Binnen een half uur was de begrafenis ondernemer klaar. We moesten zelfs het lettertype voor de kaart zelf uitzoeken op google. De bloemen moesten we zelf bestellen en ophalen. De wens dat de kist de aula ingedragen werd is niet gehonoreerd. Omdat de aula verbouwd werd heb ik mij over laten halen om de begrafenis in gesloten kring te houden. Dit had mijn partner nooit gewild. Er is niet geluisterd naar mijn wensen. De advertentie in het gratis krantje zou volgens de begrafenis ondernemer dinsdag bezorgd worden maar in de meeste wijken wordt hij pas woensdag bezorgd. Hierdoor konden veel mensen geen afscheid nemen van mijn partner. Het verdient om dit alles is groot. Tijd en aandacht is cruciaal bij het overlijden van een dierbare
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het ontzettend spijtig om te horen dat de uitvaart niet is verlopen zoals u dit voor ogen had. Uw feedback is voor ons van groot belang en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw bevindingen met ons te delen. We gaan uw opmerkingen zeker intern bespreken en nemen binnenkort contact met u op om hier verder op in te gaan. We willen graag uitleggen dat het tijdstip van bezorging van lokale krantjes helaas buiten onze invloed ligt, maar we willen ook zorgvuldig luisteren naar en bespreken wat er nog meer is gebeurd en hoe wij hierin kunnen verbeteren. Nogmaals onze oprechte dank voor uw openhartigheid. Wij streven ernaar onze dienstverlening aan te scherpen en zullen dit gesprek zeker meenemen in ons leerproces. Met vriendelijke groet, Uitvaartverzorging DLE Emmen.
Vanaf het begin tot het eind was het fijn samenwerken, in eerste instantie met Tim en na het weekend met Nico. Warm, meelevend, meedenkend.
Zeer goed en vertrouwelijk contact. Van begin tot eind werd alles uitgevoerd zoals was afgesproken
Een prima begeleiding door de medewerkers van DLE. Respectvol, aandacht, goed bereikbaar en benaderbaar.
Correcte hulp ,vriendelijk, alles naar wens verlopen .
Vanaf melding overlijden tot en met de uitvaart alleen maar goede ervaringen. Liefdevol en zorgzaam
Goede uitleg, behulpzaam, meedenkend ook na de uitvaart zeer positief ervaren en zeker iemand waarop je kan bouwen. Zal zeker Jan Willem aanraden voor andere nabestaanden. Wij kunnen niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn van begin tot eind. Jan willen ng ontzettend bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan.
Rustige en begrijpende medewerkers die ons goed hebben geholpen en begeleid.
Zeer goede ervaring met deze begrafenisondernemer, Teun is heel erg betrokken en dat is fijn in deze moeilijke periode. Er word met je meegedacht, je hebt niet het idee dat je met een bedrijf te maken hebt en je word gelijk op je gemak gesteld. Teun heel erg bedankt voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt. Groetjes Bert, Britta en Janny de Vries..
Tevreden
Geen bijzonderheden
De begeleiding van Sandra was van begin tot eind goed. Zakelijk prima geregeld met veel aandacht en menselijkheid. Ik kreeg het verkeerde boekje. Dat heb ik aangegeven. Mijn vader is overleden en dit boekje was gericht op de partner. Stoorde mij enorm in deze situatie. Het liep ook niet helemaal soepel met de levering v d rouwkaarten. De kaarten zelf waren prima. Ik was bij het afleggen na het overlijden van vader. Hier geef ik een dikke 10 voor. Met zorg voor details en uitleg naar ons toe. Respect voor de overledene. Deze beide mensen,ik wee5 hun naam niet meer, doen hun werk erg goed. Sandra heeft de uitvaart van begin tot eind perfect geleid.
Na het overlijden zijn we goed bijgestaan. Er is naar onze wensen geluisterd. Dank aan de betrokken medewerkers.
Ondanks mijn verdriet heb ik de uitvaart als zeer prettig ervaren. Alle gebeurtenissen werden tot in de puntjes geregeld. Nogmaals mijn hartelijke dank. Gr jan meringa en familie
Alles was goed geregeld, maar waar ik mij heel erg aan stoorde is dat de naam bij binnenkomst verkeerd geschreven was. Dit was niet alleen bij het gebouw waar ze opgebaard lag, maar ook nog bij het gebouw waar de crematie plaats vond. Een schoonheidsfoutje zullen jullie wel zeggen, maar voor het bedrag wat betaald is had dat niet mogen gebeuren.
Zie hieronder bij verbeterpunten. 2 belangrijkste aandachtspunten. Gespreksverslag direct na gesprek overhandigen aan nabestaanden en niet pas tijdens de plechtigheid. Voorkomen dat er een overdrachttaks een dossier moet plaatsvinden.
Beste meneer Wesselink, Fijn dat we met u hebben kunnen spreken naar aanleiding van uw beoordeling. Hartelijk dank dat u uw bevindingen heeft willen toelichten. Ons doel is om nabestaanden te ontzorgen en een uitvaart te verzorgen die volledig aan hun wensen voldoet. We betreuren de ervaring die u heeft gehad, maar we zijn dankbaar dat u uw feedback met ons heeft gedeeld. Uw toelichting helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Uitvaartverzorging DLE Emmen
Erg jammer dat je 3 dagen verder na overlijden al een voorlopig rekening per mail krijgt
Heel fijn hoe het verlopen is Er was rust en fijne mensen die ons hebben bij gestaan Tim was rustig en duidelijk We hebben alle tijd gekregen die wie nodig hadden Mvg Diana
Erg fijn gesprek gehad. Daarna is alles vlekkeloos geregeld.
Krijg op tijd veranderingen door.
Meerdijk 88
7825 TH Emmen
Bij DLE/DELU Uitvaartverzorging staat warmte, betrokkenheid en persoonlijke aandacht centraal. In onze sfeervolle uitvaartcentra ’t Oeverse Bos in Emmen en ’t Haagje in Hoogeveen bieden wij alle faciliteiten om een passend en respectvol afscheid mogelijk te maken. Beide locaties beschikken over een aula met moderne voorzieningen zoals opnames, livestreams en beeldpresentaties. Daarnaast bieden wij comfortabele en huiselijke 24-uurskamers, een professionele verzorgingsruimte en een gezellige koffiekamer met diverse cateringmogelijkheden. Deze voorzieningen zorgen voor een rustige en vertrouwde omgeving waarin nabestaanden zich welkom en op hun gemak voelen. Onze betrokken en ervaren uitvaartverzorgers staan bekend om hun zorgvuldige en persoonlijke begeleiding. Of het nu gaat om het vormgeven van de afscheidsceremonie, het regelen van praktische zaken of het bieden van emotionele ondersteuning: wij staan nabestaanden bij in elke stap van het proces. Samen met de familie streven wij ernaar een blijvende en waardevolle herinnering te creëren die recht doet aan het leven van hun dierbare. Bij DLE/DELU Uitvaartverzorging staat het realiseren van een persoonlijk en betekenisvol afscheid altijd voorop.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.