Tijdig geinformeerd

Tijdig geinformeerd, keurig bijgestaan,heldere communicatie.

Zeer snelle communicatie

Zeer snelle communicatie. Ik kreeg zelfde dag nog reactie op mijn vragen. Ook het aanleveren van documenten ging soepel. Binnen aantal dagen was alles geregeld!!!

Super goede en snelle service

Super goede en snelle service! Gisteren de lening aangevraagd en de volgende dag werd het goedgekeurd,ook door de bank. Lekker vlot gehandeld en niet van die omslachtige vragen. Super vriendelijk en behulpzame personeel ook. Hier kunnen ze dus een voorbeeld van nemen.

Alles top en vlot geregeld en duidelijk

Alles top en vlot geregeld en duidelijk

Behulpzaam

Duidelijke uitleg, behulpzaam en snel geregeld

Goede ervaring met dit bedrijf!

Ik heb een redelijk goede ervaring met NKC. Vrij snelle terugkoppeling! Minpuntje was dat sommige aangeleverde stukken in eerste instantie goed waren ontvangen! Echter heb ik 2x een kopie (voorkant) van mij I.D. moeten opsturen en nogmaals extra bankafschriften waar de paginanummers niet leesbaar waren! M.a.w. de voorscreening is niet correct gedaan voordat de papieren naar de bank werden gestuurd! Dit kan wel wat beter! Voor de rest zijn de medewerkers zeer vriendelijk en uiteindelijk werd mijn aanvraag goedgekeurd! Blij mee! Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan!

Snel en duidelijk geregeld

Snel en duidelijk geregeld

Snelle en duidelijke communicatie

De communicatie heb ik als heel prettig ervaren. Er werd gelijk gereageerd op een vraag die ik per e-mail stuurde. Of indien ik telefonisch een vraag had werd er gelijk opgenomen, geen bandje of lange wachttijden.

Ondanks dat het resultaat niet is waar.

Ondanks dat het resultaat niet is waar ik op gehoopt heb, i.v.m rentepercentage ben ik uitstekend geholpen en werd er heel goed meegedacht.

Fijn contact en snelle afhandeling.

Ik vond het contact erg prettig en ze hebben meegedacht in welke mogelijkheden er waren. Het verliep vlot en soepel. Prettig dat je via toegestuurde links, de stukken aan kunt leveren.

Van aanvraag tot uitbetaling is soepel.

Van aanvraag tot uitbetaling is soepel verlopen.

In 4 dagen was mijn lening geregeld

Binnen een paar 4 dagen was mijn lening geregeld. NKC maakt gebruikt van een verzamelapp om relevante gegevens te verzamelen. Dit scheelt heel veel zoek werk. Personeel heeft ook snel en correct geholpen. Mijn complimenten.

Wij zijn goed begeleid.

We zijn tijdens het hele proces goed begeleid, Er werd proactief gehandeld. En een snelle afhandeling van alle openstaande punten.

Snel in antwoorden

Snel in antwoorden. Vakkundig advies

Ik ben harstikke tevreden Ned.Krediet.

Ik ben harstikke tevreden Ned.Krediet Collectief Bedank voor alles

Goed op weg geholpen en gevraagd of.

Goed op weg geholpen en gevraagd of alles lukte

Zijn snel en betrouwbaar en duidelijk.

Zijn snel en betrouwbaar en duidelijk. Ook erg vriendelijk aan de telefoon en op de mail.

Geen onzin verhalen

Geen onzin verhalen, maar je weet meteen waar je aan toe bent

Snel en goed geholpen

Het doorloopproces is duidelijk en simpel te doen. Door het stellen van de juiste vragen krijgen ze direct alle relevante informatie en was het krediet snel geregeld. Ik ben uiterst tevreden!

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen

Behulpzaam

Behulpzaam, en snelle acties en reacties!

Prima ervaring!

Zeer correct, vlot, vriendelijk en service gericht. In een week was alles geregeld.

Via telefoon was goed gesprek en gewoon.

Via telefoon was goed gesprek en gewoon eerlijk, welke rente past bij mijn lening.

Ik ben perfect geholpen met alles.

Ik ben perfect geholpen met alles.

Tevreden.

Tevreden. Meer dan tevreden, kon bij anderen minder lenen vanwege mijn leeftijd 68 jaar. Ik heb lening die ik wens en binnen enkele dagen na aangeleverde gegevens geld op mijn rekening gestort gekregen, wordt gebruikt aankoop huis in buitenland.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag