Ik ben klant sinds 1978 en oud personeel, na 39 jaar bij AA werkzaam te zijn geweest. Dus volgens de vraagstelling zou ik geen review mogen geven, dat schijnt alleen voor nieuwe klanten te zijn. Ik ben zeer ontevreden over de opstalverzekering van de ABN AMRO omdat, nu ik na 18 jaar, de schade ontstaan door lekke rioolafvoerbuizen in mijn woning daar niet voor verzekerd blijk te zijn. Terwijl mij ooit is verteld dat heel mijn huis verzekerd was. Ik vind dat een hele vreemde manier van doen.
Beste mevrouw Barnhoorn, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt me te horen dat u ontevreden bent over uw opstalverzekering en dat u zich in de steek gelaten voelt. Zeker als trouwe klant en oud medewerker is het begrijpelijk. Uw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We nemen uw onvrede graag serieus enhier graag verder inhoudelijk op in gaan. Als u het fijn vindt, mag u de exacte situatie en uw klantgegevens mailen naar: [email protected]. Op deze manier kunnen we uw situatie verder bekijken en inhoudelijk opvolgen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor de ongemak. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
eenmaal in behandeling genomen, snel en volledig naar tevredenheid afgehandeld
Goedemiddag Klaas, Wat een mooie review, bedankt hiervoor! Fijn om te lezen dat het snel en naar tevredenheid is afgehandeld. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Gemak met topservice
Goedemiddag René, Bedankt voor je review en het mooie compliment, daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Los van de slechte digitale middelen om schade te melden en een idee te hebben van de afhandeling, is (het gebrek aan) de communicatie en de service (uitleg, menselijk contact, duidelijke brieven) het grootste minpunt. Nieuwe klant of al 30 jaar verzekerd, zonder uitleg wordt de uitkering op uw schade op slechts een paar procent van de geleden schade gezet en daar mag u het mee doen. Geen toelichting, geen advies of een van de andere verzekeringen in je pakket wellicht dit wel of beter zou dekken. Niets. Het is beter om bij een verzekeringsagent of via independer direct bij een verzekeraar te contracteren. Dit lijkt alleen maar een side-business van ABN te zijn voor wat extra inkomsten.
Goedemiddag Maurits, Vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met de afhandeling van je schade. Ik kan me voorstellen dat je op zoek bent naar duidelijkheid over je claim. Als je het fijn vindt om alsnog in gesprek te gaan met ons over jouw dossier, stuur ons dan een bericht via social media: https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/social-media.html Geef in dit bericht aan dat je dit stuurt naar aanleiding van je review op Klantenvertellen.nl en vermeld de titel van je review. We noteren dan je gegevens en zorgen dat een klachtbehandelaar van onze schadeafdeling contact met je opneemt. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik heb een claim ingediend mbt annuleringskosten. Door de duidelijke website, waarbij direct te zien is welke documenten nodig zijn, en nadat ik deze documenten direct heb gedownload, is de afwikkeling direct in gang gezet. Zaterdagochtend geclaimd, de maandag daarop was de vergoeding al op de rekening gestort. Top!
Hi Bertus, Dankjewel voor het schrijven van je review! Fijn dat alles zo duidelijk was en je de claim snel op je rekening had. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Ik heb veel tijd Erin moeten steken die ik wel niet krijgen betaald,ik had iets anders kunnen doen tijd verlies
Goedemiddag Edsel, Bedankt voor jouw review. Ik Kan mij voorstellen dat dit vervelend is geweest. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij nemen contact op met jou hierover. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Ik had een ongelukje in huis, Tv en 2 tablets kapot en was er goed ziek van. ABN gebeld en advies gevraagd en kon het digitaal via de website regelen en het ging zo snel dat er het een dag erna op de rekening stond. Het leven is duur en als het fout het zo snel geregeld is verdiend een pluim voor deze bank
Hoi Peter, Bedankt voor je mooie woorden! Ik snap dat je er goed ziek van was! Een tv en 2 tablets zijn toch van behoorlijke waarde en dan is het nog fijner dat het snel voor je geregeld wordt. Bedankt voor de pluim daar zijn we altijd blij mee.:-) Daphne ABN AMRO Webcare
Ik zie de mogelijkheid niet mijn vorige review te updaten, wel zo netjes dan te vertellen dat het issue netjes opgelost is. ABN Verzekeringen heeft mijn klacht snel en professioneel opgelost. De klantenservice was vriendelijk, luisterde goed naar mijn zorgen en zorgde voor een snelle afhandeling. @webcare, geven jullie dit door aub?
