Ik had ruitschade, en kon via mijn verzekering dat vergoed krijgen. Online schade ingediend. Daarna kreeg ik heel snel reactie, en een week later, kon ik een nieuwe ruit laten plaatsen. Geen gedoe, supermakkelijk
Goedemorgen Angelique, Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat de schade aan je ruit snel en makkelijk is opgelost.:-) Ik wens je nog een mooie dag toe. Daphne ABN AMRO Webcare
Alle gevraagde stukken (div. documenten) per reguliere post opgestuurd (omdat ik vaak problemen heb bij het digitaal versturen van bijagen...). Binnen 2 weken, na telefonisch contact over de status ervan, was de schademelding (annulering van hotelverblijf) geheel volledig, snel en correct afgehandeld. Tevens meteen daarna een e-mailbericht ter bevestiging.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze schadeafdeling. Fijn om te lezen dat de afhandeling van de schade zo soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Heb voor 2800 euro schade op een vloer van twee jaar oud en nu betalen ze maar 1200 euro omdat ik geen aankoopbon meer heb ????? Heb hier al m'n verzekeringen lopen maar dan ook echt alles !!!!! Maar ik trek m'n plan hieruit en vertrek naar een andere verzekeraar.
Goedemiddag meneer Fransen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik begrijp dat u helemaal niet tevreden bent over de afhandeling van uw schadeclaim. Mijn excuses voor het gevoel dat hierdoor bij u is ontstaan. Zojuist heb ik bericht gestuurd aan onze verzekeringsafdeling met het verzoek om u binnen twee werkdagen te benaderen. Mijn collega van de afdeling Verzekeren zal uw klacht inhoudelijk met u doornemen en hopelijk kan er alsnog een oplossing geboden worden waar u wel tevreden mee bent. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
We hebben al jarenlang een doorlopende reisverzekering bij de ABN AMRO. Eigenlijk hebben we deze verzekering bijna nooit hoeven te gebruiken, maar als je deze nodig hebt, dan staan ze direct voor je klaar. De service is prima, klantvriendelijk opgezet. Dankzij voldoende bewijsstukken en vertrouwen in mij als klant is de zaak snel afgehandeld.
Hallo Ruud, Bedankt voor het nemen van de moeite om een review achter te laten. Heel fijn om te horen dat je het als klantvriendelijk ervaart. Herma Webcare ABN AMRO
De ervaring met Abn amro was goed . De afwikkeling van de schade was netjes en op tijd.
Goedemiddag Martin, Dank voor het delen van je ervaring met onze schadeafdeling en mooi om te lezen dat de afwikkeling voorspoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De eerste expert overlegde niet eens en was een zeer irritant jong persoon en ondeskundig. Ik voelde me totaal niet gehoord. De 2e expert was een stuk socialer we spraken een bedrag af mits het laatste onderzoek door een aannemer zou uitwijzen dat de isolatie die eventueel onder het dak zat was verpulverd. Dan zou het een ander verhaal worden. Hij vertelde mij dat het bedrag zou worden uitgekeerd zodra het onderzoek afgerond was. Kreeg van hem nog 14 dagen de tijd om dit te onderzoeken. Ik belde hem op en vertelde dat de aannemer wat later zou komen om te checken ivm drukte. Hij vertelde hij dat hij het rapport, dat door mij getekend was, al had ingediend. Ik kreeg ook vrij snel het bedrag uitgekeerd maar niemand vroeg mij naar het onderzoek van de aannemer. Zeer vreemd allemaal. Vraag me nog steeds af waarom de bank zo snel uitkeert met de mededeling dat de schade was afgehandeld. De aannemer is afgelopen donderdag 3 juli langs geweest.
Hallo Emma, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat je dit een verwarrende situatie vind. Ik begrijp dat je vragen hebt over de snelle uitkering. Voor meer duidelijkheid kun je het beste contact opnemen met je contactpersoon van verzekeren. Zij kunnen je verder helpen en eventueel uitleg geven over de procedure. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar. Reactie op ABN: Wanneer jullie mijn mailadres bekijken moet je mij kunnen vinden in jullie bestand. Ik heb nu contact met jullie klachtenafdeling, na een alternatief telefonisch schade doorgeven en per e-mail aanleveren nog geen vooruitgang. Ik neem aan dat u het dossier van uw klachtenafdeling kunt raadplegen.
