Filters

10

Top service

Top

  • Aanbevelen? Ja
6

Heel anders dan voorheen

Ik had gevraagd of er ook stikstof in de banden kon, dit was mogelijk. Voorheen werd de factuur nog doorgenomen. Nu hoorde ik wat ik moest betalen. Prima. Onderweg naar mijn huis richting Almere dacht ik in één keer dat ik geen groene dopjes bij de banden heb gezien. Onderweg gestopt en de banden nagekeken en inderdaad geen groene dopjes. Meteen ook de factuur gecontroleerd. Niets gezien over stikstof. Ik moest weer terug naar Zeist en blijkt dat jullie geen stikstof hebben. Als de factuur even met mij was doorgenomen dan had ik kunnen vragen hoe zit het met de stikstof voor de banden en had het mij wat reistijd gescheeld. Ik was behoorlijk chagrijnig. De medewerker die mij heeft geholpen die was niet op de hoogte dat jullie geen stikstof hebben hij zei ik ga het even navragen want ik heb het wel doorgegeven. Een vrouwelijke collega zat op haar stoel te draaien en zei we hebben dit geen stikstof. Die meneer die mij geholpen heeft is het toch gaan navragen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig geholpen door Martin.

Afgelopen vrijdag pech met de auto. Op mijn vraag of de reparatie de maandag daarop gepland kan worden, de werkplaats is helemaal bezet. Wanneer dan wel? Kunnen we niet zeggen. We bellen u nadat er contact is opgenomen met de werkplaatschef. We werden gebeld, dat de veren besteld zijn en er dinsdag aan gewerkt wordt. Di.dag middag klaar. Heel fijn want we zouden afgelopen zondag vertrekken naar de camping om do.dag de verjaardag van mijn vrouw te vieren. Daar heeft Marten het belang van ingezien. We zijn hem dankbaar voor zijn inzet. Super gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Punctueel

Je kunt erop wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen bij een onverwacht koelingsprobleem.

Het koelingsprobleem was snel verholpen maar toen bleek nog dat de thermostaat vervangen moest worden. Ook dat probleem werd nog snel voor de vakantie opgelost. Hulde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

Na de verandering van locatie zeer content met de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en netjes

Top en netjes volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen, afspraak maken lastig

Bij de werkplaats prima geholpen. Telefonisch afspraak via algemene nummer maken was lastig, half uur in de wacht. Mis ook de afspraak bevestiging per mail of sms.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service en vriendelijke bali

goede service en vriendelijke bali

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Wij hadden door het sluiten van Henri en Herman in Biltboven op 19 april j.l. een brief ontvangen dat we een jaar lang een VIP behandeling zouden krijgen bij een werkplaats bezoek bij Nefkens. We hebben na aandringen wel een pech hulp nederland en europa ontvangen echter tijdens het onderhoud op 10 juni geen leenauto ( die gratis zou zijn ) gekregen, medewerker aan de balie gaf aan dat die gewoon doorberekend zou worden. Dit terwijl bij genoemde VIP behandeling wel aan geboden zou worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Kwam even langs voor een nieuw dimlicht. Binnen 10 min geregeld tegen zeer acceptabele vergoeding. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

De autoband werd snel en goed gerepareerd

Ik kreeg goed uitleg over wat er mis was en hoe dit verholpen is

  • Aanbevelen? Ja
6

Slecht

Slecht of heel niet bereikbaar

  • Aanbevelen? Nee
6

TRansition from Nefkens Bunnik services to Nefkens Zeist has decreased the service level

I used to be a very satisfied client at the Bunnik location, good communication and service (ex. bike option during the maintenance, car being cleaned). Never a bad surprise with the prices/fees. With the transition to Nefkens Zeist I have seen that the communication level has declined it was not clear that all the required interventions on my car would need two separate appointments, the clarity on the price/costs is less straightforward (ex. my APK fee was counted twice while I did ask for it under the package of yearly maintenance which should have brought with a discounted price, the invoice stated that also the time spent to order parts was invoiced).

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service.

Niet alles ging zoals afgesproken, maar werd prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Kwamen even voor controle banden en accu. Netjes en snel geregeld, dat zonder afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede hulpvaardig

Ga er met goed gevoel naar toe

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima sercice

Maar het zou wel aardig zijn geweest als vaste klanten op de hoogte waren gebracht van de overname van Henri en Herman door Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
6

Inhoudelijk lijkt goed, communicatie matig

- Het kostte erg veel moeite een afspraak te maken. Eindeloos in de wacht in 1e instantie. - Bij ophalen van mijn auto kreeg ik geen goede terugkoppeling wat er wel/niet gedaan is. Ik ga ervan uit dat de belangrijkste onderwerpen uitgevoerd zijn, maar ik weet het niet. Laat staan de minder belangrijke onderwerpen. - 1-op-1 communicatie en service is prettig.

  • Aanbevelen? Nee
4

moeilijk telefonisch bereikbaar

Meerdere malen geprobeerd telefonisch door te komen, maar niet gelukt! Via afdeling verkoop wel contact gehad met verzoek om mij terug te bellen. Is niet gebeurd. Ik hoor dit ook terug in mijn omgeving die bij Henry & Herman Zeist hun auto brengen. Ook wist ik niet dat Henry & Herman zijn over genomen door Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
7

Okay

Ik ben snel en direct geholpen. Was onze eerste prettige ervaring met Nefkens na sluiten locatie Bilthoven en de zoveelste verandering van locatie en mensen. Wat een mindere ervaring is dat onderdelen en service fors duurder zijn geworden bij Opel. Een mogelijke reden om niet meer naar de dealer te gaan ondanks de fijne mensen die er werken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoonweg klasse. Dank U.

Ik word altijd heel aardig ontvangen en gerustgesteld als ik een vraag heb. Deze keer was alles weer tot in de puntjes goed geregeld en netjes mijn auto afgeleverd. Ben heel blij met deze garage (onderhoud) . Dank U hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Afspraak volgens plan, vriendelijke ontvangst. (Een verademing als je eerder in Amersfoort bent geweest) en goede koffie en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service. Al mocht het contact deze keer wel iets beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ik ben goed en vriendelijk ontvangen, voorheen was Opel bilthoven mijn garage, maar omdat ze zijn verhuisd ben ik nu klant van m wetering geworden. Ik hoop dat ze mij ook een prettig verblijf bij hun zullen geven.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.