Filters

8

Na pech dezelfde dag weer op de weg.

Mijn vrouw kreeg onze Peugeot 308 niet gestart op de parkeerplaats bij Eurofleur in Amersfoort. Er bleek volgens het screen een storing in het parkeerrem systeem en de garage moest worden ingeschakeld Omdat we het onderhoud keurig volgens het boekje laten uitvoeren konden we van de receptie medewerkster Peugeot Assitance bellen. Deze schakelde de ANWB in en ik kon binnen 30 - 60 min de ANWB verwachten. Dat bleek niet het geval. Na ca. 75 min opnieuw Peugeot Assistance gebeld. Het bleek niet te zijn doorgegeven aan de ANWB. De reden? Een minpunt. Via het VIP-nummer heeft een medewerkster alsnog geregeld dat de ANWB binnen een half uur verscheen. Vanaf dat moment verliep het voorspoedig. Er bleek een storing in het plus-circuit. De accu werd volledig opgeladen en na een paar pogingen startte de auto gelukkig. Op advies van de ANWB-medewerker mocht de motor niet worden uitgezet en ben ik rechtstreeks naar de werkplaats van Nefkens Amersfoort gereden. Daar had ik, door uitval van een afspraak, het geluk dat onze auto direct nagekeken kon worden. Na onderzoek en plaatsen van een nieuwe accu kon ik 2 uur later onze auto weer ophalen. Met dank aan de vriendelijke en hulpvaardige receptiemedewerkers en monteur(s).

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over uitgevoerde werkzaamheden en communicatie.

Na melding van storing oliedruk is er adequaat gereageerd en geadviseerd. Tijdens het reparatieproces ben ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Al met al zeer tevreden over de gang van zaken, eigenlijk zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service en duidelijke diagnose.

Er wordt duidelijk aangegeven wat de auto mankeert, hoe het op te lossen en wat prioriteit heeft of noodzakelijk. In overleg wordt het onderhoud uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb wel het gevoel dat ik nu weer veilig verder kan met mijn 19jaar oude auto

correct geholpen. Ik kon alleen het rapport niet openen, maar toen had ik al telefonisch uitleg gekregen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en klantvriendelijk

Bij de receptie is precies uitgelegd wat er is uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Alles prima geregeld en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en correct geholpen

ik kon vanwege verkeersrukte pas na 17 uur (dus officieel na sluitingstijd) mijn auto ophalen. dat was gelukkig geen enkel probleem. Heel prettig die flexibiliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
10

service is altijd goed

Jammer dat er geen huurauto beschikbaar was maar die had ik ook niet besteld. Een gratis leenfiets was ook prima en bovendien goed voor de conditie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
7

Was een prima ervaring hoor.

Auto stond buiten al klaar maar moest toch nog ruim 1/2 uur wachten. Hadden de auto wel willen wassen maar lijm moest eerst drogen. Had dan eerst de auto gewassen en daarna de lijm. :-) Groetjes en tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en gezellig geholpen

Wordt altijd goed geholpen en bij de receptie ook en vooral ook gezellig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg op voorhand wat er aan de auto aan onderhoud moet gebeuren.

Een klantvriendelijke, een servicegerichte aanpak. Een goede ervaring, kom zeker terug voor de volgende onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle afhandeling van mijn verzoek

Het vervangen een defect dimlicht is snel verholpen. Helaas gaf de recetionist meer aandacht aan zijn scherm ipv dat hij mij te woord stond. Ik vond dat ik nodig lang moest wachten.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet zo gunstig. Te veel Lease- klanten en ik als particulier kan aansluiten.

Wel zelf kennis gemaakt met tijdelijk Manager Kees Verschuur? 3008 GT gekocht 3 jaar geleden via Kasper V. Nu Manager Lease. Ga 7 maanden naar het Buitenland. Auto veel Storingen, vermoedelijk Gasklep. VERVUILDE MOTOR al na 23.00 km??? Komt Garantie Claim zeker. ATTENTIE svp .Ik vertrek 23 september as

  • Aanbevelen? Nee
8

tevreden

nvt

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service

Waarschijnlijk een moeilijk probleem, met een ander merk bijna het zelfde probleem. Mvrgr.. W.J.A. van Straalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant goed geholpen

Onderhoud prima snel en netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijk geholpen toen het nodig was.

Oliecontrole

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en keurig geholpen!

Gewoon goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
2

erg slecht

ik had telefonisch een afspraak gemaakt waarbij we ook een duidelijke prijsafspraak hadden gemaakt m.b.t. kosten. Toen ik aankwam kreeg ik te horen dat ik voor een beurt kwam waarvoor de kosten bijna 3x het afgesproken bedrag was. Gelukkig konden we deze verwarring ter plekke oplossen door nogmaals duidelijk aan te geven waarvoor ik gekomen was. Verder kreeg ik te horen dat onderhoud ongeveer 2 a 2,5 uur zou duren. Ik ben na die 2,5 uur terug gekomen waarbij ik wederom te horen kreeg dat ik nog maar 1,5 a 2 uur moest wachten, dit was heel erg vervelend aangezien ik mijn werkafspraken moest verzetten. Verder had ik bij begin al aangegeven dat bij vorige onderhoudsbeurt niet in onderhoudsboekje geschreven was en of ze dit nu konden herstellen (Dus alsnog de datum en onderhoudsbeurt in boekje zetten) ook dit was/is wederom niet gedaan. ik heb uiteindelijk een prijs betaald voor een beurt waarvan ik nog steeds niet weet wat ze gedaan hebben. ik denk dat ik volgende keer naar een andere dealer ga, deze service was zwaar onder de maat wmb.

  • Aanbevelen? Nee
10

We kunnen weer

Jaarlijkse beurt voor de auto. Dit keer een grote beurt. Kost een vermogen maar de auto staat er weer helemaal spik en span bij. Fijn ook dat alles weer gecheckt is zodat we weer veilig de weg op kunnen. Prima geholpen door Barry!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima! Heel fijn dat je per mail contact hebt met de garage.

Online contact is prettig op de garage-dag. Ook heel prettig dat meteen de reparatie-en vervangingsprijzen erbij vermeld worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen, zelfs na sluitingstijd!

Afgelopen dinsdag wilde ik wegrijden bij mijn werk toen mijn auto begon te haperen en een motorstoring aangaf. Ik wist dat deze Peugeot garage om de hoek zat dus ik ben op goed geluk die kant op gereden. Net voor sluitingstijd kwam ik binnen maar ik ben keurig te woord gestaan en ze hebben in de werkplaats zelfs nog uitgebreid naar mijn auto gekeken. Helaas was het niet direct op te lossen dus kreeg ik een leenauto mee. Zo kon ik in ieder geval nog thuiskomen die avond. De volgende dag werd ik gebeld met de verwachte kosten en niet veel later kreeg ik bericht dat mijn auto klaar was. Donderdag de leenauto netjes teruggebracht en mijn eigen auto weer opgehaald. Nefkens, nogmaals bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
7

Ondanks goed geholpen te zijn een misser

Ik ben goed geholpen aan de balie door een vriendelijke en behulpzame dame. Alle medewerkers zijn overigens vriendelijk en behulpzaam. Er is echter een minpuntje waar echt wel goed op gelet dient te worden. Na de auto te hebben opgehaald en er 150km mee gereden te hebben wilde ik mijn oliepeil en koelvloeistof controleren en zag geen dop op het expansievat van de koelvloeistof zitten. Deze lag op de paravan van de auto. Was ik niet echt blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.