Filters

10

Vriendelijk, attent

En goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, attent

En goede service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, maar jammer

De reservering was snel gedaan. Op de dag zelf werd ik gebeld dat de servicebeurt een dag langer zou duren, geen probleem. De tweede dag probeerde ik in contact te komen met de receptie van de werkplaats om te horen hoe laat mijn auto klaar zou staan. Het lukte mij niet om het contact tot stand te brengen. Ik eindigde steeds bij de telefoniste. Uiteindelijk ben ik om 16:30 richting de garage gereden. Tijdens deze rit werd ik gebeld dat de auto klaar was. De volgende dag merkte ik dat de melding voor een servicebeurt nog steeds actief was. Ik moet dus terug naar de garage om dit te resetten. Ik denk dat ik moet concluderen dat de software van mijn auto niet is geüpdate. Iemand heeft mij verteld dat de update van de software deze meldig verwijderd. Daarnaast is mijn TomTom Live abonnement van 3 jaar verlopen. Ik heb gevraagd voor een verlenging, maar dat was niet mogelijk om dat te doen via de Peugeot dealer. Ik word verwezen naar TomTom. Bij TomTom is niets te vinden. Er werd toegezegd dat men het voor mij zou uitzoeken. Dit is niet gebeurd. Ik zou een account bij Tomtom moeten hebben aangemaakt om het daar te verlengen. Ik heb niet zn account aangemaakt want het was niet nodig. Het TomTom abonnement staat op de 3008 niet op mijn naam. De TomTom Live navigatie is een belangrijke component van mijn tevredenheid over de 3008. Maw ik ben dus niet tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, maar jammer

De reservering was snel gedaan. Op de dag zelf werd ik gebeld dat de servicebeurt een dag langer zou duren, geen probleem. De tweede dag probeerde ik in contact te komen met de receptie van de werkplaats om te horen hoe laat mijn auto klaar zou staan. Het lukte mij niet om het contact tot stand te brengen. Ik eindigde steeds bij de telefoniste. Uiteindelijk ben ik om 16:30 richting de garage gereden. Tijdens deze rit werd ik gebeld dat de auto klaar was. De volgende dag merkte ik dat de melding voor een servicebeurt nog steeds actief was. Ik moet dus terug naar de garage om dit te resetten. Ik denk dat ik moet concluderen dat de software van mijn auto niet is geüpdate. Iemand heeft mij verteld dat de update van de software deze meldig verwijderd. Daarnaast is mijn TomTom Live abonnement van 3 jaar verlopen. Ik heb gevraagd voor een verlenging, maar dat was niet mogelijk om dat te doen via de Peugeot dealer. Ik word verwezen naar TomTom. Bij TomTom is niets te vinden. Er werd toegezegd dat men het voor mij zou uitzoeken. Dit is niet gebeurd. Ik zou een account bij Tomtom moeten hebben aangemaakt om het daar te verlengen. Ik heb niet zn account aangemaakt want het was niet nodig. Het TomTom abonnement staat op de 3008 niet op mijn naam. De TomTom Live navigatie is een belangrijke component van mijn tevredenheid over de 3008. Maw ik ben dus niet tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, maar jammer

De reservering was snel gedaan. Op de dag zelf werd ik gebeld dat de servicebeurt een dag langer zou duren, geen probleem. De tweede dag probeerde ik in contact te komen met de receptie van de werkplaats om te horen hoe laat mijn auto klaar zou staan. Het lukte mij niet om het contact tot stand te brengen. Ik eindigde steeds bij de telefoniste. Uiteindelijk ben ik om 16:30 richting de garage gereden. Tijdens deze rit werd ik gebeld dat de auto klaar was. De volgende dag merkte ik dat de melding voor een servicebeurt nog steeds actief was. Ik moet dus terug naar de garage om dit te resetten. Ik denk dat ik moet concluderen dat de software van mijn auto niet is geüpdate. Iemand heeft mij verteld dat de update van de software deze meldig verwijderd. Daarnaast is mijn TomTom Live abonnement van 3 jaar verlopen. Ik heb gevraagd voor een verlenging, maar dat was niet mogelijk om dat te doen via de Peugeot dealer. Ik word verwezen naar TomTom. Bij TomTom is niets te vinden. Er werd toegezegd dat men het voor mij zou uitzoeken. Dit is niet gebeurd. Ik zou een account bij Tomtom moeten hebben aangemaakt om het daar te verlengen. Ik heb niet zn account aangemaakt want het was niet nodig. Het TomTom abonnement staat op de 3008 niet op mijn naam. De TomTom Live navigatie is een belangrijke component van mijn tevredenheid over de 3008. Maw ik ben dus niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee
2

zeer onvoldoende geinformeerd

Motorproblemen zeer ernstig. Hoe verder? Met alleen oliepeil controleren ben ik er vast niet.

