Slechte bereikbaarheid per telefoon
Hi Wijbrand, Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om ons te informeren over uw ervaring met onze telefonische bereikbaarheid. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u ons telefonisch heeft kunnen bereiken. Wij streven ernaar om onze klanten zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Uw feedback is voor ons daarom erg waardevol, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren. Wij nemen uw klacht serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken waar verbeteringen mogelijk zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Schade gemeld, vervolgens in behandeling genomen en naar volle tevredenheid is de schade afgehandeld
Hoi Marry, Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
De vrijwel volledige ontzorging bij de schadeafhandeling heb ik als een zeer positieve ervaring beleefd.
Goedemorgen Willem, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de schadeafhandeling. Het doet ons goed dat je dit als positief hebt ervaren. Dit soort feedback motiveert ons enorm. Dank je wel voor je vertrouwen en voor het delen van deze ervaring. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Al meer dan 15 jaar verzekerd bij ABN AMRO en al mijn verzekeringen hier afgesloten. Nog nooit een schade gemeld behalve sinds vandaag. In de voorwaarden staat dat je hier goed verzekerd bent tegen waterschade. Behalve in mijn geval dan kennelijk. Mijn rioolbuis is plotseling afgescheurd waardoor het rioolwater nu mijn kruipruimte instroomt. De stank is niet te harden. De ABN verzekert alleen de gevolgschade (dit betreft dan schade door water in muren of op de vloer wat bij mij niet het geval is) en NIET de kosten om deel van riool te laten vervangen en de werkzaamheden (buiten huis; o.a. graafwerkzaamheden) om dit te herstellen. Per direct ga ik hier ALLES opzeggen. 1 ster is nog teveel. Telefonisch zijn zij totaal onbereikbaar.
Beste Jan, Dank je wel voor het delen van je ervaring, al is het natuurlijk erg jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld bent. Ik begrijp heel goed dat dit een vervelende en stressvolle situatie voor je is, zeker met de omvang van de schade en de overlast die je ervaart. Mijn excuses dat je je niet geholpen voelt en dat je ons telefonisch niet goed hebt kunnen bereiken. Ik vraag of mijn collega's van de verzekeringsafdeling je gegevens kunnen achterhalen, dan zullen ze binnen 2 werkdagen contact opnemen. Heb je vrijdag nog niets gehoor, dien dan een klacht in via: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Lieke ABN AMRO Webcare
Het indienen van het schadeformulier online en het afhandelen van de schade heeft maar 3 dagen geduurd. Ik ben zeer tevreden over.
Goedenavond Radha, Bedankt voor de review en feedback. Wat fijn om te lezen dat alles zo makkelijk en snel te regelen was. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Dit valt me moeilijk te zeggen na deze aanrijding hartelijk bedankt
Goedemiddag Jo, Wat een ingrijpende gebeurtenis moet dat voor je zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat dit een zware tijd voor je is geweest. Het doet me goed om te horen dat je het gevoel hebt dat alles nu achter de rug is. Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen, zeker gezien alles wat je hebt meegemaakt. We waarderen je feedback enorm. Daphne ABN AMRO Webcare
Ik ben 100% tevreden over de afhandeling
Goedemiddag Benny, Wat een mooi bericht! Goed om te horen dat je 100% bent over de afhandeling. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
op het schade staat een telefoonnummer maar als je die belt krijg je niemand aan de lijn zeer slecht geen hulp als je die nodig heb ben al een halve dag bezig om mijn auto schade te melden omdat ik geen rekening heb bij de ABN wat slechtals je net een ongeluk hebt gehad verwacht de hulp die ik nodig heb er staat een nummer op 0900 0024 op her schade formulier maar daar wordt je tekens online verwezen nooit iemand persoonlijk als ik dit had geweten nooit een ABN autoverzekering
Goedemiddag Marc, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad bij het melden van je autoschade. Dat is natuurlijk niet wat je mag verwachten, zeker niet in een stressvolle situatie zoals na een ongeluk. Ik begrijp hoe frustrerend dit voor je moet zijn. Als er op dit moment iets speelt of je hebt nog hulp nodig, voel je dan vrij om ons een privébericht te sturen via Facebook, Instagram of LinkedIn en verwijs hierbij naar deze review. We helpen je graag vooruit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Eerste keer voor mij, maar wat een prima afwerking van jullie. Heel hartelijk bedankt namens mij.
Beste Els, Wat fijn om te horen! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Zoals gezegd, eenprima afhandeling van de opgelopen schade.
Hallo Jan, Schade oplopen is natuurlijk nooit leuk. Wel fijn om te horen dat de afhandeling van de schade prima is verlopen. Bedankt voor het delen van je review. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Moeilijk je verzekeringen te vinden en teleurstellende uitkering van een duidelijke factuur van nog geen jaar geleden.
