Filters

8

Vriendelijk en snel geholpen

Ondanks dat ik onaangekondigd langs kwam in Leidschenrijn, werd ik snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

voortreffelijke service.

Transparante kosten overzicht vooraf en een prima haal- en breng service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en klantgericht

Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke feedback naar aanlieding van vraag,

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en effectief

kapotte voorlamp was snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring met bandenwissel

Half november wilde ik een afspraak maken voor een bandenwissel. In ‘mijn’ vestiging in Zeist was er pas na 6 weken ruimte. Dat vond ik onacceptabel lang duren. Daarom besloot ik de bandenwissel in De Meern te laten uitvoeren. Dan maar een stukje rijden. Daar kon ik na ongeveer een week, op 25 november, terecht. Een dag van tevoren werd er gebeld met de vraag of de afspraak verzet kon worden vanwege een zieke monteur. Wat mij betreft prima. Het werd 2 december. Die dag arriveer ik in De Meern, maar helaas tevergeefs. De winterbanden van mijn auto waren daar niet beschikbaar. De medewerkster zei ‘dat de banden wel waren afgeroepen’. Maar kennelijk was niet gecontroleerd of ze ook waren gearriveerd. Dus ik kon onverrichter zake weer naar huis. Slechte service. En dan heb ik het nog niet eens over de afspraakbevestiging (die je niet krijgt) en de telefonische bereikbaarheid (veel volharding nodig om iemand aan de lijn te krijgen).

  • Aanbevelen? Nee
2

Ga met een kapot cabrio dak van fiat 500 naar een professional

Nefkens garages hebben niet de specialisten in dienst voor een niet sluitend cabrio dak, zij zullen het alleen maar erger maken als ze het dak geforceerd sluiten. Ga meteen naar een cabrio dak specialist!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Snelle afspraak, auto weer helemaal in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service, klantvriendelijk en vakmanschap

Zeer vriendelijk en behulpzaam team dat service levert, afapraken na komt en de klant echt cemtraal stelt. Na aanhoudende slechte ervaringen bij een DS-dealer elder met open armen ontvangen in Utrecht/ De Meern! Bedankt en maak elke keer met een goed gevoel een volgende afspraak voor onderhoud, bandenwissel of storingsmeldingen of benodigde updates aan mij DS4! Ps. Zelfs als je door file te laat komt voor het ophalen/inleveren van de leenauto wordt je even vriendelijk behandeld door de dames van de receptie! Complimenten en tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
6

Slechter dan het vorig bezoek.

Er was een grote verbouwing gaande dus erg rommelig en lawaaiig. In de prijsopgave bij de receptie werden werkzaamheden benoemt die nog niet bij de 2e basis onderhoud beurt zouden uitgevoerd hoeven worden zoals het vervangen van de bougies.Volgens de receptie moest dat wel. In mijn DS app stond dat pas bij de 4e onderhoudsbeurt of 90.000 km uitgevoerd hoefde te worden. Nadat ik zelf de receptie hier op had geattendeerd ging men het uitzoeken. Bleek dat het voor de Etense uitvoering aangepast was van 2 naar 4 jaar. Had ik dt niet opgemerkt dan was de rekening aanzienlijk duurder geweest. Er staat op jullie Website dat de auto na een onderhoudsbeurt, des gevraagd van binnen en buiten gereinigd zou worden. Dit is niet gevraagd en ook niet uitgevoerd. Mijn vorige onderhoudsbeurt was nog toen het onder Henri en Herman viel. Hier was de service perfect. Nu viel het enigzins tegen, en ik begrijp dat een verbouwing nou eenmaal moet gebeuren maar voor mij als klant kwam alles in het totaal plaatje rommelig over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Mijn vorige garage deed erg moeilijk over een terugroep actie van mijn Jeep. Bij Nefkens was het zo geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prachtige showroom maar weinig persoonlijke interesse

Ik deel mijn mening met u ter verbetering van uw product, niet ter veroordeling. In vergelijking met de Nefkens vestiging Amersfoort toont de werkplaatsreceptie van Nefkens de Meern weinig persoonlijke interesse voor haar klanten. Beide heren present achter de balie houden hun ogen strak gericht op hun schermen en gaan maar mondjesmaat het gesprek aan. Als klant werd ik niet op de hoogte gehouden van de vorderingen omtrent mijn voertuig. Daar moest ik zelf naar vragen. De balie ziet er amateuristisch uit vergeleken met het prachtige interieur van het pand. Daar kunt u zeker een slag in slaan: maak deze balie professioneel en tegelijk een stuk hoger, dat maakt de toenaderbaarheid tot uw klant een stuk groter. Maar bovenal, ga het gesprek aan met uw klanten, houd ze tijdens de werkzaamheden op de hoogte, en neem het initiatief tot afronding.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

al jaren uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Terugweg storing bandensysteem, ben er klaar mee, wat slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Werd goed geholpen en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

geen opmerking.

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct, duidelijk, vriendelijk, snel

Correcte ontvangst, mooi wachtruimte met goed werkende wifi, prettig geholpen, reparatie werd snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal prima!

Prima ervaring. Kleinigheidjes: Kwam voor serviceonderhoud. Ik had ter plaatse opgegeven dat ik wat vibratie in het stuurwiel voelde, werd ook opgeschreven. Bij het ophalen werd daar niet op teruggekomen. Bij navraag bleek er idd wat vibratie te zijn maar nog binnen de marge.. En bij ophalen stond ik lang te wachten totdat er iemand naar de balie kwam. Verder vriendelijk personeel, fijne leenauto, genoeg uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte service, vriendelijk personeel

Vlotte service, alleen niet vooraf verteld dat er kosten aan verbonden waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en snel afgehandeld.

De reparatie is netjes en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zo als altijd goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Onverwacht snelle reparatie met vervanging katalysator binnen 36 uur

Correct nakomen van gemaakte afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Wel veel kosten maar auto rijden is gewoon duur.

  • Aanbevelen? Ja
8

positieve ervaring ,ondanks overgang van van oord naar Nefkens

kom al jaren in deze garage .altijd wel naar tevredenheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk maar te veel wisseling van personeel

Er is te veel wisseling van personeel. In hoeverre de gegevens van eerder onderhoud nog bekend zijn, is onduidelijk. Hoeveel knowhow van Citroën nog aanwezig is, als de vestiging vooral op andere merken gericht is, is ook niet duidelijk. De klantenbalie was voor de overname door Nefkens netjes en stijlvol. Nu is het maar een geïmproviseerd hoeķje. De bejegening door de dame aan de balie is vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Landzigt 28

3454 PE Utrecht

030 24 11 515

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.