Filters

10

O.K.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

precies wat er zou worden gedaan. over de jaren weinig kosten aan onze auto.

pisitief

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Vriendelijk, voorbereid en heel attend

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke receptie

prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Vriendelijk, kundig, rustig en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed geholpen bandenwissel

Gargage Bilthoven is overgenomen door Nefkens. Ik kon kiezen, werd Zeist. Ik kreeg altijd een mail met afspraak voor bandenwissel. Alle servivce zou overgenomen worden en winterbanden naar Zeist in opslag. Geen mails ontvangen, Begin november naar website Opel Zeist, via chat afspraak pas eind december. Niet acceptabel, want we gaan daarvoor naar buitenland, mag niet zonder winterbanden. Notitie gemaakt met verzoek tot contact. Nooit contact opgenomen. Gebeld naar centrale, ik zou worden teruggebeld door garage zelf, na een week nog geen telefoon, weer gebeld, weer terugbel verzoek, na weer een week nog steeds geen contact. Weer gebeld, toen doorverbonden naar garage (stond trouwens 2 x 50 minuten in de wacht). Afspraak kon niet vervroegd en mij werd meegedeeld dat het mijn probleem was, had ik maar eerder moeten bellen. Ze beginnen in januari al te plannen met afspraken voor volgend seizoen. En ik zou wel niet op een mail hebben gereageerd. Bij erg aandringen werd de afspraak in andere vestiging gemaakt, Doorn, half uur rijden in de spits. Banden zouden daarheen gebracht worden. Vandaag in Doorn, geen banden daar, lagen nog in Zeist en daar hadden ze geen tijd. Doorn was aardig, ik kon leenauto meenemen, en later op dag terugkomen. Daar had ik met werk geen rekening mee gehouden. Ik ben banden gaan halen in Zeist. Als service wilde ze de banden er toch meteen opleggen. Hoefde ook niet te betalen, maar daar ging het mij niet om, had liever betaald en goede service gehad en fatsoenlijk te woord gestaan eerder. Werknemer vandaag in Zeist was aardig, werkte er nog maar 3 weken. Ik wens hem sterkte met zijn nieuwe baan....Ik heb de zomerbanden meegenomen en mijn serviceafspraak afgezegd en kom hier nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Foutmelding aandrijving auto met melding dit te laten repareren, juli 2024. Nagekeken, konden niets vinden, ticket aangemaakt voor Opel. Ik zou op de hoogte gehouden worden. Bij proberen een afspraak te maken voor bandenwissel in november, nog eens naar gevraagd. Er moeten nog een aantal metingen gedaan worden, anders kan Opel geen antwoord geven. Kan in januari 2025.... Vraag waarom ze dit niet eerder gemeld hebben, hebben ze geen idee van......

  • Aanbevelen? Nee
4

Slordig onderhoud en prijsopgave

De prijsopgave per e-mail was lager dan de rekening die ik bij afhalen kreeg. De laagste prijs ( van de e-mail) betaald. En na enige tijd, thuis, vonden we de verwijderde oude bougies los onder de motorkap. Waarschijnlijk vergeten weg te halen? Nu is de vraag of alles goed bekeken is bij de onderhoudsbeurt en keuring!!?

  • Aanbevelen? Nee
6

Goed, jammer van de vuile vegen en etensresten in de auto..

Op de APK-keuring en het verversen van de olie geen opmerkingen. Ontvangst en gebruik fiets ook prima. Alleen jammer dat iemand zijn lunch had genuttigd in de auto en er restjes bladerdeeg op de voorstoelen lagen. Ook zaten er vegen van schoenen of iets dergelijks op de voorstoelen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Voorlopig de laatste keer hier

De benadering bij de balie en het contact is prettig. Het kan wel enige tijd duren. Voordat je iemand aan de telefoon krijgt van de werkplaats ben je zo 2 x 15 minuten aan het wachten. Ik heb m’n twijfels nog over hetgeen dat ze gevonden hebben als oorzaak van een gesignaleerd probleem. Verder kreeg ik vlak na de controle de melding dat de motorolie zo goed als leeg is. Jammer dat ik hem nu zelf moet bijvullen. En weer moet bellen en 30 minuten wachten om te vragen welke olie geschikt is voor mijn auto. Oja, en verder had ik bewust een afspraak gevraagd voor de vestiging om de Meern en kwam ik er een dag van tevoren achter dat ik helemaal naar Zeist moest.