Goedemiddag Jan, Het spijt me om te horen dat je niet tevreden bent met de schade-afhandeling. Weet dat je daar altijd tegen in bezwaar kunt gaan. Wat betreft het moeilijk kunnen vinden van je verzekeringen, als je even met ons belt. Laten we graag zien waar je deze kunt vinden. Voor nu een mooi weekend. Herma ABN AMRO Webcare
Er zaten beschadigingen op de vloer, helaas is deze vloer niet meer te koop, was 3500 euro, ik zei doe dan alleen de keuken maar die kan ik apart leggen, kosten 900 euro, ze hebben 450 euro uitbetaald, erg triest.
Goedemiddag Oscar, Schade is natuurlijk altijd balen, en als dan de uiteindelijke schade-uitkering tegenvalt. Dan snap ik dat je niet tevreden bent. Je kunt altijd bezwaar maken, en dat wil ik je dan ook adviseren. Je kunt een klacht indienen. https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Hopelijk kun je met deze info vooruit. Herma Team Webcare ABN AMRO
Zeer positief over mijn schadeafhandeling! Alleen het digitaal versturen van de documenten op de ABNAMRO site verliep niet soepel, omdat foto’s gemaakt door mijn Iphone niet herkend werden. Het overzetten naar een ander bestand was lastig en vereist hulp van een “expert”, in mijn geval van een handige zoon.
Goedenavond Ria, Bedankt voor je review. Het is natuurlijk nooit fijn om met een schade op vakantie te maken te krijgen. We zijn blij te horen dat de afhandeling van die schade in ieder geval wel grotendeels positief is verlopen. Super dat je zelf een expert in de buurt had die je daarbij een handje kon helpen. ;-) Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik had ruitschade, en kon via mijn verzekering dat vergoed krijgen. Online schade ingediend. Daarna kreeg ik heel snel reactie, en een week later, kon ik een nieuwe ruit laten plaatsen. Geen gedoe, supermakkelijk
Goedemorgen Angelique, Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat de schade aan je ruit snel en makkelijk is opgelost.:-) Ik wens je nog een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare
Alle gevraagde stukken (div. documenten) per reguliere post opgestuurd (omdat ik vaak problemen heb bij het digitaal versturen van bijagen...). Binnen 2 weken, na telefonisch contact over de status ervan, was de schademelding (annulering van hotelverblijf) geheel volledig, snel en correct afgehandeld. Tevens meteen daarna een e-mailbericht ter bevestiging.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze schadeafdeling. Fijn om te lezen dat de afhandeling van de schade zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Heb voor 2800 euro schade op een vloer van twee jaar oud en nu betalen ze maar 1200 euro omdat ik geen aankoopbon meer heb ????? Heb hier al m'n verzekeringen lopen maar dan ook echt alles !!!!! Maar ik trek m'n plan hieruit en vertrek naar een andere verzekeraar.
Goedemiddag meneer Fransen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik begrijp dat u helemaal niet tevreden bent over de afhandeling van uw schadeclaim. Mijn excuses voor het gevoel dat hierdoor bij u is ontstaan. Zojuist heb ik bericht gestuurd aan onze verzekeringsafdeling met het verzoek om u binnen twee werkdagen te benaderen. Mijn collega van de afdeling Verzekeren zal uw klacht inhoudelijk met u doornemen en hopelijk kan er alsnog een oplossing geboden worden waar u wel tevreden mee bent. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
We hebben al jarenlang een doorlopende reisverzekering bij de ABN AMRO. Eigenlijk hebben we deze verzekering bijna nooit hoeven te gebruiken, maar als je deze nodig hebt, dan staan ze direct voor je klaar. De service is prima, klantvriendelijk opgezet. Dankzij voldoende bewijsstukken en vertrouwen in mij als klant is de zaak snel afgehandeld.
Hallo Ruud, Bedankt voor het nemen van de moeite om een review achter te laten. Heel fijn om te horen dat je het als klantvriendelijk ervaart. Herma Webcare ABN AMRO
De ervaring met Abn amro was goed . De afwikkeling van de schade was netjes en op tijd.
