Zeer teleurstellende service en communicatie – absoluut geen aanrader!
Ik heb begin augustus 2024 een matras besteld bij HBeds en vanaf het begin was de communicatie en service ronduit slecht. Mij werd niet verteld wat de levertijd zou zijn, maar pas nadat ik zelf contact zocht, bleek dat de levertijd maar liefst 5 weken was. Dit was al erg vervelend, omdat ik op dat moment op een oud en versleten matras sliep.
Om die reden had ik zelfs een vakantie geboekt, zodat ik niet langer op dat oude matras hoefde te slapen. Vervolgens kreeg ik een bericht dat het matras pas in week 40 geleverd kon worden, omdat de fabrikant vertraging had. Hoewel ik dit frustrerend vond, begreep ik dat er soms dingen mis kunnen gaan, dus ik besloot geduldig te zijn.
Week 40 kwam en ging echter zonder enig teken van mijn matras. Geen enkele communicatie vanuit HBeds, geen update, helemaal niets. Ik heb uiteindelijk zelf contact opgenomen en toen werd mij verteld dat het matras pas in week 42 binnen zou komen. Ik uitte mijn ongenoegen over de situatie, waarop de medewerker mij verzekerde dat ze de fabrikant zouden bellen en mij terug zouden bellen. Uiteraard gebeurde dit niet.
Tot op de dag van vandaag wacht ik nog steeds op een fatsoenlijke update. Het gebrek aan respect voor klanten, de onbetrouwbaarheid en de absoluut waardeloze communicatie van HBeds maakt dit de slechtste winkelervaring die ik ooit heb gehad. Geen enkele vorm van compensatie, geen excuses en ik moest continu zelf achter informatie aan.
Ik raad iedereen sterk af om hier iets te kopen – deze service is beschamend en het respect voor de klant is ver te zoeken. Dit is de eerste en laatste keer dat ik ooit bij HBeds iets bestel.