Filters

10

Zo geregeld

Ik had ruitschade, en kon via mijn verzekering dat vergoed krijgen. Online schade ingediend. Daarna kreeg ik heel snel reactie, en een week later, kon ik een nieuwe ruit laten plaatsen. Geen gedoe, supermakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling, fijne ondersteuning (telef.) , klantvriendelijk

Alle gevraagde stukken (div. documenten) per reguliere post opgestuurd (omdat ik vaak problemen heb bij het digitaal versturen van bijagen...). Binnen 2 weken, na telefonisch contact over de status ervan, was de schademelding (annulering van hotelverblijf) geheel volledig, snel en correct afgehandeld. Tevens meteen daarna een e-mailbericht ter bevestiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Helemaal kut

Heb voor 2800 euro schade op een vloer van twee jaar oud en nu betalen ze maar 1200 euro omdat ik geen aankoopbon meer heb ????? Heb hier al m'n verzekeringen lopen maar dan ook echt alles !!!!! Maar ik trek m'n plan hieruit en vertrek naar een andere verzekeraar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling

We hebben al jarenlang een doorlopende reisverzekering bij de ABN AMRO. Eigenlijk hebben we deze verzekering bijna nooit hoeven te gebruiken, maar als je deze nodig hebt, dan staan ze direct voor je klaar. De service is prima, klantvriendelijk opgezet. Dankzij voldoende bewijsstukken en vertrouwen in mij als klant is de zaak snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

juiste mensen die ons hielpen

De ervaring met Abn amro was goed . De afwikkeling van de schade was netjes en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
3

slecht

De eerste expert overlegde niet eens en was een zeer irritant jong persoon en ondeskundig. Ik voelde me totaal niet gehoord. De 2e expert was een stuk socialer we spraken een bedrag af mits het laatste onderzoek door een aannemer zou uitwijzen dat de isolatie die eventueel onder het dak zat was verpulverd. Dan zou het een ander verhaal worden. Hij vertelde mij dat het bedrag zou worden uitgekeerd zodra het onderzoek afgerond was. Kreeg van hem nog 14 dagen de tijd om dit te onderzoeken. Ik belde hem op en vertelde dat de aannemer wat later zou komen om te checken ivm drukte. Hij vertelde hij dat hij het rapport, dat door mij getekend was, al had ingediend. Ik kreeg ook vrij snel het bedrag uitgekeerd maar niemand vroeg mij naar het onderzoek van de aannemer. Zeer vreemd allemaal. Vraag me nog steeds af waarom de bank zo snel uitkeert met de mededeling dat de schade was afgehandeld. De aannemer is afgelopen donderdag 3 juli langs geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Niet bereikbaar telefonisch en online formulier werkt niet

Ben nu al maanden bezig, online formulier werkt niet en telefonisch onbereikbaar. Reactie op ABN: Wanneer jullie mijn mailadres bekijken moet je mij kunnen vinden in jullie bestand. Ik heb nu contact met jullie klachtenafdeling, na een alternatief telefonisch schade doorgeven en per e-mail aanleveren nog geen vooruitgang. Ik neem aan dat u het dossier van uw klachtenafdeling kunt raadplegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
8

Fijn, snel en deskundig!

Als zoiets gebeurt, zit je eigenlijk al in een soort van verdriet, je koffer stuk, je spullen gekocht die zijn kwijt... Hoe nu? En dan realiseer je dat je eigenlijk een reisverzekering heb, die het allemaal voor je kan oplossen. Was écht fijn en snel. Nogmaals bedankt ABN AMRO verzekeringen Fijne ervaring, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Vlot en correct!

Onze extra gemaakte reiskosten waren het gevolg van een ziekenhuisopname. Schadedeclaratie en financiële afwikkeling zijn erg vlot verlopen. Naar volle tevredenheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Vlotte afhandeling

Een reis moeten annuleren, dat is niet waar je voor gaat! We hadden al genoeg aan ons hoofd en dan is het zeer fijn dat je digitaal alles kunt melden en j goed op de hoogte wordt gehouden! Dankzij onze doorlopende reis/annuleringsverzekering kregen wij de reis 100% vergoed en dat maakt de tegenslag vwb d annulering, een stuk minder! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Snelle afhandeling.

Met n kort gesprek en goed uitleg,is m'n annulering prima geregeld. En n vlotte en snelle afhandeling van teruggave geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
6

Ruitschade

Ondanks eerste afwijzing is de schade door ABNAMO na het indienen van een klacht goedgekeurd. Problemen met bereikbaarheid. Voorstel terug naar een regiokantoor in de IJmond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
7

Goede afwikkeling, niet heel handig meldbaar.

Voor mij was het lastig de goede plaats te vinden om de annulering aan te melden. Ook was het mij niet duidelijk dat zowel boekingsbevestiging als annuleringsbevestiging mee gestuurd moesten worden. Dat ga oponthoud en heen en weer gemail. Eenmaal Compleet was de afhandeling prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer goed opgelost

Vragen via de telefoon kan beter. Via de website is alles top geregeld. De communicatie via de mail met de medewerker was zeer prettig, net zoals de communicatie met de schadeexpert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Uitstekende service

Door een onverwachte operatie aan m'n hand kon ik niet mee met een lang weekend weg met vrienden. Een uitje dat al een jaar in onze agenda stond. Ik kon helaas niet mee. Een beroep gedaan op m' n doorlopende reisverzekering. Online ingediend en binnen 3 dagen stond het geclaimde bedrag op m'n rekening!

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Zeer goed

Zeer snelle en correcte schadeafhandeling en fantastische hulp alarmcentrale

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
1

Sinds NN zeer slecht bereikbaar en slechte afhandeling

In maart schade gehad, eind mei pas afgehandeld. Sinds abnamro is samengegaan met Nationale-Nederlanden is de service, bereikbaarheid en afhandeling zeer slecht geworden, was altijd ok maar nu zeer slecht, moest zelf bellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Mijn schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld

De schadeclaim bij de reisverzekering werd snel en accuraat afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Geweldige afhandeling

Nadat mijn vrouw plotseling werd opgenomen in het ziekenhuis kon onze vakantie naar Rhodos niet doorgaan. Binnen 14 dagen heeft ABNAMRO alles opgelost en de kosten volledig vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Afhandeling perfect

Na invullen schade formulier binnen 2 dagen antwoord. Na nog eens 3 dagen stond het bedrag al op de rekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
2

Ronduit slecht

Moeilijk om in contact te komen. Niet op de hoogte gehouden tijdens het afhandelingsproces. Geen bericht na afhandeling. De schadevergoeding was echt niet fair (bedrag was objectief controleerbaar in de markt). Alles slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
10

Chapeau

Door ziekte vakantie moeten annuleren. Online schade gemeld bij ABNAMRO reis/annuleringsverzekering. Na opsturen enkele bescheiden zeer snelle afhandeling, Binnen 3 dagen geld op mijn rekening. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
9

Eenvoudige en snelle afhandeling.

De annuleringsclaim was zeer eenvoudig te doen. De andere dag stond het schade bedrag op mijn rekening bijgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
10

Snel geregeld

Alles gaat snel en het proces is begrijpelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid N.v.t.
8

Uiteindelijk geweldig snel

Online melden geeft steeds foutmelding bij het downloaden van de nota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadeafhandeling
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Foppingadreef 22

1102 BS Amsterdam

[email protected]

Over ABN AMRO Verzekeringen

Persoonlijke hulp en snelle schadeafhandeling: daar kunt u op rekenen bij ABN AMRO Verzekeringen. Of u nu een nieuw huis heeft gekocht, gaat verhuizen of op reis gaat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.