Nu drie keer een schadeclaim moeten indienen.Alle keren snel,vriendelijk en efficiënt behandeld.
Beste heer, mevrouw, Het hebben van schade is natuurlijk nooit fijn. Ik kan me voorstellen dat het dan wel zo prettig is al dit iedere keer opnieuw snel en efficiënt wordt behandeld. Heel erg bedankt voor het delen van je ervaringen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Na een aanrijding de schade telf. gemeld en vervolg online geregeld. Online werkt gebruiksvriendelijk. Fantastisch geholpen, zowel qua aanmelding schade, exertise/afwikkeling en snelheid uitbetaling schadebedrag. Tevens snelle en soepele regeling mbt vervangend vervoer.
Beste Bertus, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Ik kan me zo voorstellen dat het al vervelend genoeg is dat je schade hebt, een goede en snelle afwikkeling is dan wel zo prettig. Fijn om te horen dat dit bij jou ook zo is verlopen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
We hebben onze droomvakantie moeten annuleren vanwege overlijden (schoon)vader en ongeval (schoon)moeder. Maximale uitkering is €1500 pp per reis. Hier waren we ons niet van bewust. Polis is 30 jaar geleden afgesloten. Totale restschade bedraagt nu bijna €8000….. Vanuit financieel oogpunt zegt ABN AMRO nu dus eigenlijk dat we gewoon op cruise hadden moeten gaan na het overlijden en het ongeval. Voor diegene die dit leest: zou u dat zelf gedaan hebben? Had meer begrip en coulance van onze huisbank verwacht.
Hallo Michel, Bedankt voor je review. Allereerst gecondoleerd, heel naar en verschrikkelijk allemaal. Wij begrijpen dat de restschade voor jullie aanzienlijk is en dat dit gevoelens van teleurstelling en boosheid kan oproepen. Echter, als bank zijn wij gebonden aan de overeengekomen voorwaarden in de verzekering. Het is ons beleid om consistent te handelen en gelijke behandeling te waarborgen voor al onze klanten, wat betekent dat wij geen uitzonderingen of coulance kunnen maken op individuele claims. Dit is nodig om transparantie en eerlijkheid te waarborgen. We wensen jullie heel veel sterkte ermee. Herma
Abn amro verzekering is een aanrader. Schade melden en het wordt geregeld.
Beste MRL Ten Brink, Heel hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Zo horen we het graag. Mooie zondag, Roeland ABN AMRO Webcare
Na melding schade direct actie vanuit ABN binnen enkele dagen bedrijf wat alle schade heeft opgeruimd. Na enkele weken opzichter bouw voor nieuwbouw. Inmiddels alles netjes vernieuwd
Zie de zin hierboven!
Goedemiddag. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze schadeafhandeling. Lekker kort en bondig. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Na een zeer ingrijpende inbraak werd ik weinig begripvol te woord gestaan, de verkeerde expert werd eerst ingeschakeld, na veel wachten kwam de juiste expert, met een goed rapport over de schade. De afhandeling duurde drie maanden Slechts éénderde werd vergoed met beroep op voorwaarden, die deels onredelijk lijken. De maximale vergoedingen gaan niet omhoog hoewel de de goud- en zilverprijs enorm is gestegen en de overheid adviseert contact geld in huis te hebben tot een hoger bedrag dan maximaal wordt vergoed. De voorwaarden zijn zo dat de uitkomst voor mij bijzonder negatief is. Een teleurstellende ervaring met de ABN AMRO verzekering, waar ik mij meende goed te hebben verzekerd na overleg met een ABN AMRO verzekeringsadviseur
Hallo Loes, Wat vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent in de afhandeling van deze schadeclaim. Ik kan me voorstellen dat een inbraak behoorlijk wat impact heeft. Je verwacht dan op zijn minst begrip voor de situatie. En als dan ook blijkt dat de afwikkeling zo lang duurt en je een derde vergoed krijgt, is het begrijpelijk dat je hiervan baalt. Weet dat je hierover een klacht bij ons kan indienen via www.abnamro.nl/klachten Een klachtbehandelaar kijkt naar wat er allemaal is voorgevallen en pakt dit verder met je op. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Heel goed afgewerkt.
