Vlot een afspraak kunnen maken en controle is zorgvuldig uitgevoerd. Daarnaast nog prima advies mogen ontvangen over een paar vragen die wij nog hadden over de werking van boiler en afstelling hordeur.
Beste Michiel Schaap, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze zeer positieve review! Fijn om te horen dat u vlot een afspraak kon maken en de controle naar wens is uitgevoerd. We helpen u altijd graag met al uw vragen! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Wij hebben deze beschrijving gevoelsmatig geschreven. Aangezien verschillende facetten meespelen bij de aankoop van een Caravan. De één heeft even bedenk tijd nodig, iemand anders koopt hem zo. Idem bij de aflevering. Wij komen terug, voor onderhoud.
Beste Carlijn, hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw positieve review! We kijken ernaar uit om u ook bij de onderhoud te mogen verwelkomen! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Eerste ervaring met dit bedrijf. Je ziet en ervaart in alles dat ze zeer professioneel werken. Caravan moest een Bovag beurt hebben. Van ontvangst aan de balie tot aan de afwikkeling verliep alles vlot,vriendelijk,behulpzaam en gedegen. Hier kun je met 'n gerust gevoel je caravan achter laten.
Beste Marcel, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review en het vertrouwen in ons team! Geweldig om te lezen dat uw eerste ervaring zo positief is. We staan altijd voor u klaar! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Jammer dat ik niet op de reparatie kon wachten.
Beste Kees, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review en de feedback! Wat jammer dat de reaparatie langer duurde dan verwacht. We hebben u daarom ook naar uw stalling kunnen brengen, waar uw fiets staat. We hopen dat u nu weer kunt genieten van uw voertuig en staan altijd voor u klaar! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Wisselink in Zutphen heeft onze camper een goede ondehoudsbeurt gegeven en heeft was restpunten direct opgepakt. Hierbij hebben ze goed en transparant gecommuniceerd. Wij zijn weer klaar voor het camperseizoen!
Beste Remon, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze zeer positieve review! Wat fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen met onder andere de onderhoudsbeurt. Wij wensen u ontzettend veel kampeerplezier met uw camper! Diony, Wisselink Caravans en Campers
De 13 polige caravanstekker is vervangen en ik kreeg duidelijk uitleg over het probleem in de bedrading waardoor ze langer bezig zijn geweest. Werd weer goed geholpen met het aankoppelen van de caravan.
Beste Paul, hartelijk bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat het probleem met de bedrading is uitgelegd en dat u fijn bent geholpen. Wij staan altijd voor u klaar! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Op donderdag gebeld over de mover die niet helemaal goed gemonteerd leek. Op vrijdagochtend een afspraak kunnen maken ondanks dat het erg druk was. Heel fijn dat met zo flexibel is!
Beste Rens, hartelijk bedankt voor deze zeer positieve review! Wat fijn om te horen dat we u zo snel hebben kunnen helpen! We staan altijd voor u klaar! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Caravan gebracht voor Bovag service beurt. Mooie nieuwe banden. Alles netjes gesmeerd. En twee nieuwe Heki dakluiken laten plaatsen. (Slaapkamer en WC ruimte) keurig gemonteerd.
Beste Wolter, hartelijk bedankt voor het achterlaten van de positieve review! Wat mooi om te horen dat de BOVAG beurt, montage van de dakluiken en overige werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. We wensen u veel kampeerplezier met uw caravan! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Snel en vriendelijk reacties bij vragen en opmerkingen Gesignaleerde zaken goed opgelost
Beste Arie, hartelijk bedankt voor het achterlaten van de positieve review! Goed om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Gebruikte caravan gekocht. Service op basis van garantie soepel en snel uitgevoerd. Vriendelijke omgang met klanten.
Beste John, hartelijk bedankt voor uw mooie review en complimenten! Fijn om te horen dat alles voorspoedig is verlopen! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Zoals altijd alles weer netjes en goed geregeld. Prima be
Beste Willem, hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u nog steeds tevreden bent over de service! Diony, Wisselink Caravans en Campers
zie boven.
Beste Anton, hartelijk bedankt voor de positieve review en de complimenten! Diony, Wisselink Caravans en Campers
Het onderhoud aan onze caravan en het plaatsen van de luifel is snel en deskundig uitgevoerd.
Beste Eric, fijn dat u onze service zo prettig heeft ervaren en hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review daarover! Veel plezier gewenst met de caravan dit naderende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Wij waren specifiek op zoek naar een Eriba 410 Lengteslaper; het mocht een wat ouder type zijn, als ie maar veilig en netjes zou zijn. Bij Wisselink in Zutphen kwamen we terecht via hun website. En dat bleek een goede match, ook met verkoper Hans. Hij begreep wat wij zochten, nam alle tijd en zo haalden we enkele weken later (ook bij Hans) onze nieuwe caravan op. Kortom; vanaf het 1e emailcontact tot de overdracht was het heel prettig om klant te zijn bij Wisselink Wij kunnen iedereen dit vakbekwame en vriendelijke bedrijf aanraden!
