Filters

10

Perfecte dienstverlening

Super service uitleg en aflevering Jammer van de vele koffie die je aangeboden wordt (Hihihihihihi) Nee eerlijk,voor iedereen aanbevolen die een caravan wilt kopen . Ik wil nog wel even wat kwijt. Wij zijn geholpen door verkoper Hans. Hele vriendelijke en hartelijke man die verstand van caravan en verkoop heeft

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf!!!

Wisselink Caravans en Campers Zutphen. We wilden een level systeem voor onze Camper. Bij Wisselink aan de receptie waar we vriendelijk werden ontvangen en onze wens kenbaar maakten. Monteur Marcel kwam erbij en er werd uitleg gegeven over Tesa autolift levelsysteem. Ook nog een video getoond, hoe het werkt en in alle rust vragen van onze kant beantwoord. Het werd ook in eigen werkplaats gemonteerd. In Lichtenvoorde, hún andere zaak, stond een Camper met zo’n systeem. Wij mochten komen kijken, hoe het werkt en uitleg in alle rust. Terug in Zutphen zón level systeem laten bestellen en tevens nog andere kleine werkzaamheden aan de Camper laten doen. Bij het brengen van de Camper had een marter leidingen kapot gebeten. Was geen probleem ze hadden ook zelf kennis in huis qua motorische gedeelte. Dus alles in eigen huis. Na anderhalve week was de Camper klaar, uitgelegd hoe het werkt en naar alle tevredenheid uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Weer een goed adres erbij!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service.

Gebeld voor Bovag keuring van mijn Eriba Triton. Was geen enkel probleem en we konden gelijk een datum afspreken in een week dat ik hem ook kon brengen. En dus 2 weken later al gelijk aan de beurt. Bij aflevering van caravan had ik nog 2 reparaties doorgegeven die aan het licht kwamen bij leegmaken caravan (voor vochtmeting). Was geen enkel probleem en kon gelijk meegenomen worden. 2 dagen later caravan al weer bij huis en helemaal tevreden. Ik heb mijn adres voor bijzonderheden voor de komende jaren wel gevonden. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ontevreden over de tijd die nodig is waardoor de prijs veel te hoog is.

We hebben de caravan gebracht volgens afspraak, prima we werden keurig gebeld dat de wiellagers kapot waren ca. 200 euro. Tot zover alles prima. Bij de vochtmeting bleek een dakraam opnieuw gekit te moeten worden in de toilet, hier ook akkoord voor gegeven maar niet over de prijs. Gesproken. Toen we de caravan op kwamen halen was het ruim €1100 ; 2:75 uur voor dakraam kitten a €89 een knopje handvat van het neuswieltje 45 minuten, de andere extra werkzaamheden zoals veer aanspannen van rollos en de koelkast op de kierstand kan staan kan ik niet beoordelen. We vinden het teleurstellend de tijd die nodig is geweest.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettige en goede service.

Vooraf duidelijke uitleg en offerte, onverwachte reparaties worden telefonisch afgestemd. Nette aflevering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en deskundig geholpen.

Vandaag onze caravan weer opgehaald na een aantal reparaties. Ik werd prima geholpen aan de receptie en kreeg uitgebreid uitleg over de uitgevoerde reparaties met daarbij foto's van de reparatie. Ook de monteur zelf nog gesproken en ook van hem duidelijke uitleg. Dit was onze eerste ervaring bij Wisselink Caravans en Campers en wij zijn louter positief en zullen vanaf nu onze caravan hier laten onderhouden. Loes en Paul Driever.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een echte aanrader!

Recent bij Wisselink Campers & Caravans in Zutphen de hordeur van mijn Dethleffs caravan laten vervangen en ik ben ontzettend tevreden over de service! Vanaf het eerste contact verliep de communicatie perfect: Dianna reageerde snel per e-mail, de offerte was duidelijk en overzichtelijk. Zodra de hordeur binnen was, werd ik keurig op de hoogte gesteld en kon ik vlot een afspraak maken. De vervanging werd vervolgens snel en vakkundig uitgevoerd – binnen een dag was alles klaar! Een extra pluspunt: de vriendelijke service bij het aankoppelen van de caravan. Dit laat zien dat ze nét dat beetje extra doen voor hun klanten. Kortom, betrouwbaar, professioneel en klantgericht – een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles verliep prima

We zijn goed geholpen. Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Super betrouwbare goede zaak

Eerlijke mensen die weten waar ze het over hebben nette service

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en zeer efficient verkoopsteam

We zijn als volslagen caravan nieuwelingen bij Wisselink terecht gekomen. Hans heeft ons zeer vriendelijk en geduldig doorheen het grote gamma geleid. Na onze keuze hebben wij nog tips en tricks gekregen, en een leuk kadootje er bovenop. Een absolute aanrader voor ieder die op zoek is naar een kwaliteitsvolle caravan. Marc en Veerle Turnhout

  • Aanbevelen? Ja
9

Gruwelijk fijne en behulpzame vakmensen

We hebben in Januari onze eerste caravan hier gekocht. Werden vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd genomen om ons over de caravan te vertellen. Er werd in oplossingen gedacht en dat vonden we heel fijn. Hebben er de caravan van mijn ouders ingeruild. Op de omruildag, kregen we nog een uitgebreide uitleg over de “nieuwe” Onze ervaringen zijn iig super.

