
Slechte planning en management. Uiteindelijk failliet, 4000 Euro aan spullen/diensten niet geleverd aan onze woning. Geen zakendoen met Bas Boom
Ik ben zeer tevreden met de uitleg van Joyce. Het werd rustig en overzichtelijk verteld. Ik vind dat jullie een gat in de markt vullen waardoor ik meer rust ervaar.
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de uitleg van Joyce en dat je meer rust ervaart door de manier waarop zij het geheel heeft gepresenteerd. Het is precies wat we willen bereiken: een heldere en rustige uitleg die zorgt voor overzicht en vertrouwen. We waarderen het enorm dat je aangeeft dat wij een gat in de markt vullen. Dit motiveert ons om door te gaan met het bieden van de beste service en ondersteuning. We hopen dat we je ook in de toekomst van dienst kunnen zijn!
Housing Heroes heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Het team was betrokken, snel en super creatief. Mijn nieuwe woning is perfect afgewerkt en ingericht, zonder dat ik ergens stress over had. Wat een topservice!
Super tevreden over Housing Heroes! Het team dacht met me mee, hield me op de hoogte en leverde alles precies op tijd op. Mijn appartement ziet er fantastisch uit en is tot in de puntjes verzorgd. Niets dan lof!
In 2022 hebben wij een mooi ontwerp gehad van Anne, we hebben ervoor gekozen om het merendeel ook in opdracht te geven en Housing Heroes heeft ons volledig ontzorgd. Onze nieuwe woning is voor de kerstvakantie opgeleverd en in de vakantie hebben ze doorgewerkt zodat wij snel na oplevering onze woning in konden. Prijs en kwaliteit zijn wat ons betreft goed, we zouden het zo weer doen.
Slecht slechter slechtst. Woonklaarservice gekozen. Vloer half afgewerkt.muren half afgewerkt. Taatsdeur moet nog afspraak ingepland worden. Screens waarvan HH zegt dat het niet kan terwijl enkel buren al screens geplaatst hebben, we moesten wel alles betalen anders kregen we de sleutel niet terug.we proberen al weken contact te krijgen. 1 keer is er een belletje geweest om te zeggen dat er iemand kwam. Nog steeds niks over gehoord.als het niet moet ga dan zeker niet met deze partij in Zee. Want ze laten je verzuipen. Er wordt niet gereageerd op welke vorm van communicatie dan ook.
We hebben een gratis interieuradvies ontvangen waar leuke ideeën in verwerkt stonden waarvan we een deel hebben meegenomen. We hebben Housing Heroes ingeschakeld om op de benedenverdieping de vloer en muren af te werken en de 1e verdieping deels. Wij zijn hierin enorm ontzorgd en ze hebben snel opgeleverd. Er waren nog een aantal punten die na oplevering werden opgepakt en dat werd snel geregeld. Wij zijn blij met het resultaat!
HH is bekwaam en correct
Tijdens het uitzoeken van onze afbouw onderdelen werden we goed en deskundig voorgelicht omtrent de mogelijkheden. We hebben met de medewerkers van Housing Herous een goede beslissing kunnen maken. De periode dat Housing Herous hun materalen gingen plaatsen is vlot en deskundig gegaan en we zijn bijzonder tevreden op het eindresultaat
de route naar het uiteindelijk mooie resultaat liep niet altijd over rozen; dankzij de persoonlijke betrokkenheid van Bas Boom kunnen we tevreden zijn . Het blijft toch nodig om als koper de vinger aan de pols te houden .
