Met powerslim ben ik meer bewust geworden wat ik eet zonder honger en met goed resultaat

Ik ben in januari begonnen met powerslim bij mijn voedingscoache Diana. Samen hebben we gekeken naar mijn voeding en wat aangepast kan worden. Ik kreeg van Diana hele goede adviezen die goed voor mij werkten. Ik eet lekker en geen honger, zo is het heel goed vol te houden. Ik ben nu totaal 10 kg afgevallen en wil nu dit gewicht zo houden. Fijn dat je dan ook complimenten krijgt, je voelt jezelf ook energieker, dus ik kan deze levensstijl ook zeer aanbevelen

Diana geeft goed adcies

Hele goede begeleiding

Fantastisch

Anderhalf jaar geleden begonnen met PS FOOD&LIFESTYLE bij Diana Boudewijns. Sindsdien 13 kilo kwijt, betere gezondheid en blij dat leuke kleding mij weer passen. Diana is ook echt een topcoach!!

Geweldig, kundig en motiverend !

Staat altijd voor je klaar! Goed bereikbaar via app, reageert snel. Super tevreden!

Ik ben dit avontuur aangegaan vorige jaar 3 september 2023 . Mijn coache heet Diana. Boudewijn. Ze is een hele vriendelijke lieve vrouw die je echt goede adviezen geeft. Als je het even niet meer weet of twijfelt.. Ik heb in 7maanden tijd. Mijn 2 doelen behaald . En zonder hulp van Diana had ik het niet gehaald. Doordat me motivatie snel weg is. Maar gelukkig heb ik het doorgezet . Ik raad het iedereen aan .

Zeer tevreden!

Erg blij met resultaten na cryolipolyse!

Bedrijfsgegevens

Verlengde van Steenbergenlaan 29

4537 BB Terneuzen

0115 611 409

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.