Mooie camping

Alles goed geregeld

Van alle gemakken voorzien

Kinderveld was top. Super overzichtelijk, ruime plaatsen. Toiletgebouw meteen om de hoek en ruim en proper. Hele camping is schoon en opgeruimd. Goede ervaring!

Erg leuke camping

Nette camping, de campingplaats met privé sanitair was top! Douche ruim en lekker warm water. Voor kinderen genoeg te doen.

Mooie camping

Mooie camping met genoeg te doen voor de jeugd. Ruime plekken. Schoon sanitair. Wel aantal faciliteiten buiten gebruik.

Fantastische camping

Met twee jonge kinderen een fijne camping. Toiletgebouwen zagen er schoon en heel netjes uit. Animatie en het zwembad waren de favorieten voor onze kids. Zeker tot de volgende keer!

Fijne camping!

Wij hebben het heerlijk gehad in de meivakantie. Simpel maar prima zwembad om je te vermaken. Ook voor de aller kleinsten. Mooi binnen verblijf en veel speelruimte voor de kinderen. Ook buiten heel veel te doen! Dus voor kinderen echt een aanrader. Goed onderhouden en groot aanbod in de camping winkel. Aanrader, ik zou terug gaan.

Wij hebben fijne rustige dagen gehad

Alles was goed verlopen. Service was super . Jammer dat buitenzwembad vanwege problemen met de pomp . Niet open is gegaan .

Fijne vakantie gehad. Ideaal dat we MIVA privé sanitair hadden. Lekker rustige plek. Leuke faciliteiten en leuke animatie.

Super camping!!

Genoeg ruimte, rust, veel te doen voor de puber kids. Afwisseling bomen en open ruimte voor de zon. Misschien sommige plekken wat minder hele grote bomen. Wij stonden mooi.

Supercamping

Heerlijke camping met alle faciliteiten aanwezig voor jong en oud.

Zeer goede camping met alle voorzieningen voor jong en oud.

Goed en snel internet. grote percelen. Mooie omgeving. Goed restaurant. Zeer veel activiteiten voor kinderen en pubers. Overdekt zwembad. We hebben genoten.

Heerlijk

Een heerlijk weekendje gehad. Veel te doen voor de kinderen , dat al zonder animatieteam. Leuke plaza, heerlijk ijs, fijne winkel. Alleen de dinerkaart van het restaurant vonden we beetje weinig keuze en ook niet de standaard dingen erop. Als moeilijke eter word het dan al lastiger.

Heerlijke tijd gehad in de Schatberg

Heerlijke dagen gehad op de Schatberg. Superaardig personeel, perfecte faciliteiten waarbij vooral het zwembad en het meer in de smaak vielen bij de kinderen!

Top camping

Fijne camping

Met de camper een paar dagen heerlijk gestaan. Schone douches en toiletten. In de wasmachine ruimte is ook een (gratis) vaatwasser. Mooi park. Met kortingsbon vanuit de Schatberg lekker wezen eten bij het naastgelegen (op loopafstand) ABC restaurant. Op de schatberg zelf ook lekkere pizza gegeten. Uitgebreide winkel op het park.

Genoten!

Het was echt een heerlijke week op jullie camping! De voorzieningen en activiteiten waren ruimschoots aanwezig. Toiletgebouwen tevens erg netjes onderhouden. Donderdag 2 mei had het ontzettend geregend + onweer en de dag daarna werd er direct alles aan gedaan om het water erg te pompen/te laten lopen. Erg netjes! Wat ik jammer vind is dat ik pas te laat een e-mail kreeg dat als ik nog een week bij zou boeken, ik 50 procent korting zou krijgen. Helaas had ik al een week geboekt op een andere camping die ik niet meer kon annuleren. Anders had ik graag nog een week verbleven op jullie camping!

Fijne vakantie op een leuke plek!

Hele fijne week gehad tijdens de meivakantie op deze camping. Hele ruime plekken, eerste avond hadden we probleempje met electriciteit wat meteen opgelost werd. Vriendelijk personeel, schoon sanitair, kraan uitgerust met zeep en handdroger, leuk restaurant met lekkere hapjes en drankjes tegen een goede prijs. Kinderen vermaakten zich uitstekend in binnenzwembad, speelbos en bij mooi weer in het meer en buitenspeeltuin. Top camping!

Goed voorzieningen.

Fijne vakantie. Vloerverwarming in privé toilet de gehele vakantie stuk.

Alles was prima. Echter heel jammer dat wanneer er iets is na sluitingstijd van de receptie, je met je verhaal nergens naartoe kunt. Bij ons was afgelopen zaterdag rond 20:45 uur het tv signaal eruit. Gemeld bij het restaurant. Die meneer kon daar natuurlijk ook niks mee. Maar wel heel erg jammer dat dit op dat moment niet wordt opgepakt. Het is natuurlijk geen nood, maar als de camping vol staat is het toch fijn als er iemand achterwacht zou hebben. Op alle andere campings in 25 jaar kamperen, altijd in een volle tijd een achterwacht.

Aangename vakantie

De camping is groot maar toch overzichtelijk. Er valt veel te beleven.

Aangenaam

Mooi ,aangenaam. Genoeg dingen om te doen. netjes, vriendelijk.

Leuke camping!

Erg leuke camping. Wij zaten op het F veld en het toilet gebouw was erg schoon!! Heel fijn dat er zo veel en nauwkeurig werd schoongemaakt. Minpuntje dat er wel Wat meer toiletten voor de mannen mochten zijn. Op de plaza zouden er ook wel wat meer toiletten mogen zijn, maar ondanks dat mocht dat de pret niet drukken en hebben we het erg leuk gehad!

Al jaren onze favoriete vakantiebestemming

Fijn sanitair, mooie ruime plaatsen en vriendelijk personeel. Jammer dat we totaal geen WiFi hadden

Mooie gezellige camping

Een hele leuke camping die zeer geschikt is voor gezinnen, stelletjes, etc. Voor ieder wat wils. Genoeg dingen om te doen waardoor je eigenlijk niet eens het park af zou hoeven. Al is er in de omgeving ook heel veel leuks om te doen. Net personeel en zeer nette omgeving.

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum