Perfect!

Perfect gewerkt voor mij

• Bent u tevreden met de kwaliteit van de geleverde diensten? Ja
  • Zijn er aspecten van onze dienstverlening die we kunnen verbeteren of die niet aan uw verwachtingen voldeden? N.v.t.

Voor iedereen toegankelijk

2 jaar geleden gestart na heel lang niet sporten.. fijn ontvangen en eerste bbb lessen goed begeleid.. nu nog steeds fijn om te volgen wordt gekeken naar jouw niveau

• Behandeling / Training N.v.t.
  • Bent u tevreden met de kwaliteit van de geleverde diensten? Ja
  • Zijn er aspecten van onze dienstverlening die we kunnen verbeteren of die niet aan uw verwachtingen voldeden? Ik zou het heel leuk vinden als er een groepsles komt voor dames die iets serieuzer aan de slag willen met krachttraining in een kleine groep

Goede begeleiding en motivatie!!

Persoonlijke aandacht

Ik heb meerdere keren een massage van Chantal gehad. Ze luisterd goed naar wat je wilt en houd rekening met evt klachten. Bij mij gebruikt ze ook een verzwarende deken en/of warme pittenzak. Dit ervaar ik als erg prettig.

goed bedrijf

goed en persoonlijk

• Bent u tevreden met de kwaliteit van de geleverde diensten? Ja
  • Zijn er aspecten van onze dienstverlening die we kunnen verbeteren of die niet aan uw verwachtingen voldeden? nee

Lekker ontspannen en gezellig!

Altijd weer fijn om naar Chantal te gaan voor een sportmassage!

★★★★★

★★★★★

• Behandeling / Training
  • Heeft onze dienstverlening aan uw verwachtingen voldaan? N.v.t.
  • Bent u tevreden met de kwaliteit van de geleverde diensten? N.v.t.

Prima personeel, fijne sportschool

Juiste begeleiding, fijn contact

Super relaxte ontspanningsmassage

Super relaxte ontspanningsmassage

• Bent u tevreden met de kwaliteit van de geleverde diensten? Ja

Super fijne massage, dankjewel.

Kijk al uit naar de volgende.

Ketelaarsweg 4

6035 AC Ospel

0031 06-24740486

Over Totalbody

Het aanbod bij Totalbody sport is een perfecte combinatie van sport en massages. Onze trainers en masseurs worden constant bijgeschoold op het gebied van o.a. diverse Massages, Dry Needling, Medical Tapen, Voeding en Personal Training.