Filters

7

auto gerepareerd duurde aleen wel lang

Auto maandag gebracht, donderdag klaar. Onduidelijk waarom dit zo lang duurde. offerte was wel de uiteindelijke prijs. Fijn dat we snel terecht konden. Verder geeken dan de eerste klachten en dit ook opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen,

Alles prima. Goede ontvangst bij de receptie. Snel klaar met de beurt. Alleen de melding dat de auto een beurt nodig heeft niet uitgezet. Volgende dag alsnog door een monteur gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
2

Not very good in terms of check

Nicht erfüllen an Erwartungen I left my car for APK and AirCon check (cost €65 for both APK and AirCon) Got remarks that my AirCon blower got some problem , then asked to pay more (€146) to check real problem then got a call that problem found , pay more ( €165 +) and will fix the issue Good so far, I agreed to pay and fix the problem and got a call that issue fixed and I can pick up my car. Thanks and I ran to pickup At the time, when I checked blower was fixed but AirCon still not working. I ended paying €310+(€147 to check and €165 to fix) but still not cooling. Now advised by reception and mechanic that I need to pay €179 so that cooling will be fixed but may end up more. I paid a lot but ended up not fully fixed. Disappointed that they could not diagnose problem fully and charge a lot of money.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en goed geregeld

Ik ben al lange tijd klant bij Nefkens (voorheen Henri & Herman) en heb nooit problemen gehad met de communicatie of afhandeling van zaken m.b.t. mijn leaseauto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede servicebeurt met een schone auto weer weg

Auto weggebracht voor eerste onderhoudsbeurt. Ik wilde wachten tot die klaar was. Verwachting werd goed gemanaged. Daar kunnen werken met de nodige goede koffie. Vriendelijk personeel en met een schoongemaakte auto weer weg.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Weinig aandacht (wel van de dame aan receptie van de werkplaats). Slechte communicatie. Gesteggel over factuur. Niet doen wat is afgesproken. Zeer teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geholpen.

Goede bedrijf. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima ervaring, beetje lang wachten bij afleveren van de auto voor de onderhoudsbeurt. Maar niks verkeerds. Jammer dat er niet even wordt doorgenomen wat er is gebeurd en dat de receptie geen informatie had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi

Friendly staff

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact en snel opgelost

Na motorstoring/verstopt roetfilter, uiteindelijk gekozen voor het geheel vervangen ipv reinigen nadat deze was gecontroleerd. Snel opgelost en duidelijk in communicatie met offerte en de te verwachten en uiteindelijke kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

correc

het is even weer wennen aan een ander naam .

  • Aanbevelen? Ja
2

we kwamen voor en onderhoudsbeurt, maar de auto staat nog steeds bij het schadeherstelbedrijf

De auto is door een monteur tijdens de onderhoudsbeurt fors beschadigd waardoor we nu al twee weken met een auto van Nefkens rijden, die overigens prima voldoet. Wel jammer dat we het pasje voor het elektrisch opladen niet meekregen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima geregeld, jammer dat het bekende personeel weg is

Bestaande personeel (Joost, Roald, Gerda) is weg, dat is even wennen. Beurt en apk zijn prima verlopen, alles volgens afspraak. Jammer dat de extra service van de Citroen My card niet automatisch gaat (vloeistoffen checken bijv). Vroeger kwam ik voor een lampje verwisselen en dan werden de vloeistoffen zonder vragen gecheckt en bijgevuld; nu alleen op afspraak. Zonde! Dat was voor mij een reden waarom de garage beter scoorde dan andere. Daarom 4 ipv 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en goede communicatie

Plannen per website ging goed en eenvoudig. Ontvangst was ontspannen. Er werd gebeld voor overleg mbt reparatie en exacte info mbt kosten. Aandachtspunt; alle veiligheidsriemen weer los doen na check, verlichtingsknop op dezelfde stand terug (in de avond bleek ik mijn licht niet aan te hebben). Een “grove” schoonmaakbeurt met hoge druk zou een positief gevoel geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage.

Voor APK en servicebeurt langs geweest. Na 2 uur kon ik de auto al weer meenemen. Heb er dus op kunnen wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, adequaat en snel

Ik bracht mijn DS voor de eerste APK en kon erop wachten. Binnen een uur was alles klaar en kon de auto weer op pad. Dat heb ik nog niet eerder bij andere garages ervaren. Over het algemeen is het in de morgen brengen en in de middag ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Wat een service ! De trekhaak is vakkundig gemonteerd en als extra service zat er een kentekenplaat bij. De eerste onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd conform prijsafspraak. Ik ben uiterst tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles gedaan zoals gezegd erg tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld over de gang van zaken

Ik heb een telefonisch akkoord gegeven op het onderhoud voor de prijs van 316, maar bij het ophalen was het ineens 365. Er werd niets gedaan om dat verschil goed te maken. Vervolgens blijkt thuis dat de beurt niet netjes is afgestempeld in het onderhoudsboekje en dat de ruitenwissers a 50 euro strepen trekken. Ik kom niet meer terug volgende keer.

  • Aanbevelen? Nee
10

vriendelijk, adequaat, snel

Heel tevreden, was prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Probleem opgelost voor afgesproken maximale prijs.

  • Aanbevelen? Ja
5

De auto is uiteindelijk weer in order. Maar het kost tijd.

Wachtrijen aan de telefoon zijn ellenlang. En dat niet één keer, maar constant. Het advies, hang op en probeer het opnieuw..... Het tarief voor de huurauto dat ik doorkreeg bleek het starttarief en niet het uiteindelijke tarief. Mijn auto was in orde en er hoefde alleen akkoord te worden gegeven voor bijvulling van vloeistof. Dus hij zou na de lunch snel klaar zijn. Om 1/2 4 maar eens gebeld (en dat is niet gemakkelijk) Nee hoor de hele beurt moest nog. Wel graag voor 5 uur ophalen, anders dan graag uiterlijk de volgende dag om 8 uur op de stoep staan. Tja, dat is niet echt meedenken met een ondernemer. ...................

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle reactie en service en advies

Ik kreeg een foutmelding en ben direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Landzigt 28

3454 PE Utrecht

030 24 11 515

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.