Voor mij was het lastig de goede plaats te vinden om de annulering aan te melden. Ook was het mij niet duidelijk dat zowel boekingsbevestiging als annuleringsbevestiging mee gestuurd moesten worden. Dat ga oponthoud en heen en weer gemail. Eenmaal Compleet was de afhandeling prima.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Goede feedback, hierin kunnen wij verbeteren. Fijn dat de afhandeling uiteindelijk goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Vragen via de telefoon kan beter. Via de website is alles top geregeld. De communicatie via de mail met de medewerker was zeer prettig, net zoals de communicatie met de schadeexpert.
Hoi Cindy, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Top om te lezen dat je zo tevreden bent! Wel ben ik nog benieuwd wat je precies bedoelt met dat de vragen via de telefoon beter zou kunnen. Hoe zou je dat graag zien? Je mag hierover altijd met ons in gesprek via één van onze social media kanalen: https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/social-media.html Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Door een onverwachte operatie aan m'n hand kon ik niet mee met een lang weekend weg met vrienden. Een uitje dat al een jaar in onze agenda stond. Ik kon helaas niet mee. Een beroep gedaan op m' n doorlopende reisverzekering. Online ingediend en binnen 3 dagen stond het geclaimde bedrag op m'n rekening!
Goedemiddag! Wat jammer dat je het lange weekend met vrienden hebt moeten missen! Wel fijn dat alles daarna zo soepel verlopen is. Dank voor het schrijven van je review, wordt gewaardeerd! Goed weekend nog! Robert ABN AMRO Webcare
Zeer snelle en correcte schadeafhandeling en fantastische hulp alarmcentrale
Goedemiddag Jan. Hartelijk dank voor je review en het delen van je ervaring. Niemand zit natuurlijk te wachten op schade. Wel heel goed dat de alarmcentrale goed heeft kunnen helpen de de afhandeling van de schade goed en snel is gedaan. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
In maart schade gehad, eind mei pas afgehandeld. Sinds abnamro is samengegaan met Nationale-Nederlanden is de service, bereikbaarheid en afhandeling zeer slecht geworden, was altijd ok maar nu zeer slecht, moest zelf bellen.
Goedemiddag Raoel, Bedankt voor je review. Jammer om te vernemen dat de afwikkeling lang heeft geduurd. En dat de bereikbaarheid niet naar wens is geweest. Excuus. Goed dat je dit kenbaar maakt, hierin kan duidelijk verbeterd worden. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
De schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld
Goedemiddag Yvonne, Mooi om te lezen dat de afhandeling van jullie claim op de reisverzekering goed is verlopen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Nadat mijn vrouw plotseling werd opgenomen in het ziekenhuis kon onze vakantie naar Rhodos niet doorgaan. Binnen 14 dagen heeft ABNAMRO alles opgelost en de kosten volledig vergoed.
Goedemiddag Rob, Wat erg om te lezen dat je vrouw is opgenomen in het ziekenhuis en jullie hierdoor niet op vakantie kunnen. Ik hoop dat je vrouw het inmiddels goed maakt! Ik ben wel blij dat de afhandeling van de schadeclaim zo voorspoedig is verlopen en hoop dan ook dat jullie snel alsnog van een mooie vakantie kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Na invullen schade formulier binnen 2 dagen antwoord. Na nog eens 3 dagen stond het bedrag al op de rekening.
Goedemiddag Marianne, Wat fijn om te lezen dat de afhandeling zo soepel is verlopen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Moeilijk om in contact te komen. Niet op de hoogte gehouden tijdens het afhandelingsproces. Geen bericht na afhandeling. De schadevergoeding was echt niet fair (bedrag was objectief controleerbaar in de markt). Alles slecht
Goedemiddag Bernard, Bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat er helemaal niets goed is gegaan. Als je het niet eens bent met de schadeafhandeling kun je daar een klacht over in dienen. Ik adviseer je om dat te doen. Dat kan hier: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Door ziekte vakantie moeten annuleren. Online schade gemeld bij ABNAMRO reis/annuleringsverzekering. Na opsturen enkele bescheiden zeer snelle afhandeling, Binnen 3 dagen geld op mijn rekening. Niets dan lof.
