Slordige administratie, onpersoonlijk
Ik kom al jaren in de Citroëngarage, toen het nog Van Oord was, en door de naams- en eigenaarswijzigingen door de jaren, maar ik ben niet zo blij hoe het nu is:
- beide dames aan de balie waren langdurig aan het bellen, het lijkt me handiger om een iemand te hebben voor de telefoontjes en een voor de afhandeling van de balie etc.
- bij het afleveren van de auto werden mijn gegevens gecheckt, of mijn telefoonnummer nog klopte en zo; de afspraak was dat ik gebeld zou worden als de auto klaar was. N.B.: mijn emailadres is niet gecontroleerd!
- de hele dag niets gehoord, toevallig op mijn privé-mail gekeken (ik was aan het werk, dus normaal kijk ik daar niet op), zag ik een mail met een link er op voor een 'diagnose-rapport inclusief prijsopgave'. Wat? het ging om een APK, en er zou gebeld worden als er vragen waren.
- Ik klik op de link en krijg de boodschap dat de link verouderd is en ik het 'diagnoserapport' niet kan inzien.
- Ik ga dus bellen, en krijg een telefoniste die mij niet kan helpen, ook niet kan zeggen wat het diagnoserapport betekent. ze probeert me door te verbinden, maar dat lukt niet, ik zou worden teruggebeld
- ik ben de hele middag niet teruggebeld
- tot mijn verbazing komt er eind van de middag weer een mail met de mededeling 'uw auto staat klaar'
- bij het ophalen van de auto om opheldering gevraagd, maar er was dus alleen een lampje stuk, en uiteindelijk is dat gewoon vervangen. Ik heb aangegeven bij het ophalen dat ik de gang van zaken nogal vreemd vond, de dame achter de balie beloofde dat ze dat zou doorgeven.
Nu snap ik dat Nefkens een groot bedrijf is, en dat het druk is, maar hier lijken toch wel dingen mis te zijn, in ieder geval wat betreft de communicatie.
Ik heb best wel vertrouwen in de technische afwikkeling van het een en ander, maar ik krijg een nare bijsmaak van de onpersoonlijke afwikkeling. Ik denk dat ik me inmiddels beter kan richten op een wat kleinere persoonlijke garage, die wat duidelijker zijn.