Goed
Deskundig en prettig
prima
Vriendelijke tandarts
Je wordt niet eens begroet danwel aangekeken als je binnenkomt. Gelukkig is onze tandarts heel hartelijk en aardig. Mijn man zit in de nazorg van zijn kunstgebit en krijgt daar een rekening van, terwijl dat gewoon bij de prijs inzit. Lijkt nergens op.
Ik kon snel terecht.
Mondhygiënist geweest, tandsteen verwijderen. Was hartstikke goed. Ze was aardig en ging grondig te werk. Maar ik kreeg later de factuur, 30 minuten in de stoel voor tandsteen en of ik maar even 102, 60 wilde dokken. Ik schrok heel erg, 30 minuten voor dat beetje tandsteen. Ik heb helemaal geen 30 minuten in de stoel gelegen. Alkema deed dat in minder dan 10 minuten. Dus volgens mij was het zeker niet langer dan 15 minuten, of wordt het zo berekend dat je binnen stapt en dan gaat de klok lopen. Volgende keer neem ik een timer mee. Of niet weer tandsteen verwijderen.
Mijn eerste bezoek na vertrek/pensionering van mijn vorige tandarts; de periodieke controle. Indruk: professioneel, plezierig en modern.
Ik vindt het jammer dat behandelende tandarts naar een andere locatie gaat
Vakkundig, juiste uitleg en zeer vriendelijke tandarts met assistenten.
Er is goed naar mij geluisterd.
Vertrouwen, kundigheid en betrokkenheid
Goed geholpen Vriendelijk personeel
Fijne tandarts die boven zit
Vriendelijke mensen die kundigheid uitstralen in een rustgevende lokatie.
Super
Goed geholpen
Goede en vriendelijke behandeling door tandarts Steyn. Man met kennis van zaken. Blij met het resultaat.
Vriendelijk en professioneel
Vriendelijke en kundig
Professioneel, stipt en vriendelijk
Tweede keer nu bij Puur mondzorg, na 50 jaar tandarts Sietzema. Sietzema heeft mijn gebit altijd geweldig verzorgd, maar Nilofar werkt ook heel zorgvuldig. Zeer goede indruk. Praktijk is mooi up to date gebracht. Één advies: breidt de aanmeld zuil uit met de optie: “receptioniste spreken”. Ik heb namelijk meegemaakt dat ik ter plaatse een afspraak wilde maken en de receptie onbemand was. Na vijf minuten ben ik maar weggegaan en heb later telefonisch een afspraak kunnen maken. Via de aanmeld zuil zou opgemerkt zijn dat ik stond te wachten.
Tandarts met een arrogante houding, kan niet normaal communiceren, ik heb 6 maanden moeten wachten op een controle afspraak, nu heb ik een gaatje en moet ik 3 maanden wachten voordat ie opgevuld kan worden, wat is dit voor ***zaak? Voordat dit puur was ging alles perfect. Denk dat ik maar een andere zoek, ik heb het er voor over om een half uur te rijden maar hier kom ik niet meer.
Goedemiddag, We hebben uw bericht ontvangen en willen hier graag op reageren. Allereerst willen we aangeven dat we het niet prettig vinden op welke manier u zich uitlaat in uw bericht. Uiteraard mag u uw mening delen, maar wij hechten veel waarde aan wederzijds respect. De toon van uw bericht vinden wij daarom niet passend. U geeft aan dat u drie maanden moet wachten op een afspraak voor het vullen van een gaatje. We willen u erop wijzen dat er inmiddels al een afspraak voor volgende maand is ingepland. Er is dus geen sprake van een wachttijd van drie maanden. Gezien de toon van uw bericht en de wijze waarop u zich uitlaat over ons team, zien wij helaas geen basis meer voor een prettige en professionele samenwerking. U geeft zelf gelukkig ook aan dat u niet meer bij ons terug wilt komen en een andere tandarts gaat zoeken. Wanneer u een nieuwe tandarts heeft gevonden, kunt u via het formulier op onze website de behandelovereenkomst beëindigen. Via onderstaande link kunt u dit eenvoudig regelen en aangeven dat uw dossier mag worden overgedragen: 🔗 https://puurmondzorg.nl/tandarts/joure/zelf-regelen/opzeggen-behandelovereenkomst/
Niks te klagen over de praktijk, maar als ik geen beoordeling wil geven hoef ik daar niet tig mailtjes over te krijgen….
Uitstekende behandeling en prima communicatie
Sluisdijk 24
8501 BZ Joure
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.