Verzending binnen 24 uur bij lange na niet gehaald

De matrassen zijn prima. Op de site wordt geadverteerd met verzending binnen 24 uur, maar dat werd bij lange na niet gehaald. 11 mei besteld en 21 mei bezorgd. Als je iets beloofd, moet je het na komen, als je dat niet kunt moet je het niet beloven.. Qua prijs kwaliteit verhouding ben ik dik tevreden.

Een prima service

Een prima service!

Eerste deel van de koop is goed.

Het eerste deel van de koop is vlot en duidelijk verlopen. Goede en zeer vriendelijke verkoper. Buiten dat is hij zeer deskundig. Over een paar weken het tweede deel want dan komt de bestelling binnen en wordt dan geïnstalleerd.

Goed en prettig geholpen

Prettige en fijne manier met eerlijke adviezen. Meedenken met de klant en zelf als zaak niet te gaan voor de duurste segment maar naar de keuze van de klant. Dat spreekt ons enorm aan.

Heel prettig en professioneel

Service winkel heel persoonlijk, meedenkend en geduldig. Communicatie goed. Alles zit erin met bezorgen en plaatsen. Dan pas alles betalen. Erg content en prachtig bed.

Helemaal geweldig hebben super service

Super klant vriendelijk en ze leveren het top af.zeer tevreden

Vriendelijke ontvangst. Deskundig . Begreep mijn bedoeling.

Zie boven

Wij zijn zeer tevreden.

We hebben uitstekend advies gehad en hulp in de keuze voor een boxspring die in ons kleine appartement past. Vriendelijk en behulpzaam. Men weet een passende oplossing te vinden.

Al jarenlang mijn winkel voor slaapartikelen

Ik kom al jarenlang bij de Huijers. Ze nemen altijd alle tijd en aandacht voor je en niks is teveel gevraagd. Echt toppers!

Super geholpen met iets waar ik totaal geen verstand van heb.

Ik ben zo fijn geholpen in mijn zoektocht naar een goed matras. Na jaren pijn in de rug heb ik de oplossing gevonden bij de firma Huijer in Gouda

Super goed geholpen, vriendelijke medewerkers

Met het uitkiezen van het bed zeer goed geholpen. Levering keurig op tijd en fijne medewerkers. Zeer tevreden

Prettig en professioneel

Keurig geholpen in de winkel in Gouda. Aflevering thuis verliep soepel

Alles was uitstekend!

Van advies tot aflevering, uitstekend!

Super service

Ik kende hbeds niet,maar hebben mij zeker niet teleurgesteld,heel vriendelijk en super klantgericht,ik heb er geen spijt van

Zeer goed alleen de communicatie kan iets beter

alleen de communicatie kan iets beter

In een woord FANTASTISCH!

Dit zeer professionele bedrijf heeft ons enorm geholpen aan een goede nachtrust. Ontzettende vakkundige medewerkers met veel ervaring. Niet alleen in het adviseren van een goed bed maar ook het installeren daarvan. Topservice! Kortom wij zijn zeer tevreden terugkerende klanten!

Zeer klantvriendelijk Zowel de winkel als de bezorgers

Kennis van slapen - om tot een goede keuze te komen.

In de winkel samen mijn wensen doorlopen met hierbij een heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden qua materiaal, kwaliteit en prijs. Fijn om de materialen ook te zien en te voelen. Kortom - zeer prettig geholpen! Kijk uit naar de plaatsing volgende maand.

Super behulpzaam

professioneel en vriendelijk!

Super ervaring, zulke winkels zijn er nog maar weinig

Aantal weken geleden een boxspring gekocht bij HBeds. Ben zelden zo goed geholpen door het personeel, mijn complimenten daarvoor! De levering was erg snel en mijn boxspring werd geplaatst door zeer vriendelijke en voorzichtige mannen. Deze zaak is zeker aan te raden, toppers!

Super blij met onze aankoop

Heel vriendelijk en kundig in de zaak geholpen. We hebben zo een perfect bed bij onze wensen gekocht. Contact voor levering ging heel soepel en waren flexibel naar ons werkrooster. De montage ging heel snel en netjes, ze namen netjes al het afval mee. En kregen nog helder uitleg en tips mee over onze nieuwe aankoop. Wij raden Huijer zeker aan!

Zeer tevreden met deze zaak!

Aandachtig en zeer vriendelijk geholpen door het personeel en mijn bestelling was snel binnen. Helemaal top!

Zeer goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Zeer goed geholpen door erg vriendelijk personeel. Het personeel heeft veel verstand van zaken. Bij bezorging werd het bed keurig in elkaar gezet en er werd goed advies gegeven over het onderhoud van de kussens en het matras! Kortom zeer tevreden!

Overzichtelijk, snel en prima service

Het is in 1 oogopslag duidelijk wat het aanbod is, hoe ik het juiste product kan selecteren en wat het kost. Producten werden snel geleverd door vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bedrijfsgegevens

Zeugstraat 76 a

2801 JD Gouda

0182 512 370

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.