  • Aanbevelen? Nee
4

Helaas niet zo klantgericht

Op aanraden van m'n lokale garage naar de Peugeot dealer gegaan voor specifiek onderhoud (defecte airco en wielsensor). Dealer in Zeist gekozen (dichtsbijzijnde dealer vanuit Utrecht) en afspraak gemaakt. 3 weken wachtijd was ok. Auto gebracht maar helaas niet gereed einde vd dag vanwege niet beschikbaar zijn van onderdelen. Auto dag later ophalen bleek ook niet mogelijk helaas. Vervolgafspraak helaas niet eerder dan 3 a 4 weken. Omdat ondertussen APK voor de deur stond ook maar afspraak gemaakt voor APK en grote beurt. Ook nu weer vertaging door niet beschikbare onderdelen, nu laat gemeld waardoor ik eind van de dag voor niets bij garage stond. Jammer! Uiteindelijk auto dag later opgehaald. Bij een dealer verwacht ik dat de reparatie dezellfde dag uitgevoerd kan worden en onderdelenvoorziening in orde is. Nu uiteindelijk 3 poginhen nodig gehad met flink wat km heen en weer fietsen. Universele garages lijken dat toch beter voor elkaar te hebben. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar. Reparaties overigens goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
2

niet goed

garage overvol, auto niet te parkeren, en merkwaardige keuring

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service op zeer korte termijn

Had een lekke band en kon de volgende ochtend gelijk langskomen. Omdat ik niet wilde wachten kreeg ik een leenfiets mee, zodat ik ondertussen kon sporten en daarna kon ik mijn auto weer ophalen. Super fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg bij vragen; geen gezeur maar aanpakken.

Voor de duidelijkheid: niets is verplicht !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Bizar verloop goed opgelost

Onze Agila ging voor een jaarlijkse beurt naar de garage, maar 's middags werd ik gebeld dat de achterruit was kapotgegaan door een dalende garagedeur, dus dat mijn auto een dag later klaar zou zijn. Dat vroeg mijnerzijds wel om de nodige opheldering, nog afgezien van het feit dat ik de auto 's middags weer zou kunnen gebruiken. Uiteindelijk is alles opgelost, kon ik de auto de volgende dag ophalen en was er ook weer een meevaller: hij was van buiten en van binnen weer heerlijk schoon, altijd weer een feestje als dat gebeurt want met name binnen krijg ik hem nooit zo schoon als de garage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Prima ervaring. Ben gewend met de firma

  • Aanbevelen? Ja
10

probleem goed opgelost

Conform afspraak afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Alle hulp én bejegening heel ok

Heel ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima geholpen en werd goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer ontevreden

Er is een verkeerde diagnose gesteld, waar ik veel geld voor heb betaald. We zijn naar een andere garage gegaan. Die het probleem voor €100 heeft opgelost. Bij jullie kwamen de kosten op €1600. Daarbij vind ik jullie werkplaats tarief enorm hoog. Ben dus zeer ontevreden over jullie diensten. Vriendelijke groeten Merijn

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichters

In maart versnellingsbak olie vervangen dat was 2 liter a € 18,65. Nu laten vervangen, gaat er volgens de man aan de balie 4 ltr in. Bij navraag zegt de monteur dat er 2.9 ltr in gaat. Dus 1 ltr meer dan in maart. (bak is echt niet groter geworden) er is toen 1 ltr van de rekening gehaald. Nu kosten de olie € 42,60 per liter. Meer dan 2x zo duur als in maart. Dan rekenen ze 1 uur arbeid voor het vervangen van 2 ltr. Kosten ruim € 122,00 per uur. Dit allemaal excl BTW. Ik voel mij gewoon opgelicht en kom dus ook nooit meer bij deze garage

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima en vlot geholpen

Prima en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Na reparatie door wegenwacht van lekke band nog even voor definitieve contrôle naar de garage. Werd direct geholpen en kon binnen de kortste keren weer vertrekken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Afspraak online gemaakt. Na inleveren van de auto voor een beurt gebeld over een gevonden probleem. De begroting van de beurt werd via email verzonden en daarop kon ik akkoord geven. Daarna werd het verder opgepakt. Moderne technieken dus. Enige punt van verbetering: een elektrische fiets meegeven in plaats van een transportfiets.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.