Filters

2

Telefonisch bereikbaar

Slechte bereikbaarheid per telefoon

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Uitstekend

Schade gemeld, vervolgens in behandeling genomen en naar volle tevredenheid is de schade afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

De schadeafhandeling en alles daaromheen was naar volle tevredenheid,

De vrijwel volledige ontzorging bij de schadeafhandeling heb ik als een zeer positieve ervaring beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Misleidend en onbereikbaar

Al meer dan 15 jaar verzekerd bij ABN AMRO en al mijn verzekeringen hier afgesloten. Nog nooit een schade gemeld behalve sinds vandaag. In de voorwaarden staat dat je hier goed verzekerd bent tegen waterschade. Behalve in mijn geval dan kennelijk. Mijn rioolbuis is plotseling afgescheurd waardoor het rioolwater nu mijn kruipruimte instroomt. De stank is niet te harden. De ABN verzekert alleen de gevolgschade (dit betreft dan schade door water in muren of op de vloer wat bij mij niet het geval is) en NIET de kosten om deel van riool te laten vervangen en de werkzaamheden (buiten huis; o.a. graafwerkzaamheden) om dit te herstellen. Per direct ga ik hier ALLES opzeggen. 1 ster is nog teveel. Telefonisch zijn zij totaal onbereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Klantvriendelijkheid en duidelijkheid

Het indienen van het schadeformulier online en het afhandelen van de schade heeft maar 3 dagen geduurd. Ik ben zeer tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Blij dat alles achter de rug is

Dit valt me moeilijk te zeggen na deze aanrijding hartelijk bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

100% tevreden

Ik ben 100% tevreden over de afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

niet berijkbaar

op het schade staat een telefoonnummer maar als je die belt krijg je niemand aan de lijn zeer slecht geen hulp als je die nodig heb ben al een halve dag bezig om mijn auto schade te melden omdat ik geen rekening heb bij de ABN wat slechtals je net een ongeluk hebt gehad verwacht de hulp die ik nodig heb er staat een nummer op 0900 0024 op her schade formulier maar daar wordt je tekens online verwezen nooit iemand persoonlijk als ik dit had geweten nooit een ABN autoverzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Prima uitstekend geregeld..

Eerste keer voor mij, maar wat een prima afwerking van jullie. Heel hartelijk bedankt namens mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Een prima afhandeling van de schade.

Zoals gezegd, eenprima afhandeling van de opgelopen schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Slecht

Moeilijk je verzekeringen te vinden en teleurstellende uitkering van een duidelijke factuur van nog geen jaar geleden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Veel te weinig uitbetaald

Er zaten beschadigingen op de vloer, helaas is deze vloer niet meer te koop, was 3500 euro, ik zei doe dan alleen de keuken maar die kan ik apart leggen, kosten 900 euro, ze hebben 450 euro uitbetaald, erg triest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Snelle afhandeling van financiële schade door ziekte in Griekenland

Zeer positief over mijn schadeafhandeling! Alleen het digitaal versturen van de documenten op de ABNAMRO site verliep niet soepel, omdat foto’s gemaakt door mijn Iphone niet herkend werden. Het overzetten naar een ander bestand was lastig en vereist hulp van een “expert”, in mijn geval van een handige zoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Zo geregeld

Ik had ruitschade, en kon via mijn verzekering dat vergoed krijgen. Online schade ingediend. Daarna kreeg ik heel snel reactie, en een week later, kon ik een nieuwe ruit laten plaatsen. Geen gedoe, supermakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling, fijne ondersteuning (telef.) , klantvriendelijk

Alle gevraagde stukken (div. documenten) per reguliere post opgestuurd (omdat ik vaak problemen heb bij het digitaal versturen van bijagen...). Binnen 2 weken, na telefonisch contact over de status ervan, was de schademelding (annulering van hotelverblijf) geheel volledig, snel en correct afgehandeld. Tevens meteen daarna een e-mailbericht ter bevestiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Helemaal ***

Heb voor 2800 euro schade op een vloer van twee jaar oud en nu betalen ze maar 1200 euro omdat ik geen aankoopbon meer heb ????? Heb hier al m'n verzekeringen lopen maar dan ook echt alles !!!!! Maar ik trek m'n plan hieruit en vertrek naar een andere verzekeraar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling

We hebben al jarenlang een doorlopende reisverzekering bij de ABN AMRO. Eigenlijk hebben we deze verzekering bijna nooit hoeven te gebruiken, maar als je deze nodig hebt, dan staan ze direct voor je klaar. De service is prima, klantvriendelijk opgezet. Dankzij voldoende bewijsstukken en vertrouwen in mij als klant is de zaak snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

juiste mensen die ons hielpen

De ervaring met Abn amro was goed . De afwikkeling van de schade was netjes en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

slecht

De eerste expert overlegde niet eens en was een zeer irritant jong persoon en ondeskundig. Ik voelde me totaal niet gehoord. De 2e expert was een stuk socialer we spraken een bedrag af mits het laatste onderzoek door een aannemer zou uitwijzen dat de isolatie die eventueel onder het dak zat was verpulverd. Dan zou het een ander verhaal worden. Hij vertelde mij dat het bedrag zou worden uitgekeerd zodra het onderzoek afgerond was. Kreeg van hem nog 14 dagen de tijd om dit te onderzoeken. Ik belde hem op en vertelde dat de aannemer wat later zou komen om te checken ivm drukte. Hij vertelde hij dat hij het rapport, dat door mij getekend was, al had ingediend. Ik kreeg ook vrij snel het bedrag uitgekeerd maar niemand vroeg mij naar het onderzoek van de aannemer. Zeer vreemd allemaal. Vraag me nog steeds af waarom de bank zo snel uitkeert met de mededeling dat de schade was afgehandeld. De aannemer is afgelopen donderdag 3 juli langs geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Niet bereikbaar telefonisch en online formulier werkt niet

Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar. Reactie op ABN: Wanneer jullie mijn mailadres bekijken moet je mij kunnen vinden in jullie bestand. Ik heb nu contact met jullie klachtenafdeling, na een alternatief telefonisch schade doorgeven en per e-mail aanleveren nog geen vooruitgang. Ik neem aan dat u het dossier van uw klachtenafdeling kunt raadplegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

Fijn, snel en deskundig!

Als zoiets gebeurt, zit je eigenlijk al in een soort van verdriet, je koffer stuk, je spullen gekocht die zijn kwijt... Hoe nu? En dan realiseer je dat je eigenlijk een reisverzekering heb, die het allemaal voor je kan oplossen. Was écht fijn en snel. Nogmaals bedankt ABN AMRO verzekeringen Fijne ervaring, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Vlot en correct!

Onze extra gemaakte reiskosten waren het gevolg van een ziekenhuisopname. Schadedeclaratie en financiële afwikkeling zijn erg vlot verlopen. Naar volle tevredenheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Vlotte afhandeling

Een reis moeten annuleren, dat is niet waar je voor gaat! We hadden al genoeg aan ons hoofd en dan is het zeer fijn dat je digitaal alles kunt melden en j goed op de hoogte wordt gehouden! Dankzij onze doorlopende reis/annuleringsverzekering kregen wij de reis 100% vergoed en dat maakt de tegenslag vwb d annulering, een stuk minder! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling.

Met n kort gesprek en goed uitleg,is m'n annulering prima geregeld. En n vlotte en snelle afhandeling van teruggave geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
6

Ruitschade

Ondanks eerste afwijzing is de schade door ABNAMO na het indienen van een klacht goedgekeurd. Problemen met bereikbaarheid. Voorstel terug naar een regiokantoor in de IJmond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.