Leveren vakwerk

Fijne communicatie met de mannen van Kastem. Ze denken op een creatieve manier mee en leveren uiteindelijk prachtige kasten.

Prachtig maatwerk geleverd

Al een tijdje wilde wij een kledingkast, maar door buiswerk van een luchtzuiveringssysteem wisten we niet zo goed hoe we dit moesten aanpakken. Kastem heeft ons heel goed geholpen met de mogelijkheden van het verbergen van de buizen en het optimaal benutten van de ruimte. Ze kwamen de situatie ter plekke bekijken, inmeten en we ontvingen een duidelijke tekening. Na akkoord, werd de kast in 1 dag geplaatst. Complimenten jongens!

Verwachtingen zijn overtroffen

Heldere communicatie, strakke planning en uitstekende service. Vanaf de intake tot de realisatie zijn we uitstekend geholpen en niet vergeten het belangrijkste: wij hebben een prachtig eindresultaat. Het allerfijnste aan Kastem is de ‘no nonsens’ mentaliteit. Tijdens onze intake werd direct onze kast geschetst, onze adviseur Ninjo vertelde hierbij alle ins en outs en kwam met creatieve ideeën en oplossingen. Fijn! Dat iemand met ideeën komt die wij zelf niet voor mogelijk hielden. Na het gesprek ontvingen wij binnen enkele uren de offerte en kregen we zelfs al een voorstel voor de planning. Vanaf het moment van de orderbevestiging werden wij op de hoogte gehouden van het proces en ontvingen wij leuke sneakpeaks uit de werkplaats. Het was prettig om te merken hoe enthousiast het team is en dat ze oprecht leuk vinden om een mooi resultaat neer te zetten. Ook de realisatie ging soepel. Edward, kwam de kast plaatsen en ging hierbij netjes te werk. Aansluitend haalde hij zelfs een stofzuiger door de ruimte en liet hierdoor alles netjes achter. Ninjo (uit het eerste gesprek) deed een belletje of alles naar wens was. Dit was voor ons het laatste zetje om deze gigantische positieve review te schrijven. Een groot applaus voor Kastem.

Hanzeweg 35 3772 NG Barneveld

0342 557500