Beste Mariska, Wat een ontzettend mooie review heeft u voor ons achtergelaten. Wij zijn trots om te lezen dat u graag een klant bent bij Wisselink, willen u hartelijk bedanken voor het achterlaten van deze mooie woorden én willen u natuurlijk zeer veel plezier met uw fijne Eriba het naderende kampeerseizoen! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Deskundig, klantgericht, vriendelijk en persoonlijk.
Beste Dik, hartelijk bedankt voor deze korte, maar zeer krachtige review met een prachtig eindcijfer! Veel kampeerplezier dit naderende seizoen gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Super service uitleg en aflevering Jammer van de vele koffie die je aangeboden wordt (Hihihihihihi) Nee eerlijk,voor iedereen aanbevolen die een caravan wilt kopen . Ik wil nog wel even wat kwijt. Wij zijn geholpen door verkoper Hans. Hele vriendelijke en hartelijke man die verstand van caravan en verkoop heeft
Beste Frans, we willen u bedanken voor deze uitzonderlijk vrolijke review. Beter 3 koffie's teveel dan 1 te weinig toch? Hahaha. Ook bedankt voor de aanbeveling en we wensen uw veel kampeerplezier met uw nieuwe caravan het naderende seizoen! Sascha en natuurlijk ook namens Hans, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Wisselink Caravans en Campers Zutphen. We wilden een level systeem voor onze Camper. Bij Wisselink aan de receptie waar we vriendelijk werden ontvangen en onze wens kenbaar maakten. Monteur Marcel kwam erbij en er werd uitleg gegeven over Tesa autolift levelsysteem. Ook nog een video getoond, hoe het werkt en in alle rust vragen van onze kant beantwoord. Het werd ook in eigen werkplaats gemonteerd. In Lichtenvoorde, hún andere zaak, stond een Camper met zo’n systeem. Wij mochten komen kijken, hoe het werkt en uitleg in alle rust. Terug in Zutphen zón level systeem laten bestellen en tevens nog andere kleine werkzaamheden aan de Camper laten doen. Bij het brengen van de Camper had een marter leidingen kapot gebeten. Was geen probleem ze hadden ook zelf kennis in huis qua motorische gedeelte. Dus alles in eigen huis. Na anderhalve week was de Camper klaar, uitgelegd hoe het werkt en naar alle tevredenheid uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Weer een goed adres erbij!
Beste Ron, wat een mooie, uitgebreide review, waarin u ons van begin tot eind meeneemt in hoe wij onze mooie services aan u hebben kunnen verlenen. We zijn ontzettend blij om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen bij alle stappen in het proces van het level systeem voor uw camper! Tijd om er lekker gebruik te van gaan maken in het naderende kampeerseizoen, vanaf nu altijd waterpas! Veel plezier gewenst. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Gebeld voor Bovag keuring van mijn Eriba Triton. Was geen enkel probleem en we konden gelijk een datum afspreken in een week dat ik hem ook kon brengen. En dus 2 weken later al gelijk aan de beurt. Bij aflevering van caravan had ik nog 2 reparaties doorgegeven die aan het licht kwamen bij leegmaken caravan (voor vochtmeting). Was geen enkel probleem en kon gelijk meegenomen worden. 2 dagen later caravan al weer bij huis en helemaal tevreden. Ik heb mijn adres voor bijzonderheden voor de komende jaren wel gevonden. Hartelijk dank.
Beste Erwin, ondanks dat we hopen dat de bijzonderheden uitblijven en u zonder problemen nog jarenlang kunt genieten van de Eriba, zijn we uiteraard ontzettend blij om te lezen er een vaste klant bij te hebben! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze lovende woorden en veel plezier gewenst dit komende kampeerseizoen. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
We hebben de caravan gebracht volgens afspraak, prima we werden keurig gebeld dat de wiellagers kapot waren ca. 200 euro. Tot zover alles prima. Bij de vochtmeting bleek een dakraam opnieuw gekit te moeten worden in de toilet, hier ook akkoord voor gegeven maar niet over de prijs. Gesproken. Toen we de caravan op kwamen halen was het ruim €1100 ; 2:75 uur voor dakraam kitten a €89 een knopje handvat van het neuswieltje 45 minuten, de andere extra werkzaamheden zoals veer aanspannen van rollos en de koelkast op de kierstand kan staan kan ik niet beoordelen. We vinden het teleurstellend de tijd die nodig is geweest.
