokken, en ik was alleen maar werk aan het 'zoeken', en hij vond het erg vervelend dat hij terug moest komen vandaag. Toen ik hem wees op de beschadingen op de muur, trap en kozijnen was zijn reactie: "oja, maar ik neem aan dat de schilder nog komt..". Ja inderdaad die komt, maar die was wel al klaar met de muren, trap en kozijnen! Als hij gewoon even sorry had gezegd was het allemaal niet zo erg voor mij, maar blijkbaar is dit allemaal normaal... En als kers op de taart... Is letterlijk mijn hele toilet van voor naar achter en van boven naar beneden onder gescheten! Ik neem aan dat ik de schoonmaakkosten ook bij aanhuis kan declareren? Ik vind het erg jammer hoe het gegaan is, ik moet namelijk ook nog gordijnen in het hele huis. Na al het contact met Daan (voor de levering) wist ik zeker dat ik ook bij jullie gordijnen wilde gaan bestellen. Maar te weten dat er dan waarschijnlijk weer respectloze mensen bij mij over de vloer komen, ga ik toch ergens anders kijken.
Beveelt niet aan
7 June 2016
Ellen
Naarden
Beveelt aan
10 August 2015
Peter en Ellen
Oostzaan
Roesiel 31
1043 BL Amsterdam Westpoort
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Makelaardij, Vastgoed
Winkels, Woonwinkels, Opticiens, etc