Welterusten!

Fijne medewerkers- werken prima samen als een treintje - werden alle onderdelen stap voor stap gemonteerd. Duidelijke uitleg - top!

De reis naar Gouda was meer dan de moeite waard

Uitgebreide uitleg bij de koop en waanzinnige goede montage. Perfect!

Komen afspraken na

Matras besteld welke telefonisch bevestigd op voorraad zou zijn. Dat was helaas niet het geval. Eén voorstel gehad voor een ander matras. Die uiteindelijk zelf gehaald. Leveren was lastig. Nu toch met een nieuw matras op vakantie. Aandachtpuntje. De communicatie kan wel beter. Maar dat is besproken.

Super tevreden

Klantvriendelijk en deskundig

De 1e keer,kwam ik voor informatie, maar werden zo vriendelijk en vakkundig te woord gestaan, dat ik besloot om terug te gaan met mijn dochter en schoonzoon en mijn nieuwe bed hier te kopen.

In telefonisch overleg wordt aflevering prefect geregeld

In een eerder review mijn bedenkingen gehad over online bestellen bij dit bedrijf,maar naar telefonisch contact gehad te hebben met verkoper weer gerust gesteld. ik kan wel zeggen dat het wel goed zit om ook online matrassen te bestellen bij dit bedrijf.

Heel goed geadviseerd

Goed geadviseerd in het kiezen van onze matrassen.

Tot op heden zeer tevreden!

De aflevering is over enkele maanden, dus wil ik eerst even afwachten!

Heel positief

Luister goed wat je wensen zijn en neem de tijd om je te helpen

Prettig en duidelijk geholpen.

Ondanks dat we veel te laat waren op onze afspraak, werden we toch vriendelijk behandeld. De verkoper legde ons alles goed uit.

Erg netjes geholpen medewerkers hebben verstand van zaken grote dank

er wordt prettig meegedacht en opties gegeven

duidelijkheid over product, maat, kleur, prijs, levering, echt top!

Fijne zaak

Goede verkoper

prima service

fijn geholpen, goed advies!

Uitstekende service!

Goede service, fijn personeel

Prima bevallen! Fijn dat ook het karton en plastic meegenomen wordt! Huijer is zeker aan te bevelen. Top bedrijf!

Verzending binnen 24 uur bij lange na niet gehaald

De matrassen zijn prima. Op de site wordt geadverteerd met verzending binnen 24 uur, maar dat werd bij lange na niet gehaald. 11 mei besteld en 21 mei bezorgd. Als je iets beloofd, moet je het na komen, als je dat niet kunt moet je het niet beloven.. Qua prijs kwaliteit verhouding ben ik dik tevreden.

Een prima service

Een prima service!

Eerste deel van de koop is goed.

Het eerste deel van de koop is vlot en duidelijk verlopen. Goede en zeer vriendelijke verkoper. Buiten dat is hij zeer deskundig. Over een paar weken het tweede deel want dan komt de bestelling binnen en wordt dan geïnstalleerd.

Goed en prettig geholpen

Prettige en fijne manier met eerlijke adviezen. Meedenken met de klant en zelf als zaak niet te gaan voor de duurste segment maar naar de keuze van de klant. Dat spreekt ons enorm aan.

Heel prettig en professioneel

Service winkel heel persoonlijk, meedenkend en geduldig. Communicatie goed. Alles zit erin met bezorgen en plaatsen. Dan pas alles betalen. Erg content en prachtig bed.

Helemaal geweldig hebben super service

Super klant vriendelijk en ze leveren het top af.zeer tevreden

Vriendelijke ontvangst. Deskundig . Begreep mijn bedoeling.

Zie boven

Wij zijn zeer tevreden.

We hebben uitstekend advies gehad en hulp in de keuze voor een boxspring die in ons kleine appartement past. Vriendelijk en behulpzaam. Men weet een passende oplossing te vinden.

Zeugstraat 76 a

2801 JD Gouda