
Totale ontzorging door een kundige en vriendelijke medewerk(st)er in een moeilijke periode.
Super lieve mensen erg begripvolle en uitstekende service
Door de drukte kwam de uitvaartondernemer de volgende dag in de middag. De uitvaartondernemer nam de tijd voor ons en besprak alle mogelijkheden. Dat was heel fijn. Wat wij heel erg jammer vonden is dat er is aangegeven dat 45 minuten voor na de uitvaart voldoende tijd zou zijn ondanks dat er ook is besproken mee te gaan naar de oven. Helaas pakte dit anders uit en was er veel te weinig tijd over, waren er al veel mensen weg en zaten wij met een volle schaal bittergarnituur en konden wij zelf niets meer drinken en hadden wij geen tijd om mensen te spreken. Wat ik zelf jammer vond is dat het niet duidelijk is uitgelegd dat de extra kapitaalverzekering die geld uitkeert overgemaakt zou gaan worden naar de uitvaartorganisatie en niet direct naar de nabestaande. Wel is hier een formulier voor ingevuld maar is later alsnog goed gekomen en is het overgemaakt naar de nabestaanden. Wij hebben de overledene laten overbrengen van Achterberg naar Daelwijck om verschillende redenen. Het as uitstrooien bij Daelwijck is veranderd en dit was ons niet bekend en is ook niet besproken.
Het geheel was heel sfeervol en warm. Omdat Erik Pieterse ons er zo bij betrok werd het heel intiem.
Wij vonden alles heel fijn geregeld. We wilde het klein en dat is gelukt.
Helaas hebben we het gevoel dat we niet volledig zijn ontzorgd bij het regelen van de uitvaart. We hebben zelf aan veel zaken moeten denken en moeten coordineren. Hiernaast zijn we zeer verbaasd over de hoogte van de kosten van de uitvaart die 2x zo hoog zijn dan de kosten van een gemiddelde uitvaart op jullie website. Door gebrek aan transparantie in de kosten hebben we geen bewuste keuzes kunnen maken om de uitvaart binnen het budget te houden. We hadden bijvoorbeeld niet voor thuis opbaring kunnen kiezen als we hadden geweten welke kosten dit me zich meebracht. De offerte voor de uitvaart was zondagavond toegezegd en uiteindelijk hebben we het na meerdere keren vragen op woensdag ontvangen (uitvaart vrijdag). Er was tevens grote onduidelijkheid over het aan te betalen bedrag. Dit bleek 100% te zijn waar wij van mening zijn dat er een bedrag van 50% is genoemd. Dit kan tot veel stress leiden in een toch al verdrietige tijd. Wij willen benadrukken dat we zeer tevreden zijn over de geleverde service van uitvaartcentrum Finnema.
Beste José, Wij willen je graag bedanken voor de bijzondere en liefdevolle manier waarop je ons hebt begeleid bij het afscheid en de crematie van Freek. Op vrijdag 25 april 2025 waren we met een klein gezelschap in de Familie kamer van Domstede – slechts zestien mensen, maar samen vormden we een intieme kring die voelde als een warme deken. We zijn je enorm dankbaar voor hoe je naar ons luisterde, ruimte bood voor onze wensen en vooral hoe alles zonder gedoe en met een open gesprek is verlopen. Het hoefde niet zo plechtig – en dankzij jou voelde het ook niet als een zware dag, maar juist als een oprecht, persoonlijk en warm afscheid. Zelfs op het moment dat Jootje haar beste vriendin mee kon nemen naar de overruimte, en we gezamenlijk op de knop drukten zodat de oven openging, was daar ruimte voor verbinding en een beetje lucht. Dat het mogelijk was om in de ochtend te proosten op het leven, met een prosecco en een bitterbal, paste helemaal bij wie wij zijn en hoe wij hem wilden gedenken. Zo kan het dus ook – op een mooie, ontspannen manier samenkomen en herinneringen delen. We kijken met een warm gevoel terug op deze dag en op jouw rol daarin. Alles liep vlekkeloos. Je hebt ons veel zorg uit handen genomen, waardoor wij ons volledig konden richten op het afscheid en op elkaar. Nogmaals heel veel dank voor je persoonlijke aandacht, je professionaliteit en de openheid waarmee je ons begeleid hebt. Met hartelijke groet, Marcel en Jolanda
Prettig duidelijk meegedacht met onze wensen. Goed geregeld
Sander is een hele aardige medewerker die alles rustig en tot in de puntjes geregeld heeft. Wij zijn hem erg dankbaar.
Goede adviezen en begeleiding Duidelijk uitgelegde mogelijkheden
Snel contact gekregen en vlotte opvolging
prima, zie verdere punten en scores
Respectvol, professioneel en met warmte.
De ontzorging is goed uitgevoerd. Prettige samenwerking met de uitvaartbegeleidster.
Prima geholpen bij het regelen van de uitvaart. Bij het nabellen over een mail die nog niet was binnengekomen, direct en snel geholpen. Ook wensen die later nog bij ons opkwamen konden zonder problemen nog ingevoegd worden.
Super aardige man Erik, heeft ons geholpen met alles regelen. Erg zorgzaam en meedenkend. Alles gegaan zoals wij wilden. Had het niet anders gewild.
Prima begeleiding vooraf, na de crematie is het wel erg stil geworden. Geen enkele uitleg over de overblijfselen na de crematie, de nabestaanden hebben geen idee hoe de verdere gang van zaken is.
Het was een mooie sfeervolle ceremonie. Alles was goed ver,orgd.Ik heb mooi afscheid kunnen nemen van mijn geliefde.
Uitvaart werd begeleid door mw. Janssen. Zij heeft ons geweldig ontzorgd met het regelen van de uitvaart en alles er omheen. Zij was heel zorgzaam en attent naar overledene en familie en heeft er voor gezorgd dat de uitvaart geheel volgens wens van overledene en familie is verlopen. De uitvaart is een mooie herinnering geworden.
Heel blij met Helen. Zij heeft 2 x bij ons de uitvaart geregeld. Lief en begripvol
Prima geholpen en geadviseerd.
goed
Alles is ontzettend goed geregeld, erg fijne contactpersoon, die begrip had voor de familie. Kortom, wij zijn zeer tevreden
Marta heeft ons vanaf het begin af aan tot aan het einde super begeleid. Alles verliep soepel zonder hobbels. Daarnaast was het telefonisch contact met het uitvaartcentrum erg prettig. Zeker een aanrader!
Heel goed
Fred Roeskestraat 91
1076 EC Amsterdam
Bij een overlijden zijn er voor nabestaanden al zorgen en verdriet genoeg. Wij zijn er om u te ontzorgen in deze moeilijke tijd. Ename Uitvaartzorg heeft alle faciliteiten om dag en nacht voor u klaar te staan en van dienst te zijn. Bekijk hieronder onze uitvaartcentra. Wij staan garant voor een persoonlijke en respectvolle uitvaart.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.