Goedemiddag Adje, Goed om te lezen dat de klacht uit je vorige review naar wens is opgepakt en opgelost. Ik geef je beoordeling graag door aan mijn collega's van onze verzekeringsafdeling! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
zie boven
Geachte heer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp uit de beoordeling dat uw ervaring niet positief is geweest. Dat vinden wij uiteraard jammer en ik heb dan ook het verzoek bij ABN AMRO Verzekeringen neergelegd om met u in contact te treden over uw ervaring en deze inhoudelijk met u door te nemen. U zal binnenkort benaderd worden hierover. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Vele documenten moeten aanleveren naar aanleiding van een schade door een onbekend voertuig. Elke keer werden er weer om een ander document of bewijs gevraagd. Zodat de schade bij waarborgfonds zou worden geclaimd. Achteraf na 6 weken krijg ik een bericht dat de schade niet door een voertuig zou zijn aangericht volgens de schade expert van abnamro en hierdoor niet wordt voorgelegd aan Waarborgfonds. Ik ben het hier volledig niet mee eens, mede volgens meerdere getuigen bij mij in de straat lijkt de schade door een bestelbus of een hogere voertuig te zijn aangericht. Ik heb deze bevindingen twee weken geleden gemaild en wacht nog steeds op reactie van abnamro.
Goedemiddag, Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid krijgt in dit geval. Je kunt nu het beste de reactie afwachten van mijn collega's. Ik ga ervan uit dat ze jouw claim met alle zorgvuldigheid zullen behandelen. Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Gabie ABN AMRO Webcare
Digitaal aangifte gedaan. Het lijkt moeilijker, door mijn onervarenheid met schademeldingen, dan het in werkelijkheid is. In verband met de hoogte van mijn no-claimkorting in eerste instantie bij de dealer langs gegaan. In verband met de eindejaarsfeestdagen pas op 31-12 de schade gemeld. Verbazend wekkend de snelheid waarmee alles verder werd behandeld.
Goedemiddag Peter, Wat fijn dat de schademelding en de afwikkeling hiervan zo snel is verlopen. Ik kan me zo indenken dat het een hoop zorgen wegneemt! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Afsluiten van de verzekering ging perfect. Daarna liep alles spaak. Je valt enorm naar benden in no claim. Een leenauto is gewoon niet beschikbaar. Alleen ten tijde van de reparatie. Voor mij is dat toch als die bij de garage staat voor reparatie. Ze laten je gewoon op straat staan en bieden geen oplossingen.( dit is toch echt misleiding in mijn opinie) Verwijzen iedere keer naar het internet. Lekker handig als je net een ongeluk hebt en je in de kou buiten staat. Tranen in de auto bril niet te vinden en dan maar turen op een klein schermpje. Telefonisch niet meer te bereiken vanwege drukte ook nog. Daarna reageren ze op je mailtjes…. Na twee weken! Schade afhandeling heeft nog punten gekregen omdat het bedrijf die de auto gemaakt heeft een hoop heeft goedgemaakt. Dit is dus niet aan de ABN te danken. Ps na twee maanden wacht ik nog steeds op velgen met winterbanden. En dat nadat je een ongeluk hebt gehad door gladheid. Natuurschade heet dat in de vrije opvatting van de bank. Nu maar afwachten of de klachten nog behandeld gaan worden. Ik wacht al een maand. Telefonisch contact hierover is onmogelijk. Er staat bij de bank snelle persoonlijke hulp en snelle afhandeling. Ik heb spijt dat ik gekozen heb voor een tientje korting en deze verzekering heb genomen. Ik zou graag m’n oude verzekering weer terug willen op deze manier
Goedemiddag Bjorn, Ik kan mij voorstellen dat je behoorlijk bent geschrokken na zo'n ongeluk. Je wilt dan juist goed geholpen worden door je verzekeraar. Het spijt me te lezen dat we je het gevoel hebben gegeven dat dat niet zo is. Ik heb je review gedeeld met onze klachtenafdeling. Zij zullen met twee werkdagen contact opnemen over je klacht. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Schade gemeld, top behandeling telefoon, op weg geholpen, schade snel geregeld, en goed op hoogte gehouden van afwikkeling, tijdens en na. Zeer tevreden
Hallo Toos, Wat fijn dat de schademelding en de afwikkeling hiervan zo goed is verlopen. Ik kan me zo indenken dat het een hoop zorgen wegneemt! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Voorkomen is beter dan genezen. Fietsongeval met een week IC in Spanje. Helaas. Probeer maar eens om te bellen voor je schadeafhandeling. Wachttijden tot 3 kwartier. Werknemers onder druk met weinig tijd. Schadenr anwbcentrale onbekend en niet bruikbaar. Schade gedeeltelijk afgehandeld. Alle zaken die je herstel moeilijker maken. Zeer stressvol
Hoi Mark, Het spijt me te horen dat je zo'n stressvolle ervaring hebt gehad na je fietsongeval in Spanje. Ik kan mij voorstellen dat het heel frustrerend is als de communicatie en afhandeling niet soepel verlopen. Heb je ook aangegeven aan de schadebehandelaar dat je niet tevreden bent over de afwikkeling daarvan? Mocht je voor jouw claim nog een uitleg willen, neem dan contact met ons op. We gaan er graag met je over in gesprek. Ik wens je heel veel beterschap en een spoedig herstel toe. Daphne ABN AMRO Webcare
Na het aanleveren van de benodigde bescheiden, wat nog enige problemen gaf, is de schade snel en naar tevredenheid afgehandeld. Prettige en deskundige medewerk(st)ers
Goedemiddag Paul, Dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat na het aanleveren van documenten de schade snel en naar teredenheid is afgewikkeld. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Zonder verdere uitleg of communicatie wordt er een zeer laag bedrag uitgekeerd. En hierna wordt mijn mail met vraag over verduidelijking gewoonweg niet beantwoord.
