Filters

10

goed

vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Uw conclusie na 3dagen was hetzelfde als mijn klacht bij binnenkomst

Zonder afspraak kwam ik radeloos bij u a.d balie.3dagen lang heb ik dezelfde riedel aangehoord en was 160euro armer maar met dezelfde hoofd klacht.Voor verder onderzoek heb ik off.een afspraak gemaakt maar met de kennis dat vervolgonderzoek mij tussen de 4 en 500euro zal gaan kosten.Uiteraard komen hierop de event.reparatie en andere kosten er bij.Er was totaal geen tegemoetkoming bv een rubber in de oliedop plaatsen ,nee ik moest een compleet nwe dop bestellen.Was het afstraffing/afrekening dat ik klant v.e andere garage ben??M.i heel onprofessioneel gedrag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellente service

Telefonische toelichting op de gegevens die ik had doorgegeven en persoon die hem kwam halen en brengen waren excellent! Auto was weer tip top terug ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Gedaan wat gedaan moest worden. Klantvriendelijkheid, van meerdere werknemers, top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

De eerste ervaring met Nefkens was een hele goede. Topservice. Heldere communicatie. Transparant over het werk. Zo hoor je een klant te behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Afspraak maken kon digitaal en afspraak verliep met een goede serviceverlening!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Vriendelijke mensen, normale prijs, de extra service die gegeven kon worden kon je zelf bepalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken

Duidelijke uitleg bij het brengen van de auto wat er gedaan zou worden met prijsopgave. Rapport hierover vrijwel direct daarna gemaild. SMS ontvangen toen de auto klaar was. De auto was ook netjes door de wasstraat gehaald en van binnen uitgezogen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na trage start super snel geholpen.

In eerste instantie liet duidelijkheid vanuit Nefkens op zich wachten. Meer inzicht waarom die duidelijkheid er niet direct was, was prettig geweest voor ons. Toen de oorzaak echter helder was zijn we uiterst snel, sneller dan ons was aangegeven, geholpen. Voor ons bijzonder fijn zodat we met onze eigen auto op vakantie konden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correct geholpen ga zo door

Heel vriendelijk personeel , correct geholpen geen gedoe dus ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
8

prima en snel

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

Nieuwe band gekregen, oudere band naar achteren verplaatst en achterband naar voren. Veiligheid voor alles. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Word Altijd netjes ontvangen Goede service daarom Amersfoort. J Jordens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van A tot Z

Van afspraak maken tot fijne jaarwisseling meneer R. heb ik met Nefkens Amersfoort een zeer professioneel, kundig, vriendelijk en helder contact gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijk

Keurig verzorgd alles volgens afspraak zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afhandeling klacht.

Vriendelijke ontvangst aan de balie, klacht direct verholpen en deskundige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijkheid vooraf

Fijn een kostenoverschrijdingen vooraf, en zelf de keuze kunnen maken. Tips: ik weet niet of ik een basis onderhoudsbeurt nodig heb, of een andere variant, maar moet dat wel zelf aangeven bij het plannen van de afspraak. Lastig voor een leek zoals ik! En ik wacht nog op de vrijblijvende prijs bij evt verkoop, dat duurt wel wat lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima communicatie

Transparante dialoog over wat nodig is voor de service beurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.e

Professioneel en snel opgelost. Denken met deklast mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na moeizame start uiteindelijk goed geholpen

Als overgenomen klant van Emerpark voel ik mij niet direct welkom. Onduidelijkheid omtrent bandenwissel. Brief die gestuurd was beschreef dat jullie contact zouden opnemen, niet gebeurd. Daarna tot 2 maal toe geprobeerd een afspraak te maken, niet gelukt. Dan eindelijk groen licht. Maar tijdens bezoek en wisseling banden weer onduidelijkheid: u heeft de banden toch zelf meegebracht? Nee dus, komen uit het hotel. Dus nog geen 5 sterren van mijn

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service en communicatie

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Ontdanks het eerder sluiten van de locatie i.v.m. het kerstfeest heb ik alsnog een geweldige service gekregen van alle aanwezige medewerkers. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
4

Ben drie dagen auto kwijt voor niks!

Ben drie dagen mijn auto kwijt, moet een auto huren met euro 207,00 kosten en en na drie dagen auto niet gemaakt. Het enige wat ze in drie dagen hebben gedaan is de auto uitlezen (uurtje werk?????) Schandalig en echt heel waardeloos!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer klantgericht. Een verademing tegenwoordig

Nadat ik door een email werd gewezen op een aanstaande beurt voor mijn auto, heb ik telefonisch een afspraak gemaakt. Kreeg tussendoor ook nog een mailtje van de verkoper met de vraag hoe de auto na een jaar beviel. Ik heb de auto gebracht en zoals afgesproken stond er vervangend vervoer voor mij klaar. De auto heeft zijn beurt gehad en is zoals gebruikelijk bij Nefkens gewassen. Ik kan niet anders zeggen : Dikke pluim voor het personeel voor Nefkens Amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en zeer vriendelijke service

Was de eerste keer dat de auto voor reparatie is geweest. Er is veel moeite gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen. Ondertussen goed op de hoogte gehouden van de voortgang en planning. Uiteindelijk was de auto eerder klaar dan ik had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.