  • Aanbevelen? Nee
2

zeer onvoldoende geinformeerd

Motorproblemen zeer ernstig. Hoe verder? Met alleen oliepeil controleren ben ik er vast niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super klantvriendelijk!

Ik moest onverwacht nog even bellen en kreeg zowaar een prive ruimte toegewezen om dat even ongestoord te doen. Dus mijn wachttijd was al weer om voor ik goed en wel echt zat te wachten. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk!

Ik moest onverwacht nog even bellen en kreeg zowaar een prive ruimte toegewezen om dat even ongestoord te doen. Dus mijn wachttijd was al weer om voor ik goed en wel echt zat te wachten. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk!

Ik moest onverwacht nog even bellen en kreeg zowaar een prive ruimte toegewezen om dat even ongestoord te doen. Dus mijn wachttijd was al weer om voor ik goed en wel echt zat te wachten. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service, maar duurde veel te lang

Alles netjes gedaan, zelfs de auto gewassen als service. Alleen duurde het erg lang, anderhalf uur wachten om 4 banden te wisselen begrijp ik niet. Voorheen, bij een banden specialist, reed ik vaak na 30 minuten alweer weg.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede ervaring.

Vriendelijke ervaring en onderhoud goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief met een maar.

Keurig op tijd gebeld door Nefkens voor een onderhoudsbeurt. Op de afgesproken ochtend om 08.00 uur de auto voor een kleine beurt ingeleverd met als extra twee nieuwe banden aan de voorzijde. Keurige en schone vervangende auto meegekregen conform afspraak. Aan de balie wordt medegedeeld dat er voor 17.00 uur wordt gebeld dat de auto weer kan worden opgehaald. Omstreeks 16.40 uur gebeld of de auto vandaag gereed is. Normaal sluit de werkplaats om 17.00 uur en de afdeling verkoop om 18.00 uur. Kreeg van telefoniste , na enige tijd, dat de auto kon worden gehaald. Vanuit Baarn naar Amersfoort vergt toch gauw 15 minuten. Auto stond gereed en het was nog druk bij de balie, ruim na 17.00 uur. Personeel bleef overigens beleefd en behulpzaam. Misschien toch planning technisch een andere indeling maken, iets ruimere opzet. Zodat tegenvallers, tussendoor klussen beter kunnen worden opgevangen. Of een beurt een paar honderd kilometer eerder of later komt maakt voor de auto niet veel uit. In mijn geval was er ruimte genoeg om een andere dag in te plannen. Aan het personeel licht het niet. De mensen waar ik mee had te maken krijgen 5 vijf sterren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen aan de balie.

Prima geholpen aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Attent en professioneel

Nefkens heeft al een aantal jaar mijn auto in onderhoud. De reminders voor een bandenwissel en, waar van toepassing, onderhoud op tijdsinterval ipv kilometers zijn handig. Ook erg tevreden over wijze van communicatie, waar het kan per mail, indien nodig telefonisch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn auto rijdt nu als een zonnetje!Helaas is hij nog niet uitbehandeld!

Ik word vriendelijk en goed behandeld en heel belangrijk, er wordt met me mee gedacht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom goed geholpen door klantgerichte mensen

Auto moest weer voor een beurt naar de garage. Kon snel afspraak inplannen en er werd goed nagevraagd of er nog bijzonderheden waren. Die zijn ook meegenomen tijdens afspraak. Wordt ook gebeld of krijg sms als auto klaar is en duidelijke uitleg over wat er gedaan en geconstateerd is. Kom graag in filiaal in Amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service, vriendelijke dame aan de balie

vlotte en professionele afhandeling van de problemen lekkere cappuccino

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle afhandeling en goede service

  • Aanbevelen? Nee
6

TOP

Gezellige ontvangst ! Keurige bediening. Mijn oude � Peugeot prima nagekeken en als kers op de taart: super schoon afgeleverd !

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles conform afspraak

B

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer klantgericht: nieuw: haal- en brengservice goed geregeld

verrassing: auto van binnen en van buiten ongevraagd en kosteloos gereinigd. Auto rijdt weer als een zonnetje. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Wordt vriendelijk en naar wens geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Vriendelijke mensen met lange wachttijd

Wel erg lang wachten voor de reparatie van 1 koplamp.....65 minuten.....

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.