Filters

8

Goede service

Goede service, rekening viel iets hoger uit dan voorzien, voorheen altijd rapport in de mail, nu niet. nefkens Bunnik waste ook altijd de auto. Dat is niet gebeurd, dus een 8 en geen 10

  • Aanbevelen? Ja
6

Reparatie goed, afspraken matig

Bij het afleveren van de auto afgesproken dat er gebeld zou worden bij vragen voor keuring over reparatie. Werden echter niet gebeld maar kregen een mail. Wij hebben de computer alleen savonds aan en op onze werkplek beschikken wij niet over een goede internet verbinding. Daarom gevraagd om te bellen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Twijfelachtig begin

Ik kwam voor de eerste keer in het filiaal in Zeist. Ik werd minder hartelijk ontvangen dan de afgelopen jaren in Bunnik. Ook bij het afwikkelen van de rekening bleek er niet goed afgestemd te zijn onderling. Door wisseling van filiaal kwam de onderhoudsbeurt wat eerder en zou de VIP kaart verlenging verrekend worden. Dat was nergens genoteerd en zou er contact opgenomen worden:l tot op heden nog niets gehoord in de nieuwe werkweek.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie

Donderdag afspraak voor apk en onderhoud. Geen bericht dat de auto klaar is. Zelf proberen te bellen, maar krijg geen contact. Dus om 16:30 naar de garage gereden. Blijkt er niets gedaan te zijn en konden ook niet zeggen waarom niet. Wel een leenauto meegekregen, apk en onderhoud werd vrijdag gedaan. Kreeg bericht dat er veel vervangen moest worden. Ik vond dat alles moest gebeuren, dus alles in winkelmandje gedaan en verstuurd. Mijn man haalt vandaag, zaterdag 24/8, mijn auto op. Blijkt er niets vervangen. Alleen apk en onderhoud is gedaan. Is blijkbaar via het diagnoserapport niet goed doorgekomen. Nu moet ik weer een nieuwe afspraak maken terwijl ik alles in één keer wilde laten doen. Ik baal vreselijk van deze slechte communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ok snel geholpen

Aan de balie goed en efficiënt geholpen. Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

5 sterren op yelp

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

net

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima geholpen, vriendelijk personeel. Heb alleen commentaar dat de invalidenparkeerplaats ingenomen wordt door een auto zonder invaliden parkeerkaart. Daarom moet ik ergens parkeren waardoor ik ver moet lopen wat ik niet kan. Reden om een garage te zoeken waar wel parkeerplaatsen zijn als ik de auto breng.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles, inclusief communicatie, perfect verlopen.

Ik ben heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima jaarlijks onderhoud

Goede informatie uitwisseling voor het uitvoeren van de APK en het jaarlijks onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
6

Slechte bereikbaarheid van receptie!

Ik kreeg een onbegrijpelijke mail van de garage na onderzoek van de klacht. Telefonisch contact gezocht voor uitleg Receptie niet te bereiken. Meer dan 30 minuten gewacht. "Er is nog 1 wachtende voor u" tot vervelends toe! Volgende morgen maar langs gegaan. Excuus was onderbemanning!!! Onderdeel moest besteld worden. Kon een week tot 14 dagen duren! De volgende morgen telefoon van garage: uw auto is klaar????? Hoe dan? Klacht was inderdaad opgelost. Geen enkele uitleg gehad over de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Computergestuurde garage

Eerst weken moeten wachten tot ik terecht kon. Als je iets niet vermeld hebt bij het maken van de afspraak kan er niet naar gekeken worden maar moet je weer een nieuwe afspraak maken. Heel klantonvriendelijk. Niet flexibel maar robotachtig. Deze garage is enorm achteruitgegaan

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geholpen

Ik werd heel goed en super snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prettige ontvangst.

Helaas heb ik moeten vragen om het keuringsrapport. Ik was gewend dit gelijk mee te krijgen Op dit rapport lees ik dat er advies is de accu te vervangen Hierover is geen contact met mij geweest. Bij mijn 1e rit na het onderhoud ging het lampje van de bandenspanning branden. Ik ben hiermee terug geweest en dit is hersteld

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk gereageerd.

Ben al telefonisch benaderd.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima maar onbereikbaar na sms om contact op te nemen

Auto moest gekeurd en onderhoud. Kreeg bericht dat een offerte was gemaild dat ik moest reageren, kort erna gedaan. Kwartier later kreeg ik weer sms dat er bijzonderheden waren en dat ik snel moest bellen. Na ruim 45 minuten meermaals geprobeerd te hebben om te bellen kwam ik niet verder dan een bandje die aangaf dat er meer dan 5 wachtenden waren, waarna telkens de verbinding werd verbroken. Ook het 06 nummer gebeld, geen respons en ook niet op sms. Uiteindelijk maar naar de garage toegelopen om te vragen wat er loos was. Niet handig als je niet kunt communiceren met de garage terwijl zij er om vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

APK en kleine beurt Opel corsa uit 2001

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Goed geholpen . Alleen dat nefkens ons terug zou bellen is niet gebeurd. Ik ben zelf naar de garage gereden om weer contact te maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima tevreden geholpen

Ben zeer tevreden over de voorbereiding en behandeling van de reparatie. Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
8

alles goed geregeld

maae waarom stond de klok in mijn auto opeen heel andere tijd?

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Met duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
1

Foutcodes gewist zonder mijn toestemming/opdracht

Ik ben afgelopen dinsdag hier geweest om de foutcodes van mijn Opel Corsa-e te laten uitlezen. Mijn eigen garage (Broekhuis), had pas weer tijd in oktober en hadden wij dus geadviseerd om dit hier te laten doen. Nu heb ik alleen een pdf-bestand ontvangen met de foutcodes, en zijn de foutcodes van mijn auto volledig gewist. Hierdoor kan mijn eigen garage het probleem niet meer achterhalen en oplossen. Het probleem wat ik had is lastig te reproduceren omdat ik daarvoor herhaaldelijk moet snelladen en dus een lange rit moet maken. Nu loopt mijn BOVAG-garantie in oktober af en nu kan het probleem dus niet meer voor die tijd opgelost worden. Ronduit schandalig!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en persoonlijke service.

De diagnose van de servicebeurt werd prima gecommuniceerd en de werkzaamheden zelf na overleg goed uitgevoerd. Daarnaast was er persoonlijke service zoals bv. hulp bij het vinden van een parkeerplaats.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.