Filters

6

Slechte bereikbaarheid van receptie!

Ik kreeg een onbegrijpelijke mail van de garage na onderzoek van de klacht. Telefonisch contact gezocht voor uitleg Receptie niet te bereiken. Meer dan 30 minuten gewacht. "Er is nog 1 wachtende voor u" tot vervelends toe! Volgende morgen maar langs gegaan. Excuus was onderbemanning!!! Onderdeel moest besteld worden. Kon een week tot 14 dagen duren! De volgende morgen telefoon van garage: uw auto is klaar????? Hoe dan? Klacht was inderdaad opgelost. Geen enkele uitleg gehad over de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Computergestuurde garage

Eerst weken moeten wachten tot ik terecht kon. Als je iets niet vermeld hebt bij het maken van de afspraak kan er niet naar gekeken worden maar moet je weer een nieuwe afspraak maken. Heel klantonvriendelijk. Niet flexibel maar robotachtig. Deze garage is enorm achteruitgegaan

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geholpen

Ik werd heel goed en super snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prettige ontvangst.

Helaas heb ik moeten vragen om het keuringsrapport. Ik was gewend dit gelijk mee te krijgen Op dit rapport lees ik dat er advies is de accu te vervangen Hierover is geen contact met mij geweest. Bij mijn 1e rit na het onderhoud ging het lampje van de bandenspanning branden. Ik ben hiermee terug geweest en dit is hersteld

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk gereageerd.

Ben al telefonisch benaderd.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima maar onbereikbaar na sms om contact op te nemen

Auto moest gekeurd en onderhoud. Kreeg bericht dat een offerte was gemaild dat ik moest reageren, kort erna gedaan. Kwartier later kreeg ik weer sms dat er bijzonderheden waren en dat ik snel moest bellen. Na ruim 45 minuten meermaals geprobeerd te hebben om te bellen kwam ik niet verder dan een bandje die aangaf dat er meer dan 5 wachtenden waren, waarna telkens de verbinding werd verbroken. Ook het 06 nummer gebeld, geen respons en ook niet op sms. Uiteindelijk maar naar de garage toegelopen om te vragen wat er loos was. Niet handig als je niet kunt communiceren met de garage terwijl zij er om vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

APK en kleine beurt Opel corsa uit 2001

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Goed geholpen . Alleen dat nefkens ons terug zou bellen is niet gebeurd. Ik ben zelf naar de garage gereden om weer contact te maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima tevreden geholpen

Ben zeer tevreden over de voorbereiding en behandeling van de reparatie. Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
8

alles goed geregeld

maae waarom stond de klok in mijn auto opeen heel andere tijd?

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Met duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
1

Foutcodes gewist zonder mijn toestemming/opdracht

Ik ben afgelopen dinsdag hier geweest om de foutcodes van mijn Opel Corsa-e te laten uitlezen. Mijn eigen garage (Broekhuis), had pas weer tijd in oktober en hadden wij dus geadviseerd om dit hier te laten doen. Nu heb ik alleen een pdf-bestand ontvangen met de foutcodes, en zijn de foutcodes van mijn auto volledig gewist. Hierdoor kan mijn eigen garage het probleem niet meer achterhalen en oplossen. Het probleem wat ik had is lastig te reproduceren omdat ik daarvoor herhaaldelijk moet snelladen en dus een lange rit moet maken. Nu loopt mijn BOVAG-garantie in oktober af en nu kan het probleem dus niet meer voor die tijd opgelost worden. Ronduit schandalig!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en persoonlijke service.

De diagnose van de servicebeurt werd prima gecommuniceerd en de werkzaamheden zelf na overleg goed uitgevoerd. Daarnaast was er persoonlijke service zoals bv. hulp bij het vinden van een parkeerplaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

we gaan nu met een gerust hart op vakantie, met onze dank!

  • Aanbevelen? Ja
7

Onzeker

Om mijn Apk keuring weer te halen moest o.a. de distributieriem worden vervangen en daarvoor werd een nieuwe afspraak gemaakt. Op de eerste afspraak offerte heb ik het vervangen van een licht op de fietsendrager à € 156? laten vervallen omdat ik dit te prijzig vond. Deze heb ik toen voor € 10,- elders laten maken. Na het betalen van de rekening, toen ik auto kwam ophalen, zag ik opeens dat er toch een post van € 120,- voor de werkzaamheden van het fietsenrek en daarbij ook nog € 9, klein materiaal……We hebben afgesproken dat dit bedrag op mijn rekening wordt teruggestort…( vandaag nog niet binnen). Maar dit maakt mij onzeker over wat er wel is gedaan en of er zo nog meer posten zijn opgevoerd…???? Uw antwoord is natuurlijk niet , maar toch…… Ook zou ik graag iets meer advies willen hebben over de algemene toestand van deze al oude auto.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk overzicht van werkzaamheden

Snel inzicht in alle werkzaamheden, keuze om bepaalde reparaties meteen of later te laten doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima was niets mis mee

Jullie zijn telefonisch onbereikbaar , wilde weten of de bus klaar was dus deed even een belletje , na 55 minuten wachten de moed maar opgegeven .....

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Twee dagen voor mijn vakantie begon hoorde ik een vervelende rammel in de achterwielophanging. Voor een check langsgegaan. Ik werd direct en heel vriendelijk geholpen, ondanks dat het er druk was. Het bleek gelukkig een klein euvel te zijn, netjes opgelost en binnen een uur met een gerust hart terug naar huis. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Na constatering van het defect is de reparatie snel uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prettig contact Afspraak zoals afgesproken Werkzaamheden goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen communicatie mogelijk.

Na 3 weken wachten geen oplossing. Een andere opel garage had het probleem in 1 x opgelost diezelfde week.

  • Aanbevelen? Nee
6

Communicatie onder der maat

Telefonisch bijna onmogelijk om in contact te komen

  • Aanbevelen? Nee
10

super service

Ondanks hun drukke agenda kon ik heel snel terecht voor een spoedafspraak. Uiterst vriendelijk en professioneel team!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.