Filters

10

Top

Netjes beleeft geholpen aan de balie De voorruit van de leenauto werd ijsvrij gemaakt door een aardige dame , wilde het zelf doen maar dat was niet nodig (wat een service ) Ik had gevraagd om mijn beschermhoezen te gebruiken bij het sleutelen aan de motor. Kreeg er zelfs een foto van dat ze gebruikt zijn , klasse . Die 5 sterren zijn dik verdient door het hele team . vriendelijk bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

lijst vragen verpleeghuis

Lampje rechtsvoor was stuk. Ik werd snel geholpen en er werd niet te veel gerekend. Erg fijne garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!!

Auto keurig opgehaald en dito afgeleverd. Netjes schoon gemaakt van binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik ben blij dat Garage Nefkens contact opgenomen heeft om op tijd een afspraak te maken voordat mijn APK verliep. En tevreden over de jaarlijkse service beurt.

  • Aanbevelen? Ja
4

De communicatie was niet klantvriendelijk

Vanuit Nefkens werd ik niet op de hoogte gehouden van het verloop van de werkzaamheden. Ik heb zelf rond 15:30 uur gebeld en er werd mij verteld dat men bezig was maar dat ik de auto eventueel bij de verkoopafdeling kon ophalen. Daarna hoorde ik niets meer. Ik kreeg rond 17:30 uur geen contact met de garage en de verkoper wist van niets. De volgende ochtend kon ik de auto kon ophalen. Ik moest hiervoor extra vrij nemen. Kwalijk omdat die om 16:45 uur klaar was de vorige dag maar ik niet meer ben gebeld. Een slechte kennismaking met Nefkens

  • Aanbevelen? Nee
8

Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd, maar...

Het duurde bijna 2 maanden voordat ik terecht kon: afspraak gemaakt op 13-11-2024, en pas op 08-01-2025 kon ik terecht. Daarnaast is het beloofde schoonmaken van de auto aan de buitenzijde niet uitgevoerd. Zie https://www.opel.nl/opel-rijders/service-aanbod/onderhoud-elektrische-voertuigen.html, onderaan. Vorige keer kreeg ik nog een tegoedbon voor de wasstraat, dit keer niet. Verder is de beurt wel goed uitgevoerd, en was de auto van binnen wel gestofzuigd. En ik ben vriendelijk te woord gestaan aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en snel geholpen

nnnmn

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

klachten verholpen, op laatste moment nog een huurauto gekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

O.K.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

precies wat er zou worden gedaan. over de jaren weinig kosten aan onze auto.

pisitief

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Vriendelijk, voorbereid en heel attend

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke receptie

prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Vriendelijk, kundig, rustig en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed geholpen bandenwissel

Gargage Bilthoven is overgenomen door Nefkens. Ik kon kiezen, werd Zeist. Ik kreeg altijd een mail met afspraak voor bandenwissel. Alle servivce zou overgenomen worden en winterbanden naar Zeist in opslag. Geen mails ontvangen, Begin november naar website Opel Zeist, via chat afspraak pas eind december. Niet acceptabel, want we gaan daarvoor naar buitenland, mag niet zonder winterbanden. Notitie gemaakt met verzoek tot contact. Nooit contact opgenomen. Gebeld naar centrale, ik zou worden teruggebeld door garage zelf, na een week nog geen telefoon, weer gebeld, weer terugbel verzoek, na weer een week nog steeds geen contact. Weer gebeld, toen doorverbonden naar garage (stond trouwens 2 x 50 minuten in de wacht). Afspraak kon niet vervroegd en mij werd meegedeeld dat het mijn probleem was, had ik maar eerder moeten bellen. Ze beginnen in januari al te plannen met afspraken voor volgend seizoen. En ik zou wel niet op een mail hebben gereageerd. Bij erg aandringen werd de afspraak in andere vestiging gemaakt, Doorn, half uur rijden in de spits. Banden zouden daarheen gebracht worden. Vandaag in Doorn, geen banden daar, lagen nog in Zeist en daar hadden ze geen tijd. Doorn was aardig, ik kon leenauto meenemen, en later op dag terugkomen. Daar had ik met werk geen rekening mee gehouden. Ik ben banden gaan halen in Zeist. Als service wilde ze de banden er toch meteen opleggen. Hoefde ook niet te betalen, maar daar ging het mij niet om, had liever betaald en goede service gehad en fatsoenlijk te woord gestaan eerder. Werknemer vandaag in Zeist was aardig, werkte er nog maar 3 weken. Ik wens hem sterkte met zijn nieuwe baan....Ik heb de zomerbanden meegenomen en mijn serviceafspraak afgezegd en kom hier nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Foutmelding aandrijving auto met melding dit te laten repareren, juli 2024. Nagekeken, konden niets vinden, ticket aangemaakt voor Opel. Ik zou op de hoogte gehouden worden. Bij proberen een afspraak te maken voor bandenwissel in november, nog eens naar gevraagd. Er moeten nog een aantal metingen gedaan worden, anders kan Opel geen antwoord geven. Kan in januari 2025.... Vraag waarom ze dit niet eerder gemeld hebben, hebben ze geen idee van......