Goedemiddag Martin, Dank voor het delen van je ervaring met onze schadeafdeling en mooi om te lezen dat de afwikkeling voorspoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De eerste expert overlegde niet eens en was een zeer irritant jong persoon en ondeskundig. Ik voelde me totaal niet gehoord. De 2e expert was een stuk socialer we spraken een bedrag af mits het laatste onderzoek door een aannemer zou uitwijzen dat de isolatie die eventueel onder het dak zat was verpulverd. Dan zou het een ander verhaal worden. Hij vertelde mij dat het bedrag zou worden uitgekeerd zodra het onderzoek afgerond was. Kreeg van hem nog 14 dagen de tijd om dit te onderzoeken. Ik belde hem op en vertelde dat de aannemer wat later zou komen om te checken ivm drukte. Hij vertelde hij dat hij het rapport, dat door mij getekend was, al had ingediend. Ik kreeg ook vrij snel het bedrag uitgekeerd maar niemand vroeg mij naar het onderzoek van de aannemer. Zeer vreemd allemaal. Vraag me nog steeds af waarom de bank zo snel uitkeert met de mededeling dat de schade was afgehandeld. De aannemer is afgelopen donderdag 3 juli langs geweest.
Hallo Emma, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat je dit een verwarrende situatie vind. Ik begrijp dat je vragen hebt over de snelle uitkering. Voor meer duidelijkheid kun je het beste contact opnemen met je contactpersoon van verzekeren. Zij kunnen je verder helpen en eventueel uitleg geven over de procedure. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar. Reactie op ABN: Wanneer jullie mijn mailadres bekijken moet je mij kunnen vinden in jullie bestand. Ik heb nu contact met jullie klachtenafdeling, na een alternatief telefonisch schade doorgeven en per e-mail aanleveren nog geen vooruitgang. Ik neem aan dat u het dossier van uw klachtenafdeling kunt raadplegen.
Goedemiddag Raymond, Wat onhandig dat je al zo lang bezig bent met een formulier dat niet werkt. Helaas heb ik niet scherp wat je exact probeert te regelen op onze website. Zou je de review kunnen aanpassen en willen aanvullen tegen welk probleem je precies aanloopt? Hopelijk kan ik je met deze informatie beter op weg helpen. :) Robert ABN AMRO Webcare
Originele beoordeling
Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar.
Goedemiddag Raymond, Wat onhandig dat je al zo lang bezig bent met een formulier dat niet werkt. Helaas heb ik niet scherp wat je exact probeert te regelen op onze website. Zou je de review kunnen aanpassen en willen aanvullen tegen welk probleem je precies aanloopt? Hopelijk kan ik je met deze informatie beter op weg helpen. :) Robert ABN AMRO Webcare
Als zoiets gebeurt, zit je eigenlijk al in een soort van verdriet, je koffer stuk, je spullen gekocht die zijn kwijt... Hoe nu? En dan realiseer je dat je eigenlijk een reisverzekering heb, die het allemaal voor je kan oplossen. Was écht fijn en snel. Nogmaals bedankt ABN AMRO verzekeringen Fijne ervaring, bedankt!
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Inderdaad, nog meer zorgen is het laatste waar je op zit te wachten. Fijn om te vernemen dat de afwikkeling goed en snel is verlopen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Onze extra gemaakte reiskosten waren het gevolg van een ziekenhuisopname. Schadedeclaratie en financiële afwikkeling zijn erg vlot verlopen. Naar volle tevredenheid!
Goedemiddag Bertil, Bedankt voor jouw review en mooie cijfer! Fijn dat de financiële afwikkeling soepel is verlopen en dat je tevreden bent. Hopelijk ben je zelf ook (weer) helemaal gezond. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Een reis moeten annuleren, dat is niet waar je voor gaat! We hadden al genoeg aan ons hoofd en dan is het zeer fijn dat je digitaal alles kunt melden en j goed op de hoogte wordt gehouden! Dankzij onze doorlopende reis/annuleringsverzekering kregen wij de reis 100% vergoed en dat maakt de tegenslag vwb d annulering, een stuk minder! Chapeau!
Hallo Anneke, Het is zeker niet leuk als je een reis moet annuleren. Ik begrijp heel goed dat je dan genoeg aan je hoofd hebt en je dan geen zorgen wil maken over de afwikkeling van jouw schadeclaim. FIjn dat je m.b.t. de afwikkeling goed op de hoogte bent gehouden en het volledige bedrag vergoed hebt gekregen. Ik hoop dat naar omstandigheden goed gaat. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Met n kort gesprek en goed uitleg,is m'n annulering prima geregeld. En n vlotte en snelle afhandeling van teruggave geld.
Hallo Ria, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is natuurlijk nooit leuk als je over moet gaan tot annuleren. Ik kan me voorstellen dat het dan erg fijn is als het snel vanuit de verzekering geregeld wordt. Mocht er in de toekomst eens iets zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ondanks eerste afwijzing is de schade door ABNAMO na het indienen van een klacht goedgekeurd. Problemen met bereikbaarheid. Voorstel terug naar een regiokantoor in de IJmond.
Goedemiddag Giel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in deze review. Goed om te lezen dat de schade na herbeoordeling toch is vergoed en goed dat u hier een klacht voor heeft laten registreren. Op die manier leren wij van de ervaringen van onze klanten en kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.