Filters

6

Minder prettig dan de vorige locatie

Heel onrustige wachtruimte. Weinig ruimte om de auto te parkeren. Verder alles wel als vanouds

  • Aanbevelen? Ja
8

Balie ontvangst prima

Digitaal gemaakte afspraak stond niet goed in het systeem, daardoor veel tijd aan de balie doorgebracht en was er geen tijd om banden te vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en vakkundig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Reparatie is goed gedaan.

De duur van het verhelpen was langer dan gewenst, en dat was voor mij even puzzelen, maar niet onoverkomelijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Probleem niet opgelost

Afgewimpeld met 1001 smoesjes waarom het rare geluid dat mijn remmen maken horen bij mijn nieuwe auto. ‘U rijdt te weinig. Oh, rijdt u veel? Dan komt het omdat u teveel rijdt. Lange stukken zeker? Had u dit in vorige auto’s niet? Tja, dan hoort dit geluid gewoon bij nieuwe auto’s. Was uw vorige auto uit hetzelfde bouwjaar? Oh, dan komt het omdat hij hier lang heeft stilgestaan’. Het zal wel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel prettig ontvangen bij afgifte auto en bij ophalen minstens zo goed!

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en duidelijk

Ben weer net zogoed geholpen als elke keer in bij jullie kom net mijn auto. Meteen goed afgesproken wat er moest gebeuren en welke kosten ik kon verwachten. Wat mij alleen tegenvalt is dat een afspraak plannen 8 weken duurde voor ik aan de beurt was. Nu was het een servicebeurt, maar als je echt wat mankeert is dit veel te lang en wordt je gedwongen om bij een andere garage te gaan kijken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima voor zover ik het kan beoordelen.

Vriendelijke medewerkers. Omdat ik absoluut geen verstand van auto’s heb vertrouw ik volledig op jullie kunde.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima dealer

goed onderhoud. Vriendelijke bediening. Ik kom hier graag terug!

  • Aanbevelen? Ja
1

Totale verbijstering, bad housekeeping

Stap 1 13 sept jl. afspraak gemaakt voor diagnose stelling. Stap 2 Aandachtspunten afgestemd O.a.: -Raamrubbers vervangen -3e remlicht vervangen -Navigatie systeem updaten -Uconnect koppelen aan telefoon. Stap 3 Vervolgafspraak gemaakt voor uitvoering van de werkzaamheden 22 okt. (Wachttijd 6wk ivm werkplaatscapaciteit). Stap 4 Reminder (per mail) ontvangen van Nefkens, wij attenderen u op de geplande afspraak welke wij met u gemaakt hebben voor 22 nov. a.s. Stap 5 22 nov. auto om 08.15u bij de servicebalie aangemeld en afgestemd dat de auto aan het eind van de middag opgehaald kan worden. Stap 6 Op 22 nov. om 16:30u kreeg ik de mededeling dat de auto nog niet klaar was! Redenen: -materialen stonden op backorder -materialen zijn pas om 16:00u geleverd. Kortom, ze hebben niets � gedaan. Interne bedrijfsvoering is zwaar ondermaats en dan wordt er naar de klant reactief gecommuniceerd. Bad housekeeping Ik mag hopen dat mijn afspraak de 29e nov as. goed verloopt met een passend excuus!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Slecht

Heb de auto met een storing gebracht en uitgelegd wat er mis is. Na 1 dag en nota van 180 euro als goed afgeleverd. Alleen de storing waar voor gebracht nog het zelfde. Geen enkele garantie of service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Van telange wachttijd . Je wordt niet spontaan geholpen.

Te lange wachttijd bij de balie

  • Aanbevelen? Ja
10

Optimale service

Geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goed ontvangen Goeie diagnose, duidelijk Prima overdracht bij ophalen. 1 puntje van aandacht: vervangende auto was niet afgedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Helemaal to

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Afspraken nagekomen, en auto op tijd weer gereed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, aardige medewerkers

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Werkplaats heel servicegericht, alleen communicatie vaak lastig (via centrale receptie).

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Auto gebracht voor een beurt waarbij de distributieriem zou moeten worden vervangen. Werd in de loop van de middag gebeld dat de auto niet meer dezelfde dag klaar zou zijn gezien de werkzaamheden die moesten worden gedaan. Ik moest echter de volgende dag 's ochtends naar Duitsland wat dus een probleem gaf. De monteur heeft die avond overgewerkt zodat de auto de volgende ochtend op tijd klaar stond. Dit werd door mij uiteraard zeer gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte afspraak en receptie.

