Filters

10

Ik ben geholpen in nood.

Je wil op vakantie gaan en ineens gaan er allerlei waarschuwingslampjes op het dashboard branden. Ja meneer we zitten vol tot Juli, maar brengt u hem maar en we zullen zien wat we kunnen doen, maar het moet tussendoor en kan wel een week duren. Maar het is gelukt waarvoor veel dank Amersfoort

  • Aanbevelen? Ja
2

Uitlaat niet goed geplaatst na vervangen warmteschild

Ophangbevestiging van de uitlaat was niet goed gemonteerd na vervangen warmteschild. Hierdoor schraapte de uitlaat over verkeersdrempels heen. Volgende dag terug. Wel direct hersteld maar zonder verdere excuses. Bedrijf is te groot geworden. Geen herkenning en persoonlijke benadering meer. De vraag bij dit soort incidenten is waarom je nog voor de merkdealer zou moeten kiezen...

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service!

.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

DE bandenwissel is op de afgesproken tijd uitgevoerd en netjes afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en vriendelijk personeel.

Technisch gezien vertrouw ik volledig op de monteurs. Tot nu toe hebben ze dat vertrouwen waar gemaakt. Bij de receptie en telefonisch zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zorg voor de klant en auto

APK en onderhoudsbeurt was de bedoeling. Na overleg is dat alleen APK geworden en de onderhoudsbeurt pas eind oktober.

  • Aanbevelen? Nee
4

Auto Weer niet klaar

Auto al voor de tweede keer niet gereed volgens afspraak. afspraak 2 maanden van te voren gemaakt via internet met alles beschreven wat er moest gebeuren en dan werken de mensen er niet die het moeten uitvoeren. ik ben zzper ik kan mijn auto zo weinig mogelijk missen dus probeer ik goede afspraken te maken maar dat is vrij moeilijk bij deze garage.

  • Aanbevelen? Nee
10

Betrokkenheid en grote inzet het probleem op te lossen

Geweldig positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de medewerkers

Contact krijgen verliep moeizaam maar ik werd netjes teruggebeld en kon meteen komen. Banden wissel, ik kon erop wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en snel geholpen

Perfect en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Online afspraak gemaakt voor een APK en een Citroen Basisbeurt OW30. in 2022 ook laten uitvoeren was daar dik tevreden over. Dus nu 2024 doe ik hetzelfde . Werd mij aan de balie verteld dat mij dat ongeveer 750 euro ging kosten dat was meer dan het dubbele. bleek dat zij dit basisbeurt vertaald had als een kleine beurt. Dit aan laten pasen was het nog flink duurder dan de vorige x. Kreeg nu het verhaal ja u heeft de vorige geluk gehad want daar werd de APK niet betaald. Zal omdat het een basisbeurt betrof hoefde ik de APK toen niet te betalen en nu wel ok. APK + Basis OW30 uitgevoerd keurig bericht dat deze klaar was. Volgende x graag de palstic troep uit de wagen halen en als er perongeluk iets niet goed gaat (hor) herstel dat dan en laat het niet achter als het zal wel. jammer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onvakkundig

Stoelreparatie. Kraakt nog harder dan voor de reparatie Blijkbaar worden er geen testen gedaan of de reparatie geslaagd is. Auto hele dag kwijt, reistijd, zonder resultaat. Dit wordt overstappen naar een andere garage. En een officiele klacht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Display +navigatie doet het nog steeds na update

Display +navigatie doet het nog steeds na update

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles klopte, de afspraak en de afhandeling

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet klantvriendelijk, onvoldoende kennis van Citroen.

Als ik bij Nefkens binnenkom voel ik mij niet welkom. Brede balie, veel mensen achter de balie. Soms sta ik minuten te wachten totdat iemand mij aanspreekt. Ze kennen, na overname van Emerpark, de kant niet en de auto (Citroen) niet. Ik ben al sinds 1990 klant van de voorgangers Moolenaar, Rovam en Emerpark.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima uitgevoerde grote beurt en alles doet het zoals hoort!

De auto was aan onderhoudsbeurt toe. Duurde iets langer dan verwacht maar dat werd netjes gemeld. Na een dag was alles in orde! Aanbevelen waard ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Naast het advies van het gebruikelijke uit te voeren onderhoud, werd ook een losliggende koplamp gevonden. Ik vermoedde dat dit een onopgemerkte schade was van een kleine aanrijding met nauwelijks zichtbare schade. Deze schade van de koplamp was niet zichtbaar van buiten af en was door het herstelbedrijf niet opgemerkt. De motorkap was voor het herstel, niet open geweest want dit was niet nodig. Het herstelbedrijf heeft de koplamp vervangen en is door de verzekering vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Keurig ontvangst en uitleg over de staat van de auto. Overige afhandeling ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Volledig volgens afspraak en goede terugkoppeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en betrouwbaar

Vooraf werd duidelijk gespecificeerd uit welke handelingen de onderhoudsbeurt zou bestaan. En zo is het ook allemaal uitgevoerd, zonder vervelende verrassingen. Helemaal mooi is dat de auto ook nog eens van buiten van binnen is schoongemaakt. Het was weer pico-bello verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel aangenaam en professioneel

Heel aangenaam en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht en goede service

Alles volgens afspraak en snel uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, beetje lang wachten

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.