Kastem verstaan hun vak!!

Wat een deskundig bedrijf is Kastem. Via social media werd ik getipt over dit bedrijf. Na het zien van mooie foto's van kasten die al eerder zijn geplaatst hebben we een offerte aangevraagd voor 2 kasten. De prijs viel gelijk in de smaak. Er werd met ons meegedacht over de ruimte, wat het beste zou passen, Wat mooi is ed. Een super ervaring. Mocht ik nog een keer een kast nodig hebben ga ik absoluut Kastem bellen. Zo onwijs blij met het resultaat. Alles werd schoon opgeleverd, er werd zelfs gestofzuigd. We konden gelijk de kasten in gebruik nemen!!

Een kast precies zoals we wilden

Ontzettend blij met de kast. Heel professioneel gemaakt en goed geadviseerd en mee gedacht. We hebben er wel even op moeten wachten, omdat we niet de enige klant waren, maar het is wel de moeite waard geweest!

Hele mooie wasmachinekast

Wasmachinekast op maat laten maken, resultaat is prachtig, nog mooier dan op de tekening. Ninjo is zeer prettig en vriendelijk in de omgeving. We moesten even wachten op de kast, maar het was het waard.

Super, echt vakwerk. Met perfecte afwerking. En ontzettend aardige en betrouwbare mensen. Een mega aanrader!

Fijne communicatie en geweldig resultaat geleverd

Wij hebben ons tv meubel bij Kastem op maat laten maken, het resultaat is simpelweg super. Door de scheef lopende woning (Amsterdam) bracht het wat uitdagingen met zich mee maar hier zie je niks van terug. Vakmanschap ten top! Hartelijk dank heren!

Vakwerk

Deze firma werkt zeer precies en netjes. Ze zijn pas klaar als zij tevreden zijn over het opgeleverde product. Bovendien laten zij geen rommel achter, alleen maar een tevreden klant

Top service met goed communicatie

Blij met onze maat kledingkasten. Snel geholpen en een fijne afspraken. De heren komen een afspraken na en werken netjes.

Prachtig resultaat, echte vakmannen met goede service

Kastem heeft 3 prachtige kasten bij ons geleverd. We zijn erg blij met Kastem van het ontwerp proces tot het plaatsen was de communicatie/service super. Er werd goed meegedacht met de verschillende ontwerpen en materialen. We vonden het fijn dat we een gedetailleerde tekening kregen van de kasten waardoor we al een goed beeld kregen. De kasten zijn goed stevig gebouwd en van goede kwaliteit. Kasten bedankt!

uitstekend service en zeer professioneel uitgevoerd

Erg prettige ervaring met Kastem. Deskundig advies en vlotte service van vriendelijke mensen. Bij het inmeten werden wij goed geadviseerd. Door de fijne prijs waren we benieuwd naar de kwaliteit maar deze is super! Mooi materiaal en mooi afgewerkt. Absoluut aanrader! Volgende keer, net als vorige keer, weer.

Mooie vaste kast met schuifdeuren en van goede kwaliteit!

Kastem staat open voor de wensen van hun klanten. Vanwege ruimte gebrek hebben wij voor schuifdeuren gekozen, de kast is met beleid in 2 dagen gemonteerd. De ruimte waar de kast is geplaatst werd altijd netjes achter gelaten. Wij zijn zeer tevreden over de service en het eindresultaat!

Geweldig resultaat

De mannen van Kastem hebben een geweldige kast voor ons gemaakt. Om de juiste kleur te bepalen hebben we goed advies gehad. Ook is de kast snel en vakkundig geplaatst. Het gehele proces liep vlekkeloos. We zijn ontzettend blij met de kast en bergruimte die we nu hebben!

Fijne ervaring met deze vakmannen!

Onlangs een kledingkast op maat laten plaatsen door de mannen van Kastem. Na kort telefonisch contact te hebben gehad besloten om een afspraak te plannen. Ondanks dat de showroom nog niet helemaal af was, wel goed geadviseerd en veel verschillende stalen kunnen zien. Het was ook erg fijn om samen naar het ontwerp en indeling van de kast te kijken. Wij hebben het contact als zeer positief ervaren. Ook tijdens het wachten op de levering werden we goed op de hoogte gehouden. Het wachten was het uiteindelijk waard, want we zijn superblij met onze mooi kast! Absoluut een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

Leveren vakwerk

Fijne communicatie met de mannen van Kastem. Ze denken op een creatieve manier mee en leveren uiteindelijk prachtige kasten.

Prachtig maatwerk geleverd

Al een tijdje wilde wij een kledingkast, maar door buiswerk van een luchtzuiveringssysteem wisten we niet zo goed hoe we dit moesten aanpakken. Kastem heeft ons heel goed geholpen met de mogelijkheden van het verbergen van de buizen en het optimaal benutten van de ruimte. Ze kwamen de situatie ter plekke bekijken, inmeten en we ontvingen een duidelijke tekening. Na akkoord, werd de kast in 1 dag geplaatst. Complimenten jongens!

Verwachtingen zijn overtroffen

Heldere communicatie, strakke planning en uitstekende service. Vanaf de intake tot de realisatie zijn we uitstekend geholpen en niet vergeten het belangrijkste: wij hebben een prachtig eindresultaat. Het allerfijnste aan Kastem is de ‘no nonsens’ mentaliteit. Tijdens onze intake werd direct onze kast geschetst, onze adviseur Ninjo vertelde hierbij alle ins en outs en kwam met creatieve ideeën en oplossingen. Fijn! Dat iemand met ideeën komt die wij zelf niet voor mogelijk hielden. Na het gesprek ontvingen wij binnen enkele uren de offerte en kregen we zelfs al een voorstel voor de planning. Vanaf het moment van de orderbevestiging werden wij op de hoogte gehouden van het proces en ontvingen wij leuke sneakpeaks uit de werkplaats. Het was prettig om te merken hoe enthousiast het team is en dat ze oprecht leuk vinden om een mooi resultaat neer te zetten. Ook de realisatie ging soepel. Edward, kwam de kast plaatsen en ging hierbij netjes te werk. Aansluitend haalde hij zelfs een stofzuiger door de ruimte en liet hierdoor alles netjes achter. Ninjo (uit het eerste gesprek) deed een belletje of alles naar wens was. Dit was voor ons het laatste zetje om deze gigantische positieve review te schrijven. Een groot applaus voor Kastem.

Hanzeweg 35 s

3772 NG Barneveld