Hallo Jacco, Wat vervelend om te horen dat het voor jou onduidelijk is waarom er een zeer laag bedrag wordt uitgekeerd. Begrijpelijk dat je dan vraagt om meer duidelijkheid. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je ontevreden bent dat je hier geen reactie op hebt gehad. Om alsnog duidelijkheid te krijgen mag je altijd onze verzekeringsafdeling bellen. Dit kan gemakkelijk via de help knop binnen de Mobiel Bankieren app. Op die manier is er ook een beveiligde verbinding. Je kunt hierover ook een klacht indienen via onze website www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Heb echt al járen een doorlopende reisverzekering en nooit iets geclaimd. Nu moest ik vanwege een sterfgeval mijn vakantie annuleren. Blijkt het verzekerde bedrag dus max 1500. Had graag een keer geattendeerd geweest op dat bedrag want vakantie zijn in mijn geval vrijwel altijd duurder. En wat was een coulancebetaling (gaat over een paar honderd euro) dan netjes geweest. Beetje teleurgesteld in de bank waar ik zowel privé als zakelijk alles regel!
Goedemiddag Tim, Allereerst gecondoleerd met je verlies. Heel veel sterkte gewenst. Ik kan mij voorstellen dat als je denkt dat een bepaalde gebeurtenis gedekt is en dat toch niet volledig het geval is, je teleurgesteld bent. Mocht je het niet eens zijn met deze gang van zaken, dan kun je hiervoor een klacht indienen. Via abnamro.nl/klacht lees je hoe je dat doet. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Op vakantie was er een parelsnoer verdwenen. Na het melden van de schade stond binnen 2 dagen een bedrag op onze rekening
Goedemiddag Yvonne, Dank voor het schrijven van de review. Heel fijn dat de afwikkeling van de schade zo vlot is verlopen en afgehandeld. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Het kostte me aardig wat moeite om de schade te melden. De website was meer dan een week niet bereikbaar. Ook zou het inschakelen van een medewerker vlotter kunnen. Moest diverse malen proberen een medewerker te pakken te krijgen. Toe dat een keer gebeurd was verliep het proces heel vlot en werd ons een keurig bedrag toegewezen.
Hi Ale, Dankjewel voor het schrijven van een review! Vervelend dat je technische problemen ervaarde bij het indienen van je claim. Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels wel gelukt is en afgehandeld! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Er is beslist door schadebeheer op 28 januari om de onkostenvergoeding uit te keren doch ik heb nog niets ontvangen Ik vernam ook van andere verzekeringsmaatschapijen dat deze ook een vergoeding zouden uitkeren voor de werkuren welke de herstelling gekost hebben ook als dit in eigen beheer gebeurd Hiervan is bij abnamro geen sprake?