Als toekomstige huiseigenaar werd ik door Housing Heroes verleid met beloftes van "een warm nest, persoonlijk en met volledige ontzorging." Hun verkooppraatje beloofde een snelle betrekking van de woning door projectmatige voorbereiding en uitvoering, en een professioneel ingerichte woning zonder de zorgen van afstemming, planning en coördinatie. Helaas bleek de realiteit verre van deze beloftes. Ten eerste bleek de oplevering van de woning niet "woonklaar." Beloofde meubels waren niet geplaatst bij de oplevering, en een mat voor de ingang van de woning werd pas een maand later geleverd. Deze gebreken benadrukken de mislukte planning en coördinatie van Housing Heroes, terwijl men beweerde deze volledig op zich te nemen. Erger nog, direct na de oplevering ontstonden er ernstige problemen met het deurslot, waardoor we buitengesloten raakten. Ondanks diverse pogingen, was het onmogelijk om tijdig contact te krijgen met de klantenservice voor hulp. Dit resulteerde in geforceerde toegang tot onze woning, waarna Housing Heroes elke verantwoordelijkheid voor de schade ontkende. Housing Heroes geeft als reactie: "er is navraag gedaan, de cilinder is er maar op 1 manier vast te zetten en dat is gebeurd." , maar de derde partij die ons heeft geholpen om het slot open te krijgen gaf duidelijk aan dat het cilinder niet vast is gezet door Housing Heroes en waren bekend met meerdere woningen in ons apartement complex waar Housing Heroes dit probleem heeft laten ontstaan De beloofde "afstemming met de aannemer" en snelle oplossing van opleverpunten bleven ook uit. Het duurde twee maanden na oplevering om alle issues te verhelpen, ver buiten de gestreefde tien werkdagen. Daarnaast waren er duidelijke afspraken gemaakt over de inrichting en afbouw van de woning, die naar mij
Beste Bart, Wat jammer dat je de samenwerking met Housing Heroes niet als plezierig hebt ervaren voor wat betreft het “woonklaar” opleveren. Omdat we eerder klaar waren dan we gepland, en de meeste kopers daar alleen maar blij mee zijn, hebben we contact met jullie opgenomen en hebben we 2 keuzes voorgelegd: 1. Eerder opleveren en de meubels worden later geleverd. 2. Later opleveren en dan zijn de meubels geleverd in jullie woning. Je hebt toen voor optie 1 gekozen. Erg vervelend hoe het is gelopen met het slot, er is navraag gedaan, de cilinder is er maar op 1 manier in het slotgat te krijgen en dat is gebeurd. Wil niet zeggen dat het niet fijn is als je er niet in kan. Voor wat betreft de opleverpunten conformeren wij ons aan de wettelijke herstelperiode welke door Woningborg/ SWK worden gehanteerd, namelijk 3 maanden, echter streven we er inderdaad naar om dit binnen 15 werkdagen op te lossen. Dan nog hebben we dat ruim binnen de wettelijke termijn afgerond voor jullie. Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van derden, waaronder jullie keukenleverancier. Jullie hebben rechtstreeks en buiten ons om een keuken gekocht die buiten onze oplevering valt, een aantal opleverpunten konden pas hersteld worden na de levering van de keuken, zodra de keuken geleverd was is dit snel door ons hersteld. We hebben je al eerder aangegeven dat de meubels die bij je geleverd zijn gewoon betaald zijn voor alles bij jullie geleverd werd, maar dit enkel nog niet bij de leverancier was verwerkt op het moment de bezorgers bij jullie kwamen leveren. Dit is naar jullie toe niet netjes geweest en hebben we ook met de leverancier over gesproken. Door hen werd aangegeven dat dit nooit had mogen gebeuren. Voordat we aan de slag gaan sturen we een opdrachtbevestiging ter ondertekening waarin duidelijk vermeldt staat wat we gaan doen en dat voeren we ook netjes uit. Voor wat betreft de oplevering hebben jullie de tijd om samen met de uitvoerder door de woning te lopen en daar alles na te lopen, daar tekenen jullie ook samen voor. Alle punten die op dat moment besproken en opgeschreven worden voeren we naderhand ook netjes uit en dat is ook bij jullie gebeurd. Alle opleverpunten zijn netjes afgehandeld zoals afgesproken. Gelukkig zijn er toch ook een heleboel mensen die wel blij zijn met onze diensten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.