Filters

10

Goeie service vriendelijk personeel

Goeie uit leg wat moest gebeuren top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd duidelijke communicatie en nakomen wat er is afgesproken. Van binnen is m’n auto altijd netjes gestofzuigd daar ben ik blij mee! Kortom ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima

Prima service bij beurt , helaas jammer dat ik alsnog terug moet komen voor defect onderdeel terwijl ik ik dit al wel al had aangegeven bij de afspraak maken online. Was fijn geweest als die destijds gelijk was besteld, aangezien lease maatschappij ook al akkoord was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zeer attent

  • Aanbevelen? Ja
4

Vraagtekens bij diagnose

Ik heb mijn vraagtekens bij de gestelde diagnose. Rijd al sinds koop van een astra (niet bij jullie) rond met speling op de voortrein. Hierop diagnose laten stellen bij de merkdealer. Gezegd dat ze niks kunnen vinden. Nu een dag later rij ik in de auto en ik irriteer me aan alle klappen die ik aan de voorkant hoor bij drempels en oneffenheden en bumper die toch vaak al snel de straat raakt. Klantvriendelijkheid is prima, taal is duidelijk. Probleem blijft helaas aanwezig.

  • Aanbevelen? Nee
6

Fiets met lega accu meegeven echt not done

De gratis leenfiets bleek niet opgeladen, waardoor ik halverwege zonder accu kwam te staan. Echt zeer slecht. Ook de onderhoudsbeurt was qua communicatie en verwachtingen slechter dan normaal. En als klap op de vuurpijl een rekening die hoger was dan in de app aangegeven. Slecht slecht slecht

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet super klantgericht

Ik heb erg lang staan wachten voordat ik te woord werd gestaan. Uiteindelijk wel snelle service om de auto te laten uitlezen. Daarna +/- 25 m u n staan wachten terwijl mijn auto al weer klaar stond. Eenmaal weer terug woord gestaan werd ik door verwezen naar nefkens Doorn omdat ze in Nieuwegein geen tijd hadden. Misschien wat meer werk tempo erin zodat ze wat meer tijd hebben voor stranders

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service. Zeer tevreden.

Onderdeel niet voorradig, besteld en in de kortste keren vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar verwachting goed verlopen

Vriendelijke ontvangst bij aflevering van de auto voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Prettig van te voren te weten wat de kosten zijn bij geen bijzonderheden. Mogelijkheid om te wachten tot werkzaamheden zijn uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vriendelijk personeel.

Auto keurig afgeleverd. Alles netjes van tevoren afgesproken en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel, die duidelijke uitleg geeft

Bij het brengen van auto voor een servicebeurt werd mij duidelijk uitgelegd wat de procedure was en wat de verwachte prijsstelling daarbij hoorde. Na het onderhoud werd ik gebeld door een vriendelijke meneer, die vertelde dat de auto gereed was en er geen bijzonderheden waren. Via de mail kreeg ik een uitgebreid overzicht met verrichte zaken en adviezen. De kosten van een servicebeurt onder € 250,- betaal je dan ook graag. Teven een mooie showroom met veel nieuwe autos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks weinig monteurs toch snel geholpen

Een motor storing die uitgelezen moest worden

  • Aanbevelen? Ja
2

Klant onvriendelijk

Geen

  • Aanbevelen? Nee
10

afspraak goed nagekomen

de auto was op tijd gereed, er was enige onduidelijkheid over het tijdstip dat de auto gebracht kon worden. volgens de telefoniste is dat tot 6 uur, terwijl de werkplaats receptie to 5 uur bereikbaar is, aandachtspuntje. verder erg netjes en goed behandeld BTW; de geleende fiets mag ook wel een beurt gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen, goed en snel

Jaarlijkse OH beurt + APK voor mijn Peugeot 308 SW is prima verlopen. Ik kon erop wachten. Goede wachtruimte met koffie. Goed op de hoogte gehouden van eventueel te vervangen onderdelen. Prettig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
2

Termijnen voor werkplaats bezoek zijn onwerkbaar

6 weken geleden deed de lader van onze Corsa E het niet meer. Bij Nefkens konden we pas 3 weken later terecht voor analyse van het probleem, laat staan reparatie. We zijn toen bij andere dealer gaan informeren en konden direct terecht. Toen ook besloten om de APK daar uit te laten voeren. Nefkens Nieuwegein proberen te bereiken om de afspraak af te zeggen. Na lang in de wachtrij doorgeschakeld naar Nefkens centrale. Via hen afspraak gecanceld, maar is blijkbaar niet doorgekomen. Werkplaats dus niet bezocht, maar om beoordeling wordt dus wel gevraagd. Bij deze dus. Het is onwerkbaar als je auto stuk is om zo lang te wachten. Ik mis Henri&Herman, hoe het wel kan bewijst De Goey in Montfoort, bereikbaar, bellen terug en hoewel auto nog steeds stuk is doordat de boord lader slecht leverbaar is, voelt dat echt heel anders.

  • Aanbevelen? Nee
10

Subliem

Aardige medewerkers.. snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkplaats is prima, maar…

Beste eigenaar: fijn dat u verhuisd bent van lokatie. Minder fijn is dat je zelden je auto kwijt kan als je langs wilt komen of je auto komt brengen. We hebben nu al regelmatig bij uw buren gestaan en die zullen dit zeker niet in dank afnemen. Ik heb tot 4x toe een terugbelverzoek achtergelaten bij de receptie. Geen reactie niets. Bij de werkplaats hadden ze niets ontvangen. Die hebben het overigens te druk om überhaupt de telefoon op te nemen. Dus maar weer langs gereden met als gevolg dat je weer je auto niet kwijt kan. Jammer dit hoor. Wat dit betreft gaat de service en kwaliteit vanuit de eigenaar met sprongen achteruit. Het personeel kan er niets aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en zeer klant gericht

De koffie staat altijd klaar en de medewerkers zijn zeer klantgericht en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht!

Een dag na de onderhoudsbeurt gaat het waarschuwingslampje bandenspanning aan. Ik dacht nog even resetten en rij langs de werkplaats om te vragen hoe. Toen ik uitstapte zag ik tot mijn schrik een platte achterband. 5 minuten voor sluit van de werkplaats meld ik me bij de werkplaatsreceptie. De mevrouw achter de balie pakt mijn sleutel en rent de werkplaats op. Nog geen 10 minuten later kon ik weer verder met een gerepareerde band. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles weer goed nagelopen en alleen dingen vervangen als het echt nodig is .Na de servicebeurt rijd het weer als nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
6

De service, ontvangst, parkeren en beleving op de vorige locatie was een stuk veyer

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Vriendelijk personeel en goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parkerbaan 12

3439 MC Nieuwegein

030 6047820

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.