Mijn ervaring is erg wisselend omdat je uiteraard erg hoog in emoties zit en ik gedacht had dat Ename er voor ons was en tegelijkertijd voelde het ook dat ze dingen toch wat koud en soort van oplegde. Slecht bereikbaar. Continu bandje en in wacht stand. Dag later nietsnut weer bellen want terug gebeld was ik niet. De voor laatste dag kreeg ik een mobiel nummer. Dus veel te laat. Was eigenlijk niet meer nodig. Wat ik het ergste vond is dat ik met Isabel aan de telefoon zat de voorlaatste middag dat er besproken werd wanneer we de kist zouden willen sluiten. Wij wilde niet in de ochtend dat vonden we te emotioneel dit uitgelegd maar liever de avond er voor. En er werd gewoon ijskoud tegen mij gezegd ja maar dat komt mij niet uit, dat is beetje lastig nu nog om te regelen. Mij komt het beter in de ochtend uit. En mij was Isabel. Gelukkig ben ik niet op me mondje gevallen maar dit is wel heel gek. Volgens mij zijn wij de klant en zijn jullie er voor ons. En niet andersom. De kennismaking was ook erg vreemd. Vrij nerveus en warrig. In de aula achteraf was geen plek voor ons gezin. Ik ging hier om vragen. Maar dat was niet besproken. Geen idee dat dat besproken moest zijn. Dus dan moesten ze even gauw wat stoelen en tafels ergens vandaan halen. Tja en dat allemaal in de laatste drie kwartier van de crematie vind ik te laat en onprofessioneel. In de kapel moest de familie maar buiten wachten tot onze stoelen neer waren gezet. Want dat moest ook nog gebeuren. De foto sessie wat uit meerdere momenten zou zijn daarvan waren ze de laatste moment te laat mee om te starten dus dat deden ze dan maar niet. Zijn wij dan uren druk mee geweest om dat allemaal te regelen en niks van te zien. Als ik heel goed terug ga denken zal ik ongetwijfeld nog wel meer dingen kunnen benoemen maar voor nu is dit het wel voor mij.
Prettig gesprek met Remy en er was een goede communicatie.. Tot volle tevredenheid verlopen.
Het uitvaartcentrum nam goed de tijd om te luisteren, adviseren en helpen dingen uit te zoeken waarover ASR, waar mijn vader was 0, weigerde info te geven, halve info gaf en vaag deed t.a.v. verzekerde bedragen. Zij hadden empathie, stonden ons prettig te woord. Al en al een waardevolle ervaring. Mijn vader lag er netjes verzorgd bij. Wat ik nog mis is de "handleiding voor nabestaanden" waarover in deze email is gesproken en die ons blijkbaar gratis had moeten worden verstrekt. Graag ontvang ik deze alsnog daar we best nog tegen zaken aanlopen! Degene die mij steeds te woord had gestaan was tijdens de uitvaart nergens te bekennen en het overige personeel was niet volledig op de hoogte, er had duidelijk geen overdracht plaatsgevonden. Zo moest ik o.a. om de akte van overlijden en mijn vaders horloge vragen. Ik had gegevens mee maar niemand wist òf en zo ja wat ik wellicht moest afgeven. Eigenlijk wil je op een dergelijk moment daar liever niet mee bezig moeten zijn en over na moeten denken. Ook achteraf heb ik nooit meer iets vernomen. Ik ga er dan ook van uit dat alles in orde is.
Zeer tevreden. Enige minpuntje was dat het geluid via de microfoon wat harder had kunnen worden afgesteld en dat de gastvrouw deze ook had kunnen gebruiken (of harder praten).
Gewldig!
De wens van mijn vader was de plechtigheid vooral sober houden. De lijkwagen kwam te vroeg aan bij het crematorium. Gelukkig was de familie al aanwezig zodat we (volgens de afspraak) de auto konden begeleiden. In de ontvangstruimte heette de uitvaart verzorger ons welkom. Pijnlijk was dat hij mijn overleden vader verwisselde met de zoon. Ook de geboorte datum van de overledene noemde hij incorrect. Op het moment hebben wij er geen punt van gemaakt maar het was best gênant.
