Filters

7

Goede afwikkeling, niet heel handig meldbaar.

Voor mij was het lastig de goede plaats te vinden om de annulering aan te melden. Ook was het mij niet duidelijk dat zowel boekingsbevestiging als annuleringsbevestiging mee gestuurd moesten worden. Dat ga oponthoud en heen en weer gemail. Eenmaal Compleet was de afhandeling prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer goed opgelost

Vragen via de telefoon kan beter. Via de website is alles top geregeld. De communicatie via de mail met de medewerker was zeer prettig, net zoals de communicatie met de schadeexpert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Uitstekende service

Door een onverwachte operatie aan m'n hand kon ik niet mee met een lang weekend weg met vrienden. Een uitje dat al een jaar in onze agenda stond. Ik kon helaas niet mee. Een beroep gedaan op m' n doorlopende reisverzekering. Online ingediend en binnen 3 dagen stond het geclaimde bedrag op m'n rekening!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer goed

Zeer snelle en correcte schadeafhandeling en fantastische hulp alarmcentrale

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Sinds NN zeer slecht bereikbaar en slechte afhandeling

In maart schade gehad, eind mei pas afgehandeld. Sinds abnamro is samengegaan met Nationale-Nederlanden is de service, bereikbaarheid en afhandeling zeer slecht geworden, was altijd ok maar nu zeer slecht, moest zelf bellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Mijn schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld

De schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Geweldige afhandeling

Nadat mijn vrouw plotseling werd opgenomen in het ziekenhuis kon onze vakantie naar Rhodos niet doorgaan. Binnen 14 dagen heeft ABNAMRO alles opgelost en de kosten volledig vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Afhandeling perfect

Na invullen schade formulier binnen 2 dagen antwoord. Na nog eens 3 dagen stond het bedrag al op de rekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Ronduit slecht

Moeilijk om in contact te komen. Niet op de hoogte gehouden tijdens het afhandelingsproces. Geen bericht na afhandeling. De schadevergoeding was echt niet fair (bedrag was objectief controleerbaar in de markt). Alles slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Chapeau

Door ziekte vakantie moeten annuleren. Online schade gemeld bij ABNAMRO reis/annuleringsverzekering. Na opsturen enkele bescheiden zeer snelle afhandeling, Binnen 3 dagen geld op mijn rekening. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Eenvoudige en snelle afhandeling.

De annuleringsclaim was zeer eenvoudig te doen. De andere dag stond het schade bedrag op mijn rekening bijgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Snel geregeld

Alles gaat snel en het proces is begrijpelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
8

Uiteindelijk geweldig snel

Online melden geeft steeds foutmelding bij het downloaden van de nota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

Positieve ervaring.

De hele afhandeling van aanmelden tot en met uitbetalen bedrag in 3 weken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Gewoon top

Top verzekeringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Zeer tevreden over de schade-afhandeling!

Snel en naar volle tevredenheid werd onze schade mbt onze glasverzekering afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Goed bereikbaar, vriendelijk en snel geholpen/ geïnformeerd.

Melding gedaan via de telefoon op de ABNAMRO app. Prima en vriendelijke informatie. Na indien van schadeformulieren stond 2 dagen later de uitkering al op mijn bankrekening (sneller kan niet).

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Top! Binnen 1 dag reactie op mijn claim en binnen 3 dagen was het afgehandeld!

Snelle reactie en gevoel van vertrouwen voor schadeclaim door mijn geld snel te hebben ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Goed

Ben goed geholpen door een medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling

Was heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle en gedegen afwikkeling

Door aanmelden via de site verliep alles bijzonder snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Prima geregeld

Ondanks vakantie periodes alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Keurige behandeling

Via online schaden melden is eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Slechte communicatie. Niet opgelet

Mijn tegenpartij erkende aansprakelijkheid. Ik ben niet nauwkeurig geweest in de rapportage, door deze aansprakelijkheids- erkenning in het bijzijn van mijn echtgenote. Vervolgens heeft de tegenpartij een grotere schade geclaimd dan die het gevolg was van de aanrijding op 5-12-24. Vanachter een “desk” heeft een deskundige verklaard dat de schade aan haar auto op 5-12 is ontstaan. Onzin !

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Keurig en snel afgehandeld

Snelle reactie en afhandeling. Fijn ook dat alles online kan

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.