Filters

10

Zeer professioneel en vriendelijk!

Contact aan de telefoon was prima en dit zette zich voort in de zaak. Medewerkers waren vriendelijk, professioneel, dachten in opties en kwamen met goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Netjes snel en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantgericht

Goede service, klantgericht. Ook de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht, helder en duidelijk

Een onderhoudsbeurt is een noodzakelijk kwaad voor het behoud van de auto, wat duidelijk is het advies om werkzaamheden uit te voeren en wat de kosten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service maar schrik altijd van de hoge rekening (meerkosten)

Ik ging voor een APK en basis beurt maar er kwamen zoveel dingen bij. Mijn beeld van een basisbeurs was geheel anders. Filters vervangen niet inbegrepen. Lekkage achterlicht meteen geheel nieuw achterlicht plaatsen á ruim 100 euro. Rubber vervangen of iets dergelijks.

  • Aanbevelen? Nee
8

zeer tevreden

Alleen maar goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik ben dit keer niet tevreden

Apk verliep vreemd met naar mijn oordeel een bijna dwingend voorstel tot reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
2

Beetje veel geld voor een beurt...

Als ik de rekening vergelijk met de auto van mijn vrouw.. type en model is hetzelfde..km stand vergelijkbaar dan betaal ik 150 euro meer voor een vergelijkbare beurt. Belachelijke prijzen.. Volgende keer toch maar naar een andere garage opzoek..

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer prettig geholpen.

Er werd echt aandacht aan mijn probleem van de auto besteed Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en snelle dienstverlening

Een reparatie die mogelijk langer kon duren is toch op een dag uitgevoerd. De communicatie over de reparatie is prima vorm gegeven, zowel telefonisch als digitaal. De auto is ook nog keurig gewassen en gezogen opgeleverd. Het was een plezier weer naar huis terug te kunnen rijden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op kantoor was de service perfect

Het enige aandachtspunt wat ik aan kan geven is de snelheid waarop een online afspraak wordt bevestigd. Hier ging bijna een week overheen. Daarnaast krijg je in de bevestiging e-mail ook niet te zien waar je ook al weer precies een afspraak voor had gemaakt en wat de kosten toen waren. Verder was de auto snel klaar en werd alles super netjes achter gelaten. Bij afronding kreeg ik een sms om mij op de hoogte te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom super en snel geholpen

Zoals de afgelopen jaren al eerder gewend en ervaren, ook deze keer weer naar volle tevredenheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goede communicatie. Wel lang wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ontvangst een dikke 10, alles gebeurde in overleg. Tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen.

Er wordt alle tijd voor je genomen. Vriendelijk. Auto wordt gewassen en uitgezogen. Goede eerste indruk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, daadkrachtig en vakkundig

Vriendelijk in contactmoment, daadkrachtig en vakkundig op jullie vakgebied

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Keurig volgens afspraak. Netjes vantevoren een overzicht inclusief fotos van de situstie, dus geen verrassingen. Prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer klantgericht en meedenkend! Perfect

Zeer klantgericht en meedenkend! Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte, flexibele klantbenadering

Nette werkplaats, goede terugkoppeling, auto keurig afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

De garage wilde meer doen wat ook nodig was, maar leaseplan gaf geen toestemming. Vreemd, maar dit is dan zo. De garage heeft e r alles aan gedaan om goede service te bieden, maar zij zijn gebonden aan afspraken. Zelf vonden ze een reparatie noodzakelijk, maar het mocht niet. Ze hadden ook extra tijd ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Men is erg klant vriendelijk, behulpzaam en doet er alles aan om mijn mobiliteit te waarborgen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onderhoud aan auto prima, communicatie slecht

Ik moest om 16:50 zelf bellen of mijn auto al klaar was. Receptie wist dit niet en zette mij in de wacht. kwam vervolgens bij algemene receptie uit die niet wist waar ik voor belde en kreeg garage ook niet te pakken en liet mij terug bellen. Om 4 voor 5 telefoontje terug, met melding dat ik de auto kon ophalen, maar wel voor 5 uur!!! Ik vroeg of dat niet wat later kon omdat ik het nooit binnen 4 minuten zou redden, dat kon wel. Aangekomen bij de garage was de balie leeg, ik hoorde wat personeel praten in ruimte ernaast en liep daar naar toe. Kreeg ik de wat geirriteerde vraag wat ik wilde en toen ik aangaf mijn auto op te halen, de melding dat er straks wel iemand zou komen. Al met al geen klantvriendelijke benadering, dit doet afbreuk aan de voor de rest prima service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettig ontvangen en goed geholpen

Mijn ervaring bij Nefkens Amersfoort is elke keer tot nu toe prettig .

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nog toe prima verlopen.

Het is net een week geleden tot nu toe geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.