Filters

8

Meer dan uitstekend geholpen, telefonische bereikbaarheid was op 9 juli wel een dingetje

Snelle diagnose, goed geholpen en uitstekende service. Ook fijn dat de APK van over een paar weken kon worden toegevoegd. Moest twee keer terugbellen voor overleg over de reparatie, alleen kwam ik door extreme drukte beide keren in een loop terecht waarbij de werkplaats onbereikbaar bleek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, fijne medewerkers

Wij zijn altijd heet tevree met de geleverde service. Nu van onze kant een echt minpuntje: de kosten van de leenauto. We snappen dat het niet door jullie komt, maar ruim 55 euro voor deze service vinden we echt wel heel hoog. Zeker in vergelijking met eerder toen we nog voor 36 euro een 108 konden huren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Je wordt vlot geholpen, vriendelijke mensen

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk, professioneel, duidelijk.

Ik ben tevreden klant, die graag terug komt. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet klantvriendelijk

Men was bij de werkplaats niet op de hoogte van gemaakte afspraken rondom servicebeurt. Personeel aan de balie werkplaats/verkoop hadden geen kennis over de functies van de auto waardoor mijn vragen onbeantwoord bleven. Dit was mijn tweede bezoek in half jaar bij Opel dealer Amersfoort sinds aankoop van mijn Astra. Ik zie er tegenop om de volgende keer mijn auto te laten onderhouden. Als er meer uitleg behoefte is dan ben bereid jullie hierover meer te informeren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geen gezeur achteraf

Netjes gebeld om dingen te vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Kreeg een mooie plek om even te wachten en te werken.

Tijdens de beurt nog even kunnen werken op een rustige werkplek. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima hulp, maar moest lang wachten.

Kon zonder afspraak bij de garage terecht omdat accu stuk bleek en vervangen moest worden. Accu was niet op voorraad en moest ergens anders vandaan komen, dit duurde vrij lang. Maar zeer tefreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer tevreden

Goede ervaring ,prima geholpen, en zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Reparaties naar tevredenheid maar digitaalcontact werkt slecht

De website voor reparatie adviezen werkt niet goed op de telefoon. De vrijblijvendevadviezen zijn daardoor niet gekomen. Ook op de reactie SMS of de goedkeuring goed was doorgekomen kwam geen reactie. Verder kregen wij geen overzicht via de mail van onze keuzes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring was goed.

Mijn auto is voor zover ik kan overzien goed gerepareerd. Foutmelding komt niet meer naar boven en de auto rijd nog steeds prima. Wat ik echter niet begrijp is dat hier Nefkens Amersfoort staat. Ik ben namelijk uitgewijkt naar Nefkens Nijkerk omdat jullie in Amersfoort tot medio juli geen tijd hadden. Voor mij opzich geen probleem omdat Nijkerk voor mij ook niet zo ver is. De reparatie is dus door Nefkens Nijkerk naar tevredenheid uitgevoerd. Los van de reparatie heb ik wel een tip. Sinds de samenvoeging van Nefkens Amersfoort met Emerpark Amersfoort merk ik dat jullie een extreem lange wachtlijst hebben. Kennelijk is er meer vraag dan jullie aankunnen waardoor je uiteindelijk ook klanten kunt gaan verliezen. Naar mijn idee is de capaciteit iets te ver teruggeschroeft. Voor zover ik kan overzien leveren jullie ondanks de drukte toch kwalitatief goed werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles prima

Zoals altijd is de beurt weer prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

De bereikbaarheid is superslecht. Na een keuzemenu tot 2x toe ruim 20 minuutjes gewacht om bij ‘nog 1 beller voor u’ de verbinding werd verbroken. Er wordt simpelweg niet opgenomen. Onderhoud laten doen icm haal- en brengservice. Allereerst te laat op de ochtend pas opgehaald, de opmerking die ik had mbt piepende remmen na te kijken, is onvoldoende of niet bekekenen. Ze piepen en kraken nog steeds. En tot overmaat van ramp krijg ik de auto beschadigd terug. De brug stond iets hoger dan gedacht????? Hoe dan? Voor mij nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Service met een glimlach!

Zeer goed geholpen door de service adviseurs, hebben fijn meegedacht en handelen alles snel en correct af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima geadviseerd en uitgevoerd wat nodig en gevraagd was.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teveel vraagtekens bij een beurt waardoor ik twijfel over de integriteit.

Er zijn teveel ervaringen die ik twijfelachtig vind: - op de factuur van de beurt staan kosten voor sproeiervloeistof: dat zou eigenlijk gratis moeten zijn omdat ik een VIP-kaart heb, - in het diagnoserapport staat dat er een lampje vervangen moet worden, daar worden ook kosten voor gerekend, maar dat valt ook onder de service van de VIP-kaart, - er hoefde alleen een beurt te worden uitgevoerd zonder APK maar ik krijg een diagnoserapport waarbij er wordt uitgegaan van een APK-keuring (kost me veel tijd en moeite om te bellen en dit recht te zetten), - ik krijg bij het ophalen van de auto geen toelichting op diverse punten die ikzelf had aangebracht. Er zijn kosten voor gerekend maar ik krijg niet de indruk dat er wat aan gedaan is.

  • Aanbevelen? Nee
8

Alle instellingen gewijzigd

Onderhoud aan de auto was goed, maar alle instellingen van de auto waren aangepast: stoel, licht, spiegels. Dat lijkt mij niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn onthaal, goede service!

Helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Goede service en er wordt niks gedaan zonder overleg. Ik heb een 9 gegeven als cijfer omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering

  • Aanbevelen? Nee
6

Apk.

Kon geen info krijgen van het bestelde produkt die vervangen moest worden.. Waardoor de busv een dag lange bij de garage moest blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte service

Alle werkzaamheden zijn conform afspraak en prijs uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes en correct afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens planning

Communicatie goed, auto schoon afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.