Diana geeft goed adcies

Hele goede begeleiding

Anderhalf jaar geleden begonnen met PS FOOD&LIFESTYLE bij Diana Boudewijns. Sindsdien 13 kilo kwijt, betere gezondheid en blij dat leuke kleding mij weer passen. Diana is ook echt een topcoach!!

Geweldig, kundig en motiverend !

Staat altijd voor je klaar! Goed bereikbaar via app, reageert snel. Super tevreden!

Ik ben dit avontuur aangegaan vorige jaar 3 september 2023 . Mijn coache heet Diana. Boudewijn. Ze is een hele vriendelijke lieve vrouw die je echt goede adviezen geeft. Als je het even niet meer weet of twijfelt.. Ik heb in 7maanden tijd. Mijn 2 doelen behaald . En zonder hulp van Diana had ik het niet gehaald. Doordat me motivatie snel weg is. Maar gelukkig heb ik het doorgezet . Ik raad het iedereen aan .

Zeer tevreden!

Erg blij met resultaten na cryolipolyse!

Verlengde van Steenbergenlaan 29

4537 BB Terneuzen