Mooie camping

Alles goed geregeld

Erg leuke camping

Nette camping, de campingplaats met privé sanitair was top! Douche ruim en lekker warm water. Voor kinderen genoeg te doen.

Mooie camping

Mooie camping met genoeg te doen voor de jeugd. Ruime plekken. Schoon sanitair. Wel aantal faciliteiten buiten gebruik.

Fantastische camping

Met twee jonge kinderen een fijne camping. Toiletgebouwen zagen er schoon en heel netjes uit. Animatie en het zwembad waren de favorieten voor onze kids. Zeker tot de volgende keer!

Wij hebben fijne rustige dagen gehad

Alles was goed verlopen. Service was super . Jammer dat buitenzwembad vanwege problemen met de pomp . Niet open is gegaan .

Super camping!!

Genoeg ruimte, rust, veel te doen voor de puber kids. Afwisseling bomen en open ruimte voor de zon. Misschien sommige plekken wat minder hele grote bomen. Wij stonden mooi.

Fijne camping!

Wij hebben het heerlijk gehad in de meivakantie. Simpel maar prima zwembad om je te vermaken. Ook voor de aller kleinsten. Mooi binnen verblijf en veel speelruimte voor de kinderen. Ook buiten heel veel te doen! Dus voor kinderen echt een aanrader. Goed onderhouden en groot aanbod in de camping winkel. Aanrader, ik zou terug gaan.

Fijne vakantie gehad. Ideaal dat we MIVA privé sanitair hadden. Lekker rustige plek. Leuke faciliteiten en leuke animatie.

Van alle gemakken voorzien

Kinderveld was top. Super overzichtelijk, ruime plaatsen. Toiletgebouw meteen om de hoek en ruim en proper. Hele camping is schoon en opgeruimd. Goede ervaring!

Supercamping

Heerlijke camping met alle faciliteiten aanwezig voor jong en oud.

Zeer goede camping met alle voorzieningen voor jong en oud.

Goed en snel internet. grote percelen. Mooie omgeving. Goed restaurant. Zeer veel activiteiten voor kinderen en pubers. Overdekt zwembad. We hebben genoten.

Goed voorzieningen.

Fijne vakantie. Vloerverwarming in privé toilet de gehele vakantie stuk.

Fijne vakantie op een leuke plek!

Hele fijne week gehad tijdens de meivakantie op deze camping. Hele ruime plekken, eerste avond hadden we probleempje met electriciteit wat meteen opgelost werd. Vriendelijk personeel, schoon sanitair, kraan uitgerust met zeep en handdroger, leuk restaurant met lekkere hapjes en drankjes tegen een goede prijs. Kinderen vermaakten zich uitstekend in binnenzwembad, speelbos en bij mooi weer in het meer en buitenspeeltuin. Top camping!

Genoten!

Het was echt een heerlijke week op jullie camping! De voorzieningen en activiteiten waren ruimschoots aanwezig. Toiletgebouwen tevens erg netjes onderhouden. Donderdag 2 mei had het ontzettend geregend + onweer en de dag daarna werd er direct alles aan gedaan om het water erg te pompen/te laten lopen. Erg netjes! Wat ik jammer vind is dat ik pas te laat een e-mail kreeg dat als ik nog een week bij zou boeken, ik 50 procent korting zou krijgen. Helaas had ik al een week geboekt op een andere camping die ik niet meer kon annuleren. Anders had ik graag nog een week verbleven op jullie camping!

Aangename vakantie

De camping is groot maar toch overzichtelijk. Er valt veel te beleven.

Alles was prima. Echter heel jammer dat wanneer er iets is na sluitingstijd van de receptie, je met je verhaal nergens naartoe kunt. Bij ons was afgelopen zaterdag rond 20:45 uur het tv signaal eruit. Gemeld bij het restaurant. Die meneer kon daar natuurlijk ook niks mee. Maar wel heel erg jammer dat dit op dat moment niet wordt opgepakt. Het is natuurlijk geen nood, maar als de camping vol staat is het toch fijn als er iemand achterwacht zou hebben. Op alle andere campings in 25 jaar kamperen, altijd in een volle tijd een achterwacht.

