Filters

10

Dik tevreden, goede service

Bij aanvang werd alles goed geregeld, werd netjes tewoord gestaan en de auto loopt weer als een zonnetje

  • Aanbevelen? Ja
4

Moet voor de vierde keer terug voor iets waar ik aanvankelijk op kon wachten.

Mijn audio valt bij tijd en wijle volledig uit. Hiervoor werd eerst een audiocomponent vervangen, maar dat bleek het niet te zijn. In een tweede poging werd de communicatiemodule vervangen. Toen werden de klachten aleen maar erger: dasboardverlichting dimt verkeerd om, taal alleen in het Engels, herrie bij gasgeven in sportmodus, Bluetooth naam SYSTEM_NAME en kaartversie ouder dan voorheen. In de derde poging werd gedurende twee dagen gepoogd dit weer te fixen, maar dat lukte niet. Binnenkort voor de vierde keer terug om weer een andere communicatiemodule te laten installeren. Toch nog twee sterren voor de vriendelijkheid en attentheid van het personeel; dat is uitstekend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden en eerlijke informatie en van tevoren krijg je gelijk de prijsopgave,en als extra dingen bijkomen krijg je een mail,of telefoontje, of je accoord gaat om de werkzaamheden uitgevoerd mogen worden,vind ik echt netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

goede communicatie

duidelijke uitleg over de te nemen stappen, goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
4

Klantvriendelijkheid

Goedemiddag, ten eerste ik ben niet bij jullie geweest maar bij Peugeot in Cuijk en ten tweede zit ik nog steeds te wachten op de afhandeling van mijn schade.

  • Aanbevelen? Nee
9

vlotte en vriendelijke behandeling

afhandeling goed verlopen alleen bij het ophalen van de auto bleek er tijdens het rijden, vooral bij stilstaan met draaiende motor, een vreemd geratel hoorbaar. Terug naar de garage, waar er direct naar gekeken werd. Bleek de steunstang van de motorkap te zijn die niet goed meer bleek te blijven zitten in het kunststof klemmetje. Bij het laten vallen van de motorkap schoot hij los. Klemmetje wat in geknepen en na een paar keer proberen bleek hij vast te zitten, maar bij herhaling zou er een klemmetje besteld moeten worden. Vooralsnog goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen en wachten in een rustige omgeving

Na een afspraak te hebben gemaakt, heb ik mijn auto gebracht, en kon ik wachten op de voltooing van de reparatie. Aan de bezoekers tafel met voldoende kranten en tijdschriften en dicht bij de koffieautomaat was het geen probleem voor mij. Na ongeveer een uur was de reparatie uitgevoerd en kreeg ik de sleutel en mijn auto weer terug. Al met al een vlotte en nette behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes geholpen, handige tooling voor welke werkzaamheden aanbevolen / noodzakelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Uistekend

Beste Nefkens, Goed ontvangst, zeer goede uitleg wat het onderhoud betreft. De baliemedewerkers nemen de tijd voor je. De service is goed, als er tijds het onderhoud aan de auto iets wordt ontdekt wat gemaakt of hersteld moet worden. Wat niet onder het regulieren onderhoud valt, dan wordt je daar netjes over gebeld. Je gaat met een goed gevoel de weg weer op. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Tot op heden alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvanst, beurt en ophalen, alles prima

Medewerkers stonden me goed, beleefd en met gevoel voor humor te woord. Informatie is helder. Vooraf weten wat de kosten zijn. Plus afstemming vooraf over de eventuele extra kosten. Leenfiets ook prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en grondige diagnose

Prettig dat je per e-mail een diagnose rapport ontvangt en daarop online kunt aangeven welke reparaties uitgevoerd mogen worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede analyse overleg en reparatie.

Heel sympathiek personeel neemt de tijd voor je prettige afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ontvangst

Duidelijke uitleg over de verwachte basis servicebeurt en de bijbehorende onkosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Een paar keer in korte tijd een bezoek gebracht aan Nefkens. Telkens weer keurig geholpen en beleefd te woord te gestaan. Goede service met vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke service

Afgesproken werk is op tijd uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zakelijk en snel

Tussen alle drukte toch een afspraak kunnen maken waarbij prima meegedacht wordt. Storing binnen dag verholpen en geinformeerd per e-mail en sms. Wat ietwat tegenvalt is het ontbreken van een persoonlijke benadering. Daarbij geen ruimte voor tegemoetkoming of coulance en zelfs de leenauto moet volledig betaalt worden, tot aan de gereden km en verbruikte brandstof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en vriendelijk

Wordt altijd snel en deskundig geholpen. Prijs valt achteraf wel vaak tegen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken en professioneel

Communicatie was heel fijn en duidelijk, snelle service. Medewerkers heel prettig in het contact. en

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig

Aandacht en gezellig

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief..

Goeie mensen met kennis en klanten binding. Goede koffie! Groet.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.