Filters

6

Werkzaamheden duren vrij lang

Recent een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan mijn Opel. De onderhoudsbeurt duurde vrij lang. Ook konden niet alle werkzaamheden in één keer verricht worden. De tweede afspraak voor het vervangen van mijn banden zou 3 kwartier duren maar dit werd uiteindelijk 2,5 uur

  • Aanbevelen? Nee
4

Groot verschil met service in het oude Bunnik

Mijn auto voor het eerst naar Nefkens Nieuwegein gebracht. Voorheen bracht ik mijn auto voor onderhoud naar Bunnik. Het verschil: Na een beurt werd de auto gewassen dan wel gestofzuigd. In Nieuwegein wordt dit niet gedaan. In Bunnik kreeg ik een terugkoppeling wat ze hadden aangetroffen. In Nieuwegein hebben ze geen idee wat er met de auto gebeurd is. Ik had gevraagd te kijken naar defecte keyless entry en kap die los zat bij de spiegel. Keyless entry is niet gemaakt en/of niet naar gekeken. Mbt de loszittende kap weet ik niet of ze ernaar gekeken hebben. In het diagnose rapport kon ik ook krassen/deuken/roest en schade aan velgen in het winkelmandje doen. Dit zonder kosten. Bij nabellen snapte ze niet dat dit erop stond en er werd ook niets mee gedaan. Ik als klant was verheugd dat ze dit zouden bijwerken als service van Nefkens. Ik werd er onterecht blij van want er werd niet naar gekeken. Benoem dit dan ook niet in een rapport. In het rapport kwam een advies de rubbers van deuren te vervangen. Aangegeven deze reparatie uit te laten voeren voor 325 euro. Bij het ophalen van de auto bleek dit niet te zijn uitgevoerd. Dit had ik graag van te voren geweten iig voor ik deze reparatie in een winkelmandje doe. Nu moet ik ervoor terugkomen. Voor deze reparatie werd ik gebeld maar ik kon niet opnemen. Meerdere malen teruggebeld met een terugbelverzoek. Ik word niet gebeld, dus ik vermoed dat ik er weer zelf achteraan moet. Binnen het diagnose rapport stond rond de 9 euro en nog iets mbt bijvullen koelvloeistof. Ik heb een Vip kaart en dit valt (buiten de beurten om) onder een gratis service. Als trouwe klant die 1032 euro betaalt voor een beurt had ik het zelf chique gevonden deze aanvulling van vloeistof niet te berekenen. Ik had ook op nee kunnen drukken en na de betaling kunnen vragen vloeistoffen bij te vullen. Jammer en niet nodig, mijns inziens. In Bunnik stond de communicatie en service op een duidelijk hoger level. Groet, Sven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Heel goed geholpen en erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
4

De service en klantvriendelijkheid verdwijnt

Telefonisch nauwelijks bereikbaar Werkzaamheden verkeerd ingepland Minder klantvriendelijk aan de balie, dit was voorheen altijd goed. Centrale deurverg. weigering niet opgelost

  • Aanbevelen? Nee
10

8

Alles was duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet klantgericht

"Mijn ervaring was teleurstellend. De ontvangst was niet professioneel en bij het ophalen van mijn auto moest ik lange tijd wachten zonder enige communicatie over de status. Niemand vroeg waarvoor ik kwam, hoe lang het nog zou duren of bood zelfs maar een kop koffie aan. Dit had veel klantvriendelijker gekund."

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en top meegedacht

Sinds 11 maanden in het bezit van deze auto. En het diagnose rapport liet een aantal zaken zien die volgens mij nog binnen garantie vielen. Voor ik echter kon gaan bellen werd ik al teruggebeld dat er een aantal zaken onder de garantie zouden worden vervangen en dat waren zeker niet de goedkoopste. Was voor nefkens een vreemde eend maar na 2 dagen stond mijn auto weer tiptop vvor me klaar. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn auto is bij onderhoud euvel verholpen thks

heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en snelle afhandeling.

-

  • Aanbevelen? Ja
6

Communicatie is een dingetje

Toen ik de auto kwam brengen werden mij de kosten medegedeeld waarop ik antwoorde dat het een lease auto is. Oh ja was de reactie van uw medewerker. Even in zijn computersysteem gegluurd en ja klopt. Na ongeveer anderhalf uur een SMS dat er een mail gestuurd was. Nog nooit meegemaakt maar vooruit ik check de mail. Een opsomming welke werkzaamheden er gedaan moesten worden en de kosten hiervoor. Graag toestemming. Tsja lease auto dus lease maatschappij. Gebeld maar verder dan de algemene receptie ben ik niet gekomen. U wordt terug gebeld meneer. Ik had waarschijnlijk moeten vragen op welke datum want ik ben nooit meer gebeld. Uiteindelijk de lease maatschappij maar gecontact en die hebben wel contact gekregen. Het was allemaal geregeld. Tot ik de auto op kwam halen en uw medewerker op zoek ging naar de factuur. Dit is de tweede keer dat ik van jullie diensten gebruik heb gemaakt en ik denk ook de laatste want om op deze manier het onderhoud voor elkaar te krijgen vind ik iet wat overdreven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Fijn geholpen, thuisgebracht en weer opgehaald. Kleinzoon blij met zijn dinky toy auto toen we de auto op kwamen halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijkheid en kennis voorop

