Filters

10

Geweldig

Het was een leuk verblijf. We stonden op plaast nummer 821. Alles was geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Geweldig park, doordat het park vrij groot is, zijn er ook heerlijk rustige plekken, met weinig verkeer. En overal leuke speeltuintjes voor de kinderen. Wat minder is, is de staat van het binnen zwembad, het bubbelbad is inmiddels buiten gebruik (ligt een vlonder op) en overal raken de kit naden los. De glijbaan heeft ook heel veel roest. Een goed onderhoud zou mijn advies zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overal in thuis

De herfst vakantie week was rustig maar gemoedelijk. Geen wachttijden, snelle hulp bij receptie en problemen snel opgelost. Prijs voor zo een mooie camping is goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top camping

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke camping

Genoeg te doen voor iedereen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie, schone, camping. Een camping waar voor alle jeugd genoeg te doen is!

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Een heerlijk weekendje gehad. Veel te doen voor de kinderen , dat al zonder animatieteam. Leuke plaza, heerlijk ijs, fijne winkel. Alleen de dinerkaart van het restaurant vonden we beetje weinig keuze en ook niet de standaard dingen erop. Als moeilijke eter word het dan al lastiger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superleuke camping!

Wij waren er maar 1 nacht, maar er is zoveel te doen. Binnen en buitenbad, klimparcours, visvijver, speeltuin, zwemmeer, midgetgolf noem maar op. We hebben genoten. We komen zeker nog een keer terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische camping

Met twee jonge kinderen een fijne camping. Toiletgebouwen zagen er schoon en heel netjes uit. Animatie en het zwembad waren de favorieten voor onze kids. Zeker tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate goed bevallen

Goed ingericht huisje veel keuken spullen aanwezig Voor de rest netjes verzorgd. In een mooie omgeving Mooi park met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Genieteeeen!

Hoi, het was de tweede keer dat we bij julie zijn geweest. En weer een topper. Leuke accomodatie, veele dinge te doen, zwemmen, lekker eten, bowling, golf, laser games, arcade etc... was echt leuk en we hebben daar van genoten. Groetjes van 4 heel blije jongen tussen de 10 en 46 jaaren. Maar leuk was het voor ons allen. We komen zeker terug. Lieve groeten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Wel jammer dat wij 2 weken zonder WiFi hebben gezeten. Maar desondanks voelt het altijd als thuis komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is een top camping

Er is veel te doen voor jong en oud

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was prima

Het verblijf was prima hebben een mooie vakantie gehad het was zeker de moeite waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig huis

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi ruim huis, comfortabel en goed schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supercamping

Heerlijke camping met alle faciliteiten aanwezig voor jong en oud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topvakantie

Zeer mooi en verzorgde accomodatie. Wij komen zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke tijd gehad in de Schatberg

Heerlijke dagen gehad op de Schatberg. Superaardig personeel, perfecte faciliteiten waarbij vooral het zwembad en het meer in de smaak vielen bij de kinderen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens

Alles was top en de medewerkers vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische camping alles aanwezig voor iedereen

Camping plekken zijn goed voorzieningen zijn uitstekend en voor kinderen is het perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij hebben fijne rustige dagen gehad

Alles was goed verlopen. Service was super . Jammer dat buitenzwembad vanwege problemen met de pomp . Niet open is gegaan .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Hebben voor de eerste keer 1 week op de camping schatberg verbleven zeer tevreden en goede service Doe zo verder

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne camping

Met de camper een paar dagen heerlijk gestaan. Schone douches en toiletten. In de wasmachine ruimte is ook een (gratis) vaatwasser. Mooi park. Met kortingsbon vanuit de Schatberg lekker wezen eten bij het naastgelegen (op loopafstand) ABC restaurant. Op de schatberg zelf ook lekkere pizza gegeten. Uitgebreide winkel op het park.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super camping!!

Genoeg ruimte, rust, veel te doen voor de puber kids. Afwisseling bomen en open ruimte voor de zon. Misschien sommige plekken wat minder hele grote bomen. Wij stonden mooi.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum

0031 (0)77 467 77 77

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.