Filters

10

Geweldig prettige ervaring met ename

Alles goed en professioneel geregeld. Je wordt als nabestaande over allerlei zaken bijtijds op de hoogte gesteld en volledig ontzorgd .Je kan altijd bellen als je vragen hebt dus een dikke pluim voor ename uitvaart verzorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Helemaal top!

Na het overlijden van mijn oom kwam Martijn samen met Simone bij ons. Simone was nog in de leer! Maar daar hebben wij niks van gemerkt. Wat een geweldige lieve meid was dit. Voelde alles goed aan en reageerde snel op vragen die wij hadden. Ze weet de kalmte te bewaren in een rot periode. Dus ik zou zeggen een dikke 10 voor zowel Simone als Martijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

professionele begeleiding

Isabelle Kok heeft de crematie van mijn man keurig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Goed geregeld

Alles was naar wens. Een fantastische uitvaartbegeleider die heel betrokken was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Prima begeleiding

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

fantastisch geregeld

christiaan van der Linden heeft ons uitstekend geholpen met de papierwerk en videopresentatie van de uitvaart van mijn man en de vader van mijn kinderen. Ik wil hem bedanken dat hij voor een fantastische uitvaart gezorgd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
9

zeer goed geregeld

zeer goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Vol lof

Mijn moeder is altijd erg kritisch geweest op van alles in het leven maar ze had helemaal niks aan te merken op de crematie van mijn vader via Ename en was vol lof hoe het allemaal verliep. Een formele aangelegenheid was niet echt mijn vaders stijl en hij was ook erg geinteresseerd in het milieu. Ename zorgde voor goede voorstellen die helemaal pasten bij mijn vader en alle gasten gaven commentaar dat dit zo goed paste bij wie mijn vader was. Ik, een enig kind die al jaren in een ver buitenland woont en niet goed weet hoe dingen in Nederland werken tegenwoordig, en mijn moeder, in de 80, hadden echt hulp nodig en die kregen we.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Dank je wel,was voor ons, helemaal prima

Precies zoals mijn moeder wilde Dank je wel Dochter Monique

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Meedenken was super

Isabelle was zeer betrokken en gaf ons de juiste aandacht die we nodig hadden. Ze dacht mee en heeft ervoor gezorgd dat mijn moeder een mooie uitvaart heeft gekregen, die ook voor ons als mooi werd ervaren. Ze heeft ons zeker ontzorgd! Bedankt daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Heel tevreden met respect behandeld

Met respect afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
8

de gehele verzorging is goed verlopen

de gehele verzorging vanaf het overlijden en crematie was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
8

top geregeld

alles top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
8

Fijne ondersteuning in deze zware tijd

Totale ontzorging in een nare situatie. Alle tijd werd genomen en oprechte betrokkenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
8

Deskundig en empatisch.

Fijn contact gehad. Het gaf me het gevoel dat de mens voorop staat. Het werd niet gezegd, maar ik had wel de indruk dat het druk was bij jullie, omdat er bijvoorbeeld geen emmertje en schepje bij het graf stond, dat was wel afgesproken en het is niet gecommuniceerd dat dat niet kon ofzo. Misschien vergeten? Een groot pluspunt was de flexibiliteit. Er kwamen veel meer mensen dan verwacht. Daar werd goed en snel op ingespeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

warme en zeer verzorgde uitvaart, zeer mooie herinnering

Erik heeft ons uitstekend begeleid met alle praktische zaken die opeens op je afkomen. Hij reageerde snel (soms nog 's avonds laat) om vragen die we hadden goed te beantwoorden. Hierdoor zijn we deze stressvolle tijd goed doorgekomen. De rest van het team heeft overigens ook zeer goed werk geleverd. Zeer professioneel en zorgzaam. De uitvaart was zeer sfeervol. De catering uitstekend geregeld. Na afloop kregen we van veschillende kanten te horen hoe mooi men de uitvaart vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Vakkundig en zeer begripvol

Zeer vakkundig, betrokken en begripvol aan alles is gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Top

Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Heel betrokken en heel lieve mensen

In deze moeilijke tijd hebben ze ons heel goed geholpen en begeleid. We waarderen hun kundigheid menselijkheid ten zeerste. Allen maar lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Netjes geregeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Profesioneel, maar ook warm en hartelijk.

Van het moment dat ik belde, tot het moment van de uitvaart ging het er warm aan toe, en ook met duidelijkheid. Er komt nogal wat op je af op dat moment, en je zorgen op dat gebied worden uit je handen genomen. Maar ook de bijzaken zoals de rouwkaarten, een super vlugge service, ik diende de tekst in, en heel spoedig was de eerste proefdruk klaar. En dat was met alle zaken. Maar ook als ik vragen had, dan kon ik altijd bij Marc aankloppen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Zeer tevreden

Heel fijn geholpen met de uitvaart van mijn vader. Prettig hoe er met je meegedacht wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
7

De uitvaart aan zich was prima verzorgd

Er waren twee dingen die beter hadden gekund: - Het gesprek werd gedaan door iemand die de volgende dag op vakantie ging. Op zich was de overdracht wel goed, maar vind dat eigenlijk wel vreemd en vooral onhandig. - We hadden aangegeven om de bos rozen als bos op de kist te leggen, maar bij binnenkomst waren de rozen helemaal uitgespreid. Het was niet heel erg, maar het had fijn geweest als dit even gecommuniceerd was van te voren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
10

Uitstekende ontzorging

Vanaf de eerste ontmoeting heeft Dhr. Dennis Verburgt op zeer positieve wijze bijgedragen aan de stappen in het afscheid van mijn man. De communicatie en samenwerking verliep heel prettig, zowel met Dhr. Verburgt, als met de andere medewerkers van Ename. De betrokkenheid van de medewerkers is hoog, de begeleiding is professioneel en er is continu begrip en respect voor onze wensen geweest. Door deze ondersteuning is een emotionele en beladen periode voor ons ontzorgd waar mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen
9

Meedenkend, en goede ideen aandragen

Goede persoonlijk begeleiding waarbij goed geluisterd wordt naar onze wensen. Er wordt niets opgedrongen. Goede communicatie gedurende het hele traject. Het bezoek aan de rouwkamer laat al zien dat er met zorg en aandacht gewerkt wordt. Het zit hem in de kleine details als een brillenkoker die is neergelegd. Ook de benadering naar de achterkleinkinderen (6weken - 8 jaar) verdient een grote pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrokkenheid
  • Begeleiding
  • Respect voor uw wensen

Bedrijfsgegevens

Fred Roeskestraat 91

1076 EC Amsterdam

020 - 646 06 06

[email protected]

Over ENAME Uitvaartzorg

Bij een overlijden zijn er voor nabestaanden al zorgen en verdriet genoeg. Wij zijn er om u te ontzorgen in deze moeilijke tijd. Ename Uitvaartzorg heeft alle faciliteiten om dag en nacht voor u klaar te staan en van dienst te zijn. Bekijk hieronder onze uitvaartcentra. Wij staan garant voor een persoonlijke en respectvolle uitvaart.

Over Uitvaartscore.nl

Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.