Filters

8

Goede service en informatie

Voor een basisbeurt is 417 euro wel wat veel

  • Aanbevelen? Ja
8

Naar tevredenheid geholpen.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
2

Raar verhaal

Allereerst moesten mijn voorbanden vervangen worden bij 37000 km (2,5 jaar in gebruik). Ik heb twee maal gevraagd of het trekken/slepen/schuren van de voorbanden bij het volledig insturen normaal was, 2 maal werd dat afgedaan als product eigenschap niets aan te doen . Nu de banden voor vervangen zijn door een band met een zachtere compound is het geluid weg. Zeer vreemd en vervelend dat peugeot/dealer dit niet eerder heeft opgelost. Dan het vervangen van de voorbanden en uitlijnen van de wielen: ik heb er op zitten wachten(mijn eigen keuze. Dit zou 1,5 tot 2 uur kunnen duren.) Na 2 uur kwam er iemand van de werkplaats met de mededeling dat de computer niet mee werkte maar dat het ondertussen was verholpen en het niet lang meer zou duren. Na 2,5 uur was de auto klaar. De gene die mijn auto teruggaf deelde mij nu mede dat ze bij het uitlijnen de spoorstangen niet los kregen en heet moesten stoken. Dit moest daarna weer afkoelen en dat kost tijd. . Vreemd twee verschillende excuses. Op weg naar huis gaf de boordcomputer aan dat ik de bandenspanning moest controleren. Dit kan op dat moment 2 dingen betekenen. 1 de computer is door de monteur niet gereset of de band loopt leeg. Dus ik weer terug naar de dealer. Daar gaf de monteur toe dat hij de computer was vergeten te resetten. Dus kon snel verder. Dit is weer een reden om in het vervolg geen peugeot meer te gaan rijden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes.

Ben niet zon autorijder, weinig kilometers....maar voel mij er wel thuis. Een zeer correcte service bij apk of onderhoudsbeurt. Heb ook de auto nieuw gekocht bij Bovee Amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden met eindresultaat

Goed geholpen, het duurde wel lang (bijna twee dagen) voordat we iets hoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben keurig netjes geholpen.

Ik ben keurig netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
4

vertrouwen is geschaad

Ik bracht mijn auto nu voor de tweede maal. De eerste keer was ik zeer tevreden. Deze keer echter bleek de bobine gebroken te zijn en werd mij gevraagd of die vervangen kon worden. Het is op zich al bijzonder dat een bobine binnen 2 jaar echt kapot is, maar op mijn vraag of dit dan niet tot garantie behoorde kreeg ik een ontwijkend antwoord. Toen mijn partner de volgende dag belde om duidelijk te maken dat dit toch echt garantie was, werd dat bevestigd en aangeboden het geld terug te storten. Dat is natuurlijk fijn, maar dit heeft mijn vertrouwen fors aangetast.

  • Aanbevelen? Nee
6

Onderhoudsbeurt ging goed, maar communicatie kon beter

Bij het afleveren van de auto voor een beurt heb ik o.a. het volgende gemeld: Ik heb de auto om 13h30 weer nodig (3x) Maar s ochtends hoorde ik dat de gewenste eindtijd van 13h30 werkplaats niet had bereikt. De auto was wel om 13h30 klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

zeer professioneel, heel behulpzaam en vriendelijk. houden rekening met onze prive omstandigheden! top!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk komt Nefkens Amersfoort over

Tijdens het wachten een lekkere warme chocolade gedronken en krantje gelezen

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud wordt aangegeven zonder tijdspad

Bij de keuringscheck en beurt van de auto worden alle punten bekeken. Dat is heel goed. Er staan dan ook adviezen erbij, maar niet of het op dezelfde dag verholpen kan worden. Het zou handig zijn als dat wel kon. Zo kan je niet essentiele onderhoudsdelen later plannen om toch de keuring af te kunnen ronden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoede service en meedenken!

Mijn auto moest voor een beurt en dat is normaal geen probleem. Nu waren er problemen met het loskoppelen van de airco waardoor mijn auto langet bij de garage moest blijven. De kosten zoiden hiervoor ook veel hoger uitvallen dan ik begroot had. Door super goed contact en meedenken zijn we hier mooi uitgekomen. Ik kreeg zelfs de huurauto maar 1 dag belast!. Dit noem ik nou super service en fijn dat het zo allemaal ook kan. Bedankt medewerkers en monteurs

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima verlopen.

Zoals in de korte zin staat beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Service en onderhoud snel uitgevoerd en uitvoerig toegelicht. Prettige mensen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

goede service, alleen jammer dat de wasstraat defect is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en communicatie

Top vestiging !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt goed gecommuniceerd en geanticipeerd op onverwachte gebeurtenissen

Tijdens onderhoud zag de monteur dat er een overwachte reparatie moest worden uitgevoerd. Dit nam meer tijd in beslag dan toegezegd. Met het weekend voor de deur stond er direct een leenauto klaar. Btw, de monteur heeft met volle passie uitgelegd wat hij aan het doen was om de reparatie te verhelpen. Dit geeft een vertrouwd gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Wat je verwacht, auto op aangegeven tijd gereed en netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en vlotte service!

Ik ben altijd zeer tevreden over Nefkens, vriendelijke mensen, tijd voor een praatje en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk service gericht

Klantvriendelijk, service gericht, alleen planning m.b.t. bandverwisselen has beter gekund

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend,goede uitleg en vriendelijk personeel.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Snel geholpen, vriendelijk en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto niet klaar conform afspraak.

Op de bewuste dag zouden er de volgende werkzaamheden worden uitgevoerd. -Apk -Controleren en waar nodig bijvullen vloeistoffen -Vervangen linker spiegel. Aan het eind van de dag was de auto niet klaar. Dat zou kunnen omdat er 2 nieuwe achterbanden op moesten om door de apk te komen. Maar daar had in overleg ook een separate afspraak voor gemaakt kunnen worden. APK zou nl pas 6 weken later verlopen. Nu was ik de auto een extra dag kwijt. Oude spiegelkapje zou overgezet worden op nieuwe spiegel, maar het kapje is tijdens reparatie afgebroken. Het is mij niet duidelijk gemaakt of dit door onjuiste demontage gekomen is, maar ik kan niet anders dan concluderen dat dat het geval is geweest. Het kapje zat namelijk vooraf netjes vast. Auto werd nu afgeleverd met nieuw ongespoten kapje, wat ook nog eens niet mooi aansluit. Daarnaast kon de spiegel niet goed ingesteld worden. Verschilde enorm met bereik met rechter spiegel. Omdat ik tijdens de extra dag een auto nodig had, is wel gratis een auto meegegeven als service. Netjes. Bedoeling is nu dat er een nieuw spiegelkapje besteld wordt, en dat deze op kleur gespoten wordt. Kosten samen 125 euro, maar ik zou dat voor 100 euro kunnen doen. Ook moet ik extra langskomen om te beoordelen hoe het zit met de verstelbaarheid. Daar was al door 2 man naar gekeken en men kwam tot de conclusie dat het bereik inderdaad niet goed was. Al met al heeft men de verwachting omtrent de spiegel niet waargemaakt, kost het mij nog 100 euro extra - voor naar mijn idee een fout in de werkplaats - en moet ik maar afwachten of het verstelbereik nog in orde komt.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.