Alles cf afspraak

Op tijd, vakkundig en vriendelijk. Klein smetje, vieze handen op de net geschilderde muur.

Bedankt voor uw reactie, we hopen dat het smetje niet al te groot is. In de toekomst zullen wij hier zeker meer op gaan letten! Team Compofloor

Very Happy!

The floor is as advertised and the work was done within the timeframe that was agreed! All was done as expected! I am very happy that I made the decision to get that floor!

Prima service en volgens afspraak geleverd.

Er werd netjes en snel gewerkt, plotseling opkomend probleem direct verholpen. Alhoewel iets verlaat door verkeer toch volgens afspraak gereed.

Heel blij dat we voor Compofloor hebben gekozen!

We hebben uitgebreid gezocht naar mogelijkheden om onze vloer te laten renoveren. Hierbij zijn wij uitgekomen bij Compofloor. Vanaf het moment dat we contact zochten voor het maken van een offerte, hebben wij de communicatie als zeer prettig en coöperatief ervaren. We hebben ervoor gekozen om alle andere werkzaamheden (verleggen van leidingen, verwijderen van schimmel/zwam) door Compofloor te laten regelen. En het liep als een trein! In 3 dagen werd alles geregeld. De medewerkers waren erg prettig in de omgang, er werd snel en netjes gewerkt. We zijn erg blij dat we voor Compofloor gekozen hebben en we zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen! Hartelijke groeten van Hans en Ellen uit Scheemda.

Bij Complofloor denken ze in mogelijkheden, niet in problemen.

De keukenvloer werd in één dag vervangen. Prima product. Goed voorbereid, loodgieterswerk meegenomen en keurig oude keuken afgevoerd. Looproute helaas niet afgeplakt.

Mensen zijn zeer behulpzaam

Oké, planning van 1-2 dagen komt niet helemaal overeen omdat het huis wat ouder is. Maar het enthousiasme van de mensen, het meedenken en kennis van zaken is top.

Toppie super service gezellig werkploeg al was t maar 30m3 paar uurtjes nodig , vloer er uit nieuwe er in no nonsens , aanrader Frans van Ark

Super fijne vloer alleen meedenken leidingwerk liet echt te wensen over

Voor mijn jaren dertig dijkwoning was ik op zoek naar comfortabele vloer en kwam ik op compofloor met warp vloerververming. Hiervoor moesten leidingen vanuit kelder en kruipruimte omgelegd worden en hiervoor zou een electicien en loodgieter van compofloor 1 dag meelopen. Vooral het loodgieterwerk liet in eerste instantie veel te wensen over. Daarvoor is een andere loodgieter nog nagestuurd. Maar al het broddelwerk is niet geheel naar wens vervangen helaas. Ook de plaats van de verdeler had beter gekund nu zit deze in woonkamer hoewel het logischer was geweest deze in de nog te verbouwen hal te plaatsen. Daarnaast zijn er 2 kruipluiken op advies geplaatst, Helaas hebben deze geen enkele nut omdat de vloer er onder te ondiep is. Moet nu alsnog luik kruipruimte kelder uithakken om nog bij kruipruimte te komen en er zitten 2 vlakken zonder verwarming in mijn woonkamer. De vloer zelf is prima en werkt naar behoren. Maar iets meer advies richting leidingwerk en beter benutten van de ruimte in een oudere woning had het geheel veel beter en een echt superieur gevoel gegeven. Gemiste kans van compofloor.

Professioneel, snel en vriendelijk

Het gehele proces verliep snel en was duidelijk. Persooneel was vriendelijk en behulpzaam. Helaas was er misscomunicatie bij het opstellen van de offerte, waardoor een van de luiken niet geplaatst was. Toch is er iemand snel terug gekomen om het luik alsnog te plaatsen.

De Stek 12 1771 SP Wieringerwerf