Goedemorgen Henriette, Bedankt voor jouw review en het mooie cijfer! Gabie ABN AMRO Webcare
Goed
Hi Ferry, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback met ons te delen! Fijn dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Geen goed contact met de verzekerde. Je wordt te weinig op de hoogte gehouden Geen goed telefonisch contact. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden met de voortgang met de tegenpartij.
Goedemiddag Udo. Dank voor je beoordeling. Wat jammer dat je het contact als niet goed hebt ervaren. Ik zal zorgen dat je beoordeling bij onze klachtenafdeling terecht komt, zodat er contact wordt opgenomen om te bespreken hoe dit beter had gekund. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Vanaf het eerste telefoontje naar de ABNAMRO tot de uiteindelijke afhandeling was ABNAMRO buitengewoon professioneel en vooral ook empathisch. Onze ervaring is echt geweldig.
Hoi Nick, Bedankt voor jouw review en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat je professioneel en empathisch geholpen bent. Bas ABN AMRO Webcare
En we werden snel geholpen
Hoi Toon, Bedankt voor dit mooie cijfer! Heel fijn om te horen dat jullie zo snel zijn geholpen. Gabie ABN AMRO Webcare
Hoewel de schade en de dekking van de verzekering duidelijk waren, is het toch erg fijn dat ABN AMRO Verzekeringen de claim snel en efficiënt heeft afgehandeld. Het indienen van de schadeclaim alsook de communicatie heeft online en per email plaatsgevonden. Er is geen persoonlijk contact geweest en dat was in dit geval ook niet nodig. Ik heb dat dan ook niet gemist. Fijn dat alles zo goed is afgehandeld!
Hallo Anne Lize, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Mochten we jullie in de toekomst nog ergens mee vooruit kunnen helpen, laat het gerust weten. Gabie ABN AMRO Webcare
Schade. Binnen 1 week opgelost, en afgehandeld.
Hallo Ben, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo snel en goed geholpen bent. Mochten we in de toekomst ergens mee vooruit kunnen helpen, laat het gerust weten. Herma ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring met ABN AMRO Verzekeringen was helaas erg teleurstellend. Na een flinke lekkage heb ik direct alles netjes gemeld en uitgebreide foto’s, offertes en aankoopbewijzen aangeleverd. Ondanks dat, werd ik geconfronteerd met een moeizame en onduidelijke schadeafhandeling. De door ABN AMRO ingeschakelde schade-expert luisterde niet echt naar mijn uitleg en ging voorbij aan duidelijke bewijzen van de schade. Er werd zonder overleg besloten dat slechts een deel van mijn vloer zou worden vergoed, terwijl dit technisch onmogelijk is omdat het om één doorlopende vloer gaat. Ook nadat ik aangaf niet akkoord te gaan met de schadevaststelling en een contra-expert had ingeschakeld, besloot ABN AMRO tóch zonder mijn toestemming de schadevergoeding uit te keren. Dat is voor mij zeer onprofessioneel, niet klantgericht en geeft geen vertrouwen. De communicatie was stroef, traag en vaak eenzijdig. In plaats van mee te denken in oplossingen, leek het vooral te gaan om het afronden van het dossier. Inmiddels heb ik mijn eigen contra-expert ingeschakeld om de schade op een eerlijke manier te laten beoordelen. Ik hoop dat ABN AMRO deze feedback serieus neemt en haar processen verbetert. Klanten verdienen een eerlijke behandeling, goede communicatie en de zekerheid dat hun situatie écht wordt bekeken — niet alleen op basis van wat “zichtbaar” is, maar ook wat technisch en praktisch onvermijdelijk is bij herstel.