Was tevreden was keurig verzorgd
Mijn zusje en ik waren zeer tevreden over de begeleiding en uitvoer van de uitvaart van onze moeder. Onze uitvaartbegeleider, Edith was proffesioneel, warm, gaf heldere communicatie en was meelevend. Dat geldt ook de collega's van het uitvaartcentrum Zuid en van De Nieuwe Ooster.
Het hele proces is ontzettend goed verlopen, er was tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Alles was mogelijk, ook de zeer specifieke wensen. Jullie deden je uiterste best aan alle wensen te voldoen.
Bij zo een toch al stressvolle tijd die bij een overlijden hoort, heeft Sander ons helemaal ontzorgd en de uitvaart mogelijk gemaakt precies zoals wij hem voor ogen hadden.
Keurig geregeld, één héél groot minpunt is de drukkerij vwb het online condoleance register. Na herhaalde mails (waar ook nog eens niet op gereageerd werd) en telefoontjes was men niet in staat dit open te zetten. Vreemd ook dat dit alleen lijkt te gebeuren als zij zelf de kaarten mogen drukken. Dit dient zsm van elkaar losgekoppeld te worden! Als dit register pas na een week operationeel is, is dat véél te laat!
Ingrid is Geweldig!! Super lief, empatisch en oplettend. Dat maakte de verdrietige en stressvolle situatie dragelijk om te doen. Ename is een fijne uitvaartcentrum. Een rustige en serene omgeving. Zeer behulpzaam en 24/7 bereikbaar wat heel fijn is in een stressvolle periode.
Ename uitvaartzorg heeft alles heel Mooi geregeld voor de uitvaart van mijn vader. Top service
Wij zijn heel goed geholpen
Ik was heel blij met uitvaartleidster Ingrid Raspoort, zij heeft alles heel goed geregeld, was heel blij voor haar steun.
Ik had een lieve, betrokken uitvaartverzorger in de persoon van Isabelle. Goed meedenken, altijd bereikbaar en zeer empathisch. De dag zelf is in een waas verlopen, maar het gaf mij steun te weten dat zij er was. Bedankt voor de goede zorgen.
Correct verlopen, betrokkenheid en deskundigheid uistekend.
Binnen 5 maanden heeft Ename ons twee bijgestaan na het overlijden van onze ouders. Na het overlijden van onze moeder weer gevraagd naar uitvaartverzorgster Misty, omdat we zo’n fijne ervaring hadden bij de uitvaart van onze vader. Rustig en betrouwbaar en als je nog een vraag had kon je altijd contact opnemen.
Rustig behulpzaam en eerbied
De samenwerking was fijn. We hebben alles kunnen laten uitvoeren zoals mijn broer had gewenst. Alleen de zorg van het zorgteam was even wat minder, maar dit direct terug gekoppeld naar de begrafenis ondernemer. Dit als aandachtspunt meegegeven, niet zo zeer als kritiek.
De mensen zijn heel begripvol, meelevend. Denken goed mee en helpen ook echt goed. Kan niet anders zeggen dat het heel goed verzorgd was.
Erg meedenkend, klantvriendelijk en ook bellen om te informeren hoe het met mij ging. Erg bedankt. Gr. Ingrid meijer
Van begin tot het eind erg veel hulp en steun gekregen van Chantal. Super begeleiding die op momenten als dit heel waardevol zijn. Hartelijk bedankt daarvoor.
Prima contact met José. Zij luisterde goed naar onze wensen. Enige puntje is dat mijn adres in de krant stond en dat wilde ik beslist niet.
Alles goed en professioneel geregeld. Je wordt als nabestaande over allerlei zaken bijtijds op de hoogte gesteld en volledig ontzorgd .Je kan altijd bellen als je vragen hebt dus een dikke pluim voor ename uitvaart verzorging
Fred Roeskestraat 91
1076 EC Amsterdam
Bij een overlijden zijn er voor nabestaanden al zorgen en verdriet genoeg. Wij zijn er om u te ontzorgen in deze moeilijke tijd. Ename Uitvaartzorg heeft alle faciliteiten om dag en nacht voor u klaar te staan en van dienst te zijn. Bekijk hieronder onze uitvaartcentra. Wij staan garant voor een persoonlijke en respectvolle uitvaart.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.