Tweede keer nu bij Puur mondzorg, na 50 jaar tandarts Sietzema. Sietzema heeft mijn gebit altijd geweldig verzorgd, maar Nilofar werkt ook heel zorgvuldig. Zeer goede indruk. Praktijk is mooi up to date gebracht. Één advies: breidt de aanmeld zuil uit met de optie: “receptioniste spreken”. Ik heb namelijk meegemaakt dat ik ter plaatse een afspraak wilde maken en de receptie onbemand was. Na vijf minuten ben ik maar weggegaan en heb later telefonisch een afspraak kunnen maken. Via de aanmeld zuil zou opgemerkt zijn dat ik stond te wachten.
Tandarts met een arrogante houding, kan niet normaal communiceren, ik heb 6 maanden moeten wachten op een controle afspraak, nu heb ik een gaatje en moet ik 3 maanden wachten voordat ie opgevuld kan worden, wat is dit voor ***zaak? Voordat dit puur was ging alles perfect. Denk dat ik maar een andere zoek, ik heb het er voor over om een half uur te rijden maar hier kom ik niet meer.
Goedemiddag, We hebben uw bericht ontvangen en willen hier graag op reageren. Allereerst willen we aangeven dat we het niet prettig vinden op welke manier u zich uitlaat in uw bericht. Uiteraard mag u uw mening delen, maar wij hechten veel waarde aan wederzijds respect. De toon van uw bericht vinden wij daarom niet passend. U geeft aan dat u drie maanden moet wachten op een afspraak voor het vullen van een gaatje. We willen u erop wijzen dat er inmiddels al een afspraak voor volgende maand is ingepland. Er is dus geen sprake van een wachttijd van drie maanden. Gezien de toon van uw bericht en de wijze waarop u zich uitlaat over ons team, zien wij helaas geen basis meer voor een prettige en professionele samenwerking. U geeft zelf gelukkig ook aan dat u niet meer bij ons terug wilt komen en een andere tandarts gaat zoeken. Wanneer u een nieuwe tandarts heeft gevonden, kunt u via het formulier op onze website de behandelovereenkomst beëindigen. Via onderstaande link kunt u dit eenvoudig regelen en aangeven dat uw dossier mag worden overgedragen: 🔗 https://puurmondzorg.nl/tandarts/joure/zelf-regelen/opzeggen-behandelovereenkomst/
Niks te klagen over de praktijk, maar als ik geen beoordeling wil geven hoef ik daar niet tig mailtjes over te krijgen….
Uitstekende behandeling en prima communicatie
prima tandarts met vriendelijke assistente.
Goede praktijk met een deskundige tandarts
Er brak een stuk van mijn kies. Het deed geen pijn, maar je weet maar nooit. Daarom (pas) na een maand een afspraak gekregen, met daarbij het advies te bellen als het toch pijn ging doen. Dat vond ik prima. Na een maand binnengestapt. Kon direct doorlopen. De tandarts controleerde wat er af was gebroken (een klein stukje blijkbaar) en vijlde de kies alleen wat bij. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Ik had er niets van gevoeld. Waarom twee sterren minder bij het maken van de afspraak? Omdat ik dat bewust per e-mail deed en hierover gebeld werd. Ik snap dat ze meer info nodig hadden maar er werd een boel gevraagd wat ik al gemaild had en er werd in mijn ogen niet goed geluisterd naar mijn reden/verzoek om niet te bellen (ik ben chronisch ziek en bellen kost mij te veel energie). Die vragen hadden ook per e-mail gesteld kunnen worden. Er werd geen compromis aangeboden. Ik diende te bellen. Dat kan beter. Meer ruimte aan de assistente geven om mee te denken(neem aan dat dit protocol is).
Lieve mensen met een persoonlijke touch. Jammer dat ze met pensioen gaan maar van harte gegund natuurlijk. Ben meer qls 30 jaar bij hen geweest. Groet Doeke PS; Er ontbreekt een klein speelhoekje of speelgoed kist in de wachtruimte.
Zeer relaxte tandarts en assistente.
Altijd goed, krijg goede zorg en als ik advies vraag krijg ik dat ook. Uitstekend!
.Behandelende tandarts was Dr. Stijn.
Vriendelijke medewerkers in de praktijk.
Veel vragen tijdens behandeling en wat chaotisch.
Goede verzorging
Dik tevreden; ga zo door.
Hartelijk ontvangen en duidelijk uitleggen wat de tandarts gaat doen
Gewoon goed gevoel bij desbetreffende tandarts en assistente.
Zeer goed geholpen.
Ik heb aangegeven geen mail te willen ontvangen en toch blijven ze maar komen, zelfs na extra afmelden. Vooralsnog laat ik een verdere beoordeling achterwege.
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend is dat u ondanks uw verzoek toch e-mails blijft ontvangen. Uw e-mailadres stond ook bij andere gezinsleden geregistreerd, waardoor u berichten ontving. Dit is inmiddels aangepast. Mocht u alsnog oproepen of e-mails blijven ontvangen, horen wij dat graag van u. Daarnaast willen wij u erop wijzen dat wij deze oproepen en e-mails als service versturen, ter herinnering aan het maken of bevestigen van afspraken. Het spijt ons te horen dat u ervoor kiest om een verdere beoordeling achterwege te laten. We vinden het jammer, omdat we hopen dat u ondanks het genoemde punt ook positieve ervaringen binnen onze praktijk heeft gehad. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Goede ervaring.
Kramer is een fijne tandarts. En een leuke assistente!
Gewoon top. Uitstekende behandeling en advies.
Je maakt 2 keer per jaar een afspraak voor een controle als je dan iets hebt een losse vulling bijvoorbeeld dan moet je hiervoor weer een aparte nieuwe afspraak maken voor de behandeling hier zit dan 2 á 3 maanden weer tussen. Kom al meer dan 50 jaar bij de tandarts en die verhielp iedere keer meteen je probleem. Hoop dat hier eens over nagedacht kan worden scheelt mij in iedergeval vrije uren opnemen.
Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We begrijpen goed dat het vervelend is wanneer u voor een controle komt en een vervolgafspraak moet maken voor een behandeling. Zeker wanneer u al zo lang patiënt bent, kunnen veranderingen in werkwijze als onprettig worden ervaren. De reden dat we niet direct behandelen tijdens een controle, is omdat we vooraf niet weten of en welke behandeling nodig is. Voor behandelingen reserveren we aparte tijd, zodat we zorgvuldig en met volledige aandacht kunnen werken. Ik hoop op uw begrip en waarderen uw feedback.
Behandelingen worden deskundig en met professionele precisie uitgevoerd
Goede uitleg. Goed overleg met de cliënt. Goede service. Open balie (prettig). Snel overleg tussen diverse onderdelen van de praktijk.
Sluisdijk 24
8501 BZ Joure
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.