  • Aanbevelen? Nee
4

Slordig onderhoud en prijsopgave

De prijsopgave per e-mail was lager dan de rekening die ik bij afhalen kreeg. De laagste prijs ( van de e-mail) betaald. En na enige tijd, thuis, vonden we de verwijderde oude bougies los onder de motorkap. Waarschijnlijk vergeten weg te halen? Nu is de vraag of alles goed bekeken is bij de onderhoudsbeurt en keuring!!?

  • Aanbevelen? Nee
6

Goed, jammer van de vuile vegen en etensresten in de auto..

Op de APK-keuring en het verversen van de olie geen opmerkingen. Ontvangst en gebruik fiets ook prima. Alleen jammer dat iemand zijn lunch had genuttigd in de auto en er restjes bladerdeeg op de voorstoelen lagen. Ook zaten er vegen van schoenen of iets dergelijks op de voorstoelen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Voorlopig de laatste keer hier

De benadering bij de balie en het contact is prettig. Het kan wel enige tijd duren. Voordat je iemand aan de telefoon krijgt van de werkplaats ben je zo 2 x 15 minuten aan het wachten. Ik heb m’n twijfels nog over hetgeen dat ze gevonden hebben als oorzaak van een gesignaleerd probleem. Verder kreeg ik vlak na de controle de melding dat de motorolie zo goed als leeg is. Jammer dat ik hem nu zelf moet bijvullen. En weer moet bellen en 30 minuten wachten om te vragen welke olie geschikt is voor mijn auto. Oja, en verder had ik bewust een afspraak gevraagd voor de vestiging om de Meern en kwam ik er een dag van tevoren achter dat ik helemaal naar Zeist moest.

  • Aanbevelen? Nee
4

Helaas niet zo klantgericht

Op aanraden van m'n lokale garage naar de Peugeot dealer gegaan voor specifiek onderhoud (defecte airco en wielsensor). Dealer in Zeist gekozen (dichtsbijzijnde dealer vanuit Utrecht) en afspraak gemaakt. 3 weken wachtijd was ok. Auto gebracht maar helaas niet gereed einde vd dag vanwege niet beschikbaar zijn van onderdelen. Auto dag later ophalen bleek ook niet mogelijk helaas. Vervolgafspraak helaas niet eerder dan 3 a 4 weken. Omdat ondertussen APK voor de deur stond ook maar afspraak gemaakt voor APK en grote beurt. Ook nu weer vertaging door niet beschikbare onderdelen, nu laat gemeld waardoor ik eind van de dag voor niets bij garage stond. Jammer! Uiteindelijk auto dag later opgehaald. Bij een dealer verwacht ik dat de reparatie dezellfde dag uitgevoerd kan worden en onderdelenvoorziening in orde is. Nu uiteindelijk 3 poginhen nodig gehad met flink wat km heen en weer fietsen. Universele garages lijken dat toch beter voor elkaar te hebben. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar. Reparaties overigens goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
2

niet goed

garage overvol, auto niet te parkeren, en merkwaardige keuring

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service op zeer korte termijn

Had een lekke band en kon de volgende ochtend gelijk langskomen. Omdat ik niet wilde wachten kreeg ik een leenfiets mee, zodat ik ondertussen kon sporten en daarna kon ik mijn auto weer ophalen. Super fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg bij vragen; geen gezeur maar aanpakken.

Voor de duidelijkheid: niets is verplicht !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Bizar verloop goed opgelost

Onze Agila ging voor een jaarlijkse beurt naar de garage, maar 's middags werd ik gebeld dat de achterruit was kapotgegaan door een dalende garagedeur, dus dat mijn auto een dag later klaar zou zijn. Dat vroeg mijnerzijds wel om de nodige opheldering, nog afgezien van het feit dat ik de auto 's middags weer zou kunnen gebruiken. Uiteindelijk is alles opgelost, kon ik de auto de volgende dag ophalen en was er ook weer een meevaller: hij was van buiten en van binnen weer heerlijk schoon, altijd weer een feestje als dat gebeurt want met name binnen krijg ik hem nooit zo schoon als de garage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Prima ervaring. Ben gewend met de firma

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.