Filters

6

Niet Goed

Eerst vertellen ze mij dat het een uurtje duurt en als ik ga vragen na 1 1/2 uur geven ze aan dat het 3 uur duurt .Na mijn bezoek blijf ik nog steeds de melding krijgen dat de auto voor een servicebeurt naar de garage moet. Het verbruik is nu hoger als voor de update. Als ik naar m'n werk rij in Zaandam was ik 16% kwijt nu na de update ben ik 23% kwijt????

  • Aanbevelen? Nee
10

Nefkens Amersfoort heeft qua prijs én duur van de reparatie echt met mij meegedacht!

Ik was al heel erg tevreden over de snelle service én het zo laag mogelijk houden van de rekening. De grondige schoonmaakbeurt van zowel de buitenkant als het interieur maakte het plaatje compleet.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer klantonvriendelijk

Nieuwe auto zou met trekhaak geleverd worden, maar dat was nog niet geregeld toen we gebeld werden om een afspraak te maken voor het afhalen. Trekhaak bleek een onbekende levertijd te hebben. Dus wilden wij de auto nog niet ophalen. Kregen daarna nog twee e-mails dat de auto klaar zou staan op de afgesproken tijd. Communicatie 0,0: drie e-mails en een terugbelverzoek van ons totaal genegeerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen!

Ik dacht dat de muddelste gordel op de achterbank niet goed vastklikte. Maar het moet op twee punten ingeklikt worden. Dus mijn onwetendheid loste ze snel op en legde uit hoe het echt werkt. Kortom prima opgelost door de werkplaatsmedewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficiënt

Vriendelijk, snel en efficiënt!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service!

prima service, goed ook dat de auto gezogen worden en dat hij gewassen afgeleverd wordt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering

Goede levering van de service goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel probleem opgelost

Snel probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon erg goed!

Al bij binnenkomst werd ik verwelkomt door een ontzettend aardige (en grappige) heer. Je staat er bijna van te kijken dat mensen je vandaag te dag nog zo vriendelijk begroeten. Ook de uitleg en flexibiliteit, we konden de auto een (zater)dag later pas ophalen, waren duidelijk en gewoon erg fijn! Ook de werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd! Kortom, een (on)gewoon goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede Service

NEFKENS IS EEN GOEDE AUTO DEALER MET GOEDE SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte communicatie onderling en met klant

na 3 keer langs geweest te zijn nu eindelijk een nieuwe druksensor in mijn wiel. de beurt die ik ook afgesproken had is dan helaas weer niet gedaan. zijn wel zo sportief dat ze de auto hier zelf voor op komen halen om de beurt alsnog te doen, maar we weten nog niet wanneer.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede service

goede en snelle service, tevens weer door de wasstraat, waarna hij weer glimmend klaar stond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie auto gekocht met goede inruil

Mooie tweedehands Peugeot gekocht voor een redelijke prijs en met een goede inruilwaarde voor mijn oude Renault.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer perfect

Weer super geholpen, altijd goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service van de leenauto zelfs de ruiten gekrabd

Op tijd telefoontje en de auto staat weer gewoon voor je klaar. Vriendelijk ontvangen en geholpen met P plaats voor de leenauto.

  • Aanbevelen? Ja
6

5

Auto niet op afgesproken tijd klaar! De volgende dag pas! Wel correct geholpen!

  • Aanbevelen? Nee
4

Communicatie met de garage verliep erg rommelig. Reparatie goed afgerond.

Communicatie voor verbetering vatbaar. Of de reparatie aan de airbags goed is verlopen kan ik niet nagaan, maar verwacht dat dit vakkundig is afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Antwoord op vragen en aflevering

Vervangend vervoer en ‘klaar’ tijdstip! Alles goed geregeld en zeer vriendelijk personeel receptie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud en APK prima uitgevoerd. In de communicatie enkele aandachtspunten.

Onderhoud en APK prima uitgevoerd. In de communicatie enkele aandachtspunten. Ik kreeg een SMS, met daarin een verwijzing naar een mail met daarin een link naar een webpagina, waarop de constateringen vermeld waren. Hierop kon ik aangegeven of ik dit wilde uitvoeren of telefonisch contact wilde hebben. Of op dat moment niet wilde laten uitvoeren. Of dit noodzakelijk was voor de APK en wat er zou moeten gebeuren als ik het op dat moment niet wilde laten uitvoeren. Op zich is deze pagina een handig hulpmiddel bij een gesprek en om aan te geven of ik iets op dat moment wel of niet uit wil laten voeren. Ik probeerde telefonisch contact te krijgen, waarbij ik in een wachtrij werd gezet. Het duurde mij echter te lang zonder verdere informatie, dus heb ik opgehangen. Het was dat ik een berichtje verwachtte, dat ik zeer regelmatig op mijn telefoon keek en het SMS-bericht zag. Normaal ligt mijn telefoon buiten bereik en gehoorsafstand. Ik was thuis, zodat ik deze op mijn PC kon bekijken. Ik weet niet of deze op de telefoon voldoende goed te lezen is. Tevens heb ik van die pagina een afdruk gemaakt, zodat ik de gegevens volgend jaar bij de hand heb (met name profieldiepte banden).

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Bij binnenkomst was het erg druk aan de balie maar werd snel en vakkundig aan gepakt. Het ophalen van de wagen was ook zeer ontspannen en leuk dat de medewerker even meeliep naar mijn wagen, kan je toch even een praatje maken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ambivalent

In een aantal opzichten (afspraken, vriendelijk, wasbeurt) prima, dus daar wel 5 sterren. Echter: De update van het navigatie systeem is voor zover ik dat kan nagaan niet gebeurd. Bijvoorbeeld een weg in Hilversum(door Anna's hoeve langs de spoorbaan) die al minstens twee jaar in gebruik is, is niet opgenomen. Idem voor een complete woonwijk (de Maanwijk) in mijn woonplaats Leusden. Ik heb hier van te voren aandacht voor gevraagd, naderhand is mij verzekerd dat het " in orde was". Toch is door een deskundige gezegd dat het systeem uit 2022 stamt. Ik vind dot heel slecht, vandaar 1 ster.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service

Zeer vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
6

Terugroepactie snel opgelost, jammer dat de leenauto niet gratis was.

Ik had een werkplaats afspraak gemaakt i.v.m. een terugroepactie. Deze was prima opgelost. Jammer was dat ik voor de leenauto moest betalen. De terugroepactie moest van Opel en dan verwacht ik dat ook de leenauto gratis is. Ook als de upgrade binnen 4 uur opgelost is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke communicatie en snelle service

Super vriendelijk geholpen via mail maar ook aan de balie bij zowel het brengen en halen van de auto. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

blij verrast

Auto was gewassen en van binnen gezogen, keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.