Goedemiddag Anouar, Dank je wel voor je uitgebreide feedback. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze verzekeringsdienst zo teleurstellend is geweest. Wij begrijpen dat het afhandelen van een schadeclaim bij een flinke lekkage al een stressvol en tijdrovend proces kan zijn, en dat je daarbij verwacht dat wij je volledig ondersteunen. Het is duidelijk dat je veel moeite hebt gedaan om ons alle benodigde informatie aan te leveren, zoals foto’s, offertes en aankoopbewijzen. Dat je desondanks een moeizame afhandeling hebt ervaren en het gevoel hebt dat onze schade-expert niet echt naar jou heeft geluisterd, is niet de service die wij willen bieden. We begrijpen ook dat het besluit om slechts een deel van jouw doorlopende vloer te vergoeden, zonder overleg, frustrerend en technisch niet haalbaar is. Daarnaast is het niet zoals het hoort dat een schadevergoeding wordt uitgekeerd zonder jouw akkoord, zeker niet terwijl je nog in gesprek bent over een contra-expertise. De communicatie had in dit proces veel beter moeten verlopen, en dat nemen wij ons ter harte. Het is belangrijk dat je het vertrouwen hebt dat jouw situatie eerlijk en zorgvuldig wordt bekeken. Ik raad je aan om hierover een officiele klacht in te dienen via de volgende link: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Een case manager zal op zeer kort termijn contact met jou opnemen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Helaas kon onze vakantie niet door gaan, doordat mijn wederhelft een vervelend telefoontje kreeg van de internist van het ziekenhuis en wij plotseling te horen kregen, dat we niet mochten vliegen. Dit alles 1 week voor de vakantie !! Dit gemeld bij TUI en bij de ABN/AMRO waar wij onze reis/annuleringsverzekering al jaren hebben lopen. Kan het kort houden over de afhandeling van deze zaak : SUPER , zowel door TUI als zeker ook door de ABN/AMRO. Binnen 3 dagen bijna onze gehele reissom weer terug gestort gekregen. Fijn om te weten dat we goed verzekerd zijn, want je kiest niet voor zulke momenten !!
Hi Ron, Hartelijk dank voor het delen van jullie verhaal. Het doet mij goed om te horen dat het zo snel geregeld was. Veel beterschap gewenst aan je partner. Hopelijk kunnen jullie je reis op een later moment alsnog maken. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Mijn leesbril was tijdens een vlucht gebroken .Kon niet gerepareerd worden .Naar de opticien en ogen laten opmeten .Nieuwe bril gekocht .Rekening bij de verzekering ingediend en de rekening van mijn oude bril erbij gedownload . Binnen 3 dagen afgehandeld en geld op mijn rekening
Hoi Elske, Wat vervelend dat je leesbril tijdens de vlucht is gebroken, maar wat goed om te horen dat alles zo snel en soepel is afgehandeld! Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Tijdens onze vakantie overleed onze zus. Via de alarmlijn konden we regelen dat we op kosten van de verzekering een retourvlucht kregen om de uitvaart bij te wonen. Na onze vakantie heb ik nog een claim ingediend voor de gemiste vakantiedagen en de kilometers die we in NL gereden hebben (Rotterdam Airport - woonplaats vise versa). Binnen enkele dagen werd het geclaimde bedrag op onze rekening geboekt. Een prima service en snelheid in afhandelen van de schade.
Beste Jack, Wat een verdrietig bericht om te lezen. Gecondoleerd met het overlijden van je zus. Fijn dat we je in zo’n moeilijke situatie hebben kunnen ondersteunen, je hebt in deze periode vast al genoeg aan je hoofd. Sterkte gewenst. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik had een nieuwe keuken besteld oude keuken eruit gehaald etc etc. We wouden we waterleiding verleggen, bleek nou dat de waterleiding lek was maar niet direct gemerkt omdat deze in een koof zit en het water onder de vloer weglekt. De waterleiding komt vanaf de badkamer boven. Ik een tegel van de vloer gehaald, alles water onder de tegels de muren volgezogen met water. De plinten in de slaapkamer begonnen al los te laten van t vocht. Ik de verzekering gebeld met het verhaal. De mevrouw de situatie uitgelegd ze zou een expert sturen. Deze zou over 2 weken oas tijd hebben om te komen. Ik zeg ik ga nu wel door met slopen want ik krijg een nieuwe keuken het moet opgelost worden. De vrouw zegt dat is geen probleem maar maak goede foto’s van alles. Dat heb ik gedaan! De exper kwam die heb alles gezien alles uitgelgd. Maar ik zeg meet anders ff de muren het vochtpercentage, had geen vochtmeter bij zich. Wat ik al appart vind als je bij een lekkage komt kijken, maar goed. Die man had alles gezien foto’s heb ik aangeleverd offerte aangeleverd. Na 6 weken!!! Krijg ik van de abn een heel sumier mailtje ik citeer ( Vergoeden wij uw schade? Helaas moet ik u teleurstellen. De expert is bij u langs geweest en heeft geen schade of schade-oorzaak kunnen vaststellen omdat uw woning al gerenoveerd is. Daardoor vergoeden wij uw schade niet. U kunt dit nalezen in de voorwaarden onder het kopje ‘Wat gebeurt er bij schade en wat keren wij uit?’ Ga hiervoor naar abnamro.nl/voorwaarden.) Nou schandalig!!! de expert heb kunnen zien wat er aan de hand was. Ik heb weken niet thuis kunnen douchen mn kinderen hebben weken niet niet kunnen komen omdat alles aan puin lag. En dit is hoe ze met je om gaan 9 jaar ben ik bij de abn verzekert betaalrekening heb ik spaarrekening. Betaal keurig mn premies En zo word he afgewimpelt, ik vind het schandalig! Telefonisch of mail niemand te bereiken, of je zit in een of andere chatbot waar je van het kastje naar de buur word gestuurt.
