Filters

6

Goed onderhoud, matige communicatie

Het onderhoudt aan de auto is keurig uitgevoerd. De communicatie gaat een hoop mis, afspraakbevestiging kwam binnen bij een collega terwijl ik mijn eigen emailadres had ingevoerd. Hierover gebeld en alle gegevens van mijzelf doorgegeven, wordt op de dag van onderhoudt alsnog mijn collega ge-sms't dat mijn auto klaar is (ook nog op het formulier van het onderhoud mijn nummer laten noteren). Ook toen ik belde aan het einde vd dag (16:15) of de auto klaar was waren ze te beroerd om dit even voor mij te checken. Uiteindelijk na half 5 een sms ontvangen dat de auto klaar is en ik voor 5 uur de auto moet ophalen. Uiteindelijk bleek de auto al om half 4 klaar te zijn, hadden ze mij toen gemeld dat de auto klaar is had ik rustig die kant op gekund. Kortom, communicatie niet best, onderhoud niks te klagen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede informatie over de uit te voeren werkzaamheden.

Gewoon goed, geen toeters en bellen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie werkplaats en monteurs

Telefonisch niet bereikbaar en slecht in comuniseren

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles was perfect

Geweldige service en uitstekende klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service en heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk, waar nodig goed overleg, alleen maar positief!

Zie bovenstaande reactie

  • Aanbevelen? Ja
2

Jullie waarderen de vaste klanten niet.

Ik ben al jaren een trouwe klant voor onderhoud en aanschaf auto's. Als dan iets stuk gaat 4 weken na afloop garantie, wat eigenlijk veel langer mee zou moeten gaan, en er geen coulance is dan ben ik klaar met jullie. 210 euro voor een diagnose en herprogrameren.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend en snel geholpen!

mijn er varing is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service auto zag er weer uit als nieuw

Keurige service kon er netjes op wachten vragen werden vriendelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en vriendelijk.

Lampje koplamp was defect en komden direct terecht om het te laten maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed telefonisch overleg waar nodig.

Een flinke reparatie bleek nodig bij de APK- keuring. De kosten bleken ruim twee keer zo hoog als de schatting vooraf. Keurig overleg. Duurde langer dan verwacht, dus ik kreeg een gratis leenauto ter beschikking. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettig bedrijf kom er al jaren

Altijd goed geholpen prettig personeel ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en netjes, niet snel

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, behulpzame medewerkers. En lekkere koffie :)

Goede service, behulpzame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed en soepel verlopen.

Alles goed en soepel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto is geweldig

Ondanks 1 min puntje ben ik zeer tevreden. Meer dan 45 jaar rij ik opel van groot naar klein en nu in het midden. De prijs is uitstekend en met de verkopers kom ik er altijd uit. Maar dat 1 ne puntje..., opel viert een jubileum met langere garantie maar bij mijn nieuwe auto zegt men dat het niet voor een nieuwe geregistreerde auto is bedoelt. Ik heb een screenshot van de advertentie waar in staat dat mijn opel op voorraad staat, verder geen verwijzingen. Ik kom er niet uit met Opel. De Opel en verkoper wijzen naar elkaar. Ik hoop, en dat is ook mijn ervaring, dat ik de garantie niet nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn auto is bij Nefkens in goede handen.

Afspraak maken verloopt soepel. Afspraak is afspraak. Zoals afgesproken staat er een fiets voor mij klaar, krijg ik bericht van wat er aan de hand is. Het zogenaamde diagnoserapport. Dan weet je waar je aan toe bent. Hoe lang t duurt, hoeveel t gaat kosten. En om vijf voor vijf is de servicebeurt 100.000 km verricht en staat mijn auto gewassen, gezogen voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het te verhelpen APK deel was bekend en binnen 1 uur verholpen.

Koffie stond klaar en na 1 uur kon ik naar huis. Alles werd vlot verholpen en APK deel kreeg ik mee naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service.

Prima service en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Of ik een elektrische leenfiets kon meekrijgen na het afleveren van mijn auto voor een onderhoudsbeurt. Antwoord, ze zijn allemaal stuk. U kunt wel een gewone fiets meekrijgen. Tip: zorg dat er altijd elektrische fietsen klaar staan voor klanten die daar gebruik van willen maken.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede service

receptie en monteurs denken ook mee, waardoor alles soepel verloopt

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Minder prettig dan de vorige locatie

Heel onrustige wachtruimte. Weinig ruimte om de auto te parkeren. Verder alles wel als vanouds

  • Aanbevelen? Ja
8

Balie ontvangst prima

Digitaal gemaakte afspraak stond niet goed in het systeem, daardoor veel tijd aan de balie doorgebracht en was er geen tijd om banden te vervangen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.