Eerst een afspraak gemaakt via internet, kon al binnen 2 weken een afspraak maken. Bij de receptie bleek dat er geen afspraak was gemaakt, terwijl ik wel een bevestiging had ontvangen. Op dat moment kon ik niet geholpen worden voor een service beurt. Om een nieuwe afspraak te maken was op dat moment niet mogelijk ivm. een computer storing. Werd later terug gebeld voor een nieuwe afspraak, 5 weken later. Op deze afspraak wilde ik wachtten voor een kleine onderhoudsbeurt, dit was mogelijk. De onderhoudsbeurt duurde 3 uur, terwijl de auto (na de beurt) al drie kwartier op de parkeerplaats stond. Ik ben toen maar eens gaan vragen hoe het met mijn auto stond. Ik kreeg de opmerking dat de map er waarschijnlijk net was neergelegd. Vervolgens kwam er nog een opmerking als; ik ben net met pauze geweest. jammer dat bij zo'n groot bedrijf maar een man de receptie kan afhandelen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Redelijk goede service

Wat mij opviel tijdens mijn bezoek was dat de mensen bij de balie van de werkplaats zich een tol in de rondte werkten, terwijl de medewerkers van de verkoop niks leken te doen ook de stagiair niet. Het lijkt wel of er een grote kloof tussen beide afdelingen zit. Niemand hielp terwijl de wachtrij bij de receptie alleen maar groter werd. Complimenten voor de werkplaats receptionisten, die ondanks de grote drukte, toch rustig en vriendelijk bleef naar de klanten. Ik kwam daar voor aanlopende/ piepende remmen en had niet echt de indruk dat ze met een echte oplossing kwamen. De remmen piepen nog steeds en dat is erg irritant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen poes pas, alles naar verwachting

Netjes contact opgenomen voordat zaken worden vervangen, duidelijk rapport waarin staat wat de status van de diverse onderdelen van de auto zijn

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet duidelijk, slechte communicatie en gaat veel fout.

Ten eerste de auto inleveren in de morgen en dan wordt er gezegd wat er op de planning staat, dat klopte al niet. Hadden ingevuld alleen APK op internet, maar er ook stond onderhoudsbeurt bij en dat er een dag daarvoor contact was geweest over een vaste prijs wat niet zo was. Uiteindelijk alles aangepast naar alleen APK en mijn nummer ipv mijn vriendin opgeschreven. Berichtje gekregen in de loop van de ochtend over wat er moest gebeuren om door de keuring te komen, daar goedkeuring voor gegeven. Rond half vijf nog niks gehoord, dus gebeld. Er was niemand van de werkplaats te bereiken, dus een terugbelverzoek gevraagd (Ze moeten nog steeds terugbellen naar mij). Later werd mijn vriendin gebeld dat de auto moest blijven, omdat er onderdelen niet meer geleverd werden die dag en ze zouden ons de volgende dag op de hoogte houden. Om 16.30 uur volgende dag beiden nog niks gehoord van jullie, dus zelf weer gebeld. De mevrouw die ik aan de lijn had was niet op kantoor aanwezig (net als gister) dus weer een terugbelverzoek. (ook daar wachten we onderhand nog steeds op) Ineens om 17.15 uur een berichtje dat de auto opgehaald kan worden, alles in het werk stellen om zo snel mogelijk naar Amersfoort te komen vanuit Soest. Ik bel in de auto wederom om te vragen dat het niet erg is dat we ivm de drukte misschien wat later zijn dan 18.00, krijg ik weer iemand aan de lijn die niet op kantoor is en zegt dat de werkplaats dicht is om 17.00 uur en de auto niet meer opgehaald kan worden en het de volgende dag om 8.00 uur kan. Daar kreeg mijn schoonvader te horen dat het dus wel had gekund. Al met al geen goede ervaring door hele slechte communicatie van jullie uit en ik vind het ook schandalig dat er dingen op de lijst staan die met ons afgesproken zijn, terwijl dat helemaal niet zo was.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte communicatie

Ik heb niet tot nauwelijks informatie gekregen van nefkens over waar mijn auto stond, wat er mee aan de hand was en hoe lang het zou duren. Ik ben zelf maar een keer langs gereden om verhaal te halen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.