  • Aanbevelen? Ja
8

No nonsens met verstand van zaken

Via de duidelijke site gezien dat er een vast bedrag staat voor hordeur reparatie buscamper. €375,-. Bij ophalen perfect gereapareerd tegen veel lager bedrag. Tsja als er maar zoveel uur aan gewerkt is kost het dus niet het standaard bedrag maar wat er aan kosten daadwerkelijk is gemaakt. Zo kan het dus ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zoals afgesproken

Van begin tot eind van de servicebeurt van onze caravan is alles prima verlopen. Tussentijds werd er nog contact opgenomen over het wel of niet vervangen van een onderdeel. Fijne ervaring opgedaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

als nieuwe klant, hebben ze alle tijd voor je,kom je met klachten ,klantvriendelijkheid???????

Vorig jaar hebben wij een Fendt caravan gekocht, bij dit bedrijf. Volgens hun zaten alle accessoires erbij die op de lijst stonden. Thuis aangekomen miste wij de 2 zijwanden van de thule luifel en de hordeur was kapot. Hordeur afgegeven, zijwanden konden ze niet vinden, verkoper kwam terug met het verhaal, collega heeft ze mee op vakantie zijn er met 2 weken weer. Dat was sept, nu geen 2 maar 20 weken verder het is inmiddels febr. ,nog geen wanden gevonden en de hordeur????? Nu een andere verkoper, mocht nieuwe wanden bestellen in overleg met de bedrijfsleider, Een dag daarna mail de hordeur is gevonden, de wanden gaan ze zoeken Hoezo zoeken. er zouden nieuwe besteld worden. Telefonisch contact gehad met verkoper, was geen fijn gesprek En daar kwam weer een nieuwe mail, de nieuwe wanden zijn besteld, en de hordeur wilde ze er wel in zetten. Ons vertrouwen is helemaal weg ,die deur zetten we er zelf wel in. 11 feb spullen opgehaald, de spullen werden op de balie gelegd ,en zoals wij in het Twents zeggen red oe d'r met Klant vriendelijkheid is hier ver te zoeken. De fout ligt bij jullie en niet bij ons

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk en correct

Correcte en vriendelijke behandeling, alleen de communicatie onderling zou beter kunnen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en correct geholpen.

Caravan gebracht voor een bovag beurt. Wordt goed geschakeld en werk wordt netjes overlegd. Erg tevreden over hoe we zijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Wordt fijn geholpen en te woord gestaan, ook kleine garantie reparatie wordt direct opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact en goede service

Onlangs een Eriba caravan gekocht. Super fijn geholpen en ook ontzettend goed meegedacht vanuit Wisselink. Ik kan ze zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top.

Prettige ontvangst, alle punten die gedaan zijn met Marcel doorgenomen en conform gemaakte afspraken afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top Service

Onze occasion Camper lekte koelvloeistof. Waarschijnlijk een aansluiting losgetrild. Alles keurig onder garantie gerepareerd. Super opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Goede service, vriendelijk en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
9

top!

wij hebben een caravan bij wisselink caravans en campers gekocht bij de locatie Zutphen. heel fijn geholpen en hebben ons goed uitgelegd hoe alles werkt. wij kunnen met een gerust hart lekker met onze caravan naar spanje! de caravan werd schoon afgeleverd. heerlijk is dat!:-) nogmaals super bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
2

Onjuiste faktuur

Gebracht voor grote beurt (595,00) plus APK. Pas op, Apk wordt hier niet in mee gerekend. Dag van te voren ben ik gebeld dat camper klaar was en alleen nog moest worden afgemeld. Ik kon volgende dag dan camper ophalen. Ik was er om 13:00 uur. Helaas .. sorry maar camper moet nog worden gekeurd en daarna worden afgemeld. Betekende bijna 2 uur moeten wachten. Toen ontving ik factuur waarvan ik schrok. Dit kan niet kloppen. Prijs €595,00 is totaal incl. standaard onderdelen. Ze pakte de bon zonder wat te zeggen, ze maakte een nieuwe faktuur….. hoppa €200,00 minder. Ze meldde dat blijkbaar op internet dit verkeerd stond vermeld. Al met al een zeer slechte ervaring! Tevens vrouw achter balie deed niet echt vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Super geholpen

Dakventilator netjes geïnstalleerd. Medewerker heeft gebeld om door te geven dat hij klaar was en wat de kosten waren. Super netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima service

Prima service garantie werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Gelderhorst 2

7207 BH Zutphen

0575 200 002

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.