Filters

9

Plezierige ontvangst en goede afwikkeling

Elektrische fiets was een uitkomst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en eerlijk

Je wordt door iedereen vriendelijk behandeld. Als er iets niet kan i.v.m. dat mijn auto een volkswagen is, dan geven jullie dat eerlijk toe. Hopelijk mag ik nog lang van mijn auto genieten en als het nodig is weet ik Nefkens Zeist te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Onderhoud mét haal- en breng service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben prima geholpen

Ik werd vooraf op de hoogte gesteld dat de band niet te repareren was voor ze overgingen tot reparatie. Dat kan ik waarderen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet luisteren maar zelf gaan zoeken

Wat heeft het voor nut als de wegenwacht en de klant zegt wat er gemaakt moet worden?? Nefkens gaat voor 60 euro alsnog een diagnose vast stellen ...belachelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Ben prettig geholpen en fijn dat ik ‘n fiets kon lenen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en vlot geholpen

Afspraak maken ging prima, 's morgen de auto gebracht. Er moest iets worden besteld maar de auto kon een nachtje op de parkeerplaats achter het gebouw blijven staan. Daarna een telefoontje dat APK en onderhoud klaar waren en de lekkage van de achterklep verholpen was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste service ooit

APK gedaan en goede service gehad

  • Aanbevelen? Ja
6

De receptie komt bij ons ongastvrij over.

Ik hebben niet de indruk dat zij ons zien als een gast. Zijn wij wel gewend vanuit de ZAM.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden over de afspraak voor onderhoud.

Bij het brengen van de auto is mij verteld wat de kosten zouden zijn als er geen bijzonderheden zouden zijn. Bij geconstateerde extra kosten zou ik geinformeerd worden. Dit was niet nodig dus de rekening klopte met wat mij gezegd was. Een negatief puntje was dat ik niet gebeld ben dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. Ik heb zelf om 17.00 uur moeten bellen om te vragen of de auto al klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
9

\

\

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Duidelijke informatie vooraf en tijdens de onderhoudsbeurt (o.a.) via email en zonodig telefonisch over al dan niet te nemen beslissing m.b.t. vervanging onderdelen. Denken mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk geholpen

Zonder problemen een leen auto kunnen regelen. Telefonisch vriendelijk contact

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Altijd top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Ik werd goed geholpen, helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk personeel, maar matige bedrijfsvoering

Om telefonisch een afspraak via de juiste keuze te maken, sta je 3 uur in de wacht. Als je dit negeert, krijg je een vriendelijk persoon aan de lijn, die bereidt is om mee te kijken, wat er werkelijk moet gebeuren. Wel zelf aangegeven, dat remmen vorig jaar gedaan waren dus niet nodig was. Om de auto in te leveren, kom je in een sfeerloze ruimte binnen, waarbij de computer niet aan de balie staat, waardoor het contact onpersoonlijk voelt. Aangegeven dat er iets los lijkt te liggen, bij het ophalen zou dit verholpen zijn, maar helaas het zit er nog. Wel een net telefoontje dat de auto weer klaar was.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Netjes beleeft geholpen aan de balie De voorruit van de leenauto werd ijsvrij gemaakt door een aardige dame , wilde het zelf doen maar dat was niet nodig (wat een service ) Ik had gevraagd om mijn beschermhoezen te gebruiken bij het sleutelen aan de motor. Kreeg er zelfs een foto van dat ze gebruikt zijn , klasse . Die 5 sterren zijn dik verdient door het hele team . vriendelijk bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

lijst vragen verpleeghuis

Lampje rechtsvoor was stuk. Ik werd snel geholpen en er werd niet te veel gerekend. Erg fijne garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!!

Auto keurig opgehaald en dito afgeleverd. Netjes schoon gemaakt van binnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik ben blij dat Garage Nefkens contact opgenomen heeft om op tijd een afspraak te maken voordat mijn APK verliep. En tevreden over de jaarlijkse service beurt.

  • Aanbevelen? Ja
4

De communicatie was niet klantvriendelijk

Vanuit Nefkens werd ik niet op de hoogte gehouden van het verloop van de werkzaamheden. Ik heb zelf rond 15:30 uur gebeld en er werd mij verteld dat men bezig was maar dat ik de auto eventueel bij de verkoopafdeling kon ophalen. Daarna hoorde ik niets meer. Ik kreeg rond 17:30 uur geen contact met de garage en de verkoper wist van niets. De volgende ochtend kon ik de auto kon ophalen. Ik moest hiervoor extra vrij nemen. Kwalijk omdat die om 16:45 uur klaar was de vorige dag maar ik niet meer ben gebeld. Een slechte kennismaking met Nefkens

  • Aanbevelen? Nee
8

Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd, maar...

Het duurde bijna 2 maanden voordat ik terecht kon: afspraak gemaakt op 13-11-2024, en pas op 08-01-2025 kon ik terecht. Daarnaast is het beloofde schoonmaken van de auto aan de buitenzijde niet uitgevoerd. Zie https://www.opel.nl/opel-rijders/service-aanbod/onderhoud-elektrische-voertuigen.html, onderaan. Vorige keer kreeg ik nog een tegoedbon voor de wasstraat, dit keer niet. Verder is de beurt wel goed uitgevoerd, en was de auto van binnen wel gestofzuigd. En ik ben vriendelijk te woord gestaan aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en snel geholpen

nnnmn

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

klachten verholpen, op laatste moment nog een huurauto gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Pijlstaartlaan 1

3704 HS Zeist

030 2542060

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.