Filters

10

Super

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Service uitstekend. Duidelijk overzicht van de werkzaamheden. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct

Correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

mijn ervaring was goed

Ontvangst prima, weg brengen en ophalen uitstekend! Mijn vraag om te kijken naar de bestuurders stoel is helaas niet uitgevoerd, jammer. Verder ben ik over mijn bezoek 24 september aan de garage Pijlstaartlaan 1 erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

het was een APK keuring en die is naar tevredenheid uitgevoerd

verder geen commentaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt weer prima

Duidelijke communicatie vooraf en over het extra onderhoud wat nodig is, ook wat de kosten zijn. Auto keurig afgeleverd. Weer heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben tevreden. Geen problemen.

Garage dicht bij Bunnik. In Bunnik de auto gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
6

In het verleden ging ik met een lekkerder gevoel naar huis. gevoel

Mijn auto reed prima. Dat doet hij ook na de grote beurt. Ik merk geen verschil, dus het is voor mij moeilijk te beoordelen of de servicebeurt goed is uitgevoerd. Het contact met de receptie voelde in het verleden klantvriendelijker. Dit kan komen omdat er allemaal nieuwe mensen achter de balie staan/zitten, waar nog geen contact mee is geweest. Om de gratis wasbeurt moest ik na besteding van bijna €800, vragen. Ik ging met gemengde gevoelens naar huis.

  • Aanbevelen? Nee
9

zeer goed

als vanouds, zoals ian opel gewend ben Alleen een wasbeurt ontbrak. Maar je kunt niet alles hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen.

Prettige medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
8

3 keer moeten bellen, uiteindelijk perfect

Door een foutje extra week moeten wachten op de bandenwissel. Uiteindelijk snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
4

Weinig begrip voor bestaande afspraken met Henri en Herman.

Onvoldoende toelichting op de kosten van de " grote beurt". Het zou wel netjes zijn geweest als de specificatie van een te verwachten en te betalen bedrag van bijna 700 euro vooraf even zou zijn doorgenomen. Bij een factuurbedrag van € 695,-- konden er geen batterijtjes af voor de beide afstandsbedieningen. Ondanks het ontbreken van een wasstraat in de garage en dus géén schoon afgeleverde auto, niet meer -ongevraagd- de voucher voor een vervangende eenvoudige wasbeurt verstrekt. Met verwijzing naar de wél klantvriendelijke afhandeling bij H&H voorheen, desgevraagd alsnog meegekregen. Ik heb als (oude) 83jarige klant de auto volgens afspraak 's-morgens vroeg vóór 9 uur afgeleverd en 's-middags om kwart over 4 gebeld met de vraag of ik hem nu eindelijk kon ophalen. Hij was nog niet klaar, de monteurs hadden nog een half uurtje nodig..... Wel fijn, dat die dus blijkbaar bijna de hele dag nodig hadden en hebben gebruikt voor een zeer grondige onderhoudsbeurt.... Als de auto onverhoopt dan tóch nog niet klaar zou staan, was de afdeling verkoop nog tot 18.00 uur aanwezig om hem later op te halen. Mijns inziens genoeg kritische kanttekeningen voor een dikke onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
2

Helaas heb ik de communicatie ervaren als een gemis. Er wordt weinig meegedacht en niet terug gebeld

Daarbij vind ik jullie werkplaats tarief absurd hoog.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima

Mailverkeer is lastig. Bellen was een disaster. Tot dat er overlegd moest worden. Die lijn was kort en snel. Waren wij heel blij mee. Verbeterpuntje:communicatie tussen receptie winkel/receptie werkplaats en klant info. Succes

  • Aanbevelen? Nee
6

Iets minder tevreden dan voorheen

Om 8 uur auto gebracht en thuis brengen kon pas tussen 8.30 en 9.00 Geen bericht toen auto klaar was maar ophaalchauffeur spontaan voor de deur. Toestemming geven via de mail om reparaties uit te voeren was nieuw voor mij en niet eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
10

We hebben voor onze Aircross een nieuwe dealer gevonden

We zijn deze zomer op zoek gegaan naar een citroen dealer, nadat het dealer netwerk veranderd is. Nefkens in Zeist: voor ons dicht bij, efficiënt, vriendelijk en alle Citroën diensten voor ons weer in een hand. Ja, onze auto is weer in goede handen. Op loopafstand of met een leenfiets dat voelt ook voor ons echt top. Wij kunnen weer veilig op reis, heel Europa door voor werk en plezier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact.

Receptie medewerkers behulpzaam en vriendelijk!!!!Wordt perfect op de hoogte gehouden!

  • Aanbevelen? Ja
2

Matig

Eerste keer bij jullie na overname Henri & Herman waar we erg tevreden mee waren. Paar dingen: 1) Had APK keuring aangevraagd maar blijkbaar zat jaarlijks onderhoud er niet automatisch bij. Afspraak inplannen onduidelijk via de online tool. Heb geprobeerd onderhoud toe te voegen door jullie te bellen maar heb herhaaldelijk geprobeerd en kreeg jullie niet te pakken. Nu moet ik op een ander moment terugkomen voor onderhoud = niet ideaal 2) tijdens APK bleken de banden versleten. Moet dit vernemen via sms en daarna weer in een online tool akkoord geven. Had liever telefoontje gekregen. Vond de prijzen erg hoog, ook na verificatie met andere partijen. Kan op dat moment ook geen kant meer op want APK afkeuring was alternatief. Telefonisch contact krijgen was weer moeizaam. Toen bleken de banden niet voorradig vrijdag middag en kreeg de vraag of het maandag kon worden. Dat kon niet ivm privé verplichtingen in het weekend en zakelijk op maandag. Uiteindelijk geregeld met een andere set banden die net zo duur waren en ik geen idee heb of dit de juiste zijn, maar ik vertrouw er maar op van wel. Al met al dus geen goede ervaringen na eerste keer bij jullie en overweeg naar een andere over te stappen voor de onderhoudsbeurt die nog moet plaatsvinden. Had gehoopt dat jullie iets meer meedenken en helpen bijv als er een losse APK wordt geboekt terwijl onderhoud makkelijk is om er direct bij te doen. En bij de banden iets aanbieden wat jullie niet voorradig hebben zonder even de telefoon te pakken en de situatie uit te leggen.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima

heb geen commentaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische dienstverlening

Zeer vriendelijk behulpzaam en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact!!!

Receptie medewerkers allemaal behulpzaam en vriendelijk!!!!Wordt perfect op de hoogte gehouden!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

ik ben dik tevreden met de onderhoud aan mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, snelle vriendelijke service

Snel geregeld! Netjes opgelost. Vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke en goede service

via de site gemakkelijk een afspraak ingepland en in de garage warm ontvangen en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.