Filters

10

Goede en snelle reactie en service en advies

Ik kreeg een foutmelding en ben direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en goede communicatie

Duidelijke terugkoppeling naar aanleiding van de APK en daarbij goede adviezen wat te doen. Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd en auto weer schoon teruggekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben klantvriendelijk geholpen en men denkt mee!

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en gelijk medegedeeld wat er ging gebeuren en wat de standaard kosten zouden zijn. Tevens dat mochten er meer kosten komen dat men hierover zou berichten! Voor de APKkeuring konden mijn banden er nog mee door, maar er werd vermeld dat ze wél toe aan vervanging waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Servicegericht

Ondanks dat ik met mijn Opel bij de verkeerde vestiging zat, ben ik zeer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen en eerlijk advies!

Ik kon dezelfde dag nog terecht voor een APK en was binnen een half uur geholpen en weer richting huis.

  • Aanbevelen? Ja
2

Stress

Ik heb niet goede ervaring gehad want ik haalde mijn auto op en koelvloeistof was helemaal leeg waardoor ik de volgende dag weer terug moest ik woon in Haarlem dus het is een eind rijden Ik heb van te voren telefonisch àlles besproken wat er moest gebeuren maar helaas is het toch mis gegaan

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Prettige ontvangst. APK uitgevoerd binnen de getaxeerde tijd. Altijd bereidt om een tip te geven om nog prettiger te kunnen rijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Super service

  • Aanbevelen? Ja
2

Moeizame communicatie

Reparatie aan mijn auto zou een paar uur in beslag nemen. In verband met een afgebroken tapeinde liep dit uit. Kan gebeuren en kreeg een telefoontje dat ik, met zekerheid, de volgende dag mijn auto kon ophalen. Einde van deze dag kwam ik bij de garage en stond mijn auto nog op de brug. Hij was nog niet klaar en lekte koelvloeistof. Ik kon hem dus nog niet meenemen. Ik had hier graag vroegtijdig een telefoontje over gekregen. De volgende dag zelf maar om 15:00 gebeld om te vragen of hij nu echt klaar was. Ik kreeg te horen dat hij weer in elkaar gezet werd en dat ik nog even het telefoontje moest afwachten voor de zekerheid. Om 16:30 nog steeds niet gebeld dus heb zelf maar weer contact opgenomen of ik de auto kon ophalen. Dit bleek inderdaad het geval. WAAROM WORD IK DAN NIET GEBELD??? Het primium gevoel waar DS over spreekt is ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Positief

Fijn dat ik meteen werd gebeld toen mijn auto weer klaar was. Vriendelijk geholpen bij ophalen, via telefoon op de hoogte gesteld van het eind bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Online afspraak gemaakt voor een service beurt, was op korte termijn beschikbaar. Auto keurig op tijd weer klaar en ook nog door de wasstraat gegaan! Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en service gericht

Snel de onderhoudsbeurt kunnen plannen.

  • Aanbevelen? Ja
6

De ontvangst vond ik slecht, het werk is waarschijnlijk goed gedaan.

Geen naambordje, geen verwijzing bij de ingang en slechts een lege toonzaal, een container met puin en werkmensen in beeld bracht mij in een stresssituatie. Na het ophalen en wegrijden ging het lampje van de bandenspanning branden dus weer terug. Het werd verholpen maar na het opnieuw wegrijden brandde het lampje van ‘service’ en i.v.m. de tijd kon ik toen niet meer terug en brandt het lampje nog steeds. Helaas negatieve punten…

  • Aanbevelen? Nee
6

Onpersoonlijk

Warme ontvangst als vroeger is er niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel.

Was bij van Oord altijd al goed, Nefkens doet er niet voor onder. Prettig en snel geholpen. Klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en correct geholpen

Duidelijke communicatie over de nieuwe voorbanden. Mijn auto was zeer snel in de middag klaar. Alleen jammer dat de auto niet gewassen was. Bij Henri & Herman (vorige eigenaar) werd dit altijd wel na een onderhoudsbeurt gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Het DS gevoel is bij Nefkens De Meern onvindbaar. Aardige medewerker aan de balie maar ik had niet de indruk dat hij bekend is met DS; hij kon zelfs geen factuur maken!! Ik mis de vertrouwde gezichten aan wie ik mijn vragen kon stellen. PS waarom blijft Nefkens ondanks dat ik er meerdere keren om heb gevraagd; emails sturen aan mijn oude e-mailadres (hotmail)? Nogmaals mijn 'nieuwe' emailadres is; [email protected] Als Nefkens niet beter wordt zoek ik een andere echte DS garage.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Landzigt 28

3454 PE Utrecht

030 24 11 515

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.