Filters

10

Zeer goed

Nu drie keer een schadeclaim moeten indienen.Alle keren snel,vriendelijk en efficiënt behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Fantastische afwikkeling autoschade

Na een aanrijding de schade telf. gemeld en vervolg online geregeld. Online werkt gebruiksvriendelijk. Fantastisch geholpen, zowel qua aanmelding schade, exertise/afwikkeling en snelheid uitbetaling schadebedrag. Tevens snelle en soepele regeling mbt vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
5

Teleurstellende afhandeling annuleringsverzekering

We hebben onze droomvakantie moeten annuleren vanwege overlijden (schoon)vader en ongeval (schoon)moeder. Maximale uitkering is €1500 pp per reis. Hier waren we ons niet van bewust. Polis is 30 jaar geleden afgesloten. Totale restschade bedraagt nu bijna €8000….. Vanuit financieel oogpunt zegt ABN AMRO nu dus eigenlijk dat we gewoon op cruise hadden moeten gaan na het overlijden en het ongeval. Voor diegene die dit leest: zou u dat zelf gedaan hebben? Had meer begrip en coulance van onze huisbank verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Top

Abn amro verzekering is een aanrader. Schade melden en het wordt geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Geweldig geholpen na brand

Na melding schade direct actie vanuit ABN binnen enkele dagen bedrijf wat alle schade heeft opgeruimd. Na enkele weken opzichter bouw voor nieuwbouw. Inmiddels alles netjes vernieuwd

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

Snelle afhandeling en naar mijn idee een redelijke vergoeding.

Zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
2

Teleurstellend

Na een zeer ingrijpende inbraak werd ik weinig begripvol te woord gestaan, de verkeerde expert werd eerst ingeschakeld, na veel wachten kwam de juiste expert, met een goed rapport over de schade. De afhandeling duurde drie maanden Slechts éénderde werd vergoed met beroep op voorwaarden, die deels onredelijk lijken. De maximale vergoedingen gaan niet omhoog hoewel de de goud- en zilverprijs enorm is gestegen en de overheid adviseert contact geld in huis te hebben tot een hoger bedrag dan maximaal wordt vergoed. De voorwaarden zijn zo dat de uitkomst voor mij bijzonder negatief is. Een teleurstellende ervaring met de ABN AMRO verzekering, waar ik mij meende goed te hebben verzekerd na overleg met een ABN AMRO verzekeringsadviseur

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Heel erg goed

Heel goed afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
8

Snel en vriendelijk geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
4

Geen goed contact

Geen goed contact met de verzekerde. Je wordt te weinig op de hoogte gehouden Geen goed telefonisch contact. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden met de voortgang met de tegenpartij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Professioneel en empathisch

Vanaf het eerste telefoontje naar de ABNAMRO tot de uiteindelijke afhandeling was ABNAMRO buitengewoon professioneel en vooral ook empathisch. Onze ervaring is echt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Snel

En we werden snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle en duidelijke afhandeling van de schadeclaim

Hoewel de schade en de dekking van de verzekering duidelijk waren, is het toch erg fijn dat ABN AMRO Verzekeringen de claim snel en efficiënt heeft afgehandeld. Het indienen van de schadeclaim alsook de communicatie heeft online en per email plaatsgevonden. Er is geen persoonlijk contact geweest en dat was in dit geval ook niet nodig. Ik heb dat dan ook niet gemist. Fijn dat alles zo goed is afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Afhandeling zeer naar tevredenheid afgewerkt.

Schade. Binnen 1 week opgelost, en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Schadeafhandeling lekkage

Mijn ervaring met ABN AMRO Verzekeringen was helaas erg teleurstellend. Na een flinke lekkage heb ik direct alles netjes gemeld en uitgebreide foto’s, offertes en aankoopbewijzen aangeleverd. Ondanks dat, werd ik geconfronteerd met een moeizame en onduidelijke schadeafhandeling. De door ABN AMRO ingeschakelde schade-expert luisterde niet echt naar mijn uitleg en ging voorbij aan duidelijke bewijzen van de schade. Er werd zonder overleg besloten dat slechts een deel van mijn vloer zou worden vergoed, terwijl dit technisch onmogelijk is omdat het om één doorlopende vloer gaat. Ook nadat ik aangaf niet akkoord te gaan met de schadevaststelling en een contra-expert had ingeschakeld, besloot ABN AMRO tóch zonder mijn toestemming de schadevergoeding uit te keren. Dat is voor mij zeer onprofessioneel, niet klantgericht en geeft geen vertrouwen. De communicatie was stroef, traag en vaak eenzijdig. In plaats van mee te denken in oplossingen, leek het vooral te gaan om het afronden van het dossier. Inmiddels heb ik mijn eigen contra-expert ingeschakeld om de schade op een eerlijke manier te laten beoordelen. Ik hoop dat ABN AMRO deze feedback serieus neemt en haar processen verbetert. Klanten verdienen een eerlijke behandeling, goede communicatie en de zekerheid dat hun situatie écht wordt bekeken — niet alleen op basis van wat “zichtbaar” is, maar ook wat technisch en praktisch onvermijdelijk is bij herstel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Vakantie annulering