Goedemiddag Raymond, Wat onhandig dat je al zo lang bezig bent met een formulier dat niet werkt. Helaas heb ik niet scherp wat je exact probeert te regelen op onze website. Zou je de review kunnen aanpassen en willen aanvullen tegen welk probleem je precies aanloopt? Hopelijk kan ik je met deze informatie beter op weg helpen. :) Robert ABN AMRO Webcare
Originele beoordeling
Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar.
Goedemiddag Raymond, Wat onhandig dat je al zo lang bezig bent met een formulier dat niet werkt. Helaas heb ik niet scherp wat je exact probeert te regelen op onze website. Zou je de review kunnen aanpassen en willen aanvullen tegen welk probleem je precies aanloopt? Hopelijk kan ik je met deze informatie beter op weg helpen. :) Robert ABN AMRO Webcare
Als zoiets gebeurt, zit je eigenlijk al in een soort van verdriet, je koffer stuk, je spullen gekocht die zijn kwijt... Hoe nu? En dan realiseer je dat je eigenlijk een reisverzekering heb, die het allemaal voor je kan oplossen. Was écht fijn en snel. Nogmaals bedankt ABN AMRO verzekeringen Fijne ervaring, bedankt!
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Inderdaad, nog meer zorgen is het laatste waar je op zit te wachten. Fijn om te vernemen dat de afwikkeling goed en snel is verlopen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Onze extra gemaakte reiskosten waren het gevolg van een ziekenhuisopname. Schadedeclaratie en financiële afwikkeling zijn erg vlot verlopen. Naar volle tevredenheid!
Goedemiddag Bertil, Bedankt voor jouw review en mooie cijfer! Fijn dat de financiële afwikkeling soepel is verlopen en dat je tevreden bent. Hopelijk ben je zelf ook (weer) helemaal gezond. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Een reis moeten annuleren, dat is niet waar je voor gaat! We hadden al genoeg aan ons hoofd en dan is het zeer fijn dat je digitaal alles kunt melden en j goed op de hoogte wordt gehouden! Dankzij onze doorlopende reis/annuleringsverzekering kregen wij de reis 100% vergoed en dat maakt de tegenslag vwb d annulering, een stuk minder! Chapeau!
Hallo Anneke, Het is zeker niet leuk als je een reis moet annuleren. Ik begrijp heel goed dat je dan genoeg aan je hoofd hebt en je dan geen zorgen wil maken over de afwikkeling van jouw schadeclaim. FIjn dat je m.b.t. de afwikkeling goed op de hoogte bent gehouden en het volledige bedrag vergoed hebt gekregen. Ik hoop dat naar omstandigheden goed gaat. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Met n kort gesprek en goed uitleg,is m'n annulering prima geregeld. En n vlotte en snelle afhandeling van teruggave geld.
Hallo Ria, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is natuurlijk nooit leuk als je over moet gaan tot annuleren. Ik kan me voorstellen dat het dan erg fijn is als het snel vanuit de verzekering geregeld wordt. Mocht er in de toekomst eens iets zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ondanks eerste afwijzing is de schade door ABNAMO na het indienen van een klacht goedgekeurd. Problemen met bereikbaarheid. Voorstel terug naar een regiokantoor in de IJmond.
Goedemiddag Giel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in deze review. Goed om te lezen dat de schade na herbeoordeling toch is vergoed en goed dat u hier een klacht voor heeft laten registreren. Op die manier leren wij van de ervaringen van onze klanten en kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Voor mij was het lastig de goede plaats te vinden om de annulering aan te melden. Ook was het mij niet duidelijk dat zowel boekingsbevestiging als annuleringsbevestiging mee gestuurd moesten worden. Dat ga oponthoud en heen en weer gemail. Eenmaal Compleet was de afhandeling prima.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Goede feedback, hierin kunnen wij verbeteren. Fijn dat de afhandeling uiteindelijk goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Vragen via de telefoon kan beter. Via de website is alles top geregeld. De communicatie via de mail met de medewerker was zeer prettig, net zoals de communicatie met de schadeexpert.
Hoi Cindy, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Top om te lezen dat je zo tevreden bent! Wel ben ik nog benieuwd wat je precies bedoelt met dat de vragen via de telefoon beter zou kunnen. Hoe zou je dat graag zien? Je mag hierover altijd met ons in gesprek via één van onze social media kanalen: https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/social-media.html Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Door een onverwachte operatie aan m'n hand kon ik niet mee met een lang weekend weg met vrienden. Een uitje dat al een jaar in onze agenda stond. Ik kon helaas niet mee. Een beroep gedaan op m' n doorlopende reisverzekering. Online ingediend en binnen 3 dagen stond het geclaimde bedrag op m'n rekening!