Vriendelijk personeel en alles heel vlug. Een berichtje toen de auto klaar was. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Beetje Teleurstellend

Bij het brengen van de auto moest ik erg lang wachten, terwijl er 3 personen aanwezig waren achter de balie was er maar 1 die actief de klanten hielp waarvan er 3 stonden te wachten. Vervolgens is het niet gelukt mijn auto gereed te krijgen in 1 dag, voor een normale grote beurt zonder bijzonderheden, waarvoor de afspraak erg lang geleden al gemaakt moest worden. Daarnaast kreeg ik voor de 2de maal niet het vervangende vervoer wat was besteld via de afspraaksite, waarvan ik dan denk, als je er niets mee doet, haal dan die mogelijkheid uit je programma zodat het niet meer voor teleurstellingen kan zorgen...simpel toch!? Kortom... niets veranderd sinds vorige keer... beetje jammer... maar het resulteert wel in het proberen van een andere garage de volgende keer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede snelle service

Goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Auto rijdt weer als nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles liep soepel

Er is gedaan wat afgesproken was zonder gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
10

update GPS

geheel volgens voorspelde en geplande update van mijn c5 aircross plugin

  • Aanbevelen? Ja
4

geen contact, lang in de wacht, maar wel een goede telefoniste

mijn auto kwam voor een apk keuring. ik zou gebeld worden maar hoorde gehele dag niets. na zelf bellen, bleek iedereen al naar huis. ze waren met gewoon vergeten. een vriendelijke telefoniste heeft me nog in contact weten te brengen met iemand van de verkoop. net voor sluitingstijd heb ik mijn auto op kunnen halen en afgerekend met bij iemand van de verkoop. die niet eens zijn excuses maakte voor het ongemak voor mij. Door al dat gedoe ben ik vergeten mijn vip kaart te verlengen en prompt bij thuiskomst was een lampje stuk. maandag weer erheen (mijn man dan) en nog een rekening van bijna 25 euro erop voor het aanbrengen van een nieuw lampje. Met vip kaart was dat gratis.

  • Aanbevelen? Nee
8

Is OK

Geen moeilijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Op de 5de ontvingen wij een mail dat er op 6-2-2025 een onderhoudsbeurt gepland stond. Volgens ons stond die op de 18de. Daarom hebben wij die dag geprobeerd contact te krijgen met de werkplaats. Helaas werd de telefoon niet opgenomen. Wij hebben ook 2 terug bel verzoeken bij de centrale achter gelaten, maar helaas bleek het onmogelijk contact te krijgen. Op 6-2-2025 als nog naar de werkplaats gegaan. Er bleek inderdaad een fout te zitten in de gemaakte afspraak, maar we konden de auto achterlaten voor onderhoud. Omdat we 's middags nog niets gehoord hadden hebben we opnieuw herhaaldelijk gebeld, maar ook nu was de werkplaats niet bereikbaar. Om 16:50 werd gebeld dat de auto klaar was. Daarbij werd medegedeeld dat ze om 17:00 sluiten en niet bereid waren om te wachten tot ik de auto af kwam halen. Omdat ook onze andere auto (ZH-083-D) die dag in onderhoud was (en niet gereed ging komen die dag) en wij afhankelijk zijn van de auto (mijn vrouw is minder mobiel en afhankelijk van vervoer) ben ik met spoed naar de werkplaats gegaan om op het laatste moment de auto op te halen. Het is mijn mening dat een betere communicatie en bereikbaarheid veel van de problemen opgelost zou hebben. Als excuse werd gegeven dat er zieken waren. Juist daarom had communicatie zowel de werkplaats als mij geholpen. Als ik tijdig duidelijkheid had gehad, dan had ik maatregelen kunnen nemen en daarmee ook mogelijk tijd/ruimte voor de werkplaats kunnen vrijmaken.

  • Aanbevelen? Nee
4

afsporaak verkeerd ingepland

afspraak gemaakt op vrijdag. kreeg mail dat afspraak op donderdag was. in telefonisch contact kon dat niet aangepast worden. uiteindelijk hebben we de auto donderdag gebracht maar werd er pas op vrijdag aan gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top gedaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Analyse was duidelijk, de extra's (in dit geval remblokken) ook. Wellicht dat het komt omdat jullie de Opel-locatie hebben overgenomen maar ik had geen e-mail gekregen om het onderhoud te plannen en dat was ik wel gewend. Hopelijk dat ik over een jaar die melding wel krijg. Groet, Jos Batist

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Zeer slecht zitten mannen die niks extra voor de klant willen doen. Geen moeite willen doen om in het systeem op te zoeken. Mogen jullie contact opnemen ja graag twijfel niet gewoon doen Tel 0631939759

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Perfecte service en vriendelijk personeel Tevens ook goede koffie.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.