Lieve mensen met een persoonlijke touch. Jammer dat ze met pensioen gaan maar van harte gegund natuurlijk. Ben meer qls 30 jaar bij hen geweest. Groet Doeke PS; Er ontbreekt een klein speelhoekje of speelgoed kist in de wachtruimte.
Zeer relaxte tandarts en assistente.
Altijd goed, krijg goede zorg en als ik advies vraag krijg ik dat ook. Uitstekend!
.Behandelende tandarts was Dr. Stijn.
Vriendelijke medewerkers in de praktijk.
Veel vragen tijdens behandeling en wat chaotisch.
Goede verzorging
Dik tevreden; ga zo door.
Hartelijk ontvangen en duidelijk uitleggen wat de tandarts gaat doen
Gewoon goed gevoel bij desbetreffende tandarts en assistente.
Zeer goed geholpen.
Ik heb aangegeven geen mail te willen ontvangen en toch blijven ze maar komen, zelfs na extra afmelden. Vooralsnog laat ik een verdere beoordeling achterwege.
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend is dat u ondanks uw verzoek toch e-mails blijft ontvangen. Uw e-mailadres stond ook bij andere gezinsleden geregistreerd, waardoor u berichten ontving. Dit is inmiddels aangepast. Mocht u alsnog oproepen of e-mails blijven ontvangen, horen wij dat graag van u. Daarnaast willen wij u erop wijzen dat wij deze oproepen en e-mails als service versturen, ter herinnering aan het maken of bevestigen van afspraken. Het spijt ons te horen dat u ervoor kiest om een verdere beoordeling achterwege te laten. We vinden het jammer, omdat we hopen dat u ondanks het genoemde punt ook positieve ervaringen binnen onze praktijk heeft gehad. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Goede ervaring.
Kramer is een fijne tandarts. En een leuke assistente!
Gewoon top. Uitstekende behandeling en advies.
Je maakt 2 keer per jaar een afspraak voor een controle als je dan iets hebt een losse vulling bijvoorbeeld dan moet je hiervoor weer een aparte nieuwe afspraak maken voor de behandeling hier zit dan 2 á 3 maanden weer tussen. Kom al meer dan 50 jaar bij de tandarts en die verhielp iedere keer meteen je probleem. Hoop dat hier eens over nagedacht kan worden scheelt mij in iedergeval vrije uren opnemen.
Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We begrijpen goed dat het vervelend is wanneer u voor een controle komt en een vervolgafspraak moet maken voor een behandeling. Zeker wanneer u al zo lang patiënt bent, kunnen veranderingen in werkwijze als onprettig worden ervaren. De reden dat we niet direct behandelen tijdens een controle, is omdat we vooraf niet weten of en welke behandeling nodig is. Voor behandelingen reserveren we aparte tijd, zodat we zorgvuldig en met volledige aandacht kunnen werken. Ik hoop op uw begrip en waarderen uw feedback.
Behandelingen worden deskundig en met professionele precisie uitgevoerd
Goede uitleg. Goed overleg met de cliënt. Goede service. Open balie (prettig). Snel overleg tussen diverse onderdelen van de praktijk.
Al jaren in goede handen bij Dr. Kramer
Goede behandeling
Voorheen kwam je op afspraak en werd je behandeld. Nou wordt er even gekeken en kun je voor iedere kleinigheid nog een keer terug komen. Voor jullie kennelijk een mooi verdienmodel steeds meerdere afspraken! Maar voor de klant super lastig om voor elke kleinigheid weer terug te komen. Je moet er elke keer maar weer vrij voor nemen. En vaak sta je met 10 minuten alweer op straat..
Dank je wel voor je feedback. We begrijpen heel goed dat het vervelend is om meerdere keren terug te moeten komen en dat dit impact heeft op jouw agenda. Het is absoluut niet onze bedoeling om het onnodig lastig te maken. Graag willen we toelichten dat dit niets te maken heeft met een verdienmodel, maar met de manier waarop wij de zorg plannen. Het kost je niets extra, of we de behandeling nu direct uitvoeren of je hiervoor terug laat komen. Voor iedere afspraak reserveren we een bepaalde tijd, zodat we iedereen zo goed mogelijk kunnen helpen. Soms blijkt tijdens een controle dat een vervolgafspraak nodig is om voldoende tijd en aandacht te kunnen geven aan de behandeling. Zo zorgen we ervoor dat elke patiënt de juiste zorg en de benodigde tijd krijgt. We proberen altijd zo efficiënt mogelijk te plannen, omdat de agenda vaak erg vol is. Nogmaals dank voor je feedback.
Goede controle. Fijne rustige tandarts zegt wat hij doet . Een goede ervaring.
Prima
Vlot en prettig geholpen.
Na mijn bezoek zag ik door de bomen het bos niet meer doordat er gesmeten werd met termen van verschillende tand specialisten. De verschillende taken en het nut hiervan zijn zo onduidelijk dat je maar klakkeloos aanneemt wat je wordt aanbevolen. Met de twijfel of dit echt wel nodig is, of alleen een mogelijkheid is.
Sluisdijk 24
8501 BZ Joure
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.