Goedemiddag! Wat jammer dat je het lange weekend met vrienden hebt moeten missen! Wel fijn dat alles daarna zo soepel verlopen is. Dank voor het schrijven van je review, wordt gewaardeerd! Goed weekend nog! Robert ABN AMRO Webcare
Zeer snelle en correcte schadeafhandeling en fantastische hulp alarmcentrale
Goedemiddag Jan. Hartelijk dank voor je review en het delen van je ervaring. Niemand zit natuurlijk te wachten op schade. Wel heel goed dat de alarmcentrale goed heeft kunnen helpen de de afhandeling van de schade goed en snel is gedaan. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
In maart schade gehad, eind mei pas afgehandeld. Sinds abnamro is samengegaan met Nationale-Nederlanden is de service, bereikbaarheid en afhandeling zeer slecht geworden, was altijd ok maar nu zeer slecht, moest zelf bellen.
Goedemiddag Raoel, Bedankt voor je review. Jammer om te vernemen dat de afwikkeling lang heeft geduurd. En dat de bereikbaarheid niet naar wens is geweest. Excuus. Goed dat je dit kenbaar maakt, hierin kan duidelijk verbeterd worden. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
De schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld
Goedemiddag Yvonne, Mooi om te lezen dat de afhandeling van jullie claim op de reisverzekering goed is verlopen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Nadat mijn vrouw plotseling werd opgenomen in het ziekenhuis kon onze vakantie naar Rhodos niet doorgaan. Binnen 14 dagen heeft ABNAMRO alles opgelost en de kosten volledig vergoed.
Goedemiddag Rob, Wat erg om te lezen dat je vrouw is opgenomen in het ziekenhuis en jullie hierdoor niet op vakantie kunnen. Ik hoop dat je vrouw het inmiddels goed maakt! Ik ben wel blij dat de afhandeling van de schadeclaim zo voorspoedig is verlopen en hoop dan ook dat jullie snel alsnog van een mooie vakantie kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Na invullen schade formulier binnen 2 dagen antwoord. Na nog eens 3 dagen stond het bedrag al op de rekening.
Goedemiddag Marianne, Wat fijn om te lezen dat de afhandeling zo soepel is verlopen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Moeilijk om in contact te komen. Niet op de hoogte gehouden tijdens het afhandelingsproces. Geen bericht na afhandeling. De schadevergoeding was echt niet fair (bedrag was objectief controleerbaar in de markt). Alles slecht
Goedemiddag Bernard, Bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat er helemaal niets goed is gegaan. Als je het niet eens bent met de schadeafhandeling kun je daar een klacht over in dienen. Ik adviseer je om dat te doen. Dat kan hier: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Door ziekte vakantie moeten annuleren. Online schade gemeld bij ABNAMRO reis/annuleringsverzekering. Na opsturen enkele bescheiden zeer snelle afhandeling, Binnen 3 dagen geld op mijn rekening. Niets dan lof.
Hallo André, Wat balen dat je je vakantie moest annuleren door ziekte. Dat doe je natuurlijk niet zomaar. Fijn dat je schadeclaim snel afgehandeld is en je binnen drie dagen het geld op je rekening had. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed en kan je op den duur alsnog van een vakantie genieten. Sterkte! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
De annuleringsclaim was zeer eenvoudig te doen. De andere dag stond het schade bedrag op mijn rekening bijgeschreven.
Goedemiddag John, Dank voor je review en het mooie cijfer dat je ons geeft. Fijn om te lezen dat de claim makkelijk was om in te dienen en ook snel is behandeld. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Alles gaat snel en het proces is begrijpelijk.
Hoi Normunds Levics, Dat is een mooi cijfer! We waarderen je feedback en zijn blij dat het proces duidelijk was en alles snel is gegaan. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Online melden geeft steeds foutmelding bij het downloaden van de nota.
Goedemorgen H.I. Jacobs, Wat onhandig dat er steeds een foutmelding kwam bij het online downloaden van de nota. Ik geef dit intern door. Desondanks ben ik blij om te zien dat het uiteindelijk wel is gelukt en het proces snel is verlopen. Mochten er in de toekomst problemen zijn, kom dan vooral bij ons in de lucht! We helpen graag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam
Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.