Aangenaam

Mooi ,aangenaam. Genoeg dingen om te doen. netjes, vriendelijk.

Leuke camping!

Erg leuke camping. Wij zaten op het F veld en het toilet gebouw was erg schoon!! Heel fijn dat er zo veel en nauwkeurig werd schoongemaakt. Minpuntje dat er wel Wat meer toiletten voor de mannen mochten zijn. Op de plaza zouden er ook wel wat meer toiletten mogen zijn, maar ondanks dat mocht dat de pret niet drukken en hebben we het erg leuk gehad!

Al jaren onze favoriete vakantiebestemming

Fijn sanitair, mooie ruime plaatsen en vriendelijk personeel. Jammer dat we totaal geen WiFi hadden

Gezellige camping met veel en nette faciliteiten

Ondanks het weer een leuke week gehad. Voldoende animatie, leuk zwembad en een mooie omgeving. Riante en nette standplaatsen. Sanitair zag er meestal netjes uit. Het is een hondvriendelijke camping. Alleen mag de hond nergens mee naartoe. Dat is wel jammer.

Super leuke vakantie gehad!

Hele mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Veel faciliteiten dus je hoeft je niet te vervelen. Alleen internet is er wel een dingetje. Wifi is slecht en 4g/5g bereik is zeer beperkt. Daarnaast was Bollo de beer in de ochtend heel erg kort. Een meet en Greet voor een foto en dan een liedje en dat was het weer. Vanuit andere parken anders gewent.

Veel te doen in de directe omgeving

Wel meer aandacht graag voor het onderhoud , diverse douche,s waren buiten gebruik, weekend met veel regen en zon, tijdens de buien blijft er veel water in de plassen op de paden en velden staan.

Lekker ontspannen

Zie tip.

Diverse faciliteiten en activiteiten voor de Kids!

Leuke camping! Goede gevarieerde speelfaciliteiten zowel bij goed als bij slecht weer. Mooie kampeerplekken. Goed onderhouden groen (op kort verblijf deel van de camping). Mooi animatieaanbod. In het animatieteam is een deel erg enthousiast en zie je dat ze gemotiveerd en met passie werken met kinderen (o.a. showteam en Lars) Helaas ook een aantal anderen die dat echt minder uitdragen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen deze camping aanraden. Ijsjes zijn ook echt top evenals het eten van het restaurant. App is fijn voor informatie, werkt goed. Minpunt vind ik dat als iets stuk gaat reparatie lang op zich laat wachten. Lift naar de animatie en speelkelder is de 2 weken dat wij er waren continu defect geweest. 1 airtrampoline ging stuk en werd niet gerepareerd, een van de kinderdouches was stuk en bleef 14 dagen buiten gebruik. Allemaal (op de lift na) geen ramp maar het komt wat armoedig over, wat zonde is. Maar ondanks dat en ondanks de regen die onze eerste vakantieweek maar bleef vallen een hele fijne vakantie gehad! Laatste tips; op de toiletten hangt geen droger of houder met papieren doekjes waardoor iedereen zijn handen moet drogen met wc papier wat niet fijn is. In het douchegebouw staat maar 1 trekker die tot 2x toe bij iemand achter gesloten deur in de familiedouche stond waardoor deze niet bereikbaar was, dus misschien een 2e exemplaar voor die hoeveelheid douches. Motiveert ook om het netjes achter te laten, want ik trof nu, dat is verwijt aan medekampeerders, niet de camping, regelmatig smerige douches aan die niet even uitgedaan waren waardoor er zand(modder) en haren lagen. Schoonmaak verder door de camping overigens prima. Vaatwassers en goede warme douches is trouwens een heerlijke luxe!

Bedrijfsgegevens

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum

0031 (0)77 467 77 77

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.