Goedemiddag Marthe. Dank voor je review en de duidelijke feedback over de schadeclaim. Ik begrijp dat je bericht hebt ontvangen op 28 januari dat er uitgekeerd wordt. In de regel is dit dan binnen 8 werkdagen zichtbaar op de rekening. Dat zou dan vandaag ( 7 februari ) moeten zijn. Mocht het bedrag einde van de dag niet zichtbaar zijn neem dan maandag nog even contact op met de afdeling Verzekeren via 038-4967123. Dan kan ook direct worden doorgenomen wat de voorwaarden van de verzekering stellen over het uitvoeren van herstelwerkzaamheden in eigen beheer, en of hier ook een claim voor kan worden ingediend. Vanuit mijn rol kan ik hier inhoudelijk niet op reageren, voornamelijk omdat ik geen inzicht heb in jouw verzekeringspolis. Ik heb vertrouwen dat met een telefoontje eventuele vragen die je nog hebt bij het bericht van 28 januari opgehelderd kunnen worden. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zelfs bij kleine bedragen moeilijk doen over vergoeding. Ben je op reis en moet je contact met de hulplijn? Zorg er dan voor dat je VOORAF al toestemming hebt om dit verzekerd te krijgen.. Een raar idee.. Niemand weet vooraf of er iemand in je buurt of een van je dierbare komt te overlijden tijdens je reis.. Regeltjes zijn belangrijker dan tevredenheid van de klant.
Goedemiddag Felix, Wat jammer dat je geen positieve ervaring hebt met onze reisverzekering. Als je aanspraak moet doen op je verzekering is dat altijd omdat er iets vervelends gebeurd is, als je zelf te maken hebt gehad met een overlijden in je omgeving wil ik je uiteraard condoleren. Je mag minstens van ons verwachten dat we met je meedenken en je duidelijk uitleggen waarom we wel of niet tot een vergoeding kunnen overgaan. Als je het idee hebt dat dat in jouw geval niet gebeurd is, dan kun je hierover een klacht indienen via: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Lieke ABN AMRO Webcare
Uitstekende afhandeling ook in voorgaande keren
Goedemiddag, Dank voor het achterlaten van deze mooie review. Een mooi weekend alvast! Robert ABN AMRO Webcare
In Italië is het als skiër verplicht een aansprakelijkheidsverzekering te hebben. De AVP dekt schade die je op de piste zou kunnen veroorzaken aan andere personen. Ga je onverzekerd de piste op, dan riskeer je bij controle een boete van € 100 tot € 150, samen met intrekking van je skipas. Draag daarom tijdens het skiën altijd een Engelse versie van de AVP bij je! Je moet als skiër alleen wel kunnen aantonen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt en wel m.b.v. een zgn. Confirmation of Cover, de Engelstalige versie van de wettelijke AVP. Naast de verzekerde moet elk meeverzekerd persoon (vaak een gezinslid) een kopie van het polisblad meenemen én een ingevuld bewijs van dekking waaruit blijkt dat je deel uit maakt van de groep verzekerden. Dit bewijs is ook het Confirmation of Cover. Helaas weigert de ABNAMRO een dergelijke verklaring af te geven. Moet maar de Nederlandstalige polis overleggen en op een of andere manier aantonen dat ik de partner van de verzekerde ben. Hoe ik dat kan doen moet ik maar zelf uitzoeken. Fijn zo’n verzekering die met je meedenkt!
Goedemiddag Chris, Allereerst vind ik het fijn dat je de moeite neemt om je ervaring te delen. Want ook als het minder goed gaat, horen we dat natuurlijk graag. Dat geeft ons ruimte om waar mogelijk te verbeteren. Ik begrijp uit je bericht dat je bepaalde documentatie in het Engels nodig had om in Italië aan te kunnen tonen dat je bent verzekerd. Hierin zijn we je niet tegemoet gekomen. Ik heb je bericht doorgestuurd naar een klachtbehandelaar. Deze zal binnen 2 werkdagen hierover contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
We hadden autopech in Duitsland en zijn naar alle tevredenheid snel geholpen met vervangend vervoer en transport van onze eigen auto naar Nederland. Vriendelijke mensen aan de telefoon, die keurig met ons meedachten.
Goedemorgen Thamar, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Autopech is altijd erg balen maar fijn dat je goed geholpen bent door ons schadeteam! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Door ziekte van mijn echtgenote moest ik vlak voor kerstmis 2024 mijn bootreis van Hoek van Holland naar Harwich vv. met als doel kerstviering in Londen bij mijn zoon en zijn gezin annuleren. Ik kon de schademelding geheel via internet afwikkelen. De gevraagde documenten (reserveringsbevestiging, annuleringsbevestiging) kon ik eenvoudig uploaden. Direct na kerstmis was het bedrag van de bootreis al op mijn rekening gestort. Klasse!
Goedemiddag Bert, Dank voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat de afhandeling van de claim zo soepel is verlopen. Hopelijk verloopt het herstel van je echtgenote voorspoedig. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.