Filters

10

Ik werk bij dit bedrijf

Goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
2

Door zoveelste overname is het specifieke gevoel voor Citroën volledig verdwenen

Voor vakantiebeurt en controle airco heb ik drie uur en drie kwartier mogen wachten. Resultaat een beurt. Verder de constatering dat de verdamper van de airco vernieuwd zou moeten worden. De airco kon door een kapotte verdamper niet meer bijgevuld worden. Geraamde kosten voor deze reparatie: € 2.400 Daar ik hier geen goed gevoel bij had, direct naar andere garage gereden en verhaal verteld. Wat bleek, niet de verdamper maar in de condensor zat een gaatje. Kosten € 345. Voorts werd mij door jullie medegedeeld dat de banden vernieuwd moesten worden( € 252 per stuk) voor 2,5 en 2,7 achter 3,4 en 3,6. Minimum grens 1.6 rond de 2 wordt vervanging aangeraden. Ergens anders kosten geen € 252 maar €210. NEFKENS heeft voor mij afgedaan Achter de receptie drie man en drie verkopers, jaja het mag wat kosten. De telefoniste van Nefkens kon mij niet door verbinden naar Zeist. En via automatische telefooncentrale moest ik 7 minuten wachten voor er NIET werd opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vakkundig mankementen verholpen

Vind de reparatie wel erg lang duren

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vlot.

Alles volgens afspraak verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

dubbel

Ik ben overgegaan van H&H Bilthoven naar Zeist. In Bilthoven liep alles zeer goed. Ook voor een vraag tussendoor. Nu ben ik een paar weken bezig geweest om een afspraak te maken. Ik stond zomaar een half uur in de wacht, meerdere keren. Toen mail gestuurd. Melanie antwoordde, maar daarna wilde ik een afspraak maken, maar na 4 mails de garage maar bezocht. Nooit meer antwoord gekregen op al mijn mails. Moet ik wel bij Nefkens blijven? Uiteindelijk ging de kleine beurt prima, ik werd thuis gebracht en weer opgehaald. Ook tussendoor telefonisch overleg. Vriendelijk en adequaat. Daarom mijn reactie "dubbel"!

  • Aanbevelen? Ja
9

Onderhoud en reparaties prima uitgevoerd

Onderhoud en reparaties prima uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Aftasten

Het is altijd aftasten als een bedrijf opnieuw wordt overgenomen. Wederop nieuwe medewerkers die je niet kent en afwachten of alles goed gaat. Helaas niet, maar het werd in mijn voordeel beslecht. Toch: ik mis het vakmanschap en de kwaliteit van de ZAM.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld

Na de controle, die langer duurde dan beloofd, kwam hetzelfde probleem gelijk weer terug. Wel prettig dat uw medewerker zo snel mogelijk opnieuw er naar wil kijken en mij daarbij ook vervangend vervoer aanbood. Gelukkig mag ik ook in een handgeschakelde auto rijden want een automaat is er niet als vervangend vervoer. Ik hoop op een goede oplossing, want het is jammer dat een nieuwe auto dit probleem van het begin af aan heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en onderhoud!

Zie hier boven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

Alles verloopt volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed werk, communicatie minder

Op 10 juni bracht ik de auto voor APK en grote beurt. Er werd veel groot onderhoud geadviseerd. Daarvoor moest ik de auto op 1 juli terugbrengen. Bij het ophalen op 11 juni werd niets gezegd over de APK, die op 30 juni verliep. De gevraagde lakstift moest besteld worden. Op 30 juni bracht ik de auto terug. Er werd nog 2 keer gebeld over iets extra’s. Zojuist heb ik de auto opgehaald. APK nu in orde. Geen lakstift. Moest ik naar vragen. Die kon niet meer besteld worden. Ook werd niets gezegd over de bandenspanning waar ik klachten over had gemeld. Ze waren weer opgepompt…. De rekening viel iets lager uit. De auto was wel gezogen, maar niet gewassen, zoals ik gewend ben. Kortom: je moet zelf alert blijven want de communicatie is onder de maat, maar het werk zal best goed zijn.

