er werd tijd genomen
Deze vragenlijst is veel te lang met allemaal onnodige verplichte vragen. Enige reden dat ik hem nu eenmalig invul is omdat ik het erg slecht vind dat de assistentes in de wachtruimte woordelijk zijn te volgen.
Verteld goed wat de mogelijkheden zijn en wat ze gaat doen. Ook een erg aardig persoon!
Volgens mij gaat het nu anders dan hier voor , bij de tandarts werd direct tandsteen verwijderd en nu niet . Hoorde van een buitenstaander dat je daarvoor weer naar mondhygiënist moet .
Ik wordt opgewacht door 4 assistenten. Wordt voorgesteld aan een nieuwe tandarts. Iedereen lijkt in verlegenheid met de situatie. 1 tandarts moet de de workload doen. De assistenten worstelen met een nieuw computersysteem. Wordt als excuus opgevoerd. Een organisatie volledig uit balans. Op de uitvoeing van de diagnose, 2 vullingen en 1 behandeling door mondhygiënist, moet ik meer dan 3 maanden wachten!! Zo lang moet ik met pijn in mijn mond rondlopen! Dit zou onacceptabel moeten zijn! Dit is geen serieuze tandartspraktijk.
Bedankt voor uw bericht en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uit uw reactie dat uw ervaring onprettig was en dat u zich zorgen maakt over de vertraging in de behandelingen en de huidige wachttijd. Vervelend om te horen dat dit zo is ervaren. De wachttijd is helaas te verklaren door het recente pensioen van twee tandartsen. Op dit moment is er één nieuwe collega gestart, en een tweede zal in januari beginnen. Zoals het er nu uitziet, verwachten we dat dit de wachttijden voor vervolgafspraken aanzienlijk zal verkorten. Ik begrijp dat de situatie misschien ongemakkelijk aanvoelde en dat dit voor u als verlegenheid overkwam, maar ik kan u verzekeren dat we als team erg blij zijn met onze nieuwe collega. We doen ons uiterste best om u en alle andere patiënten zo goed mogelijk te helpen tijdens deze overgangsperiode. Om u toch zo snel mogelijk te kunnen helpen, bied ik u aan om op de wachtlijst te plaatsen. Wanneer er een uitvaller is, nemen we direct contact met u op om een vervroegde afspraak in te plannen. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip. We staan klaar om u zo spoedig mogelijk verder te helpen.
Bij een andere tandarts, dan je eigen, in de stoel liggen is altijd spannend. Toch heb ik het als heel prettig ervaren. Alles wat er gedaan moest worden werd verteld en tijdens de behandeling herhaald. Geen centje pijn gehad.
Goed
Onpersoonlijk, kleine en volle wachtkamer. Voorheen op de oude locatie was veel persoonlijker, en minder druk.
Bedankt voor uw feedback. We zijn bezig met het verder aankleden van de wachtkamer om de sfeer te verbeteren. We hopen dat u tijdens uw volgende bezoek een fijnere ervaring zult hebben en dat de ruimte u meer zal aanspreken. We waarderen uw input en blijven streven naar een betere service.
Wij zijn jaren klant bij van Roeden geweest, deze is vervangen, ben er vanuit gegaan dat dit nu mijn nieuwe tandarts zou worden. Was inmiddels ook al een keer bij haar geweest en heb dit als prettig ervaren. Aangezien mijn vrouw geen fan van is om naar de tandarts te gaan en ik haar heb overtuigd dat de nieuwe ook goed was, hadden we gezamenlijk weer een afspraak gemaakt. Toen bleek dat we bij tandarts Kramer moesten zijn, werd zij zeer emotioneel en wou hier niet heen. Het bevreemd ons dat we hier van tevoren niet over zijn geïnformeerd.
Heb als klant bij B. van Roeden geen bericht gehad van zijn vertrek. Was dus zeer verbaasd , toen ik daar kwam. Wie is mijn tandarts nu of kom ik weer terecht bij de nieuwe van Roeden. Wie ik nu heb gehad , weet ik ook niet. Het was een jong donker meisje.
zeer goed
X
Altijd goed , nemen de tijd voor je , goede uitleg
.
Positief
Een goed ontvangst en duidelijke uitleg tandarts van de behanneling.
Fijn om op controle te kunnen komen & dat alles goed is. Wel is het lastig om vragen of onduidelijkheden te bespreken met de tandarts ivm taalbarriere.
Blij dat mijn eigen tandarts op deze locatie zit. Een fijne , zeer kundige, betrokken tandarts!
prima, vakmensen en sociaal
Ik had een nieuwe tandarts i.v.m. pensionering v roeden. Had een wortelkanaal behandeling nodig. Moest er wel 3 x voor terug komen. Maar ben wel tevreden.
Je kunt je eigen wensen beslissen .
Na jaren een slechte tandarts nu weer 1 die wel weet wat ze doet. Alles.word rustig uitgelegd en besproken alvorens ze aan de behandeling begint. Tijdens behandeling word rekening met de patiënt gehouden en waar nodig even gewacht of overlegd
Ontvangst was vriendelijk. Werd op prettige en deskundige wijze geholpen.
In paar maanden 2 x geweest. Slecht Nederlands sprekende tandarts. Direct foto’s maken zonder overleg en snel doorverwijzen naar kaakchirurg. Vorige tandarts 30 jaar gehad en nooit doorverwijzing en altijd reparaties naar tevredenheid. Nu geen vertrouwen in kunde en de gehanteerde tarieven
Wel rekeningen blijven sturen maar het probleem niet oplossen. Zeggen dat er geen ontsteking zit, maar ondertussen wel een dik wang en hangend oog zichtbaar en loop rond met pijn klachten. Ze willen geen doorverwijzing geven.. Geen fijne ervaring.
Sluisdijk 24
8501 BZ Joure
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.