Filters

10

Van planning, uitvoering, afstemming resultaat tot oplevering ben ik tevreden, ga zo doortevreden

Prima service en kontakten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ben er erg tevreden over km

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke vestiging, alleen problemen met afspraak maken en auto ophalen.

Ik had mijn auto ingepland voor een afspraak bij Nefkens Limburghaven. Dagen later werd ik gebeld met het feit dat die locatie niet mijn type auto onderhoud terwijl de vestiging wel in de afspraak opties stond. Verder werd er niet meegedacht en is het verzoek tot advies die ik eerder had aangevraagd genegeerd. Het resultaat was dat ik 2,5 maand moest wachten tot ik bij de juiste Nefkens een afspraak kon maken. Lijkt me een beetje oneerlijk, niet? Auto is correct onderhouden en heb vanuit de werkplaats een uitgebreide diagnose gekregen plus nog advies over eventuele extra services wat fijn was. De werkplaats was tot 17:00 open en ik kreeg om 16:50 een SMS dat mijn auto opgehaald kon worden (vrijdag). Bel dan even van tevoren, zodat ik vast naar de locatie toe kan komen want het is echt bijzonder irritant dat jullie tien minuten voor sluiten een klant op de hoogte stellen van dat de auto gereed is. Het personeel was uitermate vriendelijk en hebben uiteindelijk mijn auto nog aan mij gegeven, ook al was de werkplaats gesloten. Erg vervelend samenloop van evenementen buiten het onderhoud om, alleen erg tevreden met het onderhoud zelf aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
4

Service onder de maat .

Bij 1e afspraak was de airbag ee niet. Mij daarover niet gebeld. 2e afspraak was de airbag er wel. Toen auto klaar was ( ik wachten erop) reed ik weg , brande airbag lampje. Gelijk weer terug de garage in , bleek stekkertje niet goed te zitten. Toen was lampje uit en kon ik weg rijden.

  • Aanbevelen? Ja
3

Eens maar nooit meer.

Ik mis persoonlijk contact. Tijdens de verkoop werd er alles aan gedaan om de auto te verkopen, jammer genoeg worden er ook dingen verzwegen. En als je er na de betaling om vraagt, tja daar had u nooit om gevraagd zeggen. Aftersales kennen ze niet. Jammer, want wij kopen hier nooit meer een auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Hoede service en duidelijke communicatie

Mijn leaseauto is van Broekhuis Nederland en Nefkens kan hierin de onderhoud verlenen. Het maken van een afspraak verliep soepel en de auto was dezelfde dag klaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Communicatie over wachten kan beter

Ik heb voor een kleine beurt ruim drieënhalf uur moeten wa heen op mijn auto. Bij het inplannen vd beurt was medegedeeld dat deze binnen 2 uur klaar zou zijn.Dit was een domper. Het personeel was overigens heel aardig bij de balie en hebben uitgelegd dat zij eerst op goedkeuring vd leasemaatschappij moeten wachten voordat zij mogen starten met onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet naar behoren gehandeld.

Een half jaar na aankoop(nov) kraken en tikken met stuurbewegingen terug gegaan voor controle. Uiteindelijk moest stuurhuis vervangen worden en dat is dan ook netjes in augustus gedaan.(garantie). Na vervangen van stuurhuis weer terug omdat stuur niet recht stond(okt. uitlijnen). In april daarna weer kraken bij stuurbewegingen. Weer afspraak gemaakt en kon pas in juni komen voor onderzoek en vervangen van stuurstangen(versleten). En die moest ik wel betalen terwijl het stuur probleem alsnog nog niet goed opgelost was. Als ik een ander probleem had gehad dan zou ik het wel begrijpen maar nu met dezelfde probleem niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende ervaring, zeer klantgericht, deskundig en professioneel

Na wat omzwervingen bij andere dealers kwam ik terecht bij Nefkens Nieuwegein Ralph Peper. De persoonlijke benadering, goede communicatie rondom de bestelling en levertijd hebben mij erg blij gemaakt. Het krijgen van een nieuwe auto is al heel leuk en werd/ is alleen maar leuker geworden door de wijze waarop Ralph met mij als klant omgegaan is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel zeer goed geholpen.

Ik ben al 14 jaar Opel klant,eerst bij Terberg,daarna Stam en H en H en nu Nefkens. Ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets op aan te merken

Je wordt hier altijd prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima af- en behandeling

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed, duidelijk en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was prima geregeld

Alles was prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Goed door medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen, snelle goede service.

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Bij aanmelden aan receptie, na zelf goede morgen zeggen pas aandacht. Verder afgezien van en prijzige rekening prettige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet welkom

Voelde mij niet welkom bij terugroepactie. Het maken van een afspraak was een groot drama. Zou geen terugroepactie open staan, ik moest met de brief van de importeur langskomen, onderdelen was ook een gedoe, etc. Kon ook pas na twee maanden terecht. Bel ik een week van te voren of alles nog in orde is. Ja hoor, onderdelen zijn binnen. Uiteindelijk de terugroepactie uitgevoerd, zegt men doodleuk dat men de verkeerde onderdelen had besteld maar gelukkig hadden ze nog genoeg op de plank liggen. Nefkens Nieuwegein is echt een waardeloze tent.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlot en correct geholpen

Werd goed geïnformeerd over prijs en extra kosten. En netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes en goed geholpen

klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service vriendelijk personeel

Goeie uit leg wat moest gebeuren top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd duidelijke communicatie en nakomen wat er is afgesproken. Van binnen is m’n auto altijd netjes gestofzuigd daar ben ik blij mee! Kortom ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima

Prima service bij beurt , helaas jammer dat ik alsnog terug moet komen voor defect onderdeel terwijl ik ik dit al wel al had aangegeven bij de afspraak maken online. Was fijn geweest als die destijds gelijk was besteld, aangezien lease maatschappij ook al akkoord was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zeer attent

  • Aanbevelen? Ja
4

Vraagtekens bij diagnose

Ik heb mijn vraagtekens bij de gestelde diagnose. Rijd al sinds koop van een astra (niet bij jullie) rond met speling op de voortrein. Hierop diagnose laten stellen bij de merkdealer. Gezegd dat ze niks kunnen vinden. Nu een dag later rij ik in de auto en ik irriteer me aan alle klappen die ik aan de voorkant hoor bij drempels en oneffenheden en bumper die toch vaak al snel de straat raakt. Klantvriendelijkheid is prima, taal is duidelijk. Probleem blijft helaas aanwezig.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.