  • Aanbevelen? Nee
6

geholpen maar met dubbel gevoel

- wachttijd receptie is gewoon te lang. - lekke band; aannemen en oppakken opdracht prima (nam zelf wiel mee). Terugbellen ook. -gerepareerde band; overdracht (wel of niet omzetten band?? afhandeling vaag) zelf band naar m'n voertuig brengen/rollen (smerig)

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Ik was er voor de onderhoudsbeurt. Uurtje wachten en ik was alweer klaar. Vriendelijk personeel, niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vakantiecheck auto

  • Aanbevelen? Ja
10

A

A

  • Aanbevelen? Ja
8

Voor een normale service: Goed

Vergeten de autowas voucher en de premium pechhulp. Waarschijnlijk door de overgang naar Nefkens systeemen

  • Aanbevelen? Ja
4

Telefonisch onbereikbaar

De service bij de Bali okay, kan beter lang wachten.Telefonisch is vreselijk om de klantenservice te bereiken.heb ze 4x proberen te bellen kon er niet doorheen komen en tussentijdse werd de kindacteur verbroken waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
4

Garage is niet te bereiken als je een afspraak wil inplannen

Diverse telefonische pogingen gedaan en tenslotte maar (vanuit Woudenberg) naar Zeist gereden om de afspraak te maken,

  • Aanbevelen? Nee
2

Service kan beter!

Had maandagochtend storing op de boordcomputer, werd helaas pas laat in de middag uitgelezen en toen kon het kapotte abs zendertje niet meer gerepareerd worden omdat die besteld moest worden. Jammer want nu was ik de auto 2d kwijt voor een kleine storing. Bij ZAM was er altijd een monteur beschikbaar die het voertuig "even" kon uitlezen om de storing te achterhalen en de vervolg actie kon opstarten. Protocol zal wel kloppen maar klantvriendelijk is dit niet. Overigens de monteur van de werkplaats heeft het prima gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top

  • Aanbevelen? Ja
6

Heel anders dan voorheen

Ik had gevraagd of er ook stikstof in de banden kon, dit was mogelijk. Voorheen werd de factuur nog doorgenomen. Nu hoorde ik wat ik moest betalen. Prima. Onderweg naar mijn huis richting Almere dacht ik in één keer dat ik geen groene dopjes bij de banden heb gezien. Onderweg gestopt en de banden nagekeken en inderdaad geen groene dopjes. Meteen ook de factuur gecontroleerd. Niets gezien over stikstof. Ik moest weer terug naar Zeist en blijkt dat jullie geen stikstof hebben. Als de factuur even met mij was doorgenomen dan had ik kunnen vragen hoe zit het met de stikstof voor de banden en had het mij wat reistijd gescheeld. Ik was behoorlijk chagrijnig. De medewerker die mij heeft geholpen die was niet op de hoogte dat jullie geen stikstof hebben hij zei ik ga het even navragen want ik heb het wel doorgegeven. Een vrouwelijke collega zat op haar stoel te draaien en zei we hebben dit geen stikstof. Die meneer die mij geholpen heeft is het toch gaan navragen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig geholpen door Martin.

Afgelopen vrijdag pech met de auto. Op mijn vraag of de reparatie de maandag daarop gepland kan worden, de werkplaats is helemaal bezet. Wanneer dan wel? Kunnen we niet zeggen. We bellen u nadat er contact is opgenomen met de werkplaatschef. We werden gebeld, dat de veren besteld zijn en er dinsdag aan gewerkt wordt. Di.dag middag klaar. Heel fijn want we zouden afgelopen zondag vertrekken naar de camping om do.dag de verjaardag van mijn vrouw te vieren. Daar heeft Marten het belang van ingezien. We zijn hem dankbaar voor zijn inzet. Super gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Punctueel

Je kunt erop wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen bij een onverwacht koelingsprobleem.

Het koelingsprobleem was snel verholpen maar toen bleek nog dat de thermostaat vervangen moest worden. Ook dat probleem werd nog snel voor de vakantie opgelost. Hulde.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.