Na een paar tefoontjes eindelijk het goede nummer gekregen, toen in. 10 Minuten afgehandeld!
Goedemorgen Wim, Bedankt voor je mooie review. Als ik het goed begrijp mag het telefoonnummer om schade te melden iets meer zichtbaar zijn, dat nemen we ter verbetering mee! Fijn dat het voor de rest goed en snel is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Helder in communicatie vanaf start tot einde. Duidelijk claimproces. Gebruiksvriendelijk (logisch) interface. Betrouwbaar (makkelijk/begrijpelijk). Gewoon klantvriendelijk. Aandacht om het u beter, leuker en makkelijker te maken!
Goedemiddag Patrick, Bedankt voor jouw review! Fijn dat jouw claim goed en helder is behandeld van begin tot eind. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Onze 2 jaar oude vaatwasser ging kapot en lekte zoveel water dat onze laminaatvloer onder water kwam te staan ( ook 2 jaar oud ). De melding was met een prettig contact snel geregeld , wij kregen een bedrag naar tevredenheid en gebruiken deze als tegemoetkoming op de nieuwe vloer. Snel , deskundig en een goed inlevingsvermogen. Dik tevreden over mijn inboedelverzekering al hoop ik hem niet meer nodig te hebben.
Goedemiddag Henri, Bedankt voor jouw review! Helaas van de schade. Fijn dat jouw claim goed en snel is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik had voor mijn vrouw lijdend aan ****** een reisje gepland er vanuit gaande dat ze dat aan zou kunnen. Doordat de ziekte zich onverwacht snel terugkeerde moesten we helaas de reis annuleren. De medewerkerster had veel begrip voor deze situatie. Kort daarna werd de claim toegekend
Goedemorgen Paul, Wat een vreselijke situatie, ontzettend veel sterkte en kracht gewenst! Ik ben blij dat mijn collega de claim direct toegewezen heeft. Bas ABN AMRO Webcare
Niet goed bereikbaar en onkundige personeel
Goedemiddag a Bildirici, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review en het delen van uw ervaring. Het is natuurlijk niet fijn wanneer u moet wachten voordat u een medewerker spreekt. En als u dan ook nog het gevoel heeft dat de medewerker geen kennis van zaken heeft snap ik uw negatieve review. Ik heb deze doorgezet naar de klachtenafdeling van ABN AMRO Verzekeringen. Zij zullen contact met u zoeken om de situatie nogmaals te bespreken. Hopelijk wordt er dan alsnog een oplossing geboden die u tot volle tevredenheid stemt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Geen enkel bericht ontvangen - merkte pas dat de claim blijkbaar volgens ABN AMRO is afgehandeld doordat ik een klantonderzoek ontving….
Goedemiddag Joachim, Dank voor je review via Klantenvertellen. Wat slecht dat er geen communicatie is geweest vanuit ABN AMRO Verzekeringen. Hopelijk is het verklaarbaar waarom je geen communicatie hebt ontvangen en is er geen sprake van onwil of bewust niet verzenden van communicatie. Ik ga je review doorzetten naar de klachtenafdeling van ABN AMRO Verzekeringen zodat we hier onderzoek naar kunnen doen. Je mag verwachten dat we hier nog op terugkomen bij je. Nogmaals mijn excuses dat je niets meer vernomen hebt na het indienen van je schademelding. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.