Helaas kon onze vakantie niet door gaan, doordat mijn wederhelft een vervelend telefoontje kreeg van de internist van het ziekenhuis en wij plotseling te horen kregen, dat we niet mochten vliegen. Dit alles 1 week voor de vakantie !! Dit gemeld bij TUI en bij de ABN/AMRO waar wij onze reis/annuleringsverzekering al jaren hebben lopen. Kan het kort houden over de afhandeling van deze zaak : SUPER , zowel door TUI als zeker ook door de ABN/AMRO. Binnen 3 dagen bijna onze gehele reissom weer terug gestort gekregen. Fijn om te weten dat we goed verzekerd zijn, want je kiest niet voor zulke momenten !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Snelle afhandeling

Mijn leesbril was tijdens een vlucht gebroken .Kon niet gerepareerd worden .Naar de opticien en ogen laten opmeten .Nieuwe bril gekocht .Rekening bij de verzekering ingediend en de rekening van mijn oude bril erbij gedownload . Binnen 3 dagen afgehandeld en geld op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Snelle en correcte afhandeling van mijn schade

Tijdens onze vakantie overleed onze zus. Via de alarmlijn konden we regelen dat we op kosten van de verzekering een retourvlucht kregen om de uitvaart bij te wonen. Na onze vakantie heb ik nog een claim ingediend voor de gemiste vakantiedagen en de kilometers die we in NL gereden hebben (Rotterdam Airport - woonplaats vise versa). Binnen enkele dagen werd het geclaimde bedrag op onze rekening geboekt. Een prima service en snelheid in afhandelen van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Schandalig

Ik had een nieuwe keuken besteld oude keuken eruit gehaald etc etc. We wouden we waterleiding verleggen, bleek nou dat de waterleiding lek was maar niet direct gemerkt omdat deze in een koof zit en het water onder de vloer weglekt. De waterleiding komt vanaf de badkamer boven. Ik een tegel van de vloer gehaald, alles water onder de tegels de muren volgezogen met water. De plinten in de slaapkamer begonnen al los te laten van t vocht. Ik de verzekering gebeld met het verhaal. De mevrouw de situatie uitgelegd ze zou een expert sturen. Deze zou over 2 weken oas tijd hebben om te komen. Ik zeg ik ga nu wel door met slopen want ik krijg een nieuwe keuken het moet opgelost worden. De vrouw zegt dat is geen probleem maar maak goede foto’s van alles. Dat heb ik gedaan! De exper kwam die heb alles gezien alles uitgelgd. Maar ik zeg meet anders ff de muren het vochtpercentage, had geen vochtmeter bij zich. Wat ik al appart vind als je bij een lekkage komt kijken, maar goed. Die man had alles gezien foto’s heb ik aangeleverd offerte aangeleverd. Na 6 weken!!! Krijg ik van de abn een heel sumier mailtje ik citeer ( Vergoeden wij uw schade? Helaas moet ik u teleurstellen. De expert is bij u langs geweest en heeft geen schade of schade-oorzaak kunnen vaststellen omdat uw woning al gerenoveerd is. Daardoor vergoeden wij uw schade niet. U kunt dit nalezen in de voorwaarden onder het kopje ‘Wat gebeurt er bij schade en wat keren wij uit?’ Ga hiervoor naar abnamro.nl/voorwaarden.) Nou schandalig!!! de expert heb kunnen zien wat er aan de hand was. Ik heb weken niet thuis kunnen douchen mn kinderen hebben weken niet niet kunnen komen omdat alles aan puin lag. En dit is hoe ze met je om gaan 9 jaar ben ik bij de abn verzekert betaalrekening heb ik spaarrekening. Betaal keurig mn premies En zo word he afgewimpelt, ik vind het schandalig! Telefonisch of mail niemand te bereiken, of je zit in een of andere chatbot waar je van het kastje naar de buur word gestuurt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Tevreden met de schadesfhandeling

Na een paar tefoontjes eindelijk het goede nummer gekregen, toen in. 10 Minuten afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Helder, duidelijk, klantvriendelijk en betrouwbaar

Helder in communicatie vanaf start tot einde. Duidelijk claimproces. Gebruiksvriendelijk (logisch) interface. Betrouwbaar (makkelijk/begrijpelijk). Gewoon klantvriendelijk. Aandacht om het u beter, leuker en makkelijker te maken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Top afgehandeld

Onze 2 jaar oude vaatwasser ging kapot en lekte zoveel water dat onze laminaatvloer onder water kwam te staan ( ook 2 jaar oud ). De melding was met een prettig contact snel geregeld , wij kregen een bedrag naar tevredenheid en gebruiken deze als tegemoetkoming op de nieuwe vloer. Snel , deskundig en een goed inlevingsvermogen. Dik tevreden over mijn inboedelverzekering al hoop ik hem niet meer nodig te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snel en inlevende hulp

Ik had voor mijn vrouw lijdend aan ****** een reisje gepland er vanuit gaande dat ze dat aan zou kunnen. Doordat de ziekte zich onverwacht snel terugkeerde moesten we helaas de reis annuleren. De medewerkerster had veel begrip voor deze situatie. Kort daarna werd de claim toegekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Slecht

Niet goed bereikbaar en onkundige personeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Hoorde helemaal niets

Geen enkel bericht ontvangen - merkte pas dat de claim blijkbaar volgens ABN AMRO is afgehandeld doordat ik een klantonderzoek ontving….

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.