
Elly heeft mij rustig benaderd en blijven vragen uitleg gegeven
Goed
goede ervaring
Vriendelijke bejegening
Afspraak voor controle verliep goed, maar een paar min in de wachtkamer gezeten. De controle verliep correct en uitvoerig, voor zover ik dat kan inschatten. Beetje tandsteen verwijderen deed de tandarts zelf, scheelt alweer een afspraak. Binnen n kwartier stond ik er buiten. Opgelucht dat er geen gaatjes waren ;)
Ze heeft wel rekening gehouden met mijn probleem tijdens het tandartsbezoek, Alleen jammer dat je 14 dagen moet wachten voordat je terecht kan voor een behandeling van een afgebroken kies.
Tand vulling/ hoekje aangevuld voorzijde. Nu voelt de tand van achteren ruw aan, daarnaast klein haakje onder aan de vulling. Ik zal me nog terugmelden
Behandeling was prima
Ik was erg tevreden.
Ik ben onlangs met mijn zoon naar de tandarts geweest voor zijn eerste afspraak en het was gewoon een ongelooflijke ervaring voor mijn zoon! Hij had een klein gaatje in zijn melktand, maar dankzij de dokter en de doktersassistente verliep de procedure snel, pijnloos en in een positieve sfeer. Daarnaast wil ik wijzen op de warme en vriendelijke sfeer in de kliniek. Bij de receptie werden we opgewacht door een zeer aardige en attente vrouw die het wachten comfortabel maakte. Mijn zoon en ik zijn absoluut blij met deze tandheelkunde! Heel erg bedankt voor je werk en menselijkheid!
All was ok.
Nooit problemen gehad, maar nu na nog niet een week na de halfjaarlijkse controlle, breekt er bij mij een stuk kies af waardoor ik het weekend met pijnstillers ben door gekomen. S`Maandagmorgens meteen een afspraak willen maken maar kon niet terecht wat in mijn ogen niet kon. Ook de manier hoe ik afgescheept werd vond ik niet normaal. Heb met mijn man besloten om een andere tandarts te gaan raadplegen.
Beste, Hoewel zeer vervelend om te lezen dat de geboden oplossing, niet naar tevredenheid was, hebben wij u zo goed mogelijk proberen te begeleiden naar tandartsen die u op dat moment konden zien. Het afbreken van uw kies kon niet voorspeld worden tijdens de halfjaarlijkse controle. Op maandagochtend 23 december heeft u contact met ons opgenomen, helaas was het eenvoudigweg te kort dag om u nog voor de kerstdagen te kunnen zien. Vandaar dat u verwezen bent naar tandartsen die u wel met uw pijnklacht konden helpen voor de kerst. Met vriendelijke groet, Team Tandarts Medisch Centrum Putstraat
Weten wat te doen bij tand problemen.
Ik voelde me op m’n gemak en geruststellend Altijd angst voor de tandarts gehad maar hier voelde het goed !!
.
Snel, correct, goede uitleg, warme atmosfeer
Heel vriendelijk en vlug
Goed
goed
Ben zeer tevreden over de mondhygieniste als tandarts
Proffesioneel wel goed gedaan maar ik verwachte vantevoren een overleg. In plaats daarvan een mededeling dat ik een gaatje heb ( wist ik niet, maar goed ik ben geen tandarts ) en vervolgens heb ik twee nieuwe vullingen gekregen en ook 2 foto's gemaakt dus alles bijelkaar over de 300 euro! Een kerstcadeau!
Bedankt voor uw feedback. Wanneer de verwachte kosten van een behandeling boven de €250 uitkomen, maken wij hiervoor eerst een begroting op, om vervelende verrassingen te voorkomen. In uw situatie hebben er kort achter elkaar 2 aparte behandelingen plaatsgevonden, beide minder dan €250. Dit neemt niet weg dat het fijn zou zijn indien over de kosten van beide behandelingen samen, duidelijker zou zijn geïnformeerd. We nemen u opmerking mee voor uw vervolgbehandelingen.
Vreselijk maar ik ben ook heel bang.
Heel tevreden
Het was heel fijn dat ik niet lang hoefde te wachten en meteen geholpen werd. Dit gebeurde netjes en met veel zorg.
Ik kom al meer dan dertig jaar in deze tandartspraktijk maar wat ik erg vind is dat je vaak een andere tandarts krijgt en een afspraak maakt bij de mondhygiënist en dan iemand anders krijgt dan dat je denkt wie je krijgt. En je afspraken worden verzet. En dat je slecht kunt communiceren en daardoor vaak niet weet wat ze precies bedoelen. En je daardoor angstig en niet begrepen gaat voelen. Wat misschien helemaal niet de bedoeling is van beide kanten. Ze werken zo anders dan de vorige tandarts waar ik ontzettend tevreden in al de jaren ben geweest. Zo jammer!! Verandering is niet altijd verbetering.
Bedankt voor uw feedback, inmiddels hebben we ook nog persoonlijk met u kunnen spreken over uw ervaring en we nemen deze ter harte. Tandartspraktijk Medisch Centrum Putstraat
Putstraat 32
6372 BK Landgraaf
Ons team van enthousiaste en deskundige tandprofessionals heet u van harte welkom bij Tandartspraktijk Medisch Centrum Putstraat. In onze praktijk zullen onze vriendelijke medewerkers u vakkundig, zonder lange wachttijden helpen. Daar waar vroeger bij tandartsen de nadruk lag op zorg, willen wij problemen voorkomen door de nadruk te leggen op preventie. Voorkomen is tenslotte beter dan genezen! De praktijk is gelegen in het Medisch Centrum aan de Putstraat in Landgraaf, vlakbij het winkelcentrum van Schaesberg. De praktijk is goed bereikbaar en er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen. De praktijk is goed toegankelijk voor mensen in een rolstoel en voor minder valide mensen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.