Beste Bert, Bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat de uiteindelijke kosten hoger zijn uitgevallen dan u had verwacht en dat dit teleurstellend voor u is. Gelukkig heeft u geen commentaar op de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden maar gaat uw feedback over de prijs en die licht ik graag nader toe. Tijdens het onderhoud hebben we op mijn initiatief drie keer telefonisch contact gehad om de bevindingen en vervolgstappen te bespreken waarmee ik verrassingen voor u probeer te voorkomen. Voor iedere reparatie heeft u akkoord gegeven zodat ik er zeker van was dat ik door kon gaan met de reparatie. Over het dakraam waarbij de reparatie echt noodzakelijk was: Dit is niet zomaar een kwestie van "even een beetje kit eromheen smeren", zoals u aangaf: zelf achteraf dacht. Een dakraam correct afdichten vereist een zorgvuldige en professionele werkwijze. Het raam moet volledig worden verwijderd, de oude kitresten moeten grondig worden verwijderd, de ondergrond wordt geprimerd en vervolgens wordt het raam opnieuw professioneel ingekit. Alleen op deze manier kunnen we garanderen dat het lek niet terugkomt en dat uw caravan goed beschermd blijft tegen vochtproblemen. Ik had dit wellicht nog beter aan u uit kunnen leggen en een betere tijdsinschatting aan u kunnen communiceren. Ik neem dit mee voor een volgende keer. Met 29 jaar ervaring als monteur / chef werkplaats in de caravanbranche weet ik echter wel zeker dat dit technisch gezien de juiste manier van werken is. We begrijpen dat onderhoud en reparaties kosten met zich meebrengen, zeker in een tijd waarin loonkosten stijgen kan de factuur onderaan de streep soms wat tegenvallen. Echter bent u nu wel zeker van een goede en degelijke reparatie waar u weer jaren mee vooruit kunt. Als we het gewoon een beetje met kit dichtsmeren zou uw hele dak wel vol met vocht kunnen komen te zitten en dan bent u uiteindelijk veel verder van huis. Als ik u die keuze had gegeven, dan had u daar neem ik aan niet voor gekozen. Ook proberen wij onze werkplaatstarieven zo scherp mogelijk te houden en zitten wij, vergeleken met de concurrentie, aan de lagere kant. Ik hoop dat deze uitleg meer inzicht geeft in de uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende kosten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan sta ik daar uiteraard voor open. Met vriendelijke groeten, Marcel Werkplaatschef Wisselink Caravans en Campers Zutphen.
Vooraf duidelijke uitleg en offerte, onverwachte reparaties worden telefonisch afgestemd. Nette aflevering!
Beste André, hartelijk bedankt voor deze zeer positieve review en veel kampeerplezier gewenst dit komende seizoen! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Vandaag onze caravan weer opgehaald na een aantal reparaties. Ik werd prima geholpen aan de receptie en kreeg uitgebreid uitleg over de uitgevoerde reparaties met daarbij foto's van de reparatie. Ook de monteur zelf nog gesproken en ook van hem duidelijke uitleg. Dit was onze eerste ervaring bij Wisselink Caravans en Campers en wij zijn louter positief en zullen vanaf nu onze caravan hier laten onderhouden. Loes en Paul Driever.
Beste Loes en Paul, wat een mooie manier om er een nieuwe vaste klant bij te krijgen, we zijn verheugd dit te lezen! Fijn dat we u zo prettig van dienst hebben mogen zijn en ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze review. Veel plezier dit komende kampeerseizoen gewenst! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Recent bij Wisselink Campers & Caravans in Zutphen de hordeur van mijn Dethleffs caravan laten vervangen en ik ben ontzettend tevreden over de service! Vanaf het eerste contact verliep de communicatie perfect: Dianna reageerde snel per e-mail, de offerte was duidelijk en overzichtelijk. Zodra de hordeur binnen was, werd ik keurig op de hoogte gesteld en kon ik vlot een afspraak maken. De vervanging werd vervolgens snel en vakkundig uitgevoerd – binnen een dag was alles klaar! Een extra pluspunt: de vriendelijke service bij het aankoppelen van de caravan. Dit laat zien dat ze nét dat beetje extra doen voor hun klanten. Kortom, betrouwbaar, professioneel en klantgericht – een echte aanrader!
Beste Bert, wij zijn blij en trots om te lezen dat we u zo prettig hebben kunnen helpen met de hordeurreparatie en net dat beetje extra hebben kunnen doen. De kleine dingen maken een groot verschil. Ontzettend bedankt voor deze lovende review en prachtige aanbeveling! Veel kampeerplezier van uw Dethleffs mét hordeur gewenst. Sascha en natuurlijk ook namens Diana, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
We zijn goed geholpen. Heel fijn
Beste Wim, hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
Eerlijke mensen die weten waar ze het over hebben nette service
Beste Klaas, hartelijk bedankt voor deze korte, krachtige, maar vooral zeer mooie review! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
We zijn als volslagen caravan nieuwelingen bij Wisselink terecht gekomen. Hans heeft ons zeer vriendelijk en geduldig doorheen het grote gamma geleid. Na onze keuze hebben wij nog tips en tricks gekregen, en een leuk kadootje er bovenop. Een absolute aanrader voor ieder die op zoek is naar een kwaliteitsvolle caravan. Marc en Veerle Turnhout
Beste Marc en Veerle, wat super om te horen dat we jullie naar tevredenheid hebben mogen helpen. Bedankt dat wij deel mochten uitmaken van de zoektocht naar jullie allereerste caravan en voor het achterlaten van deze review! Veel kampeerplezier gewenst. Sascha en natuurlijk ook namens Hans, team Wisselink Caravans en Campers Zutphen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.