Grondige analyse en zorgvuldige aanpak

Eerst probeerde de medewerker vast te stellen waar de verstopping zat, haalde meer materiaal en ging aan het werk met het schoonmaken van de buizen Na afloop duidelijke uitleg

Al jaren goed en vertrouwd

Firma van der sluis werken al jaren naar tevredenheid voor onze VVE. Ze werken al meer dan 25 jaar voor ons , Het personeel Aad en Marco zijn echte toppers staan dag en nacht voor ons klaar. Altijd netjes en professioneel op naar de volgende 25 jaar.

Werkt met echte vaklui.

Werkzaamheden goed en snel uitgevoerd.

Op van der Sluis kun je bouwen

Prima vaklui die weten waarover ze het hebben. Staan ingeval van calamiteiten dag en nacht klaar om een oplossing te bieden.

Perfecte en snelle service

De werkzaamheden voor onze VvE worden uitgevoerd altijd correct en snel uitgevoerd tegen acceptabele tarieven.

Snelle, duidelijke communicatie en vakwerk!

Snelle en duidelijke communicatie. Probleem op zeer korte termijn opgelost, betrouwbaar en vakkundig. Erg tevreden!

Komt altijd goed

Een vertrouwd bedrijf die de werkzaamheden vakkundig uitvoeren

Prima geregeld, netjes en snel gewerkt

We hebben een nieuwe kilgoot laten plaatsen. Een inschatting op locatie van de prijs werd binnen een week afgegeven. Werk werd netjes binnen een aantal weken ingepland en het werk is volgens afspraak afgerond. Tijdens de uitvoering kwamen ze wat rotte panlatten tegen. Deze zijn ook vakkundig vervangen. Toen het er bijna naar uitzag dat het niet diezelfde dag kon worden afgerond werden er aan het eind van de dag nog snel een paar collega's opgetrommeld. We zijn tevreden over de uitvoering en het resultaat. Echte vakmensen

Voert adequaat opdrachten uit

Werkzaamheden worden zeer vakkundig uitgevoerd door professionele medewerkers.

Levert excellente kwaliteit.

De verbouwing is helemaal verlopen zoals afgesproken. De materialen en de werkzaamheden zijn van uitstekende kwaliteit en ook zo de nazorg.

vriendelijke mensen

positief

deskundige en vriendelijke behandeling

Snelle reactie. Deskundige en afdoende oplossing.

Zeer goed vakwerk van de loodgieters van dit bedrijf.

Onze gasleiding moest verlegd worden ivm nieuwe keuken. Eerst is er iemand komen kijken, de volgende dag waren ze netjes op tijd bij ons thuis. Vakwerk is goed uitgevoerd. Weten precies wat ze doen en leggen dit uit. Wij zijn erg tevreden en raden zeker dit bedrijf aan!

Aardige mensen, werken secuur en leveren prachtig werk af.

Hebben een mooie badkamer afgeleverd. Mooi getegeld. Alles netjes opgeruimd en super aardig.

Goede probleem oplossers

De firma van de Sluis komt zijn afspraken na en lost de gemelde problemen op

Doet wat ze zeggen

Vanaf het eerste contact goed geholpen, luisteren naar wat je zegt en voeren het werk snel en goed uit. Prijs en kwaliteit zitten goed.

Snel en vakkundig geholpen

Na een inspectie konden we op korte termijn geholpen worden met onze dakgoot en verwarmingsbuis. De klussen zelf waren ook snel verholpen. Fijne en duidelijke communicatie met zowel dhr van der Sluis als zijn medewerkers. Al met al een goede ervaring.

Vakmensen werken perfect super tevreden.

Goede deskundigheid en uitstekende service

Deskundig en snel geholpen. De medewerkers zijn daarnaast klantgericht

Kwalitatief installatiebedrijf, levert goed werk en komt afspraken altijd na

Alleen maar goede ervaringen met deze installateur. Veel deelprojecten op winkelcentrum Zuidplein mee gedaan en kan Van der Sluis zonder twijfel aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een goede installateur

Edisonstraat 75

3281 NC Numansdorp