Hallo André, Wat balen dat je je vakantie moest annuleren door ziekte. Dat doe je natuurlijk niet zomaar. Fijn dat je schadeclaim snel afgehandeld is en je binnen drie dagen het geld op je rekening had. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed en kan je op den duur alsnog van een vakantie genieten. Sterkte! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De annuleringsclaim was zeer eenvoudig te doen. De andere dag stond het schade bedrag op mijn rekening bijgeschreven.
Goedemiddag John, Dank voor je review en het mooie cijfer dat je ons geeft. Fijn om te lezen dat de claim makkelijk was om in te dienen en ook snel is behandeld. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Alles gaat snel en het proces is begrijpelijk.
Hoi Normunds Levics, Dat is een mooi cijfer! We waarderen je feedback en zijn blij dat het proces duidelijk was en alles snel is gegaan. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Online melden geeft steeds foutmelding bij het downloaden van de nota.
Goedemorgen H.I. Jacobs, Wat onhandig dat er steeds een foutmelding kwam bij het online downloaden van de nota. Ik geef dit intern door. Desondanks ben ik blij om te zien dat het uiteindelijk wel is gelukt en het proces snel is verlopen. Mochten er in de toekomst problemen zijn, kom dan vooral bij ons in de lucht! We helpen graag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De hele afhandeling van aanmelden tot en met uitbetalen bedrag in 3 weken.
Goedemiddag Gerda, Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Mochten wij in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Top verzekeringen
Goedemiddag Natasja, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Snel en naar volle tevredenheid werd onze schade mbt onze glasverzekering afgehandeld!
Hallo Carla, Dat is goed om te horen dat je tevreden bent en het zo snel was afgehandeld. Bedankt voor het nemen van de moeite om deze fijne review achter te laten. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Melding gedaan via de telefoon op de ABNAMRO app. Prima en vriendelijke informatie. Na indien van schadeformulieren stond 2 dagen later de uitkering al op mijn bankrekening (sneller kan niet).
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat jouw claim snel afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Snelle reactie en gevoel van vertrouwen voor schadeclaim door mijn geld snel te hebben ontvangen
Goedenavond! Wat fijn om te lezen dat je dit gevoel over hebt gehouden aan het contact met ons. Dank voor het delen van je ervaring en een prettige avond nog! :) Robert ABN AMRO Webcare
Ben goed geholpen door een medewerker
Goedemiddag Nellie, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Was heel goed geholpen
Goedemiddag John, Super dat je zo goed bent geholpen! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Door aanmelden via de site verliep alles bijzonder snel
Goedemiddag Jos, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat alles soepel verlopen is. Nogmaals dank voor het schrijven van je review en een mooie dag nog! Robert ABN AMRO Webcare
Ondanks vakantie periodes alles goed geregeld
Goedemiddag Zandra, Wat fijn om te lezen dat je onze service zo hebt ervaren. Leuk ook dat je de moeite neemt om dit te delen. :) Geniet van je weekend. Robert ABN AMRO Webcare
Via online schaden melden is eenvoudig
Hallo Ulrich, Goed om te horen dat je het als eenvoudig hebt ervaren. En natuurlijk ook fijn dat je dat met ons deelt middels deze review, dank daarvoor. Ik wens je voor nu fijne feestdagen. Herma ABN AMRO Webcare
Mijn tegenpartij erkende aansprakelijkheid. Ik ben niet nauwkeurig geweest in de rapportage, door deze aansprakelijkheids- erkenning in het bijzijn van mijn echtgenote. Vervolgens heeft de tegenpartij een grotere schade geclaimd dan die het gevolg was van de aanrijding op 5-12-24. Vanachter een “desk” heeft een deskundige verklaard dat de schade aan haar auto op 5-12 is ontstaan. Onzin !
Goedenavond Bob, Wat balen dat de schade afhandeling niet naar tevredenheid is verlopen! Heb je dit ook aangegeven in het proces? Je zou kunnen overwegen om een klacht in te dienen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Snelle reactie en afhandeling. Fijn ook dat alles online kan
Hoi Mareille, Ik kan me zo voorstellen dat het erg handig is dat je dit online kunt regelen. Fijn om te horen dat je ook snel reactie hebt gehad en de